К 53 Книш, Інна. Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання [Текст] / І. Книш> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 18-24. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв. Рубрики: Освіта в Україні--інформаційно-комунікаційні технології фывфывфыв: інформаційні технології в освіті -- сучасна освіта -- виховання -- комунікаційні технології Аннотация: Характер і спрямованість освіти та виховання в суспільстві визначаються станом, потребами та розвитком суспільного життя. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2016/2 Журнал 2016г. N 2 Андрущенко, Віктор Петрович. Академічна мобільність в українському просторі вищої освіти: реалії, виклики та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, Д. Свириденко. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. Кірик, Тамара. Етос вищої медичної освіти в епохи стагнацій і суспільних змін / Тамара Кірик. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. Книш, Інна. Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання / І. Книш. - С.18-24. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв. Подольська, Єлізавета. Децентралізація освіти: нові виклики, ризики й регіональні виміри / Є. Подольська, О. Назаркін. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв. Похресник, Анатолій. Наука и вища освіта учора, сьогодні і завтра / А. Похресник. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. Гриньків, Андрій. Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій / А. Гриньків. - С.37-43. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. Сікорський, Петро. Принципи моделювання нових контрольно-оцінювальних систем і їх застосування у середніх і вищих навчальних закладах / П. Сікорський. - С.44-50. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв. Скиба, Юрій. Класифікація методів педагогічних досліджень / Ю. Скиба. - С.51-59. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. Баштовенко, Оксана. Інноваційний підхід до фізичного виховання у формуванні здорового способу життя / О. Баштовенко, Г. Ярчук. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. Найдьонов, Олександр. Реалізація української національної ідеї у вищій освіті в умовах інформаційного суспільства / О. Найдьонов. - С.66-72. - Бібліогр. в кінці ст. 14 назв. Терепищий, Сергій. Класифікація освітніх ландшафтів Європи / С. Терепищий. - С.73-79. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. Nesterova, Maria. European Studies of Interactive Visual Communicative Technologies (ICVTs) in High Education / M. Nesterova. - С.80-85. - Бібліогр. в кінці ст. 2 назв. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2016/3 Журнал 2016г. N 3 Сікорський, Петро. Реформування освіти і державних інститутів у контексті наукових праць І. Франка (до 160-річчя від дня народження) / П. Сікорський. - С.5-17 Бондар, Володимир. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук / В. Бондар. - С.18-23 Рубанець, Олександра. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи / О. Рубанець. - С.24-29 Кірик, Тамара. У пошуках нових освітніх парадигм для України ХХІ століття / Т. Кірик. - С.30-36 Коваленко, Вільям. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи / В. Коваленко. - С.37-41 Книш, Інна. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа / І. Книш. - С.42-49 Девтерова, Тамара. Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи / Т. Девтерова. - С.50-57 Любарець, Владислава. Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти / В. Любарець. - С.58-63 Подольська, Єлізавета. Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів / Є. Подольська, Т. Подольська. - С.64-69 Щербакова, Олена. Стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету: аналіз актуальної проблематики міждисциплінарних риторикознавчих заходів 2016 року в Литві, Канаді й Україні / О. Щербакова. - С.70-78 Чубарева, Ольга. Освіта як чинник підвищення ролі естетичного в аксіологічному полі сучасних студентів / О. Чубарева. - С.79-84 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 53 Книш, Інна. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа [Текст] / І. Книш> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 42-49 Рубрики: Освіта--філософія освіти --інформаційно-комунікаційні технології фывфывфыв: off-line освіта -- on-line освіта -- парадигма освіти -- філософія освіти Аннотация: Показано, що невпровадження в освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій призвело сучасну освітню систему до кризи, а сама освіта стала наріжним камнем, який призвів до появи нової вітчизняної парадигми освіти, яка формується на межі off-line освіти як системи та on-line освіти як мережі. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2017/3 Журнал 2017г. N 3 Андрущенко, Віктор. Освіта без насильства / В. Андрущенко. - С.7-12. Захарова, Оксана. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання / О. Захарова, Ж. Гончарова. - С.13-22. Горбунова, Людмила. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій / Л. Горбунова. - С.23-34. Книш, Інна. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини / І. Книш. - С.35-41. Капустін, Сергій. Поняття світогляду в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі / С. Капустін. - С.43-49. Шудло, Світлана. Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність? / С. Шудло, О. Заболотна. - С.50-56. Коваленко, Вільям. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи / В. Коваленко. - С.57-63. Гончарова, Ольга. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики і мислення у складності / О. Гончарова. - С.64-75. Складій, Іван. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді / І. Складій. - С.76-83. Нестерова, Марія. Практичні аспекти застосування когнітивних технологій в освіті / М. Нестерова. - С.84-85. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 53 Книш, Інна. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини [Текст] / І. Книш> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 3. - С. 35-41.
фывфывфыв: класична освіта -- парадигма освіти -- латинофільський освітній напрям -- візантійсько-російський освітній напрям -- слов’яно-греко-латинський освітній напрям -- старообрядницький освітній напрям Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2017/9 Журнал 2017г. N 9 Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам. - С.7-75. Корсак, Костянтин. Молоді науки про норми й аномалії у мисленні та діях сучасних Homo sapiens / К. Корсак. - С.75-87. Благініна, Світлана. З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час / С. Благініна. - С.87-100. Книш, Інна. Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій / І. Книш, Н. Кочубей. - С.100-116. Церклевич, Вікторія. Модерні можливості використання візуального методу у викладанні історії економіки / В. Церклевич. - С.116-126. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Книш, Інна. Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій [Текст] / І. Книш, Н. Кочубей> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 9. - С. 100-116. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Освіта в Україні--сучасні освітні технології фывфывфыв: нові освітні технології -- комп’ютерні технології в освіті -- тренінг-системи -- хмарні технології -- треки -- інновації в освіті Доп.точки доступа: Кочубей, Наталія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |