Шифр: ПП1/2011/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2011г. N 1
Содержание:
М’ясоїд, П. А. В. А. Роменець : від історичної до канонічної психології / П. А. М’ясоїд. - С.5-16. - Бібліогр.: 11 назв.
Іванко, А. Б. Убитий диктатурою партійного авторитаризму : [про видатного українського педагога В. О. Сухомлинського] / А. Б. Іванко. - С.17-31. - Бібліогр.: 19 назв.
Пам’ятка авторові. - С.32
Бех, І. Д. Категорія совісті в посткласичному психологічному осмисленні / І. Д. Бех. - С.33-42. - Бібліогр.: 13 назв.
Зайцева, Л. І. Принципи опанування природних об’єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева. - С.43-53. - Библиогр.: 7 назв.
Рудишин, С. Д. Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі / С. Д. Рудишин. - С.54-59. - Бібліогр.: 4 назв.
Лукашова, Н. І. Історичний підхід до вивчення навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова. - С.60-73. - Бібліогр.: 20 назв.
Пляка, Л. В. Структура професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів / Л. В. Пляка. - С.74-78. - Бібліогр.: 8 назв.
Волинський, В. П. Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв’язання) / В. П. Волинський [и др.]. - С.79-86. - Бібліогр.: 5 назв.
Другие авторы: Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В.
Бідюк, Н. М. Концептуальні засади прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних в Україні / Н. М. Бідюк. - С.87-95. - Бібліогр.: 4 назв.
Авшенюк, Н. М. Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк. - С.96-104. - Бібліогр.: 6 назв.
Бордакова, О. Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі / О. Бордакова. - С.105-114. - Бібліогр.: 9 назв.
Рогова, П. І. Інноваційна діяльність освітянських бібліотек в епоху цивілізаційних змін / П. І. Рогова. - С.115-124. - Бібліогр.: 6 назв.
Карпенко, О. В. Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан : нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко. - С.125-142. - Бібліогр.: 18 назв.
Місяць, Н. Завжди вгору / Н. Місяць. - С.143-147
Жижко, Олена. Поборник людської гідності, свободи і миру / О. Жижко. - С.148-150
Автори номера. - С.150-151
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.04(3)
К 26


    Карпенко, О. В.
    Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан : нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 125-142. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах
   Казахстан--освіта
фывфывфыв:
реформування освіти -- Болонський процес -- інтелектуальні школи -- нормативно-правові акти -- державно-управлінські рішення
Аннотация: Розглянуто сучасний стан освітянської області Республіка Казахстан. Проаналізовані статистичні дані і динаміка модернізації дошкільної, середньої, професійно-технічної і вищої освіти країни. Представлено авторське бачення розвитку області.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


Шифр: ПП1/2011/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2011г. N 2
Содержание:
Кремень, В. Г. Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.4-13
Луговий, В. І. Інформація як чинник організації людини : теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий. - С.14-21. - Бібліогр.: 23 назв.
Лігум, Ю. С. Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум. - С.22-27
Кузь, В. Г. Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь. - С.28-35. - Бібліогр.: 12 назв.
Бех, І. Д. Психологічні механізми сходження особистості духовних цінностей / І. Д. Бех. - С.37-44. - Бібліогр.: 4 назв.
Зайцева, Л. І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева. - С.45-54. - Бібліогр.: 6 назв.
Шевчук, Л. М. Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук. - С.54-62. - Бібліогр.: 7 назв.
Приходченко, К. І. Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко. - С.63-70. - Бібліогр.: 10 назв.
Непомняща, Т. В. Спеціальні комунікативні конструкції у вивченні математичних дисциплін як засіб розвитку особистості студента технічного вишу / Т. В. Непомняща. - С.70-79. - Бібліогр.: 9 назв.
Гриневич, Л. М. Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л. М. Гриневич. - С.80-89. - Бібліогр.: 12 назв.
Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів / Волинський В. П., Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В. - С.90-97. - Бібліогр.: 3 назв.
Зварич, І. М. Теоретичні й практичні дослідження проблеми педагогічної компетентності викладачів у науково-педагогічній літературі США / І. М. Зварич. - С.98-104. - Бібліогр.: 3 назв.
Козак, І. В. Формування гуманістичного світогляду учнів у творчій спадщині В. О. Сухомлинського / І. В. Козак. - С.105-115. - Бібліогр.: 9 назв.
Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар. - С.115-125. - Бібліогр.: 1 назв.
Карпенко, О. В. Реформування освітніх послуг органами місцевої влади (на прикладі шкіл Берліна) / О. В. Карпенко, Т. О. Петі. - С.126-134. - Бібліогр.: 7 назв.
М’ясоїд, П. А. Підручник із психології і психологічне пізнання / П. А. М’ясоїд. - С.135-143. - Бібліогр.: 26 назв.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)




    Карпенко, О. В.
    Реформування освітніх послуг органами місцевої влади (на прикладі шкіл Берліна) / О. В. Карпенко, Т. О. Петі // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 126-134. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Реформування освіти
   освіта в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
інтегрована середня школа -- районні шкільні відомства -- дуальне навчання -- освітні послуги -- реформування освітніх послуг
Аннотация: Проаналізовано німецькомовні джерела інформації з питань організаційно-структурного реформування шкільної освіти на місцевому рівні (на прикладі Берліну).


Доп.точки доступа:
Петі, Т. О.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


Шифр: ПП1/2011/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2011г. N 4
Содержание:
Мадзігон, В. М. Виступ на з’їзді вчителів України / В. М. Мадзігон. - С.5-7.
Атаманчук, П. С. Якість освіти як проблема дидактики фізики / П. С. Атаманчук, О. І. Ляшенко. - С.8-12. - Бібліогр.: 9 назв.
Матяш, Н. Ю. Системотвірні підходи до розроблення методичної системи навчання біології / Н. Ю. Матяш. - С.13-19. - Бібліогр.: 12 назв.
Калінська, А. В. Змістова структура готовності старшокласників до професійного вибору в галузі економіки та підприємництва / А. В. Калінська. - С.20-28. - Бібліогр.: 15 назв.
Кириченко, В. І. Навчально-методичний комплект з курсу хімії вищої школи в контексті комп’ютерно-моделювальної технології його конструювання / В. І. Кириченко. - С.29-38. - Бібліогр.: 6 назв.
Постригач, Н. О. Розвиток європейської освітньої політики в підготовці педагогічних кадрів у контексті інтеграційних процесів / Н. О. Постригач. - С.39-45. - Бібліогр.: 11 назв.
Кофанова, О. В. Хімічна підготовка майбутніх фахівців-екологів - важливий напрям забезпечення екологічної безпеки країни / О. В. Кофанова. - С.46-54. - Бібліогр.: 14 назв.
Добровська, Л. М. Концепція формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх інженерів з комп’ютерних систем медичного профілю / Л. М. Добровська. - С.55-66. - Бібліогр.: 10 назв.
Левченко, О. О. Обгрунтування фасилітативного стилю педагогічної взаємодії в річищі ідей людиноцентризму в процесі професійної підготовки викладача психології / О. О. Левченко. - С.66-76. - Бібліогр.: 15 назв.
Давиденко, А. А. Творчість як процес гармонізації системи / А. А. Давиденко. - С.78-85. - Бібліогр.: 9 назв.
Лєпіхова, Л. А. Соціально-психічні відмінності провідних особистісних властивостей у життєвому самоздійсненні старшокласників / Л. А. Лєпіхова. - С.85-97. - Бібліогр.: 12 назв. : табл.
Волинський, В. П. Визначення змістових ознак поняття "Аудіовізуальні електронні засоби навчання" / В. П. Волинський [и др.]. - С.97-106. - Бібліогр.: 3 назв.
Другие авторы: Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В.
Гордієнко, М. Г. Професійна мобільність у наукових дослідженнях / М. Г. Гордієнко. - С.106-114. - Бібліогр.: 16 назв.
Штефан, Л. В. Системний аналіз як основа дослідження інноваційних систем / Л. В. Штефан, О. П. Тарасенко. - С.114-124. - Бібліогр.: 12 назв.
Карпенко, О. В. Тенденції державного реформування освітніх послуг у Республіці Польща / О. В. Карпенко. - С.125-135. - Бібліогр.: 19 назв.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.04(3)
К 26


    Карпенко, О. В.
    Тенденції державного реформування освітніх послуг у Республіці Польща / О. В. Карпенко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 4. - С. 125-135. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 74.04(3)
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   Польща--освіта
фывфывфыв:
освітні послуги -- євроінтеграція -- освіта у Польщі -- система освіти


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


Шифр: ПП1/2012/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2012г. N 1
Содержание:
Кремень, В. Г. Зміцнювати науковий фундамент освітньої модернізації : (звітна доповідь "Про діяльність НАПН України у 2011 р. та в період 2007-2012 рр. і завдання перспективного розвитку")) / В. Г. Кремень. - С.4-13
Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.14-21. - Бібліогр.: 12 назв.
Сметанський, М. І. Сучасні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський. - С.22-29
Пам’ятка авторові. - С.29
Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех. - С.30-37. - Бібліогр.: 4 назв.
Романенко, Ю. А. Методика корекції знань та вмінь як важіль управління діяльністю студентів через моніторинг / Ю. А. Романенко. - С.38-42. - Бібліогр.: 10 назв.
Ярошенко, О. Г. Порівняльний аналіз стилів навчання студентів різних спеціальностей / О. Г. Ярошенко, Т. М. Деркач. - С.43-47. - Бібліогр.: 8 назв.
Кофанова, О. В. Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова. - С.48-56. - Бібліогр.: 21 назв.
Сушенцева, Л. Л. Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного закладу / Л. Л. Сушенцева. - С.57-63. - Бібліогр.: 11 назв.
Луговий, В. І. Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі : порівняльний аналіз / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.64-70. - Бібліогр.: 22 назв.
Топузов, О. М. Психолого-педагогічні умови навчання географії в профільній школі / О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко. - С.70-76. - Бібліогр.: 12 назв.
Верещак, Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак. - С.77-81. - Бібліогр.: 6 назв.
Русанова, О. Історико-педагогічні аспекти розвитку системи освіти в Канаді / О. Русанова. - С.82-88. - Бібліогр.: 8 назв.
Карпенко, О. В. Державне управління сучасною системою освітніх послуг у Чеській Республіці / О. В. Карпенко, А. В. Січкар, В. Ю. Ткаченко. - С.89-94. - Бібліогр.: 18 назв.
Ничкало, Н. Г. Естетичні та етичні орієнтири педагогічної дії / Н. Г. Ничкало. - С.95-96
Жевага, С. І. Пошук загиблих воїнів / С. І. Жевага. - С.97-99
Автори номера. - С.99-100
Реферативний огляд статей номера. - С.100-103
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.03
К 26


    Карпенко, О. В.
    Державне управління сучасною системою освітніх послуг у Чеській Республіці / О. В. Карпенко, А. В. Січкар, В. Ю. Ткаченко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 89-94. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.03
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   Чехія--освіта
фывфывфыв:
освіта в Чехії -- євроінтеграція -- євроінтеграція освіти -- Болонський процес
Аннотация: На основі аналізу зарубіжної та вітчизняної джерельної бази з питань реформування освітньої системи Чеської Республіки та надання освітніх послуг у цій країні досліджено тенденції сучасних змін у галузі в контексті євроінтеграційних процесів.


Доп.точки доступа:
Січкар, А. В.; Ткаченко, В. Ю.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


Шифр: ПП1/2012/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2012г. N 2
Содержание:
Пам’ятка авторові. - С.4
Кремень, В. Г. Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення / В. Г. Кремень. - С.5-11. - Бібліогр.: 9 назв.
Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.11-18. - Бібліогр.: 11 назв.
Лукашова, Н. І. Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання / Н. І. Лукашова. - С.19-26. - Бібліогр.: 13 назв.
Ляшенко, О. І. Тест загальної навчальної компетентності : основні засади і результати пілотування / О. І. Ляшенко, С. А. Раков. - С.27-35. - Бібліогр.: 13 назв.
Вакуленко, Т. С. Використання тесту здатностей до навчання у національних системах вступних випробувань : світовий досвід / Т. С. Вакуленко. - С.36-40. - Бібліогр.: 10 назв.
Ломакович, С. В. Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко. - С.40-48. - Бібліогр.: 15 назв.
Горох, В. П. Логіко-математична складова тесту загальної навчальної компетентності / В. П. Горох. - С.48-52
Зварич, І. М. Стандарти педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич. - С.53-59. - Бібліогр.: 4 назв.
Товканець, Г. В. Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці / Г. В. Товканець. - С.59-64. - Бібліогр.: 18 назв.
Богуш, А. М. Лінгводидактична концепція І. І. Срезневського / А. М. Богуш. - С.65-69. - Бібліогр.: 2 назв.
Місечко, О. Є. Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ) / О. Є. Місечко. - С.70-77. - Бібліогр.: 9 назв.
Ткаченко, Л. І. Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості : традиція гуманістичної педагогічної думки / Л. І. Ткаченко. - С.77-83. - Бібліогр.: 7 назв.
Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар. - С.83-87
Карпенко, О. В. Сучасне реформування системи державних освітніх послуг у Туреччині / О. В. Карпенко, О. В. Литовченко, В. Ю. Ткаченко. - С.88-93. - Бібліогр.: 18 назв.
Отич, О. М. На здобуття державної премії України в галузі освіти 2012 р. / О. М. Отич. - С.94-95
Соломаха, С. О. Для тих, хто впроваджує в освіту загальнолюдські й національні етико-естетичні цінності / С. О. Соломаха. - С.95-96
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.04(3)
К 26


    Карпенко, О. В.
    Сучасне реформування системи державних освітніх послуг у Туреччині / О. В. Карпенко, О. В. Литовченко, В. Ю. Ткаченко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 88-93. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Реформування освіти--освітні послуги--система освітніх послуг
   освіта в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Туреччина--освіта
фывфывфыв:
державна система освіти -- ліцеї -- жіночі ліцеї -- чоловічі ліцеї -- професійно-технічні ліцеї -- якість освіти -- підвищення якості освіти -- теологічні ліцеї -- реформування освіти -- освітні послуги -- система освітніх послуг
Аннотация: Зроблено аналітичний огляд іноземних та вітчизняних джерел з питань реформування органами державного управління сфери освітніх послуг Туреччини протягом 2001-2011 рр. Запропоновано впровадити в Україні турецький досвід підвищення якості їхнього надання різними навчальними закладами.


Доп.точки доступа:
Литовченко, О. В.; Ткаченко, В. Ю.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


Шифр: ПП1/2012/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2012г. N 3
Содержание:
Кравченко, Т. В. Формування образу професійного майбутнього старшокласників у взаємодії сім’ї та школи / Т. В. Кравченко. - С.5-10. - Бібліогр.: 6 назв.
Кофанова, О. В. Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова. - С.11-22. - Бібліогр.: 16 назв.
Терентьєва, Н. О. Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір / Н. О. Терентьєва. - С.22-27. - Бібліогр.: 5 назв.
Стецюк, К. В. Ідеї фасилітації в процесі формування екологічної культури майбутніх агрономів / К. В. Стецюк. - С.27-31. - Бібліогр.: 11 назв.
Кожедуб, Л. Г. Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб. - С.32-36. - Бібліогр.: 10 назв.
Самбор, А. М. Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. М. Самбор. - С.36-39. - Бібліогр.: 9 назв.
Щекатунова, Г. Д. Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладів: творення школи майбутнього / Г. Д. Щекатунова. - С.40-48. - Бібліогр.: 14 назв.
Приходченко, К. І. Феноменологія проективної методики як інтегрованої технології / К. І. Приходченко. - С.49-53. - Бібліогр.: 9 назв.
Жовтянська, В. В. Міфологія моди в просторі культури / В. В. Жовтянська. - С.53-60. - Бібліогр.: 6 назв.
Набок, М. В. Підвищення ефективності управління - визначальний чинник розвитку загальної середньої освіти / М. В. Набок. - С.61-66. - Бібліогр.: 15 назв.
Вікторова, Л. В. Психолого-педагогічні засади формування комунікативної компетентності іноземних студентів в університетах Польщі / Л. В. Вікторова. - С.67-70. - Бібліогр.: 14 назв.
Дічек, Н. П. Прояви диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті рр. ХХст. / Н. П. Дічек. - С.71-80. - Бібліогр.: 25 назв.
Скільський, Д. М. Вчення К. Д. Ушинського про народність виховання / Д. М. Скільський. - С.80-87. - Бібліогр.: 5 назв.
Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар. - С.88-92.
Карпенко, О. В. Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Довгань. - С.93-98. - Бібліогр.: 40 назв.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)




    Карпенко, О. В.
    Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Довгань // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 93-98. - Бібліогр.: 40 назв.
ББК 74.04(4ФРА)
Рубрики: Освіта--освітні послуги
   Педагогіка--порівняльна педагогіка

   Франція--освітні послуги--реформування
фывфывфыв:
реформування освіти -- система освітніх послуг -- децентралізація управління -- неперервне навчання
Аннотация: На основі вітчизняної та зарубіжної джерельної бази проаналізовано сучасну систему державної освіти Франції. Розглянуто особливості централізованого управління системою освітніх послуг органами державної влади. Визначено шляхи реформування освіти через децентралізацію управління та організацію неперервного навчання.


Доп.точки доступа:
Самчук, Л. І.; Довгань, О. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


Шифр: ПП1/2012/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2012г. N 4
Содержание:
Ляшенко, І. П. Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв’язування задач / І. П. Ляшенко, Р. І. Швай. - С.5-10. - Бібліогр.: 10 назв. : рис.
Кравченко, Т. В. Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку / Т. В. Кравченко. - С.11-16. - Бібліогр.: 5 назв.
Добрянський, І. А. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу : (з досвіду роботи Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки) / І. А. Добрянський, І. В. Кузнецова. - С.17-23. - Бібліогр.: 11 назв.
Левченко, О. О. Абнотивність як складова комплексу професійних компетентностей викладача в процесі формування студента-гуманітарія / О. О. Левченко. - С.23-30. - Бібліогр.: 17 назв.
Афанасенко, Л. А. Проблема активізації професійної самоідентифікації студентів аграрного профілю в умовах професійної підготовки / Л. А. Афанасенко. - С.30-35. - Бібліогр.: 9 назв.
Омельчук, С. А. Методологічна сутність категорії дослідження із філософсько-гносеологічного погляду / С. А. Омельчук. - С.36-42. - Бібліогр.: 14 назв.
Потапчук, Т. В. Теоретичний аналіз поняття "ідентифікація" в науковій царині / Т. В. Потапчук. - С.42-47. - Бібліогр.: 19 назв.
Яценко, Л. В. Формування екологічної культури школярів у процесі позаурочної роботи / Л. В. Яценко. - С.48-52. - Бібліогр.: 10 назв.
Роговець, О. В. Структура громадянськості молодших школярів / О. В. Роговець. - С.53-59. - Бібліогр.: 15 назв.
Кофанова, О. В. Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів / О. В. Кофанова. - С.59-69. - Бібліогр.: 18 назв.
Лякішева, А. В. Психологічні та соціально-педагогічні особливості функціонування студентської групи / А. В. Лякішева. - С.69-74. - Бібліогр.: 8 назв.
Отич, Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич. - С.75-79. - Бібліогр.: 3 назв.
Набок, М. В. Якість загальної середньої освіти як засіб оцінювання ефективності управління освітою регіону / М. В. Набок. - С.80-87. - Бібліогр.: 16 назв.
Карпенко, О. В. Суперечливість трактування категорій освітніх послуг у сучасній педагогічній науці Російської Федерації / О. В. Карпенко, В. В. Вербова, Є. Ф. Демида. - С.88-93. - Бібліогр.: 30 назв.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.04(3)
К 26


    Карпенко, О. В.
    Суперечливість трактування категорій освітніх послуг у сучасній педагогічній науці Російської Федерації / О. В. Карпенко, В. В. Вербова, Є. Ф. Демида // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 88-93. - Бібліогр.: 30 назв.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Освіта в Росії
фывфывфыв:
освітні послуги -- сервісна держава -- суспільний договір -- управлінські послуги
Аннотация: Проаналізовано суперечливість наукових підходів до трактування дефініції "освітні послуги" в джерельній базі Російської Федерації. Обгрунтовано потребу практичного застосування в Україні категорій освітніх послуг у процесі розбудови сервісної держави.


Доп.точки доступа:
Вербова, В. В.; Демида, Є. Ф.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


Шифр: ПП1/2013/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2013г. N 1
Содержание:
Кремень, В. Г. Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах / В. Г. Кремень. - С.5-14.
Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.15-25. - Бібліогр.: 21 назв. : табл.
Ляшенко, О. І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору / О. І. Ляшенко. - С.25-28. - Бібліогр.: 4 назви. : рис.
Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.28-36. - Бібліогр.: 10 назв. : табл., рис.
Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацій і 3-го циклу навчання / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук. - С.36-42. - Бібліогр.: 4 назви. : табл.
Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І. М. Чорноморець. - С.42-49. - Бібліогр.: 12 назв. : рис.
Лук’яненко, Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / Г. І. Лук’яненко ; Г. І. Лук’яненко. - С.49-53 : рис.
Штомпель, Г. О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель. - С.54-60. - Бібліогр.: 13 назв.
Рекомендації методологічного семінару. - С.60-62.
Бех, І. Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех. - С.63-66. - Бібліогр.: 6 назв.
Третяк, О. П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема / О. П. Третяк. - С.67-73. - Бібліогр.: 10 назв.
Мартинюк, М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук. - С.74-81. - Бібліогр.: 5 назв. : табл.
Гуржій, А. М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.82-87. - Бібліогр.: 6 назв. : табл.
Потапчук, Т. В. Дослідження процесу ідентифікації особистості / Т. В. Потапчук. - С.87-91. - Бібліогр.: 6 назв.
Карпенко, О. В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.92-96. - Бібліогр.: 22 назв.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)




    Карпенко, О. В.
    Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 92-96. - Бібліогр.: 22 назв.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--реформування освіти
   Освіта--реформування освіти

   Ізраїль--освіта
фывфывфыв:
реформування освіти -- система освітніх послуг -- децентралізація управління -- автономія середніх шкіл
Аннотация: На основі наявної джерельної бази проаналізовано сучасну систему освіти Ізраїлю. Розглянуто децентралізаційні процеси управління системою освітніх послуг муніципальною владою. Узагальнено позитивний досвід реформування ізраїльських загальноосвітніх навчальних закладів через надання їм автономії.


Доп.точки доступа:
Демида, Є. Ф.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


Шифр: ПП1/2013/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2013г. N 2
Содержание:
Кремень, В. Г. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти: доповідь про діяльність НАПН України у 2012 р. та завдання на 2013 р. / В. Г. Кремень. - С.5-13.
Максименко, С. Д. Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі / С. Д. Максименко. - С.14-17.
Слюсаревський, М. М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. М. Слюсаревський. - С.18-28. - Бібліогр.: 28 назв.
Бакіров, В. С. Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева. - С.29-38. - Бібліогр.: 19 назв.
Найдьонова, Л. А. Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні / Л. А. Найдьонова. - С.38-45. - Бібліогр.: 6 назв. : табл.
Іванова, Т. В. Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов. - С.46-55. - Бібліогр.: 25 назв.
Онкович, Г. В. Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Г. В. Онкович. - С.55-60. - Бібліогр.: 17 назв.
Синьов, В. М. Потенціал віртуального комп’ютерного середовища в аспекті корекційної медіаосвіти і соціальної реабілітації осіб з обмеженнями життєдіяльності / В. М. Синьов, А. Г. Шевцов. - С.61-65. - Бібліогр.: 5 назв.
Гуржій, А. М. Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.66-72. - Бібліогр.: 5 назв.
Загірняк, М. В. Забезпечення конкурентоспроможності наукових досліджень через підвищення рівня наукових видань / М. В. Загірняк, С. А. Сергієнко. - С.72-78. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
Євтух, М. Б. Фінансово-економічні важелі підвищення ефективності управління загальною середньою освітою регіону в сучасних умовах / М. Б. Євтух, М. В. Набок. - С.79-86. - Бібліогр.: 17 назв.
Карпенко, О. В. Освітні послуги у Швеції: досвід для України / О. В. Карпенко, В. В. Вербова. - С.87-94. - Бібліогр.: 26 назв. : рис.
Вітаємо з ювілеєм Миколу Борисовича Євтуха. - С.95-96.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)




    Карпенко, О. В.
    Освітні послуги у Швеції: досвід для України / О. В. Карпенко, В. В. Вербова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 2. - С. 87-94 : рис. - Бібліогр.: 26 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   Швеція--освіта
фывфывфыв:
структура академічних ступенів -- реформування освіти -- система освітніх послуг
Аннотация: На основі наявної джерельної бази проаналізовано сучасну систему освіти Швеції. Розглянуто процеси реформування державного управління сферою освітніх послуг. Узагальнено позитивний досвід реформування шведських навчальних закладів, сертифікації вчителів та структурування академічних ступенів.


Доп.точки доступа:
Вербова, В. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


Шифр: ПП1/2013/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текстььь] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Выходит ежеквартально
2013г. N 3
Содержание:
Березівська, Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська. - С.5-9. - Бібліогр.: 9 назв.
Носко, М. О. Розвиток педагогічної науки на Чернігівщині в руслі ідей К. Д. Ушинського / М. О. Носко. - С.10-14. - Бібліогр.: 3 назви.
Заліський, А. А. Модернізація системи середньої освіти на Чернігівщині / А. А. Заліський. - С.14-16.
Бех, І. Д. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Д. Бех. - С.17-23. - Бібліогр.: 8 назв.
Гуржій, А. М. Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.24-31. - Бібліогр.: 4 назви.
Кузь, В. Г. Плекаймо сучасну інтелектуальну еліту / В. Г. Кузь. - С.31-36. - Бібліогр.: 11 назв.
Ватковська, М. Г. Особливості впровадження медіаосвіти в навчальних закладах Дніпропетровщини: досягнення, проблеми та перспективи / М. Г. Ватковська. - С.37-43. - Бібліогр.: 5 назв.
Савчин, М. М. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний. - С.43-51. - Бібліогр.: 23 назви.
Яценко, Т. О. Культурологічний контекст розвитку методики навчання літератури / Т. О. Яценко. - С.51-56. - Бібліогр.: 8 назв.
Малюга, В. М. Шляхи оновлення просвітницької діяльності Педагогічного музею України / В. М. Малюга. - С.57-62. - Бібліогр.: 12 назв.
Сметанський, М. І. Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський. - С.63-68. - Бібліогр.: 6 назв.
Рудишин, С. Д. Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин. - С.69-75. - Бібліогр.: 15 назв.
Бондар, Л. С. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.76-84. - Бібліогр.: 19 назв.
Шарошкіна, Н. Г. Культурно-освітня роботи бібліотеки як соціального інституту / Н. Г. Шарошкіна. - С.85-90. - Бібліогр.: 5 назв.
Карпенко, О. В. Упровадження Болонських принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова. - С.91-98. - Бібліогр.: 16 назв.
Зозуля, С. М. Вихід у світ термінологічного словника / С. М. Зозуля. - С.99-100.
Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.584(4)
К 26


    Карпенко, О. В.
    Упровадження Болонських принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 91-98. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.584(4)
Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--Болонський процес
   Країни Балтії--Болонський процес
фывфывфыв:
реформування освіти -- Болонський процес -- освітні послуги -- державна політика -- державне управління -- державний контроль -- національні системи освіти
Аннотация: На основі наявної джерельної бази проаналізовано особливості реалізації національних систем надання освітніх послуг у Латвії, Литві та Естонії, а також реформування цих послуг через здійснення виваженої державної політики в контексті європейської інтеграції. Узагальнено окремі негативні наслідки впровадження принципів Болонського процесу в цих країнах.


Доп.точки доступа:
Самчук, Л. І.; Кривоносова, О. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)