> Шифр: РШ/2006/12 Журнал 2006г. N 12 Мамчур, Л. Роль діалогічної комунікації в особистісно орієнтованому навчанні / Л. Мамчур. - С.3-5. Саєнко, Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки / Т. Саєнко. - С.5-8. Савельєва, Г. Критерії та рівні сформованості професійної майстерності студентів музичних училищ (клас фортепіано) / Г. Савельєва. - С.12-15. Скрябіна, Т. Об’єктивні та суб’єктивні передукмови формування інноваційного стилю діяльності майбутніх учителів історії / Т. Скрябіна. - С.15-17. Демченко, С. Українська література: поглиблене вивчення параболічних і притчевих творів у ВНЗ / С. Демченко. - С.17-20. Пахомова, О. Роль дитячих громадських об’єднань у розвитку соціальності дітей підліткового віку / О. Пахомова. - С.21-23. Дорохова, С. Сімейне виховання дітей-сиріт в умовах дозвілля / С. Дорохова. - С.24-26. Пустовіт, Г. Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.27-30. Довбиш, С. Методологія проектного підходу до навчально-виховного процесу в початкових класах / С. Довбиш. - С.72-73. Кукавська, І. Проектна діяльність на уроках англійської мови / І. Кукавська. - С.71-72. Бондаренко, Т. Розвиток навичок аналізу та рефлексії засобами проектів на уроках математики / Т. Бондаренко. - С.66. Князська, Л. Розвиток інтелектуальних можливостей учнів початкової школи засобами навчально-розвивальних проектів / Л. Князська. - С.64-65. Прокопенко, В. Застосування методу проектів на уроках англійської мови у старших класах / В. Прокопенко. - С.60-61. Степаненко, Т. Проектна діяльність учнів на уроках німецької мови як засіб підвищення мотивації у вивченні іноземних мов / Т. Степаненко. - С.61-64. Прокопенко, В. Система проектної діяльності спеціалізованої школи "Інтелект" в умовах особистісно орієнтованого навчання / В. Прокопенко, Н. Ситенко. - С.52-58. Єрмаков, І. Компетентнісний потенціонал освіти: проектні засади / І. Єрмаков. - С.49-51. Галів, М. Трактування змісту характеру особистості в галицькій педагогіці міжвоєнного періоду (20-30 рр. XX століття) / М. Галів. - С.37-39. Мадзігон, В. Біля витоків національної педагогічної думки: Інституту педагогіки АПН України - 80! / В. Мадзігон. - С.35-37. Федоренко, О. Завдання сучасної школи у контексті педагогіки життєдіяльності: З досвіду роботи Київської спеціалізованої школи "Інтелект" / О. Федоренко. - С.48-47. Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Князська, Л. Розвиток інтелектуальних можливостей учнів початкової школи засобами навчально-розвивальних проектів [Текстььь] / Л. Князська> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N12. - С. 64-65. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова школа метод проектів Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: ПШ2/2007/5 Журнал 2007г. N 5 Біленко, В. Всеукраїнська вожата / В. Біленко. - С.5-7 Сидоренко, О. Виявлення відповідальності в учнів з низькою результативністю в учінні / О. Сидоренко. - С.11-13 Прокопенко, В. Метод проектів як засіб креативно-пізнавальної діяльності молодших школярів / В. Прокопенко, Л. Князська. - С.43-46 Онопрієнко, Ю. Динамічна парта / Ю. Онопрієнко. - С.47-49 Ноздрова, О. Дидактичні ігри як засіб вирівнювання індивідуально пізнавальних розбіжностей дітей 6-7 років / О. Ноздрова. - С.50-53 Триліс, С. Правильне дихання - ключ до здоров’я / С. Триліс. - С.54-56 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Прокопенко, В. Метод проектів як засіб креативно-пізнавальної діяльності молодших школярів [Текстььь] / В. Прокопенко, Л. Князська> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N5. - С. 43-46 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: метод проектів молодші школярі фывфывфыв: креативно-пізнавальна діяльність Доп.точки доступа: Князська, Л. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |