Н 34 Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського [Текст]. Вип. 13 / Національна Академія Наук України, Національна бібліотека України імені В. В. Вернадського, Асоціація бібліотек України. - К. : [б. и.], 2004. - 567 с. - 23.00 грн. Содержание: Яценко, О. Якісний підбір та оформлення біобібліографічного матеріалу - запорука підвищення довідковості і цінності видання / О. Яценко. - С .14-25 Ціборовська-Римарович, І. Стародруки як джерело біографічних досліджень / І. Ціборовська-Римарович. - С .34-46 Цибенко, І. Бібліографічна культура у творчій спадщині М. С. Грушевського та її роль в історії української бібліографії / І. Цибенко. - С .61-73 Коваль, Т. Практик та теоретик бібліотечної справи Микола Іванович Сагарда / Т. Коваль. - С .139-150 Черниш, Н. Книгознавча діяльність І. Свєнціцького / Н. Черниш. - С .150-172 Шекера, І. Бібліотека Київського Михайлівського Золотоверхого монастиря як об’єкт паспортизації історичних колекцій / І. Шекера. - С .274-288 Дзюба, Н. Інформаційно-пошукові мови як засіб тематичного розкриття змісту документів / Н. Дзюба. - С .298-310 Парахіна, М. Роль преси в процесі українізації в 20-30-х роках ХХ ст. / М. Парахіна. - С .377-394 Артамонова, С. З історії спорудження бібліотечних будівель / С. Артамонова. - С .500-509
РУБ 02(05) Рубрики: бібліографічні інформаційні ресурси Фонди--бібліотечні--НБУВ Доп.точки доступа: Національна Академія Наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н34 Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського [Текст] : сборник научных трудов. Вип. 16 / Національна Академія Наук України, Національна бібліотека України імені В. В. Вернадського, Асоціація бібліотек України ; Ред. кол.: О. С. Онищенко та ін. - К. : НБУВ, 2006. - 608 с. - 26.15 грн. Содержание: Ісаєнко, О. Категоріальний апарат інноватики як основа для розуміння інноваційної бібліотечної технології / О. Ісаєнко. - С .7-16 Лопата, О. Моніторинг інформаційних потреб користувачів електронного каталогу Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського / О. Лопата. - С .17-25 Коваль, Т. Електронні інформаційні ресурси в системі бібліотечно-інформаційних послуг НБУВ (на прикладі обслуговування в залах гуманітарного профілю) / Т. Коваль, І. Смоляр, Л. Туровська. - С .26-41 Карпова, И. Сравнительный анализ состава и использования фонда отечественных и ностранных периодических и продолжающихся изданий ЦНБ НАН Белоруси (по результатам мониторинга за 2004 год) / И. Карпова, Н. Озеркова. - С .42-52 Здановська, В. Бібліотеки інститутів післядипломної педагогічної освіти - центри інформаційної підтримки освіти в регіонах України / В. Здановська. - С .53-64 Хемчян, І. Науково-методичне забезпечення мережі освітянських бібліотек України - важливий напрямок діяльності Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського / І. Хемчян. - С .64-78 Саєнко, Л. Інформаційні ресурси Інформаційного культурного центру зарубіжної україніки ОДНБ ім. М. Горького: комплектування та використання / Л. Саєнко. - С .79-86 Литвин, А. Утворення та розповсюдження документного потоку в спеціальних форматах для читачів з вадами зору / А. Литвин. - С .87-97 Корнієнко, В. Зростання вимог до інтелектуального фахового рівня та підвищення кваліфікації персоналу НБУВ / В. Корнієнко. - С .98-102 Чабан, І. Досвід впровадження інноваційних технологій на пункті запису читачів Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського / І. Чабан. - С .103-122 Янчевска-Соломко, К. Современные технологии архивации исторической коллекции звукозаписей Национальной библиотеки в Варшаве / К. Янчевска-Соломко. - С .123-129 Авгуль, Л. Доступ к научным информационным ресурсам в области природоохранной деятельности и экологии в Центральной научной библиотеке им. Я. Коласа Национальной академии наук Беларуси / Л. Авгуль, Б. Невский. - С .129-136 Масловская, Н. Справочно-библиографический фонд как источник знания / Н. Масловская. - С .137-143 Польовик, С. Використання документних ресурсів Фонду президентів України в процесі обслуговування користувачів / С. Польовик. - С .144-152 Жовтенко, В. Організація доступу до документних ресурсів електронного урядування через бібліотеки / В. Жовтенко. - С .153-162 Шкаріна, В. Інформаційно-пошукові мови як елемент довідково-бібліографічного апарату бібліотеки / В. Шкаріна. - С .163-178 Петрова, Л. Информационные технологии в описании художественной картины мира / Л. Петрова. - С .179-186 Горовий, В. Організація соціальних інформаційних баз: основні принципи, методи і форми / В. Горовий. - С .187-198 Василенко, О. Моніторинг використання інформаційних ресурсів та задоволення потреб користувачів в умовах філії / О. Василенко, Л. Круглик. - С .199-210 Дениско, Л. Іконографія в колекції рідкісних видань відділу стародруків та рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського / Л. Дениско. - С .211-220 Індиченко, Г. Використання інтелектуальних інформаційних технологій при формуванні джерельної бази історії академічної науки зарубіжних країн (на прикладі формування баз даних Лондонського Королівського товариства) / Г. Індиченко. - С .221-228 Ціборовська-Римарович, І. Календарі друкарні Бердичівського монастиря босих кармелітів: зміст, особливості друкарського оформлення, побутування / І. Ціборовська-Римарович. - С .229-235 Хіміч, Я. Роль та місце інформаційних ресурсів бібліотек церков та релігійних організацій України у формуванні духовної культури нації / Я. Хіміч. - С .236-243 Беззубець, О. Інформаційні ресурси мемуаристики діячів українського національно-демократичного руху другої половини ХІХ ст. / О. Беззубець. - С .244-253 Бодак, О. Літературно-мистецька спадщина М. Ю.Брайчевського як інформаційне джерело україніки Інституту рукопису НБУВ / О. Бодак. - С .254-258 Цинковська, І. Мідні гравіровані дошки Адама та Йосипа Гочемських у фондах НБУВ / І. Цинковська, Г. Юхимець. - С .259-272 Супронюк, О. Книжкове зібрання "Товариства Український Народний дім у Торонто" в НБУВ: до проблеми розкриття фонду відділу зарубіжної україніки / О. Супронюк. - С .273-277 Бойко, Г. Документальна спадщина учених-хіміків НАН України у фондах Інституту архівознавства НБУВ / Г. Бойко. - С .278-286 Бородавко, Т. Документи особового фонду І. Г. Підоплічка як інформаційний ресурс у вивченні природничих наук / Т. Бородавко. - С .287-293 Дегтяренко, Л. Інтелектуальна спадщина Ярослава Богдана Рудницького у фондах відділу зарубіжної україніки НБУВ / Л. Дегтяренко. - С .294-298 Кондратенко, О. Особовий фонд члена-кореспондента АН УРСР С. В. Юшкова: історія формування та документний склад / О. Кондратенко. - С .299-305 Ковальчук, Г. Державний реєстр книжкових пам’яток України і український бібліографічний репертуар: питання співвідношення / Г. Ковальчук. - С .306-313 Петрикова, В. Краєзнавчі інформаційні ресурси в новій комунікаційній ситуації сьогодення: принцип еволюціонування / В. Петрикова. - С .314-322 Січова, О. Основні аспекти впровадження електронного документообігу в Україні / О. Січова. - С .323-330 Заболотна, Н. Видання почаївського Требника 1771 р. у відділі стародруків та рідкісних видань НБУВ / Н. Заболотна. - С .331-334 Грет, Г. Кон’юктура книжкового ринку України на сучасному етапі / Г. Грет. - С .335-340 Лиханова, І. Бібліографічний покажчик "Книга в Україні, 1861-1917": інформаційні матеріали до Українського бібліографічного репертуару / І. Лиханова, В. Гоїнець. - С .341-353 Бондар, Н. Невідомий мідерит визначного українського гравера Григорія Левицького / Н. Бондар. - С .354-364 Тупчієнко, М. До питання про паралелі в символіці крові та залізної руди в уявленнях та обрядах східних слов’ян (переважно на матеріалах України) / М. Тупчієнко. - С .365-379 Яворська, У. Бібліографічні дослідження Івана Кревецького на сторінках "Записок наукового товариства ім. Шевченка" / У. Яворська. - С .280-388 Сахно, І. Листування Володимира Винниченка як джерело для зображення його просопографічного портрету / І. Сахно. - С .389-400 Клименко, О. Інноваційні технології у видавничій діяльності бібліотек України / О. Клименко. - С .401-403 Маслакова, Н. Історико-бібліотекознавчі дослідження на новому етапі розвитку України (1991-2006) / Н. Маслакова. - С .404-416 Ткаченко, І. Тищенко Ю. (Сірий) - права рука М. Грушевського в київських справах / І. Ткаченко. - С .417-425 Миронець, Н. Олена Теліга: уточнення біографії / Н. Миронець. - С .426-436 Яценко, О. Інформаційні технології в діяльності Інституту біографічних досліджень Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського із формування електронних біобібліографічних ресурсів / О. Яценко. - С .437-447 Середенко, Ю. Джерела до вивчення біографії А. Ніковського / Ю. Середенко. - С .448-457 Ляшко, С. Основні види довідкових видань. Біографічні довідкові видання в Україні / С. Ляшко. - С .458-466 Попик, В. Всесвітня біографічна інформаційна система і завдання формування Українського національного біографічного архіву / В. Попик. - С .467-481 Рева, Л. Ілько Борщак про видатні історичні постаті (за архівами НБУВ) / Л. Рева. - С .482-489 Семенюк, М. Музична спадщина Гната Хоткевича / М. Семенюк. - С .490-501 Дяченко, Н. Володимир Завітневич у колі професоро-викладацької корпорації Київської духовної академії (1884-1911 рр.) / Н. Дяченко. - С .502-514 Цибенко, І. Епістолярій М. С. Грушевського як джерело дослідження біографії вченого / І. Цибенко. - С .515-520 Преловська, І. Методика досліджень біографій діячів УАПЦ 1920-1930-х років у контексті едиційної археографії / І. Преловська. - С .521-530 Мельник, Н. Біобібліографічні матеріали релігійних діячів в українських виданнях кінця ХІХ - початку ХХІ століття як частина електронного ресурсу Українського біографічного архіву / Н. Мельник. - С .531-541 Бугаєва, О. Персоніфікований вимір формування музичного життя Волині у 20-30-х роках ХХ ст. / О. Бугаєва. - С .542-552 Скорульська, Р. Літопис життя і творчості Миколи Лисенка - джерела, пошуки, проблеми відновлення реалій / Р. Скорульська. - С .553-557 Старовойтенко, І. Листування Євгена Чикаленка як джерело дослідження біографій громадсько-культурних діячів кінця ХІХ - початку ХХ ст. / І. Старовойтенко. - С .558-580 Березовський, О. Болгарська Академія наук на сучасному етапі розвитку / О. Березовський. - С .581-600
РУБ 02(05) Рубрики: Інноваційна діяльність Електронний каталог Електронні інформаційні ресурси Бібліотечні технології Довідково-бібліографічний апарат (ДБА) Інформаційно-пошукові мови Інформаційні технології Інформаційні ресурси бібліотек Книжковий ринок фывфывфыв: "Книга в Україні", покажчик Доп.точки доступа: Онищенко, О. С. \ред.\; Брайчевський, Михайло Юліанович \о нем\; Гочемський, Йосип \о нем\; Підоплічко, І. Г. \о нем\; Рудницький, Ярослав Богдан \о нем\; Юшков, Серафим Володимирович \о нем\; Левицький, Григорій \о нем\; Кревецький, Іван \о нем\; Винниченко, Володимир Кирилович (1880-1951) \о нем\; Тищенко, Юрій \о нем\; Теліга, Олена \о ней\; Ніковський, Андрій \о нем\; Борщов, Ілля Григорович \о нем\; Хоткевич, Гнат Мартинович \о нем\; Завітневич, Володимир \о нем\; Грушевський, Михайло Сергійович \о нем\; Лисенко, Микола \о нем\; Чикаленко, Євген Харлампійович (1861-1929) \о нем\; Національна Академія Наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн. Содержание: Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11 Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14 Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23 Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23 Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26 Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33 Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36 Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36 Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40 Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45 Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48 Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53 Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56 Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60 Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63 Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68 Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71 Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75 Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78 Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83 Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86 Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94 Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96 Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103 Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103 Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108 Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112 Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115 Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120 Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125 Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129 Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134 Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138 Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140 Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144 Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149 Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155 Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160 Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163 Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166 Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171 Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176 Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180 Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188 Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192 Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195 Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198 Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес--Україна Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВШ-3/2003/4/5 Журнал 2003г. N 4/5 Ніколаєнко, С. Сучасна законодавча основа в системі майбутніх освітнього та наукових процесів в Україні і світі / С. Ніколаєнко. - С.3-19 Тарутіна, З. Декларації і реалії на шляху інтеграції наук про людину / З. Тарутіна. - С.20-26 Якість науково-педагогічних кадрів вищої школи України. - С.27-30 Берещук, М. Наково-методичні основи визначення рейтингу та вдосконалення системи підвищення якості освіти / М. Берещук, Г. Стадник, В. Некос. - С.31-42 Воробйов, Ю. Визначення рейтингу вищих навчальних закладів на підставі багатьох показників / Ю. Воробйов, О. Вассерман, А. Пашков. - С.43-47 Коваль, Т. Читач наукової бібліотеки / Т. Коваль. - С.48-61 Бугрій, О. Підготовка майбутнього вчителя до творчої діяльності / О. Бугрій. - С.62-69 Завгородня, О. Яку етику потрібно викладати у вищих навчальних закладах? / О. Завгородня. - С.70-80 Недержавна освіта в оцінці студентів. - С.81-89 Огурцов, О. Антипедагогіка: виклик модернізму / О. Огурцов. - С.90-103 Бунт-Кокюс, С. Комп’ютерне навчання в університетах країн, що розвиваються / С. Бунт-Кокюс. - С.104-110. Про підвищення педагогічного експерименту щодо запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації: Рішення колегії МОН України від 24 квітня 2003 року / . - С.111-112 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), ректор (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), ректор (1) |
Коваль, Т. Читач наукової бібліотеки [Текстььь] / Т. Коваль> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2003. - N4/5. - С. 48-61 . - ISSN 1682-2366 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), ректор (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), ректор (1) |
> Шифр: ПИШ-1/2007/6 Журнал 2007г. N 6 Данилов, А. А. Школьное историческое образование в России в начале XXI века / А. А. Данилов. - С.8-15 Калачев, И. Г. Школьное историческое образование в современной России: некоторые теоретические проблемы / И. Г. Калачев. - С.16-24 Коваль, Т. В. Трансформация личного опыта старшеклассника на уроках обществознания / Т. В. Коваль. - С.44-50 Булавинцева, М. Г. Сахалин-Карафуто: история границы сквозь ценность образования / М. Г. Булавинцева. - С.37-41 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Коваль, Т. В. Трансформация личного опыта старшеклассника на уроках обществознания [Текстььь] / Т. В. Коваль> // Преподавание истории в школе : Научно-теоретический и методический журнал. - 2007. - N6. - С. 44-50 . - ISSN 0132-0696 Рубрики: викладання суспільствознавства в школі Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2007/7/8 Журнал 2007г. N 7/8 Щекатунова, Г. Проблеми оцінювання якості освіти у загальноосвітніх навчальних закладах / Г. Щекатунова. - С.3-5. Редько, В. Об’єкти та критерії оцінювання шкільних підручників з іноземної мови / В. Редько. - С.5-9 Мачача, Т. Культуротворчий потенціал освітньої галузі "Технологія" / Т. Мачача. - С.9-12 Мілютіна, О. Полікультурна освіта молоді в Україні: державна політика і педагогічна стратегія / О. Мілютіна, . - С.12-14 Чернишова, Є. Дитячі будинки сімейного типу як перспективна форма утримання та виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування / Є. Чернишова. - С.16-18 Петрова, І. Культура сімейного дозвілля як соціально-педагогічний феномен / І. Петрова. - С.19-22 Омельченко, С. Здоров’я людини та його джерела / С. Омельченко. - С.22-23 Пахомова, О. З досвіду діяльності соціального педагога у дитячих громадських об’єднаннях / О. Пахомова. - С.24-26 Киричук, О. Складові духовного розвитку учнів у спадщині В. О. Сухомлинського / О. Киричук, . - С.27-29 Печерська, Е. Виховання культури спілкування підлітків на уроках музики / Е. Печерська. - С.29-32 Фурсенко, Т. Аналіз сучасного стану позашкільної роботи з підлітками у сфері музики / Т. Фурсенко. - С.32-35 Ковальчук, М. Основні причини правопорушень підлітків у сучасний період / М. Ковальчук. - С.35-37 Федорченко, Т. Причини девіантної поведінки дітей молодшого шкільного віку / Т. Федорченко. - С.38-40 Бабенко, К. Практичні, семінарські та лабораторні заняття у ВНЗ як прикладні форми організації навчання магістрів / К. Бабенко. - С.41-44 Черняков, В. Професійні ситуації - ефективний засіб формування соціально-педагогічної активності вчителя фізичної культури / В. Черняков. - С.48-50 Семеріков, С. Новий технічний засіб навчання - електронна книга / С. Семеріков, С. Шокалюк, О. Ліннік. - С.53-54 Князеваа, О. Технологія використання творчих завдань при навчанні біології / О. Князеваа. - С.54-55 Пономарьов, Ю. Деякі питання, пов’язані з розвитком і формуванням музичної пам’яті майбутнього вчителя музики / Ю. Пономарьов. - С.59-61 Бондар, Л. Становлення та діяльність приватної Харківської жіночої недільної школи Х. Д. Алчевської / Л. Бондар. - С.62-64 Пшеничний, М. Особливості організаційних форм трудового навчання старшокласників у вітчизняній школі другої половини ХХ ст. / М. Пшеничний. - С.64-67 Кіян, М. Національний дискурс педагогічної діяльності Володимира Антоновича / М. Кіян. - С.67-69 Воронкова, Б. Спільні і відмінні тенденції у розвитку шкільної освіти в Грузії та Україні / Б. Воронкова. - С.69-71 Коваль, Т. Із сучасного німецького досвіду реформування вищої освіти / Т. Коваль. - С.72-75 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Коваль, Т. Із сучасного німецького досвіду реформування вищої освіти [Текстььь] / Т. Коваль> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N7/8. - С. 72-75 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах Німеччина--ОСВІТА Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ННИ-1/2009/5 Журнал 2009г. N 5 Богомолов, О. Уроки глобального кризиса / О. Богомолов. - С.27-41 Брутенц, К. Н. Может ли Европа сказать " нет" американскому патронажу? / К.Н. Брутенц. - С.41-69 Соколов, В. В. Великобритания на пути ко Второй мировой войне / В.В. Соколов. - С.70-82 Коваль, Т. Б. Социальное учение католицизма о собственности и богатстве / Т.Б. Коваль. - С.83-99 Шатохина-Мордвинцева, Г. А. Генеральные Штаты Нидерландов в XVII - XIX веках / Г.А. Шатохина-Мордвинцева. - С.100-114 Медведев, Р. А. 60 лет Китайской Народной Республике / Р.А. Медведев. - С.115-128 Калмиков, Н. П. О книге " Бразилия : особенности демократического проекта" / Н.П. Калмиков. - С.135-139 Золотухин, В. П. Дискусия в США в связи с продлением закона 2002 года о школьной реформе / В.П. Золотухин. - С.140-148 Илизаров, Б. С. Ответ Сталина на вопросы студента Холопова в ходе языковедческой дискуссии 1950 года / Б.С. Илизаров. - С.149-159 Лунева, Ю. В. Лорд Эдуард Грей - мастер английской тайной дипломатии начала XX века / Ю.В. Лунева. - С.182-200 Стыкалин, А. С. Тофик Муслимович Исламов (1927-2004) / А.С. Стыкалин. - С.219-233 Сиротинская, М. М. Джон Луи О'Салливен и " Демократик ревю", 1840-е годы / М.М. Сиротинская. - С.234-245 Юбилей Владимира Васильевича Соколова. - С.253-255 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Коваль, Т. Б. Социальное учение католицизма о собственности и богатстве [Текстььь] / Т.Б. Коваль> // Новая и новейшая история. - 2009. - N5. - С. 83-99 . - ISSN 0130-3864 Рубрики: релігія--історія Релігія--католицизм Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 314 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 69.25 грн. Содержание: Пуховьска, Л. П. Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі / Л. П. Пуховьска. - С .6-9 Редько, В. Г. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов / В. Г. Редько. - С .10-13 Сердюков, П. Современние подходы к повышению квалификации учителей / П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. - С .14-19 Солодков, В. Т. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів / В. Т. Солодков. - С .20-25 Коваль, Т. І. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. - С .26-31 Богатикова, Л. И. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению / Л. И. Богатикова. - С .31-33 Антонюк, Р. І. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті / Р. І Антонюк. - С .38-41 Коломінова, О. О. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .46-51 Несвірська, Т. В. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей / Т. В. Несвірська. - С .54-57 Андрійко, І. Ф. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben") / І. Ф. Андрійко. - С .58-61 Вовк, О. І. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів / О. І. Вовк. - С .62-65 Халимон, Ірина Йосипівна. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .66-69 Чекаль, Г. С. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі / Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. - С .70-73 Литвиненко, С. П. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапі мовного вищого навчального закладу / С. П. Литвиненко. - С .78-81 Кіш, Н. В. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови / Н. В. Кіш. - С .82-85 Клименко, А. О. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнеь студентів факультету іноземних мов / А. О. Клименко. - С .86-88 Михайлюк, Г. В. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українських мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови / Г. В. Михайлюк. - С .89-91 Николюк, О. В. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови / О. В. Николюк. - С .92-94 Ковальчук, В. Б. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови / В. Б. Ковальчук. - С .95-98 Дубровська, Л. О. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .99-102 Пасічник, О. С. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов / О. С. Пасічник. - С .103-107 Михальчук, Н. О. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури / Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. - С .108-112 Гончарова, Є. Є. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .112-115 Карпенко, Є. М. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови / Є. М. Карпенко. - С .116-120 Нестеренко, С. И. О некоторіх проблемах дистанционой формі обучения / С. И. Нестеренко. - С .120-122 Деева, И. М. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения? / И. М. Деева. - С .123-124 Задорожна, І. П. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання / І. П. Задорожна. - С .125-128 Колодько, Т. М. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ / Т. М. Колодько. - С .129-132 Івчик, Ю. С. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності / Ю. С. Івчик. - С .133-136 Малюська, З. В. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі / З. В. Малюська. - С .141-143 Федусенко, Ю. І. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи / Ю. І. Федусенко. - С .144-146 Самойленко, Ю. П. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки / Ю. П. Самойленко. - С .147-151 Легзіна, О. А. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів / О. А. Легзіна. - С .152-155 Зимовець, О. А. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов / О. А. Зимовець. - С .156-160 Плотніков, Є . О. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов / Є . О. Плотніков. - С .161-165 Чепела, О. О. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов / О. О. Чепела. - С .166-170 Роман, С. В. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі / С. В. Роман. - С .171-175 Синекоп, О. С. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей / О. С. Синекоп. - С .176-179 Дейкун, П. В. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід / П. В. Дейкун. - С .180-182 Сорокіна, Н. В. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів / Н. В. Сорокіна. - С .183-186 Моркотун, С. Б. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури / С. Б. Моркотун. - С .187-191 Павлова, Т. П. Оцінювання іншомовних мовлениевих навичок та вмінь студентів технічних вишів / Т. П. Павлова. - С .192-196 Колесник, Т. П. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі / Т. П. Колесник. - С .200-203 Король, Т. Г. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей / Т. Г. Король. - С .204-207 Ковалева, И. Б. пути развития учебной автономии в современной вісшей школе / И. Б. Ковалева. - С .208-211 Помігуєва, Л. П. Специфіка формування та функціонівання сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучасній англійській мові / Л. П. Помігуєва. - С .212-216 Іванова, І. В. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери / І. В. Іванова. - С .217-220 Малік, О. І. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків / О. І. Малік. - С .221-224 Жиляєва, Ю. М. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Ю. М. Жиляєва. - С .225-229 Березенська, Л. І. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності / Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. - С .230-232 Байда, М. В. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя / М. В. Байда. - С .233-235 Сытник, Ю. Н. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса / Ю. Н. Сытник. - С .236-240 Артюшина, М. В. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей / М. В. Артюшина. - С .241-246 Полякова, В. М. Подготовка бакалавров и магистров в Германии / В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. - С .252-254 Кікіна, Н. М. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США / Н. М. Кікіна. - С .255-257 Постригач, Н. О. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції / Н. О. Постригач. - С .258-263 Ларіна, Т. В. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз) / Т. В. Ларіна. - С .263-266 Пономаренко, О. В. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи / О. В. Пономаренко. - С .267-269 Смелянська, В. В. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України / В. В. Смелянська. - С .270-274 Сливка, В. П. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .275-278 Карпенко, Н. М. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції / Н. М. Карпенко. - С .279-282 Чувакова, Т. Г. США: підвищення професіоналізму вчителів як спосіб поліпшення їхнього соціального статусу / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .283-285 Удовиченко, Н. К. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду / Н. К. Удовиченко. - С .286-289 Жерноклєєв, І. В. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання / І. В. Жерноклєєв. - С .290-293 Базелюк, В. Г. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії / В. Г. Базелюк. - С .298-302 Сергієнко, К. П. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови / К. П. Сергієнко. - С .303-306 Грабар, Е. В. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США / Е. В. Грабар. - С .307-310
РУБ 15 Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка Викладання німецької мови Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вчителі іноземної мови--підготовка Вчителі німецької мови--підготовка Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 3 фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 290 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 53.58 грн. Содержание: Палій, О. А. Дистанційне навчання в іншомовній освіті / О. А Палій. - С .9-11 Панова, Л. С. Методическое обоснование учебного пособия для формирования рецептивных грамматических навыков чтения / Л. С. Панова, Н. Н. Жилко. - С .12-14 Олійник, С. А. Психолого-педагогічні засади навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку / С. А. Олійник, Т. Г. Чувакова. - С .15-17 Майєр, Н. В. Особистісно діяльнісний підхід до організації самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій / Н. В. Майєр. - С .18-21 Пихтелькова, О. М. Наукова організація розумової праці як ефективний засіб формування навичок самоорганізації навчальної діяльності старшокласників / О. М. Пихтелькова. - С .22-24 Шевченко, Н. Ю. Комп’ютерні технології як один із засабів інтенсифікації навчання іноземними мовами / Н. Ю. Шевченко, І. А. Смущенко. - С .25-27 Литньова, І. В. Тестування як ефективний засіб діагностики знань з англійської мови студентів мовних факультетів університетів / І. В. Литньова. - С .28-29 Нещерет, Н. В. Лексико-граматичні комп’ютерні тести з англійської мови для бакалаврів / Н. В. Нещерет. - С .30-33 Пинюта, И. В. О принципах отбора учебного материала для формирования социокультурной компетенции у студентов языкового вуза / И. В. Пинюта. - С .34-36 Манжос, Л. А. Эволюция понятия профессиональной компетенции будущих инженеров-программистов / Л. А. Манжос. - С .37-40 Пономорьова, В. А. Критерії оцінювання ритміко інтонаційної складової англійського мовлення учнів 3-4 класів початкової школи / В. А. Пономорьова. - С .41-44 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Стратегії формування навичок здорового способу життя (на основі аналізу вітчизняного зарубіжного досвіду) / Н. П. Пихтіна, О. В. Варуха. - С .45-48 Долматова, М. П. Методичні вимоги до змісту навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англомовної художньої літератури / М. П. Долматова. - С .49-52 Андрощук, І. П. Формування патріотизму в учнів засобами писанкратства / І. П. Андрощук. - С .53-57 Грицай, А. М. Газетні статті на заняттях з практики анлійської мови / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .58-61 Майстренко, О. М. Самостійна робота студентів пад час навчання іноземної мови в умовах кредитно-модульної системи навчання / О. М. Майстренко. - С .62-65 Момот, Н. А. Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови / Н. А. Момот, О. М. Таран. - С .65-68 Райц, С. Використання тестового контролю з метою перевірки іншомовної комунікативної компетенції студентів-туризмознавців ( на базі англійської мови) / С. Райц. - С .72-74 Чувакова, Т. Г. Особливості навчання лексики учнів молодших класів / Т. Г. Чувакова, Л. М. Павленко. - С .72-74 Селезенко, І. В. Використання пісень у навчальному процесі на факультеті іноземих мов / І. В. Селезенко. - С .75-77 Чекаль, Г. С. Методика навчання пунктуації на факультеті іноземної мови / Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. - С .78-80 Шевченко, С. І. Формування навичок швидкого читання англійською мовою за допомогою навчальної комп’ютерної програми "MasterReading@ / С. І. Шевченко. - С .81-85 Кірієнко, М. М. особливості навчально-виховного процесу учнів ліцею засобами фізичної культури / М. М. Кірієнко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. - С .86-87 Сідун, М. М. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами моделювання педагогічних ситуацій / М. М. Сідун. - С .88-91 Гуманкова, О. С. Резервні можливості використання ресурсів педагогічної практики в процесі формування готовності майбутніх учителів іноземних / О. С. Гуманкова Мормуль, А. М. Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов / А. М. Мормуль. - С .95-97 Мисеченко, О. Є. Досвід організації педагогічної практики на етапі становлення системи професійної підготовки вчителя іноземних мов в Україні (30-50-і рр. ХХ ст.) / О. Є. Мисеченко, М. І. Митис. - С .101-105 Пазюра, Н. В. Підгтовка педагогічних кадрів для навчальних закладів КНР / Н. В. Пазюра. - С .106-110 Риженко, А. В. Члени науково-природничих товариств України про національних та загальнолюдських цінностей у вихованні молоді (ІІ пол. ХІХ - почю ХХ ст.) / А. В. Риженко. - С .111-114 Стинська, В. В. К. Д. Ушинський - основоположник сучасної педагогічної науки / В. В. Стинська, Л. М. Прокопів. - С .115-117 Антонець, Н. Б. Погляди К. Ушинського на зміст та організацію середньої жіночої освіти / Н. Б. Антонець. - С .118-122 Куліш, Т. І. К. Д. Ушинський - педагог-демократ, основоположник сучасної педагогічної науки / Т. І. Куліш. - С .123-126 Чепка, О. В. Ушинський про підготовку вчителя народної школи / О. В. Чепка. - С .127-129 Благинин, В. М. К. Д. Ушинський об естетическом аспекте трудового воспитания / В. М. Благинин. - С .130-131 Суховєєва, Н. М. Соціально-педагогічні аспекти педагогічної системи К. Д. Ушинського / Н. М. Суховєєва. - С .132-137 Чабан, О. І. Система виховання підростаючого покоління К. Д. Ушинського / О. І. Чабан. - С .137-139 Ваховський, М. Л. Педагогічна термінологія в спадщині К. Ушинського / М. Л. Ваховський. - С .140-144 Криловець, М. Г. Розвиток системи поглядів на підготовку вчителів географії у ХІХ ст. / М. Г. Криловець. - С .145-148 Костенко, Л. В. Педагогічні погліди М. В. Лисенка / Л. В. Костенко. - С .149-152 Киричок, А. С. Література як засіб виховання "нової людини" у творчості Христини Алчесвької / А. С. Киричок. - С .153-156 Олексієнко, О. Г. Значення педагогічних ідей Х. Д. Алчесвької: досвід ретроспективного аналізу / О. Г. Олексієнко. - С .156-160 Лотиш, А. І. Ідея нової української школи і національного виховання в еміграційному педагогічному доробку С. Русової / А. І. Лотиш. - С .161-164 Новгородська, Ю. Г. Русова про роль дитячого колективу в процесі соціалізації особистості / Ю. Г. Новгородська. - С .165-167 Карєєва, І. Г. Олександр Олександрович Русов і видання Шевченкового "Кобзаря" 1876 року / І. Г. Карєєва. - С .168-170 Ковальчук, О. М. Домашнє виховання у процесі формуванні молодої людини (на матеріалі спогадів Олени Пчілки) / О. М. Ковальчук. - С .171-173 Падун, Н. О. М. І. Пирогов про загальнолюдське виховання / Н. О. Падун. - С .177-179 Дубровська, Л. О. Ідеї гуманістичної освіти і виховання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .177-179 Лещенко, Н. А. Моральні цінності як основа виховання гідності дітей у науковому доробку М. І. Пирогова / Н. А. Лещенко. - С .180-184 Панасенко, Е. А. Проблеми виховання "нової людини" у психолого-педагогічній спадщині П. Каптерева / Е. А. Панасенко. - С .184-186 Паладьєва, А. Ф. Розвиток гімназійної освіти в Російській імперії другої половини ХІХ ст. у контексті поглядів П. Каптерєєва / А. Ф. Паладьєва. - С .187-190 Петришен, О. Г. О. Залужний про виховний потенціал дитячого колективу / О. Г. Петришен. - С .191-193 Роєнко, С. О. А. І. Степович (1856-1935) - засновник приватної чоловічої гімназії з правами для учнів у м. Київ / С. О. Роєнко. - С .194-197 Шевчук, О. М. Педагогічна й науково-просвітницька діяльність вихованців колегії Павла Галагана (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / О. М. Шевчук. - С .198-201 Матвієнко, С. І. Етапи розвитку музичної освіти на Чернігівщині (ХVIIІ - початок ХХ ст.) / С. І. Матвієнко. - С .202-207 Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .208-210 Івасішина, Сюзанна Вікторівна. Вплив ідей Ф. Фребеля на становлення ситсеми дошкільного виховання та просвіту батьків у США / С. В. Івасішина. - С .211-214 Антощак, М. М. До питання використання "Руководства к обучению грамотності по "звуковому способу" М. Корфа у школах Південної України / М. М. Антощак. - С .215-219 Колесник, Н. Є. Проблеми початкової освіти у педагогічній спадщині та практичній діяльності М О. Корфа / Н. Є. Колесник. - С .220-223 Адамів, Г. С. Проблема виховання дітей у літературно-педагогічній спадщині М. Г. Бордуляка / Г. С. Адамів. - С .224-227 Володько, Т. К. Втілення педагогічних ідей М. О. Корфа у вихованні засобами народного образотворчого мистецтва / Т. К. Володько. - С .228-231 Бондаренко, Г. В. Погляди на реальну освіту педагогів ХХ ст. / Г. В. Бондаренко. - С .236-239 Гущак, Ж. М. Іван Франко про психолого-педагогічні аспекти виховання "нової людини" / Ж. М. Гущак. - С .240-244 Підвальна, Ю. В. Педагогічне краєзнавство в контексті просвітницько-педагогічної реформації ХІХ ст. / Ю. В. Підвальна. - С .245-247 Кошарна, Н. В. Теоретичні основи підготовки учителів Швеції / Н. В. Кошарна. - С .248-250 Тезікова, С. В. Кейс-метод у підготовці вчителя: аналіз досвіду університетів Канади та США / С. В. Тезікова, О. Б. Пулінець. - С .259-261 Андрущенко, Л. Б. Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності учителя в системі освіти Канади / Л. Б. Андрущенко. - С .262-265 Коваль, Т. В. Особливості підготовки вчителів у країнах Західної Європи / Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. - С .266-270 Павлюк, С. В. Модернізація освітньої системи Німеччини у працях українських та зарубіжних учених / С. В. Павлюк. - С .275-258 Палеха, О. М. Роль самостійності позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії / О. М. Палеха. - С .259-277 Фольварочний, И. В. Зарубежный опыт в подготовке андрогогов в контексте Болонского процеса / И. В. Фольварочний. - С .278-281 Ольхович, О. В. Підготовка фахiвців із вищою освітою у Данії у контексті Болонського процесу / О. В. Ольхович. - С .282-285
РУБ 15 Рубрики: Викладання іноземної мови Тестування--англійська мова Вчителі іноземної мови--підготовка Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Лисенко, Микола Віталійович \о нем\; Алчевська, Христина Данилівна (український педагог, організаторка народної освіти і керівник недільних шкіл ; 1841-1920) \о ней\; Русова, Софія Федорівна \о ней\; Русов, Олександр Олександрович (етнограф, фольклорист ; 1847-1915) \о нем\; ПИРОГОВ, МИКОЛА ІВАНОВИЧ \о нем\; Каптерев, Петр Федорович (1849-1922) \о нем\; Залужний, Олександр Самійлович \о нем\; Степович, А. І. (1856-1935) \о нем\; Корф, Микола Олександрович \о нем\; Бордуляк, Тимофій Гнатович \о нем\; Бутовський, Олексій Дмитрович \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 4 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 7 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Ковальчук, Ю. Г. Теорія валідації вимірвань М. Т. Кейна як методологічна основа викладання роздулу "Валідність" навчального курсу "Освітні вимірювання та моніторинг якості освіти" / Ю. Г. Ковальчук. - С .8-11 Удовиченко, Н. К. Аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання з німецької мови / Н. К. Удовиченко, О. А. Палій. - С .12-15 Кашина, Г. С. Формування фізико-технічної освіти в процесі навчання студентів М. Т. Кейна в автотранспортних коледжів / Г. С. Кашина. - С .16-21 Плотніков, Є. О. Експериментальна перевірка ефективності формування англомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів з використанням мультімедійних навчальних засобів / Є. О. Плотніков. - С .21-27 Василенко, С. В. Тестування як засіб діагностики творчих здібностей учнів основної школи з хімії / С. В. Василенко, В. П. Сергієнко. - С .28-31 Кухар, Л. О. Сутнісна характеристика професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики / Л. О. Кухар, В. П. Сергієнко. - С .32-36 Абишов, Насім Аджар огли. Якими мають бути електронні підручники / Н. А. Абишов. - С .37-41 Благодаренко, Л. Ю. Формування наукового світогляду учнів в умовах клерікалізації українського суспільства / Л. Ю. Благодаренко. - С .42-45 Лісова, Т. В. Програмні засоби для аналізу результатів тестування / Т. В. Лісова. - С .46-52 Головіна, Н. О. Критерії оцінювання діяльності та особистісних якостей студентів під час виконання лабораторних робіт із фізики / Н. О. Головіна, Т. М. Канівець, Н. В. Ніженець. - С .53-57 Тимошко, Г. М. Культура управління загальноосвітнім навчальним закладом у контексті культурно-освітнього аспекту розвитку суспільства / Г. М. Тимошко. - С .58-61 Колотій, В. В. Аналіз можливостей вільнодоступних систем інтернет-тестування / В. В. Колотій, З. П. Халецька. - С .62-67 Кушнір, В. Інноваційний підхід до визначення змісту курсу педагогіки вищої школи для підготовки магістрів з освітніх вимірювань / В. Кушнір, Г. Кушнір, Р. Ріжняк. - С .68-71 Сіткар, Т. В. Огляд підходів до аналізу комп’ютером тексту на природній мові / Т. В. Сіткар. - С .72-76 Скубій, Т. В. Деякі графічні вимоги до створення електронних лекцій у вищій освіті / Т. В. Скубій, І. М. Селезньов. - С .77 Ткаченко, С. П. Електронний посібник зі шкільного курсу фізики як засіб навчання / С. П. Ткаченко. - С .81-83 Коваленко, Є. І. Деякі проблеми моніторингу якості освіти / Є. І. Коваленко. - С .84-88 Шара, С. О. Вимірювання рівнів адаптації молодих викладачів до науково-педагогічної діяльності / С. О. Шара. - С .89-92 Падун, Н. О. Якість освіти та тестування / Н. О. Падун, Н. М. Стрельнікова. - С .93-96 Тезікова, С. В. Традиції та перспективи акредитації у вищій освіті США / С. В. Тезікова. - С .97-100 Попенко, О. М. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Попенко. - С .101-105 Скиба, Ю. А. Формування соціально-комунікативної компетентності майбутнього еколога / Ю. А. Скиба, О. М. Лазебна, В. П. Сергієнко. - С .106-110 Сліпухіна, І. А. Елементи методики ознайомлення учнів з теорією похибок у лабораторному практикумі , практикумі з физики / І. А. Сліппухіна. - С .111-117 Сергієнко, В. П. Використання програм для тестування у навчанні фізики / В. П. Сергієнко, І. С. Войтович. - С .118-126 Залізко, В. Д. Методичні основи констрування та використання електронного підручника з математичного аналізу для студентів економічних спеціальностей / В. Д. Залізко. - С .127-129 Котяк, В. В. Вебінари як засоби навчання у сучасній системі освіти / В. В. Котяк. - С .130-133 Болілий, В. О. Перевірка унікальностей тексту при оцінюванні студентських робіт творчого або дослідницького характеру / В. О. Болілий, В. В. Копотій. - С .134-145 Лупан, І. В. Лабораторні роботи з курсу " Вибіркові обстеження у педагогіці, соціології та психології" / І. В. Лупан. - С .146-148 Макаренко, І. Є. Побудова системи завдань для визначення навчальних досягнень старшокласників у ході моніторингу якості процесу навчання / І. Є. Макаренко. - С .149-151 Астаф’єва, М. М. До питання про методику введення в шкільному курсі математики поняття тригонометричних функцій дійсної змінної / М. М. Астаф’єва, . В. Марчукова. - С .152-155 Асоянц, П. Г. Психолого-педагогічні передумови використання комп’ютерних програм у навчання майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованого читання / П. Г. Асоянц, М. Д. Герасименко. - С .156-159 Коваль, Т. І. Інтерактивні технології навчання іноземних мов / Т. І. Коваль, Н. П. Кочубей. - С .160-163 Бєлкина, Н. І. Навчальні завдання як засіб контролю при вивченні історії педагогіки / Н. І. Бєлкина. - С .164-166 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Сергієнко, В. П. Підготовка майбутніх учителів фізики до вимірювання здібностей до навчання фізики / В. П. Сергієнко, Г. О. Шишкін. - С .167-170 Пасічник, Ю. А. Освітні вимірювання в контексті підготування компетентного вчителя фізики / Ю. А. Пасічник. - С .171-173 Авраменко, О. В. Формування професійної компетентності фахівців у галузі "Системні науки та кібернетика" засобами систем комп’ютерної математки / О. В. Авраменко, С. О. Шляпчак. - С .174-180 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Пасічник, Ю. А. Георгій Георгійович Де-Метц ( до 150-річчя з дня народження заслуженого професора фізики) / Ю. А. Пасічник. - С .181-185 Орел, О. В. Погляди І. Ф. Тесленка на нову програму зі шкільного курсу геометрії 70-х р. ХХ ст. / О. В. Орел. - С .186-191 Сергієнко, В. П. Система організації навчання в Дрезденскому технічному університеті: зміст, специфіка, характерні особливості / В. П. Сергієнко, К. С. Хорунжий. - С .192-198 Франсон, Т. Х. Співробітництво шведського та українських університетів у розробці та впровадженнні мультимедійної інтерактивної системи навчання та викладання / Т. Х. Франсон, І. В. Казачков, М. Соломон. - С .199-208
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування--німецька мова Обдаровані учні--розвиток здібностей Тестування--хімія Тестування--аналіз результатів творчі здібності--розвиток оцінювання знань --хімія компетентність вчителя інформатики Електронні підручники Якість освіти Викладання математики в школі Підготовка майбутніх вчителів початкової школи Підготовка майбутніх вчителів англійської мови Підготовка майбутніх вчителів фізики компетентність вчителя екології компетентність вчителя математики викладання фізики в школі Інтерактивні технології навчання--іноземна мова фывфывфыв: інтернет-тестування -- електронні лекції -- вебінари в освіті -- комп’ютерна математика -- система комп’ютерної математики -- обдаровані учні Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Де-Метц, Георгій Георгійович (український фізик ; 1861-1947) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) |
К 56 Коваль, Т. А. Борьба с засухой. Из истории русской агрономии [Текст] / Т. А. Коваль. - М. : Сельхозгиз, 1948. - 158 с. - Б. ц. Экземпляры всего: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) |
К 56 Коваль, Т. А. Борьба с засухой. Из истории русской агрономии [Текст] / Т. А. Коваль. - М. : Сельхозгиз, 1949. - 262 с. - Б. ц. Экземпляры всего: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) |
К 56 Коваль, Т. А. Уборка урожая комбайнами [Текст] / Т. А. Коваль. - 3-е изд. - М. : Сельхозгиз, 1946. - 135 с. - Б. ц. Экземпляры всего: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) |
> Шифр: ШО1/2013/2 Журнал 2013г. N 2 Тарутіна, З. Є. Потенціал використання досягнень точних наук в освіті / З. Є. Тарутіна. - С.2-5. - Бібліогр.: 10 назв. Загірняк, М. В. Реформування вищої освіти України за вимогами Міжнародної стандартної класифікації освіти / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.6-12. - Бібліогр.: 10 назв. : табл., схеми Волик, Л. В. Дитячі соціальні мережі: безпека та он-лайн загрози / Л. В. Волик. - С.13-17. - Бібліогр.: 14 назв. Дебич, М. А. Світові явища інтеграції у вищій освіті та перспективи участі України в європейських проектах / М. А. Дебич. - С.18-20. Сидоренко, О. Л. Зовнішнє незалежне оцінювання як механізм і об’єкт державно-громадського управління освітою в Україні / О. Л. Сидоренко. - С.21-26. - Бібліогр.: 8 назв. : мал. Коваль, Т. В. Опір вищої освіти німецькомовних країн явищу ринковізації / Т. В. Коваль. - С.27-30. - Бібліогр.: 4 назв. Мальований, Ю. І. Деякі підходи до формування профілю навчання в старшій школі / Ю. І. Мальований. - С.31-33. Ловат, Т. Дж. Міжконфесійна освіта та феноменологічний метод / Т. Дж. Ловат. - С.33-35. - Бібліогр.: 17 назв. Болсун, С. А. Ідеальний образ виховного педагога / С. А. Болсун. - С.36-37. - Бібліогр.: 7 назв. Левітас, Ф. Л. Роль учителя історії в морально-етичному вихованні учнів / Ф. Л. Левітас. - С.38-39. Загальні проблеми виховання : [інформ. бібліогр. список] / уклад. О. В. Кривоносова. - С.39. Лісова, Н. І. Проблеми дитинства потребують розв’язання / Н. І. Лісова. - С.40-42. - Бібліогр.: 9 назв. Історія педагогіки : [інформ. бібліогр. список] / уклад. Н. В. Лисиця. - С.42. Янченко, Т. В. Теорія рекапітуляції Дж. Болдуїна як підгрунття наукового розвитку педології / Т. В. Янченко. - С.43-47. - Бібліогр.: 13 назв. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 (свободен) |
Коваль, Т. В. Опір вищої освіти німецькомовних країн явищу ринковізації / Т. В. Коваль> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 27-30. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Вищі навчальні заклади--якість освіти--зарубіжний досвід Вища освіта в зарубіжних країнах--інновації фывфывфыв: ринкова конкуренція -- дослідницькі університети -- підприємницькі ВНЗ Аннотация: Аналізується спроба Німеччини запозичити американський досвід створення й підтримки діяльності університетів світового класу. Німецькі вчені довели непридатність такого досвіду в умовах своєї країни й помилковість ідеї перетворення дослідницьких університетів у підприємницькі заклади. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 (свободен) |