> Шифр: РШ/2011/6 Журнал 2011г. N 6 IV українсько-польський форум. - 2-а с. обкл. Пометун, Олена. Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун. - С.3-7 Остапчук, Олена. Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук. - С.8-14. - Бібліогр.: 22 назв. Васьківська, Галина. Теоретико-методичні засади диференціації навчання у сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко. - С.15-20. - Бібліогр.: 14 назв. Щекатунова, Ганна. Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова. - С.21-27. - Бібліогр.: 16 назв. Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу : проект. - С.28-38. - Бібліогр.: 17 назв. Бех, Іван. Виховні закони у благодійному житті особистості / І. Бех. - С.39-42. - Бібліогр.: 4 назв. Оржеховська, Валентина. Про безпеку дітей у Всесвітній мережі Інтернет / В. Оржеховська. - С.43-45. - Бібліогр.: 4 назв. Столяренко, Оксана. Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ / О. Столяренко. - С.46-50. - Бібліогр.: 14 назв. Драч, Ірина. Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом" / І. Драч, Є. Чернишова. - С.51-54. - Бібліогр.: 6 назв. Кисільова-Біла, Валентина. До проблеми розвитку творчих можливостей у процесі загальнопедагогічної підготовки / В. Кисільова-Біла. - С.55-58. - Бібліогр.: 5 назв. Онопрієнко, Володимир. Екологічна складова у професійній практиці студентів аграрного університету / В. Онопрієнко. - С.59-64. - Бібліогр.: 19 назв. Ганжа, Олена. Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя / О. Ганжа. - С.65-69. - Бібліогр.: 21 назв. Турчин, Тамара. Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин. - С.69-73. - Бібліогр.: 2 назв. Білецький, Олексій. Організація системи підготовки вчителів народних училищ на Катеринославщині : (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Білецький. - С.74-78. - Бібліогр.: 18 назв. Отич, Олена. Культура української наукової мови - запорука творчого поступу вітчизняної педагогічної науки / О. Отич. - С.79 Кирій, Світлана. "Звуки квітів" Михайла Яремківа / С. Кирій. - С.80 Журавель, Інна. Етнологія Черкаського краю - унікальна колекція скарбів дущі / І. Журавель. - 3-а с. обкл. Педагоги-митці : ними пишається Україна : майстерня Михайла Яремківа. - 4-а с. обкл. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
К 44 Кисільова-Біла, Валентина. До проблеми розвитку творчих можливостей у процесі загальнопедагогічної підготовки / В. Кисільова-Біла> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 55-58. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: творчі здібності дітей Вчителі--підготовка Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: потенціал -- творчий потенціал -- творчі можливості -- педагогічна творчість -- творчі якості -- творчі якості особистості -- профілі творчих якостей -- педагоги -- підготовка педагогів -- загальнопедагогічна підготовка Аннотация: У статті розглянуто проблему підготовки студентів до творчої педагогічної діяльності, що є складовою загальнопедагогічної підготовки, та значення у цьому процесі рівня розвитку творчих здібностей студентів. Наведено дані та проаналізовано результати експериментального дослідження, проведеного у Криворізькому ДПУ, з виявлення наявного рівня розвитку творчого потенціалу і типів творчої особистості студентів. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
> Шифр: ПШ-2/2012/2 Журнал 2012г. N 2 Кисільова-Біла, Валентина. Логічна складова предметної математичної компетентності молодшого школяра / В. Кисільова-Біла. - С.11-16. Лобова, Ольга. Виховуємо у співі / О. Лобова. - С.33-35. Мартиненко, Олена. Впровадження засобів творчої імпровізації в систему хореографічних занять початкової школи / О. Мартиненко. - С.36-38. Мішедченко, Валентина. Народна пісня - шлях до виховання духовності молодших школярів / В. Мішедченко. - С.39-41. Мелещенко, Алла. Хедер - єврейська початкова школа на Волині другої половини XIX - початку XX ст. / А. Мелещенко. - С.53-54. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 44 Кисільова-Біла, Валентина. Логічна складова предметної математичної компетентності молодшого школяра [Текст] / В. Кисільова-Біла> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 11-16. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: компетентність учня Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: компетентність молодшого школяра -- математична компетентність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2014/12 Журнал 2014г. N 12 Дубовик, Світлана. Культура професійного мовлення педагога / С. Дубовик. - С.1-4. - Бібліогр. у кінці ст. Вашуленко, Оксана. Типи і структура уроків навчання грамоти (читання) / О. Вашуленко. - С.5-9. - Бібліогр.: с. 9-10 Новик, Людмила. Інтегрований урок з української мови та природознавства, 2 клас : (за підручником М. Д. Захарійчук "Українська мова" , Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак "природознавство" ) / Л. Новик. - С.10-12 Цимбалару, Анжеліка. Навчальний посібник як засіб моделювання освітнього простору молодших школярів / А. Цимбалару. - С.12-16. - Бібліогр. у кінці ст. Пономаренко, Марія. Тестові завдання з природознавства для учнів 1 класу / М. Пономаренко, С. Стрілець. - С.16-21 Чернігова, Ольга. Зима-чарівниця : (інтегрований урок з розвитку зв’язного мовлення з використанням інноваційних технологій, 4 клас) / О. Чернігова. - С.22-25 Школьнік, Серафима. Де живуть нотки? : музична театралізована казка-гра / С. Школьнік, Т. Бесшапошникова. - С.26-28 Науменко, Віра. Орієнтоване календарно-тематичне планування уроків літературного читання в 3 класі : ІІ семестр / В. Науменко. - С.29-36 Кисільова-Біла, Валентина. Реалізація принципу наступності у формуванні компетенцій: дошкільний навчальний заклад - початкова школа / В. Кисільова-Біла, М. Ясногор. - С.37-40 Івашковський, Віталій. Система виховання дітей в Україні за часів розквіту козацтва / В. Івашковський. - С.41-45 Карапузова, Наталія. Педагогічна ергономіка у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів / Н. Карапузова. - С.46-48. - Бібліогр. у кінці ст. Верещак, Євген. Когнітивно-духовний діалог вчителя та молодшого школяра: інтереси, асоціації, досвід / Є. Верещак. - С.49-51. - Бібліогр. у кінці ст. Назар, Олеся. Виховуємо майбутніх творців нашої держави : (урок довкілля у 1 класі) / О. Назар. - С.53-54 Куценко, Тетяна. І красива вся природа, і багата : екологічний КВК для учнів 1-4 класів / Т. Куценко. - С.55-57 Кирієнко, Тетяна. Добро і милосердя Святого Миколая : 2 клас / Т. Кирієнко, Н. Жиденко. - С.57-59 Кирієнко, Тетяна. Ой радуйся, земле! : 3 клас / Т. Кирієнко, Н. Жиденко. - С.59-60 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 44 Кисільова-Біла, Валентина. Реалізація принципу наступності у формуванні компетенцій: дошкільний навчальний заклад - початкова школа [Текст] / В. Кисільова-Біла, М. Ясногор> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 12. - С. 37-40 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні Початкова школа--наступність в освіті--основна школа фывфывфыв: принцип наступності Доп.точки доступа: Ясногор, Марина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2015/10 Журнал 2015г. N 10 Коломієць, Надія. Навчальне середовище як ресурсний центр розвитку особистості учня / Н. Коломієць. - С.1-4. Калмикова, Лариса. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.5-8. Клименко, Анна. Система вивчення будови слова у початковій школі / А. Клименко. - С.9-11. Ткачук, Галина. Технології формування зв’язного мовлення молодших школярів засобами художніх творів В. О, Сухомлинського / Г. Ткачук. - С.12-15. Майборода, Валентина. Організація уроків позакласного читання у 2 класі / В. Майборода. - С.16-17. Ковальова, Вікторія. Чарівна краса осені (урок мислення серед природи, 4 клас) / В. Ковальова. - С.18-20. Хорунжий, В. Уроки трудового навчання за новими підручниками (4 клас) / В. Хорунжий, Н. Романова. - С.21-26. Гергель, Євгеній. Особливості підготовки вчителів початкової школи на психолого-педагогічному факультеті / Є. Гергель. - С.26-28. Павлик, Олена. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи в умовах вузівської освіти / О. Павлик. - С.29-31. Кисільова-Біла, Валентина. Становлення творчої особистості майбутнього вчителя у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін / В. Кисільова-Біла, Н. Майбородюк, І. Любар. - С.32-35. Кравцова, Інна. Плекаймо творчу особистість у співпраці / І. Кравцова, Т. Мещерякова. - С.35-38. Білоконна, Ніна. Виховні можливості уроків літературного читання / Н. Білоконна, І. Кравцова, О. Павлик. - С.38-41. Варданян, Марина. Освітній буктрейлер як інноваційна технологія для початкової школи / М. Варданян. - С.42-43. Лисогор, Людмила. Використання ігрового моделювання на уроках природознавства в початковій школі / Л. Лисогор. - С.44-45. Войтко, Оксана. Висока культура читання у початковій школі - запорука успішного навчання / О. Войтко. - С.46-49. Сарамотіна, Ірина. Фізкультхвилинка "Ланцюжок" / І. Сарамотіна. - С.61. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 44 Кисільова-Біла, Валентина. Становлення творчої особистості майбутнього вчителя у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін [Текст] / В. Кисільова-Біла, Н. Майбородюк, І. Любар> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 10. - С. 32-35. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи фывфывфыв: вчителі початкової школи Доп.точки доступа: Майбородюк, Наталя; Любар, Інна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2017/1 Журнал 2017г. N 1 Бех, Іван. Грані духовного зростання особистості / І. Бех. - С.3-7. Фефілова, Тетяна. Різні способи моделювання сюжетних задач та складання короткого запису до них / Т. Фефілова. - С.16-19. Варецька, Олена. Формування соціально-економічної компетентності молодших школярів / О. Варецька. - С.23-28. Кисільова-Біла, Валентина. Навчальні видання з математики як засіб формування компетентності молодшого школяра / В. Кисільова-Біла. - С.30-32. Королюк, Тетяна. Навчальне видання з математики, яке забезпечує формування компетентної особистості молодшого школяра / Т. Королюк. - С.33-35. Ясногор, Марина. Навчальне видання, яке сприяє навчанню учнів розв’язувати сюжетні задачі / М. Ясногор. - С.36-38. Коваль, Людмила. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: стан та перспективи розвитку / Л. Коваль. - С.39-42. Сіранчук, Наталія. Лінгводидактичні принципи формування лексичної компетентності молодшого школяра / Н. Сіранчук. - С.47-49. Фалько, Ярослав. Назви місяців: пізнавальна етимологія / Я. Фалько. - С.52-54. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 44 Кисільова-Біла, Валентина. Навчальні видання з математики як засіб формування компетентності молодшого школяра [Текст] / В. Кисільова-Біла> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1. - С. 30-32. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчальна література фывфывфыв: навчальні видання з математики -- компетентність молодших школярів -- навчання в початковій школі -- підручники для початкової школи Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |