> Шифр: ШО1/2011/3 Журнал 2011г. N 3 Вінграновський, Микола Степанович. Ластівко біля вікна : [текст вірша] / М. Вінграновський. - 2-а с. обкл. Гончаренко, С. У. Етика науки та естетичний кодекс ученого / С. У. Гончаренко. - С.2-8 Кушнір, Василь Андрійович. Методологічні основи педагогічних досліджень / В. А. Кушнір, Г. А. Кушнір. - С.9-13. - Бібліогр.: 2 назв. Квас, Олена Валеріївна. Дитиноцентризм через призму гуманітарних досліджень / О. В. Квас. - С.14-18. - Бібліогр.: 5 назв. Азарова, Світлана Володимирівна. Дослідження європейської ідентичності в польському науковому дискурсі / С. В. Азарова. - С.19-23. - Бібліогр.: 14 назв. Антонець, Наталія Борисівна. Сторінка педагогічного грінченкознавства радянської доби / Н. Б. Антонець. - С.24-28. - Бібліогр.: 10 назв. Шпарик, Оксана Михайлівна. Розвиток освіти у стародавньому Китаї : конфуціанська доба / О. М. Шпарик. - С.29-34. - Бібліогр.: 13 назв. Курило, Людмила Федорівна. Стан викладання педагогічних дисциплін у класичних університетах України (ХІХ - початок ХХ ст.)) / Л. Ф. Курило. - С.35-40. - Бібліогр.: 32 назв. Малюга, Володимир Павлович. З історії становлення педагогічного музею України / В. П. Малюга. - С.41-45. - Бібліогр.: 22 назв. Якса, Наталія Володимирівна. У пошуках витоків / Н. В. Якса. - С.45-47 Методологічний семінар "Концептуальні засади підвищення економічної ефективності системи професійної і вищої освтіи". - 3-а с. обкл. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 32 Квас, Олена Валеріївна. Дитиноцентризм через призму гуманітарних досліджень / О. В. Квас> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 14-18. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Дитинство розвиток дитини Виховання дитини методологія педагогіки фывфывфыв: наукові погляди на дитину -- тематика дитинства -- моделі дитинства -- виховна практика -- вікова періодизація дитинства Аннотация: У статті проаналізовано погляди на дослідження дитини та дитинства, що мають свою динаміку, виростають з певних суспільних і культурних контекстів, утворюючи науково-пошукові напрями. Адже зі зміною моделі дитини і дитинства змінюються й концепції та методи виховання, виховна практика, методологія дослідження, а також різні нарації дитинства. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ШО1/2011/4 Журнал 2011г. N 4 Костенко, Ліна. Осінній день, осінній день, осінній! : [текст вірша] / Л. Костенко. - 2-а с. обкл. Сухомлинська, Ольга Василівна. Колектив і особистість у контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С.2-5. - Бібліогр.: 6 назв. Гірний, Олег Ігорович. Творчість як педагогічна проблема : тренінг творчості / О. І. Гірний. - С.5-10. - Бібліогр.: 21 назв. Харченко, Тетяна Гадульзянівна. Індивідуальний підхід у підготовці майбутніх учителів як чиник гуманізації педагогічної освіти у Франції / Т. Г. Харченко. - С.11-18. - Бібліогр.: 15 назв. Волик, Лариса Віталіївна. Екстраполяція ідей університетської освіти у дитяче середовище / Л. В. Волик. - С.18-21. - Бібліогр.: 3 назв. Хоружий, Григорій Фокович. Вища освіта на шляху оптимізації / Г. Ф. Хоружий. - С.22-27. - Бібліогр.: 6 назв. Дічек, Наталя Петрівна. Диференційований підхід до навчального процес : спроба ретроаналізу / Н. П. Дічек. - С.28-33. - Бібліогр.: 21 назв. Лашко, Михайло Васильович. Становлення Марії Грінченко як педагога-просвітника / М. В. Лашко. - С.33-37. - Бібліогр.: 16 назв. Квас, Олена Валеріївна. Світ дитинства епохи Середньовіччя / О. В. Квас. - С.38-41. - Бібліогр.: 8 назв. Новицька, Ольга Валеріївна. Організація науково-дослідної роботи як складової реформування системи освіти в Україні (1920-1924) / О. В. Новицька. - С.42-47. - Бібліогр.: 14 назв. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 32 Квас, Олена Валеріївна. Світ дитинства епохи Середньовіччя / О. В. Квас> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 38-41. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: історія педагогіки Середньовіччя Дитинство--періодизація фывфывфыв: трактування поняття дитинства -- дитяча особистість -- періодизація дитинства -- дитячий розвиток Аннотация: У статті висвітлюються особливості трактування дитинства в епоху Середньовіччя, коли за визначеннями багатьох дослідників, не було світу дитинства. Цей період життя не був характерним для західноєвропейської культури аж до Нового часу. Формування сучасного образу дитини відбувалося в ХVІІ-ХVІІІ ст., коли світ дитинства почали визнавати як соціальну і психологічну цінність і визначати його відмінності від життя дорослих. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |