Сильна Хелен Адамс Келлер [Текст] : [розповідь про Хелен адамс Келлер – сліпоглухоніму письменницю / тичну діячку і першу людину Д. Є. Клубенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 1(61). - С. 23. Рубрики: Зарубіжна література--персоналії фывфывфыв: сліпоглухоніма письменниця -- творчість письменниці Доп.точки доступа: Клубенко, Д. Є. \тичну діячку і першу людину.\; Келлер, Хелен (американська письменниця ; 1880-1968) \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/2 Журнал 2020г. N 2 (62) Сизоненко, О. Л. Визначення в реченні кількості слів, їхньої послідовності : урок української мови для учнів 2-го класу з легкою розумовою відсталістю: [розробка уроку для учнів початкової школи з легкою розумовою відсталістю] / О. Л. Сизоненко. - С.2–4. фывфыв: діти з легкою розумовою відсталістю, українська мова, початкова школа Жданова, О. А. Я вірю в силу доброти : виховальний захід для учнів 3-го класу з порушенням зору: [сценарій виховного заходу морального спрямування для учнів початкових класів з порушенням зору] / О. А. Жданова. - С.5–7. фывфыв: діти з порушенням зору, сценарій виховного заходу, моральне виховання Коломойцева, М. М. Зошит взаємозв’язку логопеда та вихователів спеціалізованих груп для дітей з вадами зору та мовлення : приклад оформлення: [робочий зошит розроблено згідно з програмно-методичним комплексом "Сходинки Подолання" (програми розвитку дітей сліпих та зі зниженим зором від народження до 6 років)] / М. М. Коломойцева. - С.8–14. фывфыв: діти з вадами зору, корекційна, логопедична робота Клубенко, Д. Є. Здорове харчування : корекційно-виховне заняття для учнів 4-го класу, із затриманням психічного розвитку: [розробка уроку для учнів початкової школи з затримкою психічного розвитку] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко. - С.15–16. фывфыв: діти з затримкою психічного розвитку, уроки, початкова школа "Лора Бріджмен – 100% унікальності” : [розповідь про Лору Бріджмен – американську поетесу / І. С. Репка. - С.17. фывфыв: сліпоглуха американська поетеса, творчість поетеси, Лора Бріджмен Заруба, Д. В. Андреа Бочеллі : [розповідь про Андреа Бочеллі – італійського оперного співака та тенора, позбавленого зору] / Д. В. Заруба. - С.18. фывфыв: італійський оперний співак, Андреа Бочеллі, виконавця класичної музики Шевченко, А. А. Розвиток логічного мислення : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку: [приклади вправ] / А. А. Шевченко. - С.19–23. фывфыв: діти з затримкою психічного розвитку, вправи, логічне мислення Озимківська, Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками : [висвітлено логопедичну роботу з дітьми-ринолаліками, наведно приклади занять] / Р. Ф. Озимківська. - С.24–31. фывфыв: ринолалія, логопедична робота, заняття з дітьми-ринолаліками Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Клубенко, Д. Є. Здорове харчування [Текст] : корекційно-виховне заняття для учнів 4-го класу, із затриманням психічного розвитку: [розробка уроку для учнів початкової школи з затримкою психічного розвитку] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 2(62). - С. 15–16. Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку фывфывфыв: діти з затримкою психічного розвитку -- уроки -- початкова школа -- здорове харчування -- корекційно-виховне заняття Доп.точки доступа: Тарасенко, Н. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/4 Журнал 2020г. N 4 (64) Вовк, О. А. Мозочкова стимуляція та сенсомоторна інтеграція в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано приклад заняття з мозочкової стимуляції та сенсаторної інтеграції] / О. А. Вовк. - С.2–4. фывфыв: сенсорно-моторні здібності, координація рухів, комплекс вправ Стасенко, В. Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.]. - С.5–10. Другие авторы: Бражнікова В., Алейнікова І., О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник фывфыв: стан здоров’я дитини, особистісні якості, розвиток мовлення Осінь іде : заняття з ознайомлення з навколишнім світом для дітей початкової ланки з помірною розумовою відсталістю та дітей із тяжкими порушеннями мовлення: [подано розробку заняття / Т. В. Шматко. - С.11–14. фывфыв: діти з помірною розумовою відсталістю, діти із тяжкими порушеннями мовлення, пори року Щедра осінь походжала : бінарне заняття для дітей із порушеннями зору старшого дошкільного віку: [розробка бінар. заняття мета якого: розвиток пам’яті / І. Граудс. - С.15–16. фывфыв: діти із порушеннями зору, бінарне заняття, сезонні зміни Неповинних, А. Африка : урок географії для учнів 7-го класу з вадами слуху: [розробка уроку – узагальнення і систематизації знань] / А. Неповинних. - С.17–19. фывфыв: діти з вадами слуху, географія, Н. В. Тарасенко Клубенко, Д. Є. Подорож країною здоров’я : виховне заняття для дітей 8-го року життя, з частковою слуховою недостатністю: [розробка заняття мета якого: заохочувати дітей до здорового способу життя] / Д. Є. Клубенко. - С.20–21. фывфыв: діти з частковою слуховою недостатністю, виховне заняття, здоровий спосіб життя Клубенко, Д. Є. Дружба : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років, із дитячим церебральним паралічем: [розробка заняття мета якого: навчити дітей цінувати друзів; розвивати мислення, увагу, дрібну моторику рук] / Д. Є. Клубенко. - С.22–23. фывфыв: діти із дитячим церебральним паралічем, корекційно-виховне заняття, моральне виховання Заруба, Д. В. Рональд Дженкіс : [розповідь про Рональда Дженкіса – американського композитора / Д. В. Заруба. - С.24. фывфыв: американський композитор, Рональд Дженкіс, музиканта та відеоблогера із синдромом Дауна] Клубенко, Д. Є. Неперевершена Мадлен Стюарт : [розповідь про Мадлен Стюарт – австралійську модель із синдромом Дауна] / Д. Є. Клубенко. - С.25. фывфыв: австралійська модель, Мадлен Стюарт, модель Перфільєва, Т. О. Робота над ритмом, темпом та інтонацією : для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушенням слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.26-28. фывфыв: діти з порушеннями слуху та мовлення, робота з дітьми, ритм Перфільєва, Т. О. Заняття з фонетичної ритміки для глухих дітей 6-го року життя : звук [п]: [розробка заняття мета якого: учити дітей відтворювати звук [п] у поєднанні з рухами; закріпити навички діафрагмального і фонематичного дихання; формувати вміння змінювати силу та висоту голосу; відтворювати мовленнєвий матеріал у заданому темпі; сприймати та відтворювати ритми] / Т. О. Перфільєва. - С.29–31. фывфыв: глухі діти, фонетична ритміка, дихання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Клубенко, Д. Є. Подорож країною здоров’я [Текст] : виховне заняття для дітей 8-го року життя, з частковою слуховою недостатністю: [розробка заняття мета якого: заохочувати дітей до здорового способу життя] / Д. Є. Клубенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 4(64). - С. 20–21. Рубрики: Діти з особливими потребами--виховання--виховні заняття, заходи фывфывфыв: діти з частковою слуховою недостатністю -- виховне заняття -- здоровий спосіб життя Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Клубенко, Д. Є. Дружба [Текст] : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років, із дитячим церебральним паралічем: [розробка заняття мета якого: навчити дітей цінувати друзів; розвивати мислення, увагу, дрібну моторику рук] / Д. Є. Клубенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 4(64). - С. 22–23. Рубрики: Діти з особливими потребами--виховання--виховні заняття, заходи фывфывфыв: діти із дитячим церебральним паралічем -- корекційно-виховне заняття -- моральне виховання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Клубенко, Д. Є. Неперевершена Мадлен Стюарт [Текст] : [розповідь про Мадлен Стюарт – австралійську модель із синдромом Дауна] / Д. Є. Клубенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 4(64). - С. 25. Рубрики: Люди з особливими потребами--обдарованість фывфывфыв: австралійська модель -- модель Доп.точки доступа: Стюарт, Мадлен (австралійска модель з синдромом Дауна ; 1996 р. н.) \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/5 Журнал 2020г. N 5 (65) Стасенко, В. Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.]. - С.2–9. Другие авторы: Бражнікова В., Алейнікова І., О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник фывфыв: когнітивна, емоційно-вольова сфера, розвиток мовлення, розвиток психомоторики Дерев’янко, О. О. Компетентнісне навчання – шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору : симбіоз загальноприйнятих та новітніх підходів у спеціальній освіті: [підвищення ефективності роботи з молодшими школярами з порушеннями зору в контексті компетентнісного навчання] / О. О. Дерев’янко. - С.10–15. - Бібліогр.: 13 назв. фывфыв: компетентнісний підхід, діти з порушеннями зору, інтерактивні методи роботи Клубенко, Д. Є. Світ чарівної казки : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю: [розробка заняття мета якого: виховувати самостійність, допитливість, інтерес до заняття; розвивати дрібну моторику, фонематичне сприйняття, силу голосу та зв’язне мовлення] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко. - С.16–17. фывфыв: діти з легкою розумовою відсталістю, корекційно-виховне заняття, казки Неповинних, Г. С. Рекомендації щодо роботи з учнями, які мають вади слуху : [наведено рек. для роботи з учнями, які мають вади слуху] / Г. С. Неповинних, Н. В. Тарасенко. - С.18. фывфыв: діти з вадами слуху, мовленнєве спілкування, індивідуальний підхід Бойко, О. П. Життя диких тварин узимку : заняття з розвитку мовлення для дітей 4-го року навчання: [розробка заняття мета якого: розширити й узагальнити знання дітей про тварин лісу] / О. П. Бойко. - С.19–20. фывфыв: логопедія, заняття з розвитку мовлення, ставлення до природи Виноградова, С. В. Бережи час, бо він минає, а не вертає! : корекційне заняття для дітей 7-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивате зорове, слухове, дотикове сприймання, співдружність руки та ока, простежувальну функцію ока; ознайомити дітей із різними видами годинників; учити відчувати час та виконувати певну роботу за обмежений проміжок часу; закріпити знання про часові поняття, пори року, дні тижня, частини доби] / С. В. Виноградова. - С.21–23. - Бібліогр.: 5 назв. фывфыв: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, часові поняття Марла Раньян : [розповідь про Марлу Раньяну – сліпу американську олімпійську спортсменку з бігу] / О. Жданова. - С.24. фывфыв: сліпа спортсменка, олімпійська спортсменка з бігу, Марла Раньян Незвичайний художник Крісті Браун : [розповідь про Крісті Брауна – унікального ірландського письменника та художника з ДЦП / Д. С. Гінчук. - С.25. фывфыв: ірландський художник, дитячий церебральний параліч, Крісті Браун Єна, Я. М. Василь Королів-Старий казка "Хуха-Моховинка" : урок української літератури для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю: [розробка уроку з укр. літ. з використ. міжпредмет. зв’язків (географія, образотворче мистецтво) за творчістю Василя Короліва-Старого] / Я. М. Єна. - С.26–29. - Бібліогр.: 2 назви. фывфыв: діти з легкою розумовою відсталістю, міжпредметні зв’язки, казки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Клубенко, Д. Є. Світ чарівної казки [Текст] : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю: [розробка заняття мета якого: виховувати самостійність, допитливість, інтерес до заняття; розвивати дрібну моторику, фонематичне сприйняття, силу голосу та зв’язне мовлення] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 16–17. Рубрики: Діти з особливими потребами--легка розумова відсталість фывфывфыв: діти з легкою розумовою відсталістю -- корекційно-виховне заняття -- казки Доп.точки доступа: Тарасенко, Н. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |