Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 156 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн. Содержание: Каташинська, І. В. До питання про категорію "особистість" у сучасній педагогіці / І. В. Каташинська. - С .5-9 Локарєва, Ю. В. Професійне становлення особистості майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін / Ю. В. Локарєва. - С .9-12 Фалько, М. І. Складові дослідницької діяльності майбутніх учителів музики / М. І. Фалько. - С .12-14 Арделян, О. М. Вплив музичного мистецтва на соціальне виховання майбутніх учителів / О. М. Арделян. - С .15-18 Костіна, Л. М. Музично-естетична проблема особистості педагога / Л. М. Костіна. - С .18-21 Хоменко, З. В. Диригентське виконавство як складова художньо-творчої діяльності музиканта-педагога / З. В. Хоменко. - С .21-24 Хлєбік, С. Р. Психолого-педагогічні аспекти підготовки студентів мистецьких факультетів до концертного виступу / С. Р. Хлєбік, О. В. Хлєбік. - С .24-28 Ростовська, Ю. О. Експериментальна методика формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .28-33 Михаськова, М. А. Проблеми формування когнітивно-змістовного компоненту фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .33-37 Зуєв, П. К. Формування навичок акомпоніаторської майстерності майбутнього вчителя музики в класі баяна, акордеона / П. К. Зуєв, Л. В. Зуєва. - С .37-41 Растригіна, А. М. Самореалізація на уроках музики як засіб становлення внутрішньої свободи особистості школяра / А. М. Растригіна. - С .41-44 Бірюкова, Л. А. Основні напрямки диригентсько-хорової підготовки студентів першого курсу на хоровому диригуванні / Л. А. Бірюкова. - С .44-47 Єременко, О. В. Формування ціннісних орієнтацій магістрантів у процесі викладання фахових дисциплін / О. В. Єременко. - С .47-53 Карпенко, Т. П. Методи роботи з підготовки майбутнього вчителя музики (у концерт-мейстерському класі) / Т. П. Карпенко. - С .53-57 Маруфенко, О. В. Вокально-слухова діяльність майбутнього вчителя музики / О. В. Маруфенко. - С .57-60 Калашнікова, В. В. Розвиток мовленнєвих здібностей студентів / В. В. Калашнікова. - С .60-64 Палаєва, М. В. Методологічні основи формування художнього світогляду особистості / М. В. Палаєва. - С .64-68 ревенчук, В. В. Методи навчальної взаємодії викладача та студента у процесі інструментальної підготовки / В. В. ревенчук. - С .68-72 Садовенко, С. М. Розвиток музично-творчих здібностей дошкільнят засобами пісенно-ігрових методів дитячого фольклору / С. М. Садовенко. - С .72-77 Калинюк, Н. О. Роль музичної гри в організації і проведенні дозвілля дітей інвалідів / Н. О. Калинюк. - С .77-80 Аліксійчук, О. С. Дидактичні ігри у музично-виховній роботі з молодшими школярами / О. С. Аліксійчук. - С .80-83 Стурзеску, О. В. Структурні компоненти невербальної комунікації музикантів ансамблістів / О. В. Стурзеску. - С .83-86 Дворядкина, І. М. В поисках утраченного универсализма / І. М. Дворядкина. - С .86-89 Карпенко, А. П. Сприйняття духовної музики в структурі музичного виховання / А. П. Карпенко. - С .89-93 Гейченко, М. І. Фразування як синтез засобів музичної виразності / М. І. Гейченко, Г. С. Дідич. - С .93-97 Рибніков, О. М. Міді-технології в музичній освіті / О. М. Рибніков. - С .97-101 Щербініна, О. М. До питання стильової техніки музиканта-виконавця / О. М. Щербініна. - С .101-104 Дорохін, В. Г. Деякі особливості артикуляції на баяні (фонетичний рівень) / В. Г. Дорохін. - С .104-107 Петренко, М. Б. Увага як фактор формування концертмейстерської майстерності (теоретичні та методичні аспекти) / М. Б. Петренко. - С .107-110 Городенко, С. В. К проблеме интерпретации клавирных произведений И.-С. Баха в современном исполнительском искусстве / С. В. Городенко. - С .110-116 Ткаченко, О. М. Розвиток музичної освіти на Лівобережній Україні в контексті національно-культурного відродження XVI-XVIII ст. / О. М. Ткаченко. - С .116-120 Дорохина, Л. А. Хоровое пение в духовных учебных заведениях Чернигова в начале ХХ столетия: традиции и их обновление / Л. А. Дорохина. - С .120-125 Задоя, О. В. Генезис українського просвітництва / О. В. Задоя. - С .125-130 Володченко, Ж. М. Музично-педагогічна думка в освітніх установах м. Ніжина: Ніжинській вищій школі та гімназіях (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .130-139 Володченко, Ж. М. Утворення і діяльність музично-драматичного товариства та організації "Просвіта" в м. Ніжині на початку ХХ століття / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .139-144 Горбенко, С. С. Народна творчість як основа гуманістично спрямованої освіти особистості / С. С. Горбенко. - С .144-148 Федорчук, О. П. Особливості регіональних співочих традицій / О. П. Федорчук. - С .148-151 Новольська, Г. І. Виховна система ордену єзуїтів / Г. І. Новольська. - С .151-153
РУБ 15 Рубрики: Вчителі музики--підготовка Майбутні вчителі музики Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: І220140/2010/січень/1 Газета 2010г. січень N 1 Карпенко, Т. Вітаємо з ювілеєм Валерія Андрійовича Смолія! / Т. Карпенко. - С.3-4 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Карпенко, Т. Вітаємо з ювілеєм Валерія Андрійовича Смолія! [Текст] / Т. Карпенко> // Історія України. - 2010. - Том січень, N 1. - С. 3-4 Рубрики: Історія України--персоналії--українські історики Кафедра історії України та політології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: І220140/2010/5 (лютий) Газета 2010г. N 5 (лютий) Карпенко, Т. Віктор Даниленко: вчений, педагог, громадський діяч / Т. Карпенко. - С.1-4 Концепція профільного навчання в старшій школі : Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 11.09.09 №854. - С.5-8 Городиська, З. Суспільно-політичний рух на західноукраїнських землях у 50-60-х рр. XIXст.: Історія України. 9 клас / З. Городиська. - С.9-11 Поцелуйко, О. Японія. Всесвітня історія. 10 клас / О. Поцелуйко. - С.12-14 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 26 Карпенко, Т. Віктор Даниленко: вчений, педагог, громадський діяч [Текст] / Т. Карпенко> // Історія України. - 2010. - N 5 (лютий). - С. 1-4 Рубрики: Історія України--персоналії--українські історики Кафедра історії України та політології Доп.точки доступа: Даниленко, Віктор Михайлович (український історик) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: І220140/2010/8 (лютий) Газета 2010г. N 8 (лютий) Карпенко, Т. Міжнародний валютний фонд: історія створення / Т. Карпенко. - С.1-4 Всеукраїнська учнівська олімпіада з правознавства -2010 : прометодичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської олімпіади з основ правознавства : лист Міністерства освіти і науки України від 25.12.09 № 1/9-911 (витяг). - С.5-7 Гращенкова, І. Конституційне право: дидактичні матеріали для класів із поглибленим вивченням правознавства / І. Гращенкова. - С.8-15 Присяжнюк, С. Правовий аукцион: позакласний захід із правознавства / С. Присяжнюк. - С.16-21 Заводна, Л. Правила мовного етикету: подорож до країни приємних співрозмовників. Етика. 5 клас / Л. Заводна. - С.22-24 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 26 Карпенко, Т. Міжнародний валютний фонд: історія створення [Текст] / Т. Карпенко> // Історія України. - 2010. - N 8 (лютий). - С. 1-4 Рубрики: Кафедра економічної теорії економіка світова Міжнародний валютний фонд (МВФ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: І220140/2010/16 (квітень) Газета 2010г. N 16 (квітень) Карпенко, Т. Європейська асоціація вільної торгівлі / Т. Карпенко. - С.1-2. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. 10 клас. правознавство: академічний та профільний рівні; Філософія: профільний рівень. - С.3-19. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 26 Карпенко, Т. Європейська асоціація вільної торгівлі [Текст] / Т. Карпенко> // Історія України. - 2010. - N 16 (квітень). - С. 1-2. Рубрики: економіка--організації та об'єднання фывфывфыв: Європейська асоціація вільної торгівлі (ЄАВТ) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 53 Вісник студентського наукового товариства [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 6. Ч. І / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 252 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 21.00 грн. Содержание: Ніжинець, Ю. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактичні об’єкти Чернігова / Ю. Ніжинець. - С .3-4 Євлах, А. Сутність та особливості національного виховання дітей / А. Євлах. - С .4-6 Єжела, Ю. До сутності поняття "Творча активність" особистості / Ю. Єжела. - С .7-9 Єсипенко, Н. Типи реагування на хворобу та психічні порушення у пацієнтів з онкопатологією / Н. Єсипенко. - С .9-10 Ісаєнко, Алла. Особливості фінансово-економічної кризи в Україні / А. Ісаєнко. - С .11-14 Андріїв, Н. Проблема інтегрованого навчання у сучасній школі / Н. Андріїв. - С .15-16 Армашевська, Т. Ойконіми Чернігівщини / Т. Армашевська. - С .17-18 Аушева, О. Проблеми професійної самоактуалізації особистості вчителя / О. Аушева. - С .19-21 Білан, Ю. Екстремальність температурного режиму в Ніжині в світлі змін глобального потепління / Ю. Білан. - С .22-23 Безверха, Ю. Працересурсний потенціал як важлива складова АРП регіону (на прикладі Сумської області) / Ю. Безверха. - С .24-25 Борисова, К. Авторська програма як засіб формування умінь дошкільників у галузі живопису / К. Борисова. - С .25-27 Бутко, Т. Психологічні особливості переживання фізичного болю соматично хворими (ВІЛ-інфіковані) / Т. Бутко. - С .28-29 Войтенко, Т. Агрокліматичні умови Чернігівщини та їх сучасні особливості / Т. Войтенко. - С .30-32 Єремеєва, Я. Виникнення конфлікту / Я. Єремеєва, О. Бабич, К. Передерій. - С .33-36 Іванішина, Д. Зміст морального ідеалу в контексті сучасних педагогічних досліджень / Д. Іванішина. - С .37-39 Ігнатенко, М. Фразеологічні одиниці з компонентом "Зір" та "слух" у сучасній німецькій мові / М. Ігнатенко. - С .40-41 Андрук, Л. Проблема розробки навчально-методичного комплексу у контексті сучасної модернізації шкільної історичної освіти / Л. Андрук. - С .42-44 Билим, В. Гувернерство як соціально-педагогічна проблема / В. Билим. - С .45-46 Балашова, А. Міжособистісні стосунки агресивних підлітків / А. Балашова. - С .46-47 Баранов, Д. Особливості функціонування системи особистісних смислів в умовах ризику / Д. Баранов. - С .48-50 Барбаш, А. Шляхи ліквідації типових помилок на вживання англійського артикля студентами ІІІ курсу факультету іноземних мов / А. Барбаш. - С .51-53 Бобир, Ю. До проблеми навчання послідовності часів в англійській мові / Ю. Бобир. - С .54-55 Бригінець, М. Етимологія та структурно-семантичні особливості крилатих виразів німецької мови / М. Бригінець. - С .56-57 Вірста, М. Позашкільний заклад як інститут соціалізації підростаючого покоління / М. Вірста. - С .58-59 Василевський, Є. Психологічні фактори атракції в міжособистісних стосунках / Є. Василевський. - С .60-65 Василенко, Є. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту обдарованих дітей в Україні / Є. Василенко. - С .66-68 Власова, В. Особливості розв’язання міжособистісних конфліктів особистостями з різними рівнем рефлексивності / В. Власова. - С .69-70 Войтенко, М. Формування та розвиток моральних цінностей старшокласників у процесі вивчення історії / М. Войтенко. - С .71-73 Герасименко, Н. Особливості соціально-педагогічного захисту "дітей вулиці" в Україні / Н. Герасименко. - С .74-76 Глущенко, А. Голодомор 1932-1933 рр. на Ніжинщині (на основі архівних матеріалів) / А. Глущенко. - С .77-80 Гненик, І. Формування громадянської позиції на уроках історії / І. Гненик. - С .81-83 Голінко, Є. До проблеми особливостей самооцінки соматично хворих дорослих / Є. Голінко. - С .84-85 Грабовський, В. Роль социальных стереотипов / В. Грабовський. - С .86-87 Гратій, І. Висвітлення проблеми організації колективної праці у психолого-педагогічній літературі / І. Гратій. - С .88-89 Гурський, М. Основні мотиви діяльності студентів-спортсменів / М. Гурський. - С .90-91 Давиденко, К. Особливості мотивації навчання сучасних студентів-психологів / К. Давиденко. - С .91-92 Двойнос, Т. М. Психологічні причини сором’язливості / Т. М. Двойнос. - С .93-94 Дема, М. Особливості активізації критичного мислення при розгляді соціально-економічних питань та уроках історії України / М. Дема. - С .95-96 Дорошенко, В. Політична соціалізація учнів старших класів у процесі вивчення історії / В. Дорошенко. - С .97-99 Дорошенко, Л. Джерела поповнення регістру молодіжної лексики сучасної німецької мови / Л. Дорошенко. - С .100-101 Дудка, Є. Робота соціального педагога з сім’ями дітей з особливими потребами засобами Інтернет / Є. Дудка. - С .102-103 Желєзко, Р. Військово-політичний розвиток Ніжинщини в кінці XVII століття / Р. Желєзко. - С .107-108 Жигимонт, Ю. Змістовні особливості Я-концепції дітей старшого дошкільного віку / Ю. Жигимонт. - С .107-198 Захарченко, О. Використання виховного потенціалу регіональної культури у роботі з дітьми дошкільного віку / О. Захарченко. - С .109=110 Кабриль, К. Ціннісна компетентність майбутнього вчителя музики: проблема визначення / К. Кабриль. - С .111-113 Капуста, О. Особливості гендерного дискурсу в ЗМІ та їх виховний вплив на старшокласників / О. Капуста. - С .114-115 Карпенко, Т. До проблеми шляхів інтенсифікації процесу навчання / Т. Карпенко. - С .116-117 Кацалап, Ю. Школа як осередок здійснення гендерного виховання молодшого школяра / Ю. Кацалап. - С .118-120 Кириченко, Ю. Правове виховання в системі всебічного розвитку особистості / Ю. Кириченко. - С .121-122 Кобижська, С. Дослідження ефективності застосування елементів збагаченого навчання в роботі з обрарованими дітьми на уроках англійської мови / С. Кобижська. - С .123-126 Ковальська, О. Смисложиттєві орієнтації студентської молоді / О. Ковальська. - С .127-128 Ковтун, Г. Вивчення інтраіндивідуальної специфіки організації індивідуальності студента як суттєвий аспект психологічного забезпечення його фахової підготовки / Г. Ковтун. - С .129-131 Колоша, С. Особливості формування соціального інтелекту обдарованої особистості / С. Колоша. - С .132-136 Компанець, О. Гемблінг як фактор віктимізації неповнолітніх / О. Компанець. - С .137-138 Кондріяненко, О. Соціально-психологічні передумови розвитку іпохондрії у дорослих людей / О. Кондріяненко. - С .139-141 Копилова, Є. До питання про сутність поняття "інтегрований урок" (на прикладі курсу історії в школі) / Є. Копилова. - С .142-143 Коротя, К. Зародження та поширення американської доктрини "відкритих дверей" на Далекому Сході і в Азії / К. Коротя. - С .144-146 Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .147-148 Крапивний, Я. Особливості житлобудування сіверян / Я. Крапивний. - С .149-150 Кришталь, М. Особливості розміщення неправославних громад і храмів Полтавської області / М. Кришталь. - С .150-152 Кубрак, Р. Розвиток педагогічних ідей Марії Монтессорі в Україні та за кордоном / Р. Кубрак. - С .153-154 Куриленко, Т. Культура рідного краю у змісті програм виховання і розвитку дітей дошкільного віку / Т. Куриленко. - С .155-157 Кушенко, О. Музично-виконавська підготовка в історії становлення та розвитку / О. Кушенко. - С .158-160 Лавренюк, Н. Роль феруму в природних водах / Н. Лавренюк. - С .161-162 Лисюк, О. Тест як один із засобів контролю навчальних досягнень учнів / О. Лисюк. - С .163-164 Логвиненко, Л. Особливості переживання самотності у похилому віці / Л. Логвиненко. - С .165-166 Ляжко, О. Соціально-педагогічна робота з формування здорового способу життя молоді / О. Ляжко. - С .166-167 Мільченко, А. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості / А. Мільченко. - С .168-172 Мірошник, О. Проблема формування музично-естетичних здібностей школярів / О. Мірошник. - С .173-175 Міщенко, Л. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї / Л. Міщенко. - С .176-177 Максименко, Н. Телефонне консультування як різновид дистантного психологічного консультування / Н. Максименко. - С .178-179 Максименко, С. Особливості особистісних переживанб підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .179-180 Малайок, Т. Аудирование как вид речевой деятельности / Т. Малайок. - С .181-183 Мальцева, А. Сюжетно-рольова гра у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку / А. Мальцева. - С .184-186 Марченко, А. Прийоми навчання граматики англійської мови / А. Марченко. - С .187-188 Мельник, В. Інтенсивність зв’язків між параметрами темпераметру та характеру у студентів з різним рівнем розвитку совісності та в групах, що різняться за типом міжкулевої асиметрії / В. Мельник. - С .189-190 Мельник, С. Переживання любові як психологічна умова самоактуалізації / С. Мельник. - С .191-192 Москаленко, О. The peculiarities of the usage of the terminology and the lexical units / О. Москаленко. - С .192-193 Москаленко, О. The usade of the notial and functional parts of speech in scientific texts (based on the research articles about the snternet and physics) / О. Москаленко. - С .194-196 Москаленко, О. Формування соціокультурної компетенції під час навчання писемного мовлення у молоодшій школі / О. Москаленко. - С .196-198 Москаленко, О. Зміст та напрями діяльності психологічної служби в освітніх закладах / О. Москаленко. - С .199-202 Мільченко, А. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості / А. Мільченко. - С .203-206 Міщенко, Л. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї / Л. Міщенко. - С .207-208 Нагорна, А. Роль заголовку як "сильної позиції" художнього тексту / А. Нагорна. - С .209-210 Нестеренко, П. Інтелектуальне управління як психологічна проблема / П. Нестеренко. - С .211-212 Нестеренко, П. Демонстративна акцентуалізація характеру у підлітків / П. Нестеренко. - С .213-214 Ніжинець, Ю. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактивні об’єкти Чернігова / Ю. Ніжинець. - С .215-216 Онищенко, О. Майстерність вчителя у використанні індивідуальної педагогічної бесіди / О. Онищенко. - С .216-217 Осипенко, А. Альтернативне паливо: структура, класифікація та перспективи використання в Україні / А. Осипенко. - С .218-220 Остапенко, О. Особливості педагогічного іміджу сучасного вчителя / О. Остапенко. - С .221-222 Откидач, І. Психолого-педагогічні девіації підліткового віку / І. Откидач. - С .223-226 Охотницька, А. Педагогічна діяльність Г. Нейгауза / А. Охотницька. - С .227-228 Павленко, І. Соціальна реабілітація молоді з обмеженими фізичними можливостями з досвіду роботи Житомирського вищого професійного училища-інтернату / І. Павленко. - С .229-230 Падун, В. Лінгвостилістичні засоби стоврення літературно-художнього портрету персонажа (на базі роману Д. Ноля "Die abenteuer des werner holt") / В. Падун. - С .231-232 Петренко, О. Мовні засоби для вираження поняття "запах" у романі П. Зюскінда "Парфумер" / О. Петренко. - С .233-234 Писаренко, О. Teaching the present continuous through grammar / О. Писаренко. - С .235-237 Повизша, М. Психологічні особливості переживання зради партнера юнаками та дівчатами: до постановки проблеми / М. Повизша. - С .238-239 Полторацька, Т. Психологічні особливості особистісних переживань дітей-сиріт / Т. Полторацька. - С .240-242 Поприткіна, Д. Використання мультимедійних програм на уроках біології у сучасній школі / Д. Поприткіна. - С .243-244 Потильчак, Ю. Психологічні особливості взаємодії лідерів груп між собою / Ю. Потильчак. - С .245-249
РУБ 378.4 Рубрики: Викладання німецької мови Викладання біології в школі Вчителі--імідж Здоровий спосіб життя--молодь Вчителі--майстерність вчителя Викладання англійської мови в школі Історія України--Голодомор, 1932-1933 рр. Ніжинщина--історія, 1932-1933 рр. фывфывфыв: альтернативне паливо -- сленг молоді -- художній текст -- імідж вчителя -- майстерність вчителя Доп.точки доступа: Мельничук, Олександр Володимирович; Зюскінд, Патрік \о нем\; Нейгауз, Генрих Густавович \о нем\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПЧ-1/2011/10 Журнал 2011г. N 10 Шматок, З. В. Мужай, прекрасна наша мово / З. В. Шматок. - С.18-21 Карпенко, Т. В. Ціннісні орієнтації у вихованні / Т. В. Карпенко. - С.50-61 Луганщина - світанок України. - С.61-64, 97-114 Глядчишина, І. Ю. Розважально-пізнавальна гра "Історія сучасної Франції" / І. Ю. Глядчишина. - С.121-126 Комісаренко, Н. Школа Захаренка О. -"школа самореалізації особистості" / Н. Комісаренко. - С.128. Саченко, Л. М. Жити за законами добра і краси / Л. М. Саченко. - С.130-131 Стеценко, Н. І. Відродження духовності / Н. І. Стеценко. - С.131-133 Юрчак, В. А. Уроки надхнення / В. А. Юрчак. - С.136-138 Швайцер, С. І. Моральність - реальний стан моральної свідомості особистості / С. І. Швайцер. - С.138-140 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 26 Карпенко, Т. В. Ціннісні орієнтації у вихованні [Текст] / Т. В. Карпенко> // Позакласний час : На допомогу вчителю. - 2011. - N 10. - С. 50-61 Рубрики: Виховання фывфывфыв: моральні цінності -- життєві цінності -- особистісні якості -- характер -- мрія -- дружба -- ввічливість -- доброта -- толерантна особистість Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Х195369/2013/18 Журнал 2013г. N 18 Вижицька, М. В. Застосування технологій розвитку критичного мислення на уроках хімії / М. В. Вижицька. - С.2-4 Мацак, С. О. Поняття про циклоалкани (циклопарафіни). 11 клас : рівень стандарту / С. О. Мацак. - С.9-19 Стьопін, Б. Д. Захоплюючі завдання й ефектні досліди з хімії / Б. Д. Стьопін, Л. Ю. Алікберова. - Вкладка . - С. 20/4/4-20/4/8 Карпенко, Т. І. Тести до теми "Основні класи неорганічних сполук" / Т. І. Карпенко. - С.31-36 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 26 Карпенко, Т. І. Тести до теми "Основні класи неорганічних сполук" [Текст] / Т. І. Карпенко> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2013. - N 18. - С. 31-36 Рубрики: Тестові завдання--хімія фывфывфыв: неорганічні сполуки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2017/4 Журнал 2017г. N 4 Пєтухова, Л. Стратегії формування професійних компетентностей майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1–3. Андрієвський, Б. Педагогічні аспекти сучасної початкової школи / Б. Андрієвський. - С.3–4. - Бібліогр.: 5 назв. Горлова, А. Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи / А. Горлова. - С.5–6. Казаннікова, О. Стратегії допомоги молодших школярам з проблемами поведінки / О. Казаннікова. - С.6–8. - Бібліогр.: 6 назв. Вінник, Т. Культурологічна підготовленість майбутніх учителів початкової школи / Т. Вінник. - С.9–10. Кабельнікова, Н. Подолання фонематичних помилок на початкових етапах оволодіння навичками письма / Н. Кабельнікова. - С.11–13. - Бібліогр.: 5 назв. Полєвікова, О. Нова українська школа: відчуваємо, думаєммо, дієво : проект інноваційного уроку, присвяченого письменнику рідного краю та його творчості / О. Полєвікова. - С.13–15. Мельничук, Ю. Народознавчий контекст вивчення української мови у школах з мовами навчання національних меншин / Ю. Мельничук. - С.15–17. - Бібліогр.: 5 назв. Владимирова, А. Перформанс за фольклорними мотивами "Від Явдохи до Свята матері" / А. Владимирова, А. Білоус. - С.18–19. - Бібліогр.: 9 назв. Саган, О. Логіка вивчення теми "Інформація" / О. Саган, С. Микитюк. - С.20–23. - Бібліогр.: 8 назв. Юрчук, Ю. Методична розробка уроку інформатики в 4 класі з теми "Текстовий редактор" / Ю. Юрчук. - С.24–25. - Бібліогр.: 1 назва. Сугейко, Л. Формування комунікативної та природознавчої компетентності учнів у процесі роботи над картинами-загадками / Л. Сугейко, Н. Борисенко. - С.26–28. - Бібліогр.: 4 назви. Резнік, Н. Методика роботи вчителя з організації та проведення свят у початковій школі / Н. Резнік. - С.29–31. Голінська, Т. Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевничного впливу / Т. Голінська. - С.31–33. - Бібліогр.: 5 назв. Савченко, О. Літературного читання: інтерактивні методи і прийоми / О. Савченко. - С.34–39. - Бібліогр.: 10 назв. Маліновська, Л. Як пробуджується природа навесні : (виховний захід) / Л. Маліновська. - С.40–41. Ткач, Н. Щасливо жити – з фізкультурою дружити : (спортивно-художній проект з елементами національно-патріотичного виховання) / Н. Ткач, Н. Розсоха. - С.41–43. - Бібліогр.: 6 назв. Пономарьова, К. Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі / К. Пономарьова. - С.44–47. Марченко, Н. Світ Дитинства і Книжності: до 50-річчя Національної бібліотеки України для дітей / Н. Марченко. - С.48–49. Губарєва, С. День Матері : (виховний захід) / С. Губарєва. - С.50–51. Терещук, А. Підсумковий урок української мови під час вивчення теми "Речення" у 2 класі / А. Терещук. - С.52–53. Карпенко, Т. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами технології "Перевернутий клас" : (майстер-клас) / Т. Карпенко. - С.54–56. Устименко, Т. Ти течеш через віки, Дніпре.ю серцю милий... / Т. Устименко. - С.59. Пилипенко, Т. Сторінками історії нашого міста / Т. Пилипенко. - С.60–61. Сінна, І. Де лелеки водяться, там щастя родиться! : (реалізація міжпредметних зв’язків у проектній діяльності на уроках трудового навчання, 4 клас) / І. Сінна. - С.61–62. Грицюк, Я. Первоцвіти / Я. Грицюк. - С.62–63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 26 Карпенко, Т. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами технології "Перевернутий клас" : (майстер-клас) / Тетяна Карпенко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 54–56. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: педагогічні технології -- інноваційні педагогічні технології -- майстер-клас -- перевернутий урок -- самооцінювання -- скрайбінг -- кросенс -- пізнавальна діяльність -- початкова школа Аннотация: Мета майстер-класу: створити умови для впровадження інноваційної педтехнології "Перевернутий клас" як засобу підвищення якості навчання молодших школярів. Завдання: ознайомити із особливостями технології Перевернутий клас"; продемонструвати можливості використання в роботі з молодшими школярпми засобів технології "Перевернутий клас"; створити умови для мотивації навчання, співробітництва, взаєморозуміння. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВРВШ/2017/10 Журнал 2017г. N 10 Карпенко, Т. В. Формування національної свідомості та патріотизму засобами народних традицій / Т. В. Карпенко. - С.2-8. Бебко, Г. М. Пошуково-краєзнавчий підхід як метод поглиблення практичного спрямування навчально-виховного процесу / Г. М. Бебко. - С.8-11. Плотнікова, Н. В. Жертвам голодомору присвячується... / Н. В. Плотнікова. - С.11-14. Мірошко, О. І. Свято до дня української писемності та мови / О. І. Мірошко. - С.27-31. Шевгеніна, Т. Г. Україна - мій рідний край : 35-38. / Т. Г. Шевгеніна Чорнодольська, Г. В. Хліб - усьому голова / Г. В. Чорнодольська. - С.47-52. Баранюк, А. А. Хрисанф Ящуржинський: повернення із забуття / А. А. Баранюк. - С.52-54. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 26 Карпенко, Т. В. Формування національної свідомості та патріотизму засобами народних традицій [Текст] / Т. В. Карпенко> // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 10. - С. 2-8.
фывфывфыв: національна свідомість -- патріотичне виховання -- виховання засобами народних традицій Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |