К 18 Камінська, Олена Ігорівна. Лінгвістичні особливості терміносистеми німецької фахової мови дипломатії [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.філол.наук. Спец.10.02.04-германські мови / О. І. Камінська ; Міністерство освіти і науки України, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : ЧНУ імені Ю. Федьковича, 2015. - 21 с. -
РУБ 81 Рубрики: Германські мови--лексика Кафедра німецької мови автореферати дисертацій--іноземні мови фывфывфыв: мова дипломатії Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: Д199251/2015/12 Журнал 2015г. N 12 Методичні рекомендації щодо оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі : лист... від 06.11.2015 р. № 1/9-535. - С.2-7. Кузьменко, Віра. Спостереження - ключ до розуміння дитини / В. Кузьменко, Н. Цибуляк. - С.7-14. Стеценко, Ірина. Світанки у природі та мистецтві / І. Стеценко. - С.14-18. Камінська, Олена. До дітей - з усмішкою / О. Камінська. - С.18-20. Майданюк, Аніта. Зимові ігри на свіжому повітрі / А. Майданюк. - С.20-22. Єніна, Людмила. Захопливі та незвичні сюжети геометричні : логіко-математичні завдання для старших дошкільнят / Л. Єніна. - С.22-24. Храпач, Вікторія. Маленькі кухарі : заняття для дітей раннього віку / В. Храпач. - С.24-26. Смолієнко, Анжеліка. Обережно: вогонь! : заняття для старших дошкільнят / А. Смолієнко. - С.26-28. Мельніченко, Юлія. Пластик-шоу з фізкультурним обладнанням / Ю. Мельніченко. - С.28-32. Бойко, Ірина. Хай міцніє дерево родинне : родинне свято зі старшими дошкільнятами / І. Бойко. - С.32-35. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 18 Камінська, Олена. До дітей - з усмішкою [Текст] / О. Камінська> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 12. - С. 18-20. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагоги--професійна майстерність фывфывфыв: професія дошкільного педагога -- стрес і вихователь Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 18 Камінська, Олена Як подолати страх? Допоможе казка! [Текст] / Олена Камінська > // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 10-12 . - ISSN 0321-1401
фывфывфыв: психічне здоров’я дошкільників -- казкотерапія Аннотация: Важлива умова психічного здоров’я дитини - гармонійний розвиток її емоційної сфери. Зростаючи, малюк перживає різноманітні емоції, як позитивні, так і негативні. Деякі з них можуть стати руйнівними, зокрема страх. Чого бояться наші діти? Чи завжди страхи свідчать про певні порушення психічного благополуччя? І нарешті, як подолати дитячі страхи? Відповіді на ці запитання, а також поради щодо організації роботи з казкотерапії подано в статті. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Камінська, Олена Сенсорна інтеграція, або як допомогти кожній дитині [Текст] / Олена Камінська, Аліна Закревська> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 24-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--сенсорний розвиток фывфывфыв: ознаки гіперчутливості -- ознаки гіпочутливості -- вестибулярна система -- проба М. Озерецького Аннотация: В статті розкривається поняття "сенсорна інтеграція"; висвітлюються причини виникнення порушень функцій сенсорної інтеграції у дошкільників; описуються симптоми порушення сенсорного сприйняття; надаються поради щодо корекції роботи сенсорних систем дітей. Доп.точки доступа: Закревська, Аліна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Камінська, Олена Гімнастика для душі [Текст] / Олена Камінська> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільний вік--психологія фывфывфыв: психологічний клімат -- психогімнастика -- розвиток психічних процесів -- емоції -- арттерапія -- емпатія -- заняття з психогімнастики Аннотация: Досвідом навчання дошкільнят приймати, усвідомлювати та керувати своїми емоціями за допомогою методу психогімнастики та з використанням творів В. Сухомлинського ділиться практичний психолог. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Камінська, Олена Нехай грім лунає, нас він не лякає! Як допомогти дітям подолати страх грози [Текст] / Олена Камінська, Уляна Лумей> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 9-12 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей Дитяча психологія--емоції--страх фывфывфыв: правила безпеки під час грози -- психологічний клімат Аннотация: Близько 60 % дітей відчувають страх під час грози, коли гучно лунає грім та спалахує блискавка. У декого це природне явище викликає справжню паніку. Дехто навіть відмовляється виходити надвір, заледве небо вкривають хмари і починає накрапати дощ. Аби дитячий страх не переріс у фобію, дорослі мають ужити необхідних заходів. Яких саме, розповідають авторки статті. Доп.точки доступа: Лумей, Уляна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |