371(4Укр)
П 24
б-ка Бойка О. Д. / П 24-фб


    Педагогічна і психологічна науки в Україні [Текстььь] : зб. наук. праць : в 5-ти т. / Національна академія педагогічних наук України; ред. рада: В. Г. Кремень, В. М. Мадзігон, В. І. Луговий. - К. : Педагогічна думка, 2012 - .
   Т. 2 : Психологія, вікова фізіологія та дефектологія / ред. кол.: С. Д. Максименко, Н. В. Чепелєва, В. В. Засенко. - 2012. - 400 с. - (До 20-річчя НАПН України). - ISBN 978-966-644-214-0 : 133.00 грн., 75.00 грн.
ББК 74.00я43 + 88я43 + 74.3я43
РУБ 371(4Укр)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Кафедра психології

   Наука в Україні

   Фізіологія--вікова

   Дефектологія

   Психологія

   Психічне здоров’я

   Юридична психологія

   психокорекція



Доп.точки доступа:
Кремень, В. Г. \ред.\; Мадзігон, В. М. \ред.\; Луговий, В. І. \ред.\; Максименко, С. Д. \ред.\; Чепелєва, Н. В. \ред.\; Засенко, В. В. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України
Экземпляры всего: 4
Ч.З.№2 (2), фб (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (2)

Шифр: ПП1/2016/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2016г. N 4
Содержание:
Ляшенко, О. І. Стратегічні пріоритети розвитку загальноосвітньої школи України / О. І. Ляшенко. - С.5-11.
Сухомлинська, О. В. Мета стратегії розвитку загальної середньої освіти / О. В. Сухомлинська. - С.11-14.
Максименко, С. Д. Теоретико-методологічні проблеми особистісного розвитку учнів / С. Д. Максименко. - С.14-16.
Топузов, О. М. Психолого-педагогічний експеримент як умова результативності формування освіти / О. М. Топузов. - С.16-19.
Засенко, В. В. Освіта "особливих” дітей: стан і перспективи розвитку / В. В. Засенко. - С.19-24.
Сорочан, Т. М. Методологія змін у системі післядипломної педагогічної освіти / Т. М. Сорочан. - С.24-32.
Луговий, В. І. Об’єктивне і суб’єктивне оцінювання якості освіти: світовий досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.32-41.
Трофименко, Л. І. Особистісний розвиток дітей дощкільного віку з тяжкими мовленнєвими розладами / Л. І. Трофименко. - С.41-47.
Бабушко, С. Р. Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей. - С.47-55.
Музиченко, І. В. Проблема співвідношення понять: "етнічна свідомість” та"національна свідомість” / І. В. Музиченко. - С.55-61.
Андросович, К. А. Методичне забезпечення супроводу процесу соціалізації обдарованих старшокласників в умовах інтернет-середовища / К. А. Андросович. - С.61-65.
Кузнецов, Ю. Б. Зигмунд Фройд: історія створення психоаналізу / Ю. Б. Кузнецов. - С.65-72.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
З-36


    Засенко, В. В.
    Освіта "особливих” дітей: стан і перспективи розвитку [Текст] / В. В. Засенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 19-24.
ББК 74.04(4Укр) + 74.3(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
особливі діти -- освіта особливих дітей -- діти з особливими потребами -- інклюзивне навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОДнв/2019/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Выходит ежеквартально
2019г. N 1
Содержание:
Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8.
фывфыв: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото.
фывфыв: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото.
фывфыв: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси
Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл.
фывфыв: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри
Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв.
фывфыв: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада
Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото.
Другие авторы: Дробот О., Замша А., Федоренко О.
фывфыв: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення
Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв.
фывфыв: спілкування, нозології, взаємодія
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв.
фывфыв: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення
Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв.
фывфыв: steam-освіта, мейкерство, оригамі
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
фывфыв: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування
Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв.
фывфыв: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Засенко, В.
    Дорогі друзі, освітяни! [Текст] : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В. Засенко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 7–8. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв:
особи з особливими потребами -- журнальні рубрики -- корекційна робота


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)