Шифр: ВМДЗ/2019/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 6
Содержание:
Панченко, О. Емоційні порушення у дітей: пріоритети командної роботи / Олег Панченко [та ін.]. - С.4–10.
Другие авторы: Піроженко Т., Кабанцева А., Олена Хартман, Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва, Наталія Цапро, Олена Симоненко
Луценко, І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту / Ірина Луценко. - С.11–13.
Кабанцева, А. SOS! Сигналізують дитячі емоції / Анастасія Кабанцева, Оксана Корнєєва. - С.14–19.
Емоції, стан, поведінка: основні терміни та поняття : [глосарій]. - С.20–21.
Ура! Екскурсія, або Вихователь дбає про безпеку : [пам’ятка]. - С.[22–24].
Грицишина, Т. Як навчити дитину орієнтуватися / Таїсія Грицишина. - С.25–28.
Зеніч, Т. "Морські пригоди", або Фізкультурний квест у середній групі / Тетяна Зеніч. - С.29–33.
Почніть загартовувати дитину влітку. - С.[34–35].
Дроб’язко, О. Як проводити перші батьківські збори-Незбори в дитячому садку / О. Дроб’язко ; Олексчандр Дробязко. - С.36–40.
Батьківські збори: як підготувати та провести. - С.[41].
Як полегшити адаптацію дитини до дитячого садка: алгоритм дій батьків. - С.[42–45].
Адаптація до дитячого садка: 14 порад для батьків майбутніх вихованців. - С.[46–49].
Безсонова, О. Молодий педагог і батьки, або Авторитет не залежить від віку / Ольга Безсонова. - С.50–53.
Стій, готуйсь, рушай: кольорові пригоди до Міжнародного для світлофора. - С.54–55.
Джемула, Г. Світлофор і його друзі : сценарій розваги для дітей ст. групи до Дня світлофора / Галина Джемула. - С.56–60.
Іваненко, І. Закон про державну мову: що має знати вихователь-методист / І. Іваненко ; Ірина Іванченко, Ганна Степанець. - С.61–66.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.217:159.98](477)
К 12


    Кабанцева, А.
    SOS! Сигналізують дитячі емоції / Анастасія Кабанцева, Оксана Корнєєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 14–19. - Зміст: На що вихователі звертають увагу насамперед ; Що відстежуємо ; Із ким зваємодіємо ; Додаток : Ігри та вправи для роботи з дітьми.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--психологічний вплив
фывфывфыв:
заклади дошкільної освіти -- психологічна служба -- діти дошкільного віку -- емоціний розвиток -- емоції -- психологічні спостереження -- психотравмуючі ситуації -- емоціне напруження -- емоціні порушення -- ігри -- вправи -- психологічна робота
Аннотация: У статті представлено досвід закладу дошкільної освіти № 31 "Мир" міста Костянтинівки Донецької області щодо організації психологічної роботи, спрямованої на усунення впливу психотравмуючих ситуацій на дошкільників.


Доп.точки доступа:
Корнєєва, О

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)