> Шифр: Д199251/2011/11 Журнал 2011г. N 11 Лохвицька, Любов. Історія "Дошкільного виховання": погляд сьогодні. Роки становлення Української держави / Л. Лохвицька. - С.2-3, 6-7 : цв.ил. Зайцева, Лариса. Компетентнісний підхід в освітньому процесі / Л. Зайцева. - С.9-12 : цв.ил. Сарапулова, Євгенія. Віршуємо змалку / Є. Сарапулова. - С.12-15 : цв.ил. Ліждвой, Людмила. Взаємозв’язок і взаємоузгодженість. Наступність дошкільної та початкової освіти / Л. Ліждвой. - С.16-21. Мазур, Юлія. Дошкілля в європейському освітньому просторі / Ю. Мазур. - С.22-24 : цв.ил. Прокопчук, Олена. Здоров’я дитини - багатство країни. Сауна, фітокисневі пінки, вихрові ванни для дошкільнят / О. Прокопчук, О. Сегіна, В. Волошин. - С.31-33 : цв.ил. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 8 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 216 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 60.50 грн. Содержание: Дегтярьова, Юлія Володимирівна. Теоретичні основи конструктивістського підходу до навчання іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах / Ю. В. Дегтярьова. - С .7-10 Виговська, Світлана Володимирівна. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів: теоретичний аспект / С. В. Виговська, О. В. Примак, Т. О. Івасик. - С .11-14 Ткаченко, Людмила Іванівна. Феномен критичного мислення у вітчизняних та зарубіжних наукових працях / Л. І. Ткаченко. - С .15-19 Тарнопольський, Олег Борисович. О некоторых особенностях экспериментальных исследований в области обучения иностранным языкам / О. Б. Тарнопольський. - С .20-23 Ключка, Світлана Іванівна. Роль природоохоронної діяльності у формуванні екологічної компетентності студентів технологічного університету / С. І. Ключка. - С .24-27 Корнєва, Зоя Михайлівна. Концептуальні засади організації експеренційного навчання іноземної мови професійного спрямування на І-ІІ курсах ВНЗ немовного профілю / З. М. Корнєва. - С .28-30 Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Проблема обдарованості у світлі ідей вітчизняних психологів і педагогів / О. Д. Вєтрова. - С .31-34 Спірина, Тетяна Петрівна. Соціальний захист безпритульних дітей як соціально-педагогічна проблема / Т. П. Спірина. - С .35-37 Потапчук, Т. В. Ідентичність у сучасних дослідженнях / Т. В. Потапчук. - С .38-41 Виселко, Андрій Дмитрович. Особливості навчання професійно орієнтованої лексики при повному англомовному зануренні в економічному ВНЗ / А. Д. Виселко. - С .42-45 Жилко, Нонна Миколаївна. Использование компьютерных технологий в учебном процессе по иностранному языку (из опыта преподавания на языковом факультете) / Н. М. Жилко, Г. С. Чекаль. - С .46-50 Павлюк, Лариса Миколаївна. Проектна технологія як засіб розвитку творчої діяльності учнів ліцею у процесі навчання англійської мови / Л. М. Павлюк. - С .51-53 Липська, Інна Іванівна. Навчання студентів-економістів професійно орієнтованої преси англійською мовою / І. І. Липська. - С .54-56 Халимон, Ірина Йосипівна. Методи організації навчальної діяльності студентів у курсі країнознавства англомовних країн / І. Й. Халимон. - С .57-60 Давиденко, Юлія Євгенівна. Організація самостійної роботи студентів при роботі з тісе-технологіями / Ю. Є. Давиденко. - С .61-64 Трикашна, Ю. І. Використання автентичних художніх фільмів у процесі формування соціокультурної компетенції у майбутніх філологів / Ю. І. Трикашна. - С .65-67 Кривець, Світлана Василівна. Формування професійних умінь пошуку інформації в системі неперервної професійної освіти / С. В. Кривець. - С .68-70 Мосьпан, Наталя Вікторівна. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми / Н. В. Мосьпан. - С .71-73 Нестеренко, Олег Афанасійович. До питання відбору і систематизації інтернет-ресурсів для навчання іспанської мови як другої іноземної після англійської / О. А. Нестеренко. - С .74-77 Гальонка, Олексій Анатолійович. Творча реалізація ідей С. Русової в практиці освітян Чернігівщини / О. А. Гальонка, Н. О. Ланько. - С .78-83 Коваленко, Євгенія Іванівна. Педагогічна спадщина Софії Русової в історико-педагогічному дискурсі / Є. І. Коваленко. - С .84-89 Рогова, Павла Іванівна. Софія Русова в українській бібліографії / П. І. Рогова. - С .90-94 Андреєва, Тамара Титівна. Сенсорне виховання дітей засобами природи у педагогічній системі Софії Русової / Т. Т. Андреєва. - С .95-98 Антонець, Наталія Борисівна. Права людини - наскрізна ідея громадсько-просвітницької і творчої спадщини Софії Русової / Н. Б. Антонець. - С .99-102 Богданець-Білоскаленко, Наталія іванівна. Роль рідної мови в національному вихованні дитини у поглядах Софії Русової та Якова Чепіги / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С .103-105 Демченко, Наталія Михайлівна. Вимоги до особистості вчителя в спадщині Софії Русової / Н. М. Демченко. - С .106-109 Дем’яненко, Світлана Дмитрівна. Ідеї С. Ф. Русової про навчанн дітей рідної мови / С. Д. Дем’яненко. - С .110-113 Дьоміна, Олена Василівна. З досвіду використання ідей Софії Русової про моральне виховання в роботі Київського професійного ліцею транспорту / О. В. Дьоміна. - С .114-117 Зайцева, Лариса Іванівна. Особливості процесуальних уявлень дітей дошкільного віку в контексті ідей С. Русової / Л. І. Зайцева. - С .118-121 Єськова, Т. Л. Ідеї Софії Русової про використання ручної праці у вихованні працелюбності дітей дошкільного віку / Т. Л. Єськова. - С .122-125 Коваленко, Олена Володимирівна. Видавнича і громадська діяльність С. Ф. Русової в умовах Російської імперії / О. В. Коваленко. - С .126-130 Кот, Надія Андріївна. Використання здоров’яформуючих технологій у світлі ідей С. Русової / Н. А. Кот, П. В. Баранова. - С .131-133 Кочерга, Ольга Миколаївна. Аналіз поглядів Софії Русової на проблему відповідальності вчителя / О. М. Кочерга. - С .134-138 Мартиненко, Олена Володимирівна. Використання ідей С. Русової у розвитку дитячої танцювальної творчості засобами народної хореографії / О. В. Мартиненко. - С .139-142 Міленіна, Галина Сергіївна. Педагогічні ідеї в спадщині С. Русової та М. Монтессорі / Г. С. Міленіна. - С .143-145 Лопатіна, Галина Олександрівна. Роль художнього слова в педагогічній спадщині Софії Федорівни Русової / Г. О. Лопатіна. - С .146-149 Лохвицька, Любов Василівна. Софія Русова про організацію середовища для дітей дошкільного віку / Л. В. Лохвицька. - С .150-152 Наконечна, Марія Миколаївна. Гуманізм Софії Русової та сучасні виклики психології / М. М. Наконечна. - С .153-155 Омеляненко, Алла Володимирівна. Використання лінгводидактичних ідей С. Русової в процесі навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми / А. В. Омеляненко. - С .156-159 Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Внесок Софії Русової у виховний процес сьогодення / Н. М. Стрельнікова, Н. О. Падун. - С .160-163 Примушко, Наталія Миколаївна. Хата радості за Софією Русовою / Н. М. Примушко. - С .164-168 Скомороха, Ганна Олексіївна. "Сіємо добре, вічне в душі найменших" (з досвіду практичної реалізації педагогічних ідей С. Русової про виховання в дитини моральності і духовності" / Г. О. Скомороха. - С .169-173 Тельчарова, Олена Опанасівна. Софія Русова про організацію сюжетних ігор дітей дошкільного віку / О. П. Тельчарова. - С .174-177 Харченко, Наталія Володимирівна. Проблема психологічного розвитку дитини в педагогічній спадщині С. Ф. Русової / Н. М. Харченко. - С .178-181 Химич, Нінель Євгенівна. Християнські ідеї Софії Русової та духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку / Н. Є. Химич. - С .182-185 Цина, В. І. Софія Русова і українська національна система освіти / В. І. Цина. - С .186-189 Ярмак, Наталія Олександрівна. Софія Русова та Олександр Музиченко: співставлення поглядів на підготовку вчителя початкової школи / Н. О. Ярмак. - С .190-193 Шахрай, Тетяна Олексіївна. Особливості розвитку приватної освіти на Волині (ХІХ-ХХ ст.) / Т. О. Шахрай. - С .194-197 Дубровська, Лариса Олександрівна. Впровадження індивідуального підходу в навчально-виховний процес освітніх закладів другої половини ХІХ ст. / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .198-200 Фарбак, Тетяна Миколаївна. Лавровський М. О. про Гімназію вищих наук князя Безбородька у Ніжині (1820-1832) / Т. М. Фарбак. - С .201-205 Лещенко, Марія Петрівна. Перспективи впровадження прогресивного досвіду Швеції у професійній підготовці майбутніх вихователів в Україні / М. П. Лещенко, Н. М. Карпенко. - С .206-209 Пілюгіна, Тамара Володимирівна. Становлення і розвиток професії працівника податкової служби у США / Т. В. Пілюгіна. - С .210-213
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
З-17 Зайцева, Лариса. Компетентнісний підхід в освітньому процесі [Текст] / Л. Зайцева> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 11. - С. 9-12 : цв.ил. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розумовий розвиток дошкільників компетентність дошкільників Дошкільна освіта--ігри Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: пізнавальні завдання -- діяльнісний підхід -- досвідченість дошкільників -- дидактичні ігри Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2012/8 Журнал 2012г. N 8 Сухорукова, Галина. Виховання людяності - проблема сучасності / Г. Сухорукова. - С.2-7. Пасічник, Алла. Торкнутися струн дитячої душі (Мультисенсорна технологія розвитку етичних уявлень дітей / А. Пасічник. - С.7-11. Манилюк, Юлія. Оптимальна модель педагогічної взаємодії у дитсадку / Ю. Манилюк. - С.11-16. Зайцева, Лариса. Пізнаємо довкілля разом. Модульна організація навчально-пізнавальної діяльності старших дошкільнят / Л. Зайцева. - С.16-20. Назаренко, Олена. Фізкультура: ефективність завдяки системності / О. Назаренко. - С.25-28. Мішина, Наталя. Тепло долонь і розуму, і серця я Україні милій віддаю (Заняття для старших дошкільнят) / Н. Мішина. - С.28-30. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/8 Журнал 2012г. N 8 Панасюк, Тамара. Шестирічкам - впевнений старт! / Т. Панасюк. - С.4-6. Піроженко, Тамара. Чому "гальмує" дошкільна зрілість / Т. Піроженко, С. Ладивір. - С.7-12. Ткачук, Таїсія. Пізнавальна активність: особливості розвитку у дошкільників / Т. Ткачук. - С.13-18. Зайцева, Лариса. Технологія розвивального навчання дітей дошкільного віку / Л. Зайцева. - С.19-31. Байдюк, Світлана. Працюємо за програмою "Впевнений старт" / С. Байдюк. - С.35-42. Рожок, Тетяна. Забезпечення наступності між дошкільним навчальним закладом та початковою школою / Т. Рожок, В. Харматова. - С.43-46. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на вересень. - С.4749. Леус, І. створення мультимедійної презентації / І. Леус. - С.50-55. Шалда, Наталія. Інтеграція суспільного та родинного виховання / Н. Шалда. - С.56-63. Демиденко, Людмила. Посвята в "Дзвіночки": Ви - з нами! Ми - з вами! І всв ми разом! / Л. Демиденко. - С.64-70. Жижина, Ірина. Народилося яєчко / І. Жижина. - С.71-74. Свята та цікаві події жовтня. - С.75-76. Іванченко, Ірина. Права на додаткову соціальну відпустку матері двох дітей віком до 15 років, одна з яких є інвалідом з дитинства. / І. Іванченко. - С.77-78. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
З-17 Зайцева, Лариса. Технологія розвивального навчання дітей дошкільного віку / Л. Зайцева> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 8. - С. 19-31. Рубрики: Пізнавальний розвиток--діти дошкільного віку Дошкільники--підготовка до школи фывфывфыв: діяльність дитини -- самостійність -- інформаційно-пізнавальна суперечність -- навчальні задачі -- співпраця з дітьми -- міркування -- навчальні задачі -- предметно-перетворювальна діяльність -- змістово-пізнавальна діяльність -- заняття Аннотация: У статті надається матеріал з формування у дітей цілісної картини світу за умови спеціально організованої навчальної діяльності. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
З-17 Зайцева, Лариса. Пізнаємо довкілля разом. Модульна організація навчально-пізнавальної діяльності старших дошкільнят [Текст] / Л. Зайцева> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 8. - С. 16-20. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання Навчання модульне навчально-пізнавальна діяльність фывфывфыв: модуль -- логічне мислення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2013/1 Журнал 2013г. N 1 Бех, Іван. Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід / І. Бех, Л. Зайцева. - С.2-6. Гавриш, Наталія. Організовувати, але не обмежувати / Н. Гавриш, О. Ліннік. - С.8-14. Шипіло, Любов. Грі-драматизації - належну увагу / Л. Шипіло. - С.14-18. Дятленко, Наталія. Адаптивна освіта в Голландії: навчитися - означає самостійно творити! / Н. Дятленко. - С.18-21. Панченко, Вікторія. Ігровий стретчинг для малят / В. Панченко. - С.22-26. Акопян, Лариса. Співробітництво, партнерство, довіра / Л. Акопян, Л. Погорєлова. - С.26-29. Лобчук, Лариса. Народні зимові свята / Л. Лобчук. - С.29-32. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, Іван. Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід [Текст] / І. Бех, Л. Зайцева> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 1. - С. 2-6. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання компетентність дошкільників фывфывфыв: мислення -- мисленнєва здібність -- критерії навчання -- уміння вчитися -- знання Доп.точки доступа: Зайцева, Лариса Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-17 Зайцева, Лариса Дошкільнятам про числа і цифри [Текст] / Лариса Зайцева> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 12. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики фывфывфыв: написання цифр Аннотация: В статті йдеться про важливу складову формування математичних уявлень дошкільнят - ознайомлення з числами та їх записами. Подано прийоми ознайомлення з написаними цифрами. Пропонується розробка заняття для дітей середньої групи, мета якого - формувати розуміння того, що число позначається відповідною цифрою; ознайомлювати з цифрою "1"; удосконалювати вміння використовувати набуті знання у життєвих ситуаціях; розвивати увагу, мислення; виховувати інтерес до математики та ін. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Зайцева, Лариса Світ у виміри математики : компетентнісний підхід до освіти дошкільнят [Текст] / Лариса Зайцева> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 2-4 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики фывфывфыв: інтегрована освіта -- міжпредметні зв’язки Аннотация: "Часто і діти, і педагоги вважають математику складною, відірваною від реального життя. Однак усе зовсім навпаки - вона оточує нас, де б ми не були. Дбаючи про логіко-математичний розвиток дітей, ми маємо навчити їх помічати закономірності в довкіллі, узагальнювати і робити висновки, мислити чітко, системно, застосовувати набуті математичні знання у різних видах діяльності й у повсякденні." Ці завдання розглядаються у статті. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-17 Зайцева, Лариса. Скільки яблук залишилося? або Навчаємо дітей розв’язувати арифметичні задачі / Лариса Зайцева> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 2. - С. 57-60.
Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами фывфывфыв: семінари -- практикуми -- педагоги ЗДО -- розв’язування арифметичних задач Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: Д199251/2021/3 Журнал 2021г. N 3 Гавриш, Наталія. Мовлення дитини : впроваджуємо Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) / Н. Гавриш. - С.3-8. Освітній напрям "Мовлення дитини” : витяг із Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція). - С.9-11. Ковальова, Олена. Воркшоп: передовий досвід + активна творча практика / О. Ковальова, І. Левчук. - С.12-13. Комарніцька, Ірина. Фетрові скоромовки : формування дикції дітей старшої групи у грі / І. Комарніцька. - С.17-19. Бушанова, Тетяна. У бібліотеці : сюжетно-рольова гра для дітей старшої групи / Т. Бушанова. - С.22-23. Зайцева, Лариса. На гостину до лісових звірят : заняття для дітей раннього віку за участі батьків / Л. Зайцева. - С.24-25. Гетьманенко, Ірина. Звуки голосні шукаємо і додому повертаємо : заняття для дітей старшої групи / І. Гетьманенко. - С.26-29. Пушкаренко, Людмила. Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі у квітні для дітей старшої групи / Л. Пушкаренко. - С.30-34. Бобрікова, Ольга. Завітали лісові звірята малюків до школи виряджати : свято випуску для дітей старшої групи / О. Бобрікова, О. Абдулаєва. - С.35-38. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Зайцева, Лариса. На гостину до лісових звірят [Текст] : заняття для дітей раннього віку за участі батьків / Л. Зайцева> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2021. - N 3. - С. 24-25. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття за участі батьків фывфывфыв: заняття для дітей раннього віку -- уявні прогулянки для дітей -- співпраця з батьками -- мовлення дитини Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |