К 59 Кляпець, Ольга Яківна. Підготовка молоді до подружнього життя [Текст] : методичні рекомендації / О. Я. Кляпець, Т. О. Ларіна ; Академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - К. : Міленіум, 2009. - 104 с. - ISBN 978-966-8063-84-2 : 9.00 грн. РУБ 158.9 Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Психологія сім’ї--шлюб психологія молоді Підготовка до сімейного життя шлюбно-сімейні відносини Подружні взаємини--психологія Доп.точки доступа: Ларіна, Тетяна Олександрівна; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут соціальної та політичної психології Экземпляры всего: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) |
П 86 Психологія життєтворення особистості всучасному світі [Текст] : монографія / Ю. Д. Гундертайло, В. О. Климчук, О. Я. Кляпець ; за ред. Т. М. Титаренко ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - К. : Міленіум, 2016. - 320 с. - ISBN 978-966-8063-79-51 : 38.00 грн.
РУБ 156 Рубрики: Особистість--психологія Психологія особистості Соціальна психологія--життєвий шлях фывфывфыв: життєтворення особистості Доп.точки доступа: Гундертайло, Ю. Д.; Климчук, В. О.; Кляпець, Ольга Яківна; Титаренко, Т. М. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут соціальної та політичної психології Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/3 Журнал 2020г. N 3 Іванчук, Сабіна. Виклики сталого розвитку для дорослих / С. Іванчук. - С.4-8. Правила про правила: як навчати дитину справедливості. - С.9-11. Безсонова, Ольга. Соціальне щеплення, або Стимульні ситуації для сталої поведінки / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.12-16. Стоп істерика - діємо у конфліктній ситуації. - С.17. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на квітень. - С.18-20. Стаєнна, Олена. Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок / О. Стаєнна. - С.21-24. Стаєнна, Олена. Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність / О. Стаєнна. - С.25-27. Левицька, Марина. Бачити, чути, говорити, або Розвиток мовлення дітей з порушенням зору / М. Левицька. - С.28-31. Клименко, Людмила. Інтегрований підхід до корекційної роботи / Л. Клименко. - С.32-35. Кляпець, Ольга. Формуємо батьківську команду в інклюзівній групі / О. Кляпець. - С.36-39. 5 типів висловлювань для підтримки дітей. - С.40-41. Комунікація з дітьми з родин учасників ООС/АТО та внутрішньо переміщених осіб. - С.42-44. Кондратець, Інна. Рефлексуємо, щоб поліпшити взаємодію з батьками / І. Кондратець. - С.45-49. Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками : [пам’ятка для педагогів]. - С.50-51. Як спілкуватися з батьками, щоб уникнути конфліктів. - С.52. Стягунова, Ольга. Ігрове ранкове коло в дитячому садку / О. Стягунова, І. Шаманова, Л. Зеркаль. - С.53-57. Щоб ранкове коло було успішним : поради ігромайстра. - С.58. Рагуля, Вікторія. Стала гра – сталий розвиток / В. Рагуля. - С.59-61. Чайка, Зоя. Впевнений старт, або Як нам вдалося оновити освітній процес / З. Чайка, Т. Олійник, Д. Ковальчук. - С.62-65. Що відзначити у квітні. - С.66-67. Джемула, Галина. Хай здійснюються бажання : сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня бажань / Г. Джемула. - С.68-71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кляпець, Ольга. Формуємо батьківську команду в інклюзівній групі [Текст] / О. Кляпець> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 3. - С. 36-39. Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--робота з батьками фывфывфыв: діти з особливими потребами Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2021/6 Журнал 2021г. N 6 Піроженко, Тамара. Не заважайте дітям грати - приєднуйтеся / Т. Піроженко, О. Корнєєва. - С.4-9. Косенчук, Ольга. Виховуємо соціально-компетентного громадянина у грі / О. Косенчук, Л. Куземко. - С.9-14. Абетка форм, методів і засобів розвитку ігрової компетентності дитини. - С.14-16. План реалізації річного завдання із соціально-морального розвитку дошкільників. - С.16-18. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на липень. - С.18-20. Є контакт: сім ігор для соціалізації дошкільників. - С.20-22. Савінова, Наталія. Погуглив, скачав, запозичив... або Академічна доброчесність у дитячому садку / Н. Савінова. - С.23-26. Як уникнути помилок у роботі з готовими матеріалами. - С.26-28. Кляпець, Ольга. Про приховані ризики готових рішень / О. Кляпець. - С.28-31. Медико-педагогічний контроль: акценти для вихователя-методиста. - С.31-36. Дралюк, Яна. Розвивальне середовище не на показ, а для дітей / Я. Дралюк, Л. Гриненко. - С.36-40. Чим зайняти дітей на ігровому майданчику влітку. - С.40-42. Стягунова, Ольга. Дидактичний одяг та аксесуари - трансформер педагогічних ідей / О. Стягунова, І. Скумен. - С.42-46. Понікарчик, Світлана. Вірус не пройде, або Здоров’язбережувальні технології в дитячому садку / С. Понікарчик, О. Махначева. - С.46-51. Загранічна, Світлана. Я малюю радість, або як зміцнити емоційне здоров’я дітей / С. Загранічна. - С.51-54. Швачко, Мар’яна. Спортивна родина - здорова дитина / М. Швачко, Т. Павленко. - С.54-58. Фізичний розвиток дитини в родині : анкета для батьків. - С.58-59. Як поліпшити фізичний розвиток дитини вдома. - С.59-60. Безпечне літо: як дитині надати домедичну допомогу. - С.60-62. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кляпець, Ольга. Про приховані ризики готових рішень [Текст] / О. Кляпець> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 6. - С. 28-31. Рубрики: Дошкільна освіта--вихователі--професійна підготовка фывфывфыв: професіоналізм вихователя -- запозичені матеріали та професійний розвиток Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2023/11 Журнал 2023г. N 11 Бадер, Світлана. Вивчаємо стан роботи щодо соціалізації дітей / С. Бадер. - С.4-7. Литвин, Інна. Соціалізація малюків: на що звернути увагу під час спостереження / І. Литвин. - С.10-12. Літвінова, Наталія. Культура добросусідства в дитячому садку: готуємо педагогів до впровадження / Н. Літвінова. - С.14-18. Нерянова, Світлана. Позачергова атестація педагогів: що зробити до 20 грудня / С. Нерянова. - С.19-21. Літіченко, Олена. Вирушаємо на Марс, або Віртуальна екскурсія в дитячому садку / О. Літіченко. - С.27-31. Гавриш, Наталія. Три технології для розвитку монологічного мовлення дошкільників / Н. Гавриш. - С.32-37. Гречишкіна, Ірина. Порушення мовлення в дітей: що має знати вихователь / І. Гречишкіна, Є. Шкарупа. - С.38-41. Бушанова, Тетяна. Заримуй, малюче! або Виправляємо вимову за допомогою римівок / Т. Бушанова, С. Зарва. - С.43-46. Ільченко, Тамара. Як налагодити ефективну взаємодію в педагогічному колективі / Т. Ільченко. - С.48-53. Гурковська, Тетяна. П’ять методів самоменеджменту для планування роботи / Т. Гурковська. - С.54-56. Кляпець, Ольга. Когнітивний потенціал педагогів під час війни / О. Кляпець. - С.57-61. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кляпець, Ольга. Когнітивний потенціал педагогів під час війни [Текст] / О. Кляпець> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 11. - С. 57-61. Рубрики: Педагоги--психологічний супровід фывфывфыв: когнітивний потенціал вихователів -- стрес -- педагоги в умовах війни -- психологічний супровід Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |