І-90 Історія української лінгвістики [Текст] : збірник наукових праць / Інститут української мови, Національна Академія Наук України ; відп. ред. і упоряд. С. В. Зінченко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя ; К. : Наука-сервіс, 2001. - 204 с. - Літ.: в кінці ст. - 3.40 грн., 3.00 грн. Содержание: Німчук, В. Максимович І. - український лексикограф початку ХУІІІ ст. / В. Німчук. - С .3-9 Самойленко, Григорій Васильович. Внесок учених Ніжинської вищої школи в розвиток української філології / Г. Самойленко. - С .9-20 Бережняк, В. Потебня - діалектолог / В. Бережняк. - С .65-70 Євсєєв, Федір Т. Ільїнський Г. А.: Лінгвістичні ідеї у дзеркалі долі вченого / Ф. Євсєєв. - С .87-93 Сеніна, В. Роль Олени Курило у формуванні мовознавчої думки 20-30 рр. ХХ ст. / В. Сеніна, Н. Євтушенко. - С .110-114 Гальчук, В. Іван Огієнко як акцентолог / В. Гальчук : 122-127 Велентій, Л. Забутий часом і людьми (В. М. Ганцов) / Л. Велентій. - С .127-130 Белей, Л. Франтішек Тіхий - видатний чеський україніст ХХ ст. / Л. Белей, М. Сюсько. - С .134-137 Арват, Н. Булаховский Л. А. о некоторых вопросах русского синтаксиса / Н. Арват. - С .137-140 Мойсієнко, В. Теодор Васильович Баймут / В. Мойсієнко. - С .140-146 Конторчук, Г. Біля джерел рідного слова. Науково-педагогічна діяльність професора А. П. Коваль / Г. Конторчук. - С .146-149 Зубець, Н. Наукова спадщина професора Олійника Івана Степановича / Н. Зубець. - С .149-155 Астаф’єв, О. Г. Мовознавчі праці Петра Одарченка / О. Г. Астаф’єв. - С .155-160 Журавльова, Н. Самійленко С. П. як дослідник історичної морфології української мови / Н. Журавльова. - С .160-166
РУБ 4У-02 Рубрики: Українська мова--персоналії мовознавців Доп.точки доступа: Зінченко, С. В.; Потебня, О. О. \о нем\; Максимович, І. \о нем\; Ільїнський, Григорій Андрійович \о нем\; Курило, Олена Борисівна (український мовознавець, діалектолог, автор популярних підручників з української мови, творець української наукової термінології. Жертва сталінського терору. ; 1890-після 1946) \о ней\; Огієнко, Іван Іванович (1882-1972) \о нем\; Ганцов, В. М. \о нем\; Тіхий, Ф. \о нем\; Булаховский, Л. А. \о нем\; Баймут, Теодор Васильович \о нем\; Коваль, А. П. \о нем\; Олійник, Іван Степанович \о нем\; Одарченко, Петро \о нем\; Самійленко, С. П. \о нем\; Інститут української мови; Національна Академія Наук України Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№3 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 198 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн. Содержание: Крутій, К. Л. Термінологічне поле інновацій в дошкільній освіті / К. Л. Крутій. - С .6-9 Захарова, В. Л. Природа й типологічні особливості дитячої творчості / В. Л. Захарова. - С .10-11 Демидова, Ю. О. Інноваційні підходи щодо визначення рівня пізнавальної самостійності старших дошкільників / Ю. О. Демидова. - С .12-15 Шацька, Н. М. До питання формування культури мовної особитстості педагога / Н. М. Шацька. - С .16-18 Андрущенко, Т. До питання про компетентність та конкурентноспроможність майбутнього педагога / Т. Андрущенко. - С .19-20 Дяченко, С. В. Проблеми підготовки вихователів до формування основ комп’ютерної грамотності у старших дошкільників у контексті технологізаційної освітньої парадигми / С. В. Дяченко. - С .21-23 Нападій, Н. Мистецька діяльність як умова творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку / Н. Нападій. - С .24-25 Котирло, Т. В. Сакральне хорове мистецтво в духовному розвитку особистості / Т. В. Котирло. - С .26-29 Лохвицька, Л. Алгоритм підготовки магістерського дослідження з дошкільної педагогіки / Л. Лохвицька. - С .30-31 Дем’яненко, С. Аналіз сучасного стану чинних програм початкової та дошкільної ланок освіти з мовно-понятійної роботи / С. Дем’яненко. - С .32-34 Химич, Н. Є. Впровадження основ християської культури в систему роботи дошкільних навчальних закладів / Н. Є. Химич. - С .35-37 Калмикова, Л. О. Психолінгвістика у формуванні психологічної компетентності фахівців дошкільного профілю / Л. О. Калмикова. - С .38-40 Мордоус, І. О. Концептуальні основи професійної підготовки фахівців кваліфікації "вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять іноземною мовою" / І. О. Мордоус. - С .41-44 Бойко, О. Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови / О. Бойко. - С .45-48 Грушевська, І. В. Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів / І. В. Грушевська. - С .49-52 Бєлєнька, Г. В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності "Дошкільне виховання" / Г. В. Бєлєнька. - С .56-61 Поліщук, К. М. Інтерактивні методи як шлях активізації пізнавальної активності студентів / К. М. Поліщук. - С .61-64 Позднякова, В. В. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна. - С .64-67 Лупінович, К. С. До проблеми формування етики міжнаціонального спілкування в дітей дошкільного віку / К. С. Лупінович. - С .67-70 Щербакова, К. Й. Технологія особистісно орієнтованого навчання дошкільників іноземної мови / К. Й. Щербакова, О.Д. Сидельникова. - С .70-72 Борисова, К. Й. Формування художньо-естетичної компетентності у майбутніх дошкільних працівників на заняттях з теорії та методики музичного виховання (з досвіду роботи) / К. Й. Борисова. - С .73-76 Білоусько, Л. В. Технологія використання матеріалізованих засобів наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку / Л. В. Білоусько. - С .76-80 Андрющенко, Т. К. Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я / Т. К. Андрющенко. - С .80-83 Пісоцька, Л. Динаміка суб’єктивних уявлень майбутніх вихователів ДНЗ про професійні якості фахівця дошкільної освіти / Л. Пісоцька. - С .83-86 Зінченко, Т. В. Формування екологічної культури у закладах освіти / Т. В. Зінченко. - С .86-89 Дубровский, В. Л. Духовное развитие дошкольника как цель и задача нравственного воспитания / В. Л. Дубровский, Л. А. Дубровская. - С .89-92 Останіна, Н. С. Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля з сім’єю, де є дитина дошкільного віку / Н. С. Останіна. - С .92-96 Новгородська, Ю. Г. Формування професійної готовності майбутніх вихователів до викладання художньої праці / Ю. Г. Новгородська. - С .96-99 Кот, Н. М. Форми роботи з батьками з екологічного виховання дошкільників / Н. М. Кот. - С .99-101 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. До проблеми викладання курсу "ОПМ" студентам спеціальності "дошкільне виховання; практична психологія" за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / Н. П. Пихтіна. - С .101-106 Богініч, О. Л. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої діяльності / О. Л. Богініч. - С .106-112 Заплішний, І. І. Формування професійної готовності майбутніх фахівців до оздоровлення дошкільнят / І. І. Заплішний. - С .112-116 Терещенко, Н. Особливості організації та проведення педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільне виховання" на різних ОКР / Н. Терещенко. - С .116-120 Машовець, М. А. Особливості професійної підготовки сучасного педагога дошкільної освіти / М. А. Машовець. - С .120-123 Зінченко, С. В. Використання етнічної кольорової символіки у процесі підготовки майбутніх дизайнерів / С. В. Зінченко. - С .123-127 Крюкова, О. І. Художньо-оцінна діяльність студентів в системі підготовки фахівців дошкільного виховання / О. І. Крюкова. - С .127-130 Бурова, О. Проблема підготовки майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дітей / О. Бурова. - С .130-133 Брежнєва, О. Г. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів дошкільного фаху / О. Г. Брежнєва. - С .133-136 Долманова, О. О. Формування педагогічної техніки майбутніх вихователів на заняттях з "Основ педагогічної майстерності" / О. О. Долманова. - С .136-138 Криловець, М. Г. Використання міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх вчителів / М. Г. Криловець. - С .138-141 Байер, О. Н. / О. Н. Байер. - С .141-144 Суддя, З. О. Удосконалення теоретико-практичної підготовки студентів до педагогічної практики в процесі вивчення фахових дисциплін / З. О. Суддя. - С .144-148 Кошелівська, О. І. Використання методу конкретних ситуацій у процесі підготовки до управлінської діяльності в системі дошкільної освіти / О. І. Кошелівська; Т. Т. Андрєєва. - С .148-151 Андрєєва, Т. Т. Ознайомлення майбутніх педагогів зі становленням етичних аспектів відношення "людина-природа" / Т. Т. Андрєєва; Н. В. Харченко. - С .151-154 Харченко, Н. В. Специфіка організації навчальної педагогічної практики студентів у ВНЗ І-ІІ р. а. / Н. В. Харченко; Т. Д. Кричковська. - С .154-158 Кричковська, Т. Д. Мотиви професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти / Т. Д. Кричковська; О. М. Кочерга. - С .158-162 Кочерга, О. М. Інтеграція психолого-педагогічних дисциплін та окремих методик у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Кочерга; Н. Карпенко. - С .162-167 Карпенко, Н. Особливості організації педагогічного процесу у дошкільних закладах Швеції / Н. Карпенко; А. В. Василюк. - С .167-171 Василюк, А. В. Стан і тенденції дошкільної освіти в Польші / А. В. Василюк; О. Р. Павлішак. - С .171-176 Павлішак, О. Р. Супервізія та метод біографічних розвідок у підготовці соціальних педагогів в Австрії / О. Р. Павлішак; Ж. Петрова. - С .176-179 Петрова, Ж. Роль громадських педагогічних товариств кінця XIX - початку XX століття ( до 1920 року ) у розвитку явища педагогізації батьків дітей дошкільного віку / Ж. Петрова; О. В. Аніщенко. - С .179-183 Аніщенко, О. В. Професійно-художня освіта жінок у Німеччині та Франції (кінець XIX - початок XX століття) / О. В. Аніщенко; Ю. Косенко. - С .183-187 Косенко, Ю. Професійна підготовка кадрів із дошкільного виховання в Україні у другій половині XX - на початку XXI століття як історико-педагогічна проблема / Ю. Косенко; Р. Г. Новгородський. - С .187-191 Новгородський, Р. Г. Іграшка як засіб соціальної особистості в контексті педагогічної спадщини Тимофея Лубенця / Р. Г. Новгородський. - С .191-194
РУБ 15 Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2006/8 Журнал 2006г. N 8 Черников, А. В. Тренинг по семейной диагностике / А. В. Черников. - С.1-12. Климчук, В. О. Факторний аналіз: використання у психологічних дослідженнях / В. О. Климчук. - С.43-48. Зінченко, С. М. Специфічні розлади здібностей дитини до навчання / С. М. Зінченко, В. В. Злагодух; В. В. Злагодух. - С.48-51. Пеньковська, Н. М. Здатність молодших школярів регулювати власну поведінку як складова рефлексивної самосвідомості / Н. М. Пеньковська. - С.51-55. Попелюшко, Р. П. Програма корекції відхилень у розвитку самооцінки студентської молоді / Р. П. Попелюшко. - С.55-65. Радчук, Г. К. Організація практики у системі професійної підготовки психологів / Г. К. Радчук. - С.65-74. Харченко, С. В. Интеллектуальные и творческие способности мужчин и женщин / С. В. Харченко. - С.75-80. Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Зінченко, С. М. Специфічні розлади здібностей дитини до навчання [Текстььь] / С. М. Зінченко, В. В. Злагодух; В. В. Злагодух> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N8. - С. 48-51. Рубрики: Здібності Доп.точки доступа: Злагодух, В. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ОД1/2009/8 Журнал 2009г. N 8 Моляко, В. А. Поэтическое восприятие человека в кризисных и экстремальных ситуациях / В. А. Моляко. - С.4-13 Ваганова, Н. А. Як діти старшого дошкільного віку сприймають і розуміють картини різного жанру / Н. А. Ваганова. - С.14-19 Бондарук, Л. М. Самооцінка та самоконтроль знань на уроках літератури / Л. М. Бондарук. - С.31-36 Зінченко, С. М. Ділова гра як метод активного навчання / С. М. Зінченко. - С.36-41 Ревуцька, О. В. Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами ТРВЗ / О. В. Ревуцька. - С.41-54 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Зінченко, С. М. Ділова гра як метод активного навчання [Текстььь] / С. М. Зінченко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2009. - N8. - С. 36-41 Рубрики: навчання ігрове Навчання--методи--форми--засоби навчання активне фывфывфыв: ділова гра Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 38 Київська старовина [Текст] : історичний науково-популярний та літературний журнал. Видавався у 1882 - 1906 рр. Поновлений у 1992 р. № 3 (321). травень-червень / Національна Академія наук України, Українське товариство охорони пам’ятників історії та культури, Центр пам’яткознавства ; гол. ред. П. П. Толочко. - К. : АртЕк, 1998. - 192 с. - ISSN 0869-3595. - 3.98 грн. Содержание: Німчук, В. Походження та історія урбоніма Ніжин / В. Німчук, С. Зінченко. - С .3-10 Куліш, Пантелеймон. Владимирия, или Искра любви: Приключения Недригайла из Недригайлова городка: Посмертные записки моего приятеля (закінчення) / Пантелеймон Куліш. - С .33-86 Нахлік, Є. Роман "Владимирия" в контексті історіософських шукань П. Куліша / Є. Нахлік. - С .87-132 Яковлєва, Т. Іван Виговський: істина та вимисел / Т. Яковлєва. - С .141-158 РУБ 9(4Укр) Рубрики: Ніжин, місто--історія назви Доп.точки доступа: Толочко, П. П. \ред.\; Виговський, Іван (гетьман) \о нем\; Куліш, Пантелеймон \о нем\; Національна Академія наук України; Українське товариство охорони пам’яток історії та культури; Центр пам’яткознавства Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Л 64 Література та культура Полісся [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 59. Спадщина П. Куліша і її роль у розвитку української мови, літератури та культури / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 204 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 30.83 грн. Содержание: Бойко, Надія Іванівна. Репрезентація мегаконцепту-образу "Україна" в романі Пантелеймона Куліша "Чорна Рада" / Н. І. Бойко. - С .3-10 Коновалова, Н. Ю. Відображення концепту "Козаччина" у функціонально-семантичних полях епітетних словосполучень (на матеріалі історичного роману "Чорна Рада") / Н. Ю. Коновалова. - С .11-14 Банзерук, О. В. Військова лексика в історичній прозі П. Куліша / О. В., Шакура Ю. О. Банзерук О. В. - С .15-20 Соколова, С. В. Структурно-функціональні особливості антропонімів у романі П. Куліша "Чорна Рада" / С. В. Соколова. - С .21-28 Шевченко, С. П. Стилістична роль старокнижних елементів у романі П. Куліша "Чорна Рада" / С. П. Шевченко. - С .29-36 Циганок, Б. І. Концепт воля у поезії Т. Шевченка і П. Куліша / Б. І. Циганок. - С .37 Мацько, Л. І. Мова Тараса Шевченка в оцінці Пантелеймона Куліша / Л. І. Мацько. - С .44 Чирва, Г. М. Розмаїття синтаксичних структур у поезії Пантелеймона Куліша / Г. М. Чирва. - С .50-54 Козачук, Г. О. Особливості поетичного синтаксису Пантелеймона Куліша / Г. О. Козачук. - С .51-55 Бойко, Вікторія Миколаївна. Формули мовного етикету в епістолярії П. Куліша / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .56-63 Коваленко, В. Г. Діяльність П. Куліша в контексті становлення української літературної мови в другій половині XIX століття / В. Г. Коваленко. - С .69-76 Белая, А. С. Роль Пантелеймона Кулиша в истории славянской языковой культуры / А. С. Белая. - С .77-80 Владимирова, В. М. Пантелеймон Куліш - дослідник української літератури / В. М. Владимирова. - С .78-80 Пасік, Н. М. Народнозмовні елементи в художньому мовленні П. Куліша / Н. М. Пасік. - С .87-94 Симоненко, Л. О. Термінологічна лексика у мовотворчі П. Куліша / Л. О. Симоненко. - С .95-99 Кайдаш, Алла Миколаївна. Доробок П. Куліша в контексті вчення про міфоніми / А. М. Кайдаш. - С .100-107 Шрамко, Р. Г. Ієрархія морфологічної реалізаціі предикатів стану сучасної української мови на формально-граматичному рівні (на матеріалі мовної практики П. Куліша) / Р. Г. Шрамко. - С .101-108 Пащенко, В. М. Порівняння як стилістичний засіб актуалізації художніх образів (на матеріалі прозових творів П. Куліша) / В. М. Пащенко. - С .109-115 Кумеда, О. П. Форми іменників II відміни в мові першодруків П. Куліша / О. П. Кумеда. - С .116-122 Вакуленко, Галина Михайлівна. Прикметникова синоніміка в художньому мовленні П. Куліша / Г. М., Клипа Н. І. Вакуленко Г. М. - С .123-128 Сидоренко, Т. М. Семантична взаємодія префіксально-суфіксальної конструкції роз-...ся з дієслівними основами на позначення мовленнєвих актів (на матеріалі творів П. Куліша) / Т. М. Сидоренко, В. І. Хомич. - С .129-136 Пугач, В. М. Граматичні особливості функціонування предикативних форм на-но,-то у творах П. Куліша / В. М. Пугач. - С .137-142 Фесенко, Т. М. Паралельне функціонування сполучників і прийменників для вираження тотожних семантико-синтаксичних відношень (на матеріалі поетичних творів П. Куліша) / Т. М. Фесенко. - С .143-146 Зінченко, С. В. Ступені порівняння в тексті перекладу П. Куліша книг Мойсея / С. В. Зінченко. - С .147-155 Вишнівська С. В., Коновалова Н. Ю., Шкурко М. П.,. Чернігівське культурне оточення Пантелеймона Куліша / С. В., Коновалова Н. Ю., Шкурко М. П., Вишнівська С. В. - С .156-165 Забарний, О. В. Пантелеймон Куліш і Ніжинська вища школа / О. В. Забарний. - С .166-173 Голуб, Н. М. Роль педагогічної спадщини П. Куліша у формуванні духовного світу школярів / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .174-180 Бережняк, В. М. "Граматка" П. Куліша - перший підручник для школярів / В. М. Бережняк. - С .181-185 Овдійчук, Л. М. Вивчення життєпису Пантелеймона Куліша на уроках української літератури в школі / Л. М. Овдійчук. - С .186-194
РУБ 8У Рубрики: Кафедра української літератури Кафедра світової літератури та історії культури Доп.точки доступа: Самойленко, Григорій Васильович; Куліш, Пантелеймон Олександрович (1819-1897) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб Гоголіана (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (2) Свободны: фб Гоголіана (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: ПШ-2/2019/12 Журнал 2019г. N 12 Сисенко, Т. Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства / Тетяна Сисенко. - С.1–2. Павич, Н. Організація роботи у парі та групі на уроках у початковій школі / Ніна Павич. - С.2–7. - Бібліогр.: 14 назв. Здорова, В. ЛЕГО – технологія для української мови / Вікторія Здорова [и др.]. - С.7–16. - Бібліогр.: 3 назви. Другие авторы: Джулинська І., Павленко Л., Шевченко О. Сінна, І. "Екскурсія" до друкарні : урок української мови в 3 класі / Ірина Сінна. - С.17–18. Черноус, З. Інтегрований урок, 3 клас : (Читання. Українська мова. Я у світі. Музика. Трудове навчання. Образотворче мистецтво) / Зоя Черноус. - С.19–21. Гринчак, В. Формування математичної компетентності в учнів початкових класів засобами діяльнісного підходу : (урок математики в 4 класі) / Василина Гринчак. - С.22–24. - Бібліогр.: 7 назв. Козак, М. Методичні аспекти реалізації окремих змістових ліній у підручниках з математики для 1–2 класів авторів М. Козак, О. Корчевської / Мирослава Козак, Ольга Корчевська, Ірина Жаркова. - С.24–28. - Бібліогр.: 5 назв. Романюк, А. Кримські гори : (урок природознавства у 4 класі) / Алла Романюк. - С.29–30. Михайлова, Л. Подорож до її Величності води : (виховна годиина) / Л. Михайлова. - С.30–32. Лаврів, Н. Методи розвитку критичного мислення у молодших школярів / Наталія Лаврів. - С.32–34. - Бібліогр.: 5 назв. Кіщук, Н. Дроби як функціональні відношення та їх вивчення у початковій школі на образно-графічному рівні / Наталія Кіщук. - С.35–41. - Бібліогр.: 6 назв. Момот, М. Народні свята зимового циклу / Марія Момот. - С.42–46. Зінченко, С. Запрошуємо до поетичної кав’ярні : (виховний захід за творчістю Ліни Костенко) / Світлана Зінченко. - С.47–48. Лісниченко, Т. Її квіти ніколи не в’януть : (усний журнал до 119-ї річниці від дня народження Катерини Білокур) / Тетяна Лісниченко. - С.49–51. - Бібліогр.: 4 назви. Городна, О. Фізичне виховання дітей у сім’ї / Олена Городна. - С.55. Вихор, А. Рухова активність учнів початкової школи – важлива складова освітнього процесу / Алла Вихор. - С.56. - Бібліогр.: 2 назви. Чорна, Г. Милосердя Святого Миколая / Галина Чорна. - С.57. Конкурс "І сталося диво...". - С.59–60. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-11 Зінченко, С. Запрошуємо до поетичної кав’ярні [Текст] : (виховний захід за творчістю Ліни Костенко) / Світлана Зінченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 12. - С. 47–48. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: українська література -- методика викладання -- виховні заходи -- сценарій заходу -- жінки-поетеси України -- початкова школа Аннотация: У статті представлено сценарій проведення виховного заходу з української літератури за творчістю видатної української письменниці Ліни Костенко в початковій школі. Доп.точки доступа: Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/1 Журнал 2020г. N 1 Бех, І. Виховна інноватика Василя Сухомлинського / Іван Бех. - С.1–3. Якименко, С. Екскурсія до історичної локації "Ольвія" : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.]. - С.4–11. Другие авторы: Тимченко А., Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О. Фідкевич, О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. - С.12–14. - Бібліогр.: 13 назв. Єгупова, В. Урок української мови у 4 класі / Віта Єгупова. - С.15–16. Разгільдєєва, Л. Урок літературного читання / Любов Разгільдєєва. - С.16–18. Кобцева, Н. Урок позакласного читання у 3 класі / Наталія Кобцева. - С.18–20. Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань з теми "Життя тварин у довкіллі" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.20–22. Діхтяренко, Л. Ми пізнаємо природу – спостерігаємо за тваринами : ("Я досліджую світ", 1 цикл навчання) / Людмила Діхтяренко. - С.23–25. Лісовець, О. Зустрічається зима з весною / Олена Лісовець. - С.25–26. Гільберг, Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" : до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Сніжана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.27–37. Петрина, А. Заняття з трудового навчання у 2 класі / Алла Петрина. - С.38–39. Микитюк, В. Урок природознавства у 4 класі / Валентина Микитюк. - С.40–42. Тернавич, Т. Інсценізація – один із напрямів особистісно орієнтованого навчання : (виховний захід) / Тетяна Тернавич. - С.42–44. Зайцева, Н. М. Створення ситуації успіху в освітньому процесі на уроках математики / Н. М. Зайцева. - С.45–47. Дяченко, Л. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання / Людмила Дяченко. - С.48–50. Савенков, І. Методичні основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі / Іігор Савенков. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви. Крат, Л. Захистити дитячу душу / Любов Крат. - С.55–57. Попкова, Т. Нестандартні уроки – втілення життєвих компетенцій у дію / Тетяна Попкова, Світлана Зінченко. - С.58–59. Мазур, Н. Застосування методів критичного мислення на уроках у 3 класі / Наталя Мазур. - С.59–60. Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 57 Попкова, Т. Нестандартні уроки – втілення життєвих компетенцій у дію [Текст] / Тетяна Попкова, Світлана Зінченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 58–59. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: нестандартні уроки -- методика викладання -- літературне читання -- виховні заходи -- математика -- природознавство -- початкова школа Аннотация: У статті наведено декілька фрагментів нестандартних уроків, які можна проводити під час вивчення літературного читання, математики та природознавства в початковій школі. Доп.точки доступа: Зінченко, С. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/5/6 Журнал 2020г. N 5/6 Дубовик, С. Культура професійного монологічного мовлення сучасного вчителя початкової школи / Світлана Дубовик. - С.1–4. - Бібліогр.: 12 назв. Кузнецова, С. Комбінований урок-подорож з української мови та мистецтва в 3 класі / Світлана Кузнецова. - С.5–6. Бадзюк, О. Розвиток мовлення. Написання докладного переказу. : ІІ цикл навчання (3–4 класи) / Оксана Бадзюк. - С.6–8. - Бібліогр.: 6 назв. Стрілько, Л. Твоє коріння там, де ти народився : (урок літературного читання у 3 класі за твором Саші Кочубей "Володарка лісу") / Любов Стрілько. - С.8–10. - Бібліогр.: 6 назв. Сиромятнікова, Ю. Урок літературного читання у 3–4 класах із використанням методів критичного мислення / Юлія Сиромятнікова. - С.11–13. Божко, Т. Позитивні та негативні емоції казках українських письменників : (розробка інтегрованого заняття) / Тетяна Божко. - С.13–15. Бабенко, О. Урок математики в 3 класі / Оксана Бабенко. - С.16–18. - Бібліогр.: 3 назви. Коцар, І. Урок "Я досліджую світ" у 3 класі. Чарівні перетворення води / Ірина Коцар. - С.18–22. Прошкуратова, Т. Збірка інтегрованих завдань з теми "Як живеться дітям у довкіллі школи" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.23–26. Шумара, Н. Тестові завдання з природничої галузі інтегрованого курсу "Я досліджую світ" / Наталія Шумара. - С.27–29. Якименко, С. Сценарій інтегрованого дня (Workshop) "Рясніє талантами кожна людина, багата на геніїв кожна країна!" / Світлана Якименко [и др.]. - С.30–36. Другие авторы: Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О. Тюріна, І. Арт-терапія та арт-техніки в роботі шкільного психолога : (з досвіду роботи) / Ірина Тюріна. - С.37–39. Томаржевська, І. Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці / Інна Томаржевська. - С.40–43. - Бібліогр.: 6 назв. Бондаренко, О. STEM-марафон у початковій школі / Олександр Бондаренко. - С.44–45. Гетьман, В. Яка вона, корисна їжа? / Валентина Гетьман. - С.46–49. - Бібліогр.: 15 назв. Павленко, Л. Прислів’я, що виховують і навчають / Людмила Павленко, Валентина Сафронова. - С.50–52. Червецький, В. Формування національної свідомості та духовної культури учнів на уроках трудового навчання Нової української школи / Володимир Червецький. - С.53–55. - Бібліогр.: 12 назв. Цуркан, Т. Формування педагогічної культури батьків : (тренінг для батьків молодших школярів, проведений на базі Тисовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Великокучурівської сільської ради Сторожинецького р-ну Чернівецької обл.) / Таїсія Цуркан. - С.56–58. Голибарт, Є. Методи натурального оздоровлення, або як боротися проти вірусів / Є. Голибарт ; Євген Ґолибарт. - С.59–63. Зінченко, С. Урок позакласного читання для учнів 2–3 класів "Ми відвідуємо театр" / Світлана Зінченко. - С.64. Качаненко, Ю. Мамо, квітко, ти моя кохана! : (свято для учнів 1–4 класів) / Юлія Качаненко. - С.65–67. Кізян, О. Україна, мати, мова, пісня, душа : (сценарій свята) / Ольга Кізян. - С.67–69. Дризлова, В. Святковий ранок "Бджолині іменини" / Вікторія Дризлова. - С.70–74. Конкурс "І сталося диво...". - С.75–79. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-11 Зінченко, С. Урок позакласного читання для учнів 2–3 класів "Ми відвідуємо театр" / Світлана Зінченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 5/6(611-612). - С. 64. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: уроки позакласного читання -- методика викладання -- нестандартні уроки -- Коза-дереза, казка -- українські народні казки -- початкова школа -- 2–3 класи Аннотация: У статті представлено розробку нестандартного уроку з позакласного читання на тему: "Казка-опера Миколи Лисенка "Коза-дереза" для учнів початкової школи. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 64 Література та культура Полісся [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 96. Серія "Філологічні науки". № 13 / відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 306 с. - (Філологічні науки ; № 13). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2520-6966. - 231.67 грн. Збірник з 2013 року виходить двома серіями: "Історичні науки", "Філологічні науки" Содержание: До ювілею П. О. Куліша (200 років від дня народження) Самойленко, Григорій Васильович. Садиба Білозерських-Кулішів хутір Мотронівка як гніздо культури Поліського краю / Г. В. Самойленко. - С .5-24 Ісаєнко, К. П. П. Куліш як основоположник української модерної прози (до 200-ліття від дня народження П. Куліша) / К. П. Ісаєнко. - С .24-35 Кайдаш, А. М. Вербалізація етнокультурних концептів у поемі Пантелеймона Куліша "Маруся Богуславка" / А. М. Кайдаш. - С .35-43 Зінченко, С. В. Старослов’янізми в мовній картині світу Пантелеймона Куліша / С. В. Зінченко. - С .43-52 Пасік, Н. М. Ритміко-синтаксична організація оповідання Пантелеймона Куліша "Гордовита пара" / Н. М. Пасік. - С .52-63 Бойко, Н. І. Домінанти художнього ідіолекту Пантелеймона Куліша / Н. І. Бойко, Л. І. Коткова. - С .63-78 Пугач, В. М. Від "Граматки" П. Куліша до "Українського правопису" 2019 року: соціокультурний контекст кодифікації / В. М. Пугач. - С .78-90 Літературознавство Бондаренко, Ю. І. Поет непоетичної доби: "філософія життя" в романі Костя Москальця "Вечірній мед" / Ю. І. Бондаренко. - С .90-106 Корнєєва, Л. Л. "Ефект Джульєтти": тема кохання в класичній літературі та її вплив на сучасного реципієнта / Л. Л. Корнєєва. - С .106-115 Мовознавство Бондаренко, А. І. Основні аспекти вітчизняних лінгвокультурологічних досліджень / А. І. Бондаренко. - С .115-126 Зеленько, А. С. Співвідношення гена та мема – проблема ізоморфізму генного та мовного кодів / А. С. Зеленько, О. А. Зеленько. - С .126-142 Штонь, О. П. Семантика відносних прикметників, утворених від іменників – назв неаморфних речовин / О. П. Штонь. - С .142-150 Латун, А. Б. Прикметникові конструкції як засіб зображення зовнішності людини / А. Б. Латун. - С .150-159 Голяк, М. С. Використання неологізмів на позначення людей у відгуках до онлайн новин англійською мовою / М. С. Голяк. - С .159-169 Сидоренко, В. А. К вопросу о реализации категории окказиональности в поэтическом тексте / В. А. Сидоренко. - С .169-181 Красавіна, В. В. Текстуальна синонімія як зображально-виражальний засіб художнього мовлення (на прикладі прози Михайла Коцюбинського) / В. В. Красавіна. - С .181-194 Коновал, І. І. Репрезентація емоційного стану художнього персонажа емотивно-оцінними семантичними засобами в мовотворчості Олександра Довженка / І. І. Коновал. - С .194-202 Баранник, Н. О. Архаїзми в романах С. Скляренка "Святослав", "Володимир" / Н. О. Баранник. - С .202-214 Вакуленко, Г. М. Функціонально-стильові особливості речень з однорідними членами в романах Івана Багряного / Г. М. Вакуленко. - С .214-222 Банзерук, О. В. Функционирование метонимии и синекдохи как тропов и стилистических приемов в идиостиле Николая Гоголя / О. В. Банзерук, А. С. Банзерук. - С .222-236 Блажко, М. І. Емотиви у відображенні картини світу (на матеріалі короткого оповідання П. Зюскінда "Die taube") / М. І. Блажко. - С .236-246 Степаненко, М. І. Оновлення українського політичного лексикону: 2018–2019 рр. / М. І. Степаненко. - С .246-254 Проблеми перекладу Петрик, О. М. Специфіка перекладу порівнянь у поемі М. Лермонтова "Демон" / О. М. Петрик, М. В. Романова. - С .254-267 Ролік, А. Пейоративна лексика в творах М. В. Гоголя та її передача в німецьких перекладах / А. Ролік. - С .267-280 Лєпухова, Н. І. "Ми пішли на Захід, щоб повернутися на Схід", або Українські перекладачі за кордоном / Н. І. Лєпухова. - С .280-294 Рецензії Бойко, Н. І. Релігійна лексика української мови: проблеми семантики і сучасного функціонування : Рецензія на монографію: Ковтун А. А. Семантична деривація в релігійній лексиці української мови: монографія. Чернівці: Технодрук, 2018. 528 с. / Н. І. Бойко. - С .294-300
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія Українська література--періодичні видання Філологічні науки--збірники Літературознавство--дослідження Мовознавство Кафедра української літератури Кафедра української мови Доп.точки доступа: Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ІБв (1), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1) Свободны: фб (2), ІБв (1), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1) |