М 64 Методичні рекомендації до відеоматеріалів з англійської мови для студентів факультету іноземних мов [Text] : (Друга іноземна мова, третій рік навчання) / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Укл. І. В. Колесник. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 22 p. - 1.00 грн.
РУБ 4И(АНГЛ)(070.3) Доп.точки доступа: Колесник, Ірина Віталіївна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 101 аб (86), НМК іноз. мов (12), Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: аб (86), НМК іноз. мов (12), Ч.З.№2 (2), фб (1) |
М 54 Методичні рекомендації для домашнього читання за книгою Едни О'Браєн "Сільські дівчата" [Text] : методические указания / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Укл. В. Колесник, Л. М. Павлюк, Л. І. Петренко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 201 p. - 4.80 грн.
РУБ 4И(Англ)(075.2) Рубрики: Англійська мова--оригінали--методичні рекомендації Доп.точки доступа: Колесник, Ірина Віталіївна; Павлюк, Лариса Миколаївна; Петренко, Лариса іванівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 191 Ч.З.№2 (5), аб (185), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (5), аб (185), фб (1) |
М 54 Методичні рекомендації для домашнього читання за збірником оповідань "Любов до життя [Текст] : учебное пособие / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Укл. І. В. Колесник, Т. Д. Кресан, Л. І. Петренко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 103 с. - 2.60 грн., 3.60 грн.
РУБ 4И(Англ)(075.24) Рубрики: Англійська мова--книги для читання Доп.точки доступа: Колесник, Ірина Віталіївна; Кресан, Тетяна Дмитрівна; Петренко, Лариса іванівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 239 фб (1), Ч.З.№2 (4), аб (234) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4), аб (234) |
А 64 Англійська мова [Текст] : навчально-методичний посібник для студ. 2 курсу заочного відділення фак-ту іноземних мов / укл.: А. М. Грицай, І. В. Колесник ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 180 с. - 4.25 грн.
РУБ 4И(Англ)()75.37) Рубрики: Англійська мова--граматика Доп.точки доступа: Грицай, Антоніна Модестівна; Колесник, Ірина Віталіївна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 142 Ч.З.№2 (5), аб (125), НМК іноз. мов (11), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (5), аб (125), НМК іноз. мов (11), фб (1) |
М 54 Методичні рекомендації для домашнього читання за збірником оповідань "Маг" [Текст] : методические указания / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Уклад.: І. В. Колесник, Л. М. Павлюк, Л. І. Петренко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 100 с. - На англ. мові. - 2.80 грн.
РУБ 4И(Англ)(075.24) Доп.точки доступа: Колесник, Ірина Віталіївна; Павлюк, Лариса Миколаївна; Петренко, Лариса іванівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 101 фб (1), Ч.З.№2 (4), аб (96) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4), аб (96) |
Т 30 Тексти та вправи для непідготовленого читання англійською мовою (для студ. 2 курсу заочного відділення факультету іноземних мов) [Текст] : учебное пособие / Уклад. А. М. Грицай, І. В. Колесник. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 74 с. - 2.90 грн.
РУБ 4И(Англ)(075.33) Доп.точки доступа: Грицай, Антоніна Модестівна \уклад.\; Колесник, Ірина Віталіївна \уклад.\ Экземпляры всего: 100 фб (1), Ч.З.№2 (5), нмк іноз. мов (10), аб (84) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (5), нмк іноз. мов (10), аб (84) |
М 54 Методичні рекомендації для викладачів до позааудиторного читання за романом С. Моема "Розмальована завіса" [Текст] / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Уклад. І. В. Колесник. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 23 с. - 1.50 грн.
РУБ 4И(Англ)(070.3) Доп.точки доступа: Колесник, Ірина Віталіївна \уклад.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 50 фб (1), нмк іноз. мов (7), Ч.З.№2 (5), Каф. англ. мови (37) Свободны: фб (1), нмк іноз. мов (7), Ч.З.№2 (5), Каф. англ. мови (37) |
А 64 Англійська мова [Текст] : навчально-методичний посібник для студентів V курсу німецького відділення факультету іноземних мов / уклад.: І. В. Колесник ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 187 с. - 10.00 грн.
РУБ 4И(Англ)()75.37) Рубрики: Англійська мова--граматика Доп.точки доступа: Колесник, Ірина Віталіївна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 51 фб (1), Ч.З.№2 (2), нмк іноз. мов (10), аб (38) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), нмк іноз. мов (10), аб (38) |
К 60 Колесник, Ірина Іванівна. Українська історіографія (XVIII - початок XX століття) [Текст] / І. І. Колесник; ред. І. Гирич; Корек. О. Ємець, корек. І. Барвінок; верстка О. Котенева, Верстка К. Шалигіна. - К. : Генеза, 2000. - 256 с. - ISBN 966-504-073-1 : 14.00 грн.
РУБ 901(075.3) Рубрики: Історіографія України Доп.точки доступа: Гирич, Ігор \ред.\; Ємець, Ольга \корек.\; Барвінок, Ірина \корек.\; Котенева, Ольга \верстка.\; Шалигіна, Клара \верстка.\ Экземпляры всего: 54 аб (24), нмк іст.-юр. (5), Ч.З.№2 (20), фб (1), ав (4) Свободны: аб (24), нмк іст.-юр. (5), Ч.З.№2 (20), фб (1), ав (4) |
М54 Методичні рекомендації для домашнього читання за книгою Л. Алькот "Маленькі жінки" [Text] : методические указания / Укл.: А. М. Грицай, І. В. Колесник ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 206 p. - Загл. обл. : Little Women. - 10.20 грн., 10.20 грн.
РУБ 4И(Англ)(075.33) Рубрики: Англійська мова--книги для читання Доп.точки доступа: Грицай, Антоніна Модестівна; Колесник, Ірина Віталіївна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 105 нмк іноз. мов (5), фб (1), Ч.З.№2 (2), аб (97) Свободны: нмк іноз. мов (5), фб (1), Ч.З.№2 (2), аб (97) |
М54 Методичні рекомендації для викладачів до позааудиторного читання за книгою Л. Алькот "Маленькі жінки" [Text] / Укл.: А. М. Грицай, І. В. Колесник ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 23 с. - англ. мовою. - 5.30 грн.
РУБ 4И(Англ)(070.3) Рубрики: Англійська мова--книги для читання Доп.точки доступа: Грицай, Антоніна Модестівна; Колесник, Ірина Віталіївна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 50 фб (1), Каф. англ. мови (49) Свободны: фб (1), Каф. англ. мови (49) |
Т 67 "13 оповідань" [Текст] : навчально-методичний посібник з домашнього читання для студентів 1 курсу / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад.: А. М. Грицай, І. В. Колесник. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 108 с. - [Тринадцять оповідань] . - 52.50 грн.
Англійська мова--підручники та посібники для ВНЗ фывфывфыв: домашнє читання Доп.точки доступа: Грицай, Антоніна Модестівна \уклад.\; Колесник, Ірина Віталіївна \уклад.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 аб (5) Свободны: аб (5) |
З-41 Збірник наукових статей викладачів та студентів факультету іноземних мов [Текст] / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. кол.: Т. Г. Чувакова [та ін.]. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 203 с. - 19.08 грн. Содержание: Шевченко, С. І. Лексичні вправи на заняттях з англійської мови у мовних вищих навчальних закладах / С. І. Шевченко, І. А. Анатольєва. - С .10-13 Халимон, Ірина Йосипівна. Проблеми вступного корективного курсу / І. Й. Халимон, А. П. Штепура. - С .14-22 Абрамович, Антоніна Миколаївна. Особливості навчання синтаксичного аналізу англійського речення / А. М. Абрамович, О. М. Таран. - С .23-28 Грицай, Антоніна Модестівна. Комунікативно зорієнтоване навчання іноземної мови / А. М. Грицай, І. І. Колесник. - С .29-33 Заєць, Галина Дмитрівна. Засоби вираження функціонально-семаничної категорії парності / Г. Д. Заєць. - С .34-38 Бойко, Л. П. Проблема виховання особистості майбутнього вчителя сьогодні / Л. П. Бойко. - С .39-44 Давиденко, О. В. Створення комунікативних ситуацій на заняттях з англійської мови засобами відеоматеріалів / О. В. Давиденко. - С .45-54 Іващенко, Н. І. Проектна діяльність на уроках англійської мови як засіб формування мотивації учнів / Н. І. Іващенко. - С .55-59 Думенко, Л. Г. Удосконалення післядипломної освіти на базі обміну практичної науково-дослідницької роботи та заснування творчих центрів спеціалістів іноземних мов / Л. Г. Думенко. - С .60-69 Євтушик, Лариса Петрівна. Дидактизація пісенного матеріалу на заняттях з німецької мови / Л. П. Євтушик. - С .70-75 Козієнко, Ю. В. Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів, які вивчають англійську мову як другу спеціальність (1-й рік навчання) / Ю. В. Козієнко. - С .76-81 Копенкіна, Л. О. Особливості організації роботи з газетним матераілом на базі французької преси / Л. О. Копенкіна. - С .82-90 Майстренко, О. М. Роль викладача у створенні соціально-психологічного клімату в студентських групах першого року навчання / О. М. Майстренко. - С .99-103 Сальніков, А. С. Актуалізація фрейму "родина" як спосіб вказівки на цільову аудиторію в автомобільній рекламі / А. С. Сальніков. - С .113-117 Терещенко, В. Я. Когнітивний підхід до викладання латинської мови на білінгвальній основі / В. Я. Терещенко. - С .118-123 Тонкогон, Л. М. Проблеми опанування та розширення іншомовного словникового запасу / Л. М. Тонкогон. - С .124-132 Федоренко, І. С. Формування та розвиток інтегративного мислення студентів першого курсу на заняттях з практики усного та писемного мовлення / І. С. Федоренко. - С .140-146 Данильченко, Н. В. Формування фонетичної компетенції на початковому етапі вивчення англійської мови / Н. В. Данильченко. - С .147-154 Черней, О. І. Формування готовності вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій / О. І. Черней. - С .155-158 Богдан, І. І. Особливості навчання граматики англійської мови в початковій школі / І. І. Богдан. - С .159-166 Козаченко, А. В. Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів США / А. В. Козаченко. - С .180-187 РУБ 4И Рубрики: Кафедра іноземних мов Викладання англійської мови в школі Підготовка вчителів іноземної мови викладання іноземної мови в школі фывфывфыв: факультет іноземних мов НДУ -- праці викладачів НДУ Доп.точки доступа: Чувакова, Тетяна Григорівна \ред.\; Тезікова, Світлана Володимирівна \ред.\; Потапенко, Сергій Іванович \ред.\; Чекаль, Галина Степанівна \ред.\; Долматова, Марина Петрівна \ред.\; Палій, Олександр Анатолійович \ред.\; Таран, Олена Миколаївна \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 10 фб (1), Ч.З.№2 (1), нмк іноз. мов (5), аб (3) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), нмк іноз. мов (5), аб (3) |
М 66 Митарчук, О. О. Гоголь у "Мережі любові" ( Колесник І. "Гоголь. Мережі культурно-інтелектуальних комунікацій") [Текст] / О. О. Митарчук> // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2010. - N 6. - С. 202-204 . - ISSN 0130-5247 Рубрики: Російська література--історія, 19 ст. Кафедра історії України та політології Кафедра світової літератури та історії культури Доп.точки доступа: Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Колесник, Ірина (гоголезнавець) \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 192 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 51.17 грн. Содержание: Сбруєва, Аліна Анатоліївна. Інноваційний потенціал порівняльно-педагогічної освіти: з досвіду викладання в сучасному українському університеті / А. А. Сбруєва. - С .7 Аніщенко, Олена Валеріївна. Педагогічний потенціал наукової організації праці / О. В. Аніщенко. - С .11 Шеверун, Надія Володимирівна. Іншомовна підготовка студентів технічних університетів як важливий аспект євроінтеграційного освітнього процесу / Н. В. Шеверун. - С .15 Ковальчук, Олена Сергіївна. Європейські моделі громадського управління школою / О. С. Ковальчук. - С .19 Оржеховська, Олена Станіславівна. Стратегії міжнародних організацій з формування здорового способу життя молоді / О. С. Оржеховська. - С .25 Локшина, Олена Ігорівна. Європейський вимір освіти як світоглядний потенціал шкільництва в країнах Європейського Союзу / О. І. Локшина. - С .30 Чернякова, Жанна Юріївна. Мультилінгвізм як проблема порівняльно-педагогічних досліджень: європейський контекст / Ж. Ю. Чернякова. - С .36 Радченко, Т. А. Актуальність проблеми полікультурної освіти у сучасному суспільстві / Т. А. Радченко. - С .40 Чистякова, Ірина Анатоліївна. Мережеві технології: розвиток та поширення інновацій як предмет порівняльно-педагогічних досліджень / І. А. Чистякова. - С .43 Огієнко, Олена Іванівна. Порівняльні дослідження у галузі освіти дорослих як перспективний напрямок розвитку педагогічної компаративістики / О. І. Огієнко. - С .47 Ростовська, Ірина Олександрівна. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації учіння гри на фортепіано в учнів / І. О. Ростовська. - С .51 Щербак, Павло Іванович. Питання формування потреби фізичної досконалості майбутніх педагогів у сучасних науково-педагогічних дослідженнях / П. І. Щербак, В. М. Благінін. - С .55 Гриценок, Інна Антонівна. Виїзні заняття як форма організації навчання з підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів на основі компетентнісного підходу / І. А. Гриценок. - С .57 Блистів, Оксана Миколаївна. Формування розкладу навчальних занять у ВНЗ як одна з передумов ефективного планування підготовки фахівців / О. М. Блистів. - С .62 Шевчук, Марина Олександрівна. Модель ідеального вчителя особистісно орієнтованої школи / М. О. Шевчук. - С .65 Лукашова, Ніна Іванівна. Модульно-рейтингова технологія навчання хімії в історичному аспекті - інноваційна складова змісту фахової методики / Н. І. Лукашова. - С .72 Падун, Ніна Олексіївна. Особливості форм інтегрованого навчання у сучасній школі / Н. О. Падун, Н. Й. Андріїв. - С .79 Помігуєв, Олександр Юрійович. Інтерактивні технічні засоби навчання на заняттях нових інформаційних технологій / О. Ю. Помігуєв. - С .83 Грицай, Антоніна Модестівна. Організація занять з домашнього читання за книгою Л. Алькот "Маленьки жінки" / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .87 Максименко, Оксана Олексіївна. Про особливості організації навчання іноземних мов у вищій школі країн Західної Європи / О. О. Максименко. - С .91 Падун, Ніна Олексіївна. Використання комп’ютерних технологій - один із способів підвищення ефективності вивчення біології у сучасній школі / Н. О. Падун, Д. Ш. Поприткіна. - С .96 Комиссаренко, Елена Валентиновна. Особенности тестового контроля знаний студентов по высшей математике в условиях кредитно-модульной системы обучения / Е. В. Комиссаренко. - С .101 Філоненко, Олена Станіславівна. Спостереження як метод педагогічної діагностики у процесі неперервної педагогічної практики студентів / О. С. Філоненко. - С .103 Гончарова, Оксана Николаевна. Организация познавательной деятельности обучаемых в системе дистанционного обучения / О. Н. Гончарова, Д. А. Касаткин. - С .107 Гуріненко, Інна Юріївна. Реалізація міжпредметних зв’язків шляхом використання медіа-засобів навчання у ВНЗ МНС України / І. Ю. Гуріненко. - С .111 Удовиченко, Надія Костянтинівна. Деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до фахового спілкування на міжнародному рівні / Н. К. Удовиченко. - С .115 Коваленко, Євгенія Іванівна. Проблеми порівняльної педагогіки у педагогічній спадщині Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .119 Шахрай, Тетяна Олексіївна. Аксіологія родинного виховання XIX-XX ст. у змісті сучасної педагогічної освіти (на матеріалах дворянсько-поміщицьких сімей Волині) / Т. О. Шахрай. - С .123 Дубровська, Лариса Олександрівна. Роль педагогічної спадщини С. І. Миропольского у розробці проблеми індивідуального підходу до учнів у 2 пол. XІX ст. / Л. О. Дубровська. - С .128 Тонконог, Леся Миколаївна. Історична ретроспектива розвитку раннього навчання іноземних мов у вітчизняній педагогіці / Л. М. Тонконог. - С .131 Безлюдна, Вікторія Валеріївна. Історія виникнення у США системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю / В. В. Безлюдна. - С .135 Шульга, Наталія Володимирівна. Передумови становлення полікультурної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії: антропологічний аспект / Н. В. Шульга. - С .139 Щербань, Ірина Юріївна. Сільська школа США як культурно-освітницький центр місцевої громади: стан дослідженості проблеми / І. Ю. Щербань. - С .143 Борисенко, Ірина Василівна. Початкова школа Великої Британії в європейському освітньому просторі / І. В. Борисенко. - С .147 Бутова, Віра Олександрівна. Діалог культур у мовній освіті Фінляндії / В. О. Бутова. - С .151 Зайцева, Наталія Григорівна. Соціокультурні засади розвитку двомовної освіти в США / Н. Г. Зайцева. - С .155 Солощенко, Вікторія Миколаївна. Реформування організаційної структури університетської освіти в Німеччині у контексті Болонського процесу / В. М. Солощенко. - С .159 Коваль, Тетяна Василівна. Освіта і наука об’єднаної Німеччини в побудові суспільства знань / Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. - С .163 Балтремус, Володимир Євгенійович. Головні напрями соціалізації учнів у демократичних школах Європи та США / В. Є. Балтремус. - С .168 Коваленко, Володимир Опанасович. Перші альтернативні системи навчання в США (кін. XIX - поч. XX ст.) / В. О. Коваленко. - С .173 Литовченко, Ірина Миколаївна. Витоки становлення освіти дорослих США / І. М. Литовченко. - С .179 Михайленко, Олена Вікторівна. Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців-юристів в Україні, Німеччині та США / О. В. Михайленко. - С .183
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Педагогіка--порівняльна педагогіка фывфывфыв: порівняльно-педагогічна освіта -- порівняльно-педагогічні дослідження Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
К 60 Колесник, Ірина. Гоголь. Мережі культурно-інтелектуальних комунікацій [Текст] / І. Колесник ; НАН України, Ін-т історії України. - К. : [б. и.], 2009. - 594 с. - ISBN 978-966-02-5405-3 : 95.00 грн. Содержание: Вступ, або Український гоголезнавчий дискурс МЕТОДОЛОГІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ МЕРЕЖ МАПА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ГОГОЛЯ Гоголь в інтелектуальному середовищі Петербурга кінця 1820-початку 1850-х рр.: вечори, журфікси, салони Гоголь у колі московських інтелектуалів 1830-початку 1850-х рр. Мережі культурно-інтелектуальних комунікацій Українські інтелектуальні зв’язки Гоголя. Вертикальні та горизонтальні лінії РИМСЬКИЙ ГУРТОК ГОГОЛЯ Гурток Гоголя в римі: генеалогія і склад Літературне оточення Гоголя в Римі Гоголь у колі художників Риму Гоголь і малороси в Римі Гоголь і російські арристократи в Римі Дендизм Гоголя: мода та література Насамкінець, або як "поділити" Гоголя? РУБ 8Р1.3 Рубрики: Гоголезнавчий науково-методичний центр Кафедра світової літератури та історії культури Доп.точки доступа: Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Національна академія наук УкраїниІнститут історії України Экземпляры всего: 1 фб Гоголіана (1) Свободны: фб Гоголіана (1) |
Е 44 Ейдос [Текст] : альманах теорії та історії історичної науки. Вип. 3. Ч. 2. Бібліотека "Ейдосу" = Eidos : Historiografic Almanac / Національна Академія Наук України, Інститут історії України ; гол. ред.: В. А. Смолій; відп. ред.: І. В. Колесник. - К. : Інститут історії України НАН України, 2009. - 483 с. - 60.00 грн. Содержание: Марченко, Михайло Іванович. Українська історіографія від давніх ччасів до середини ХІХ ст. : посібник для студентів історичних факультетів університетів і педагогічних інститутів: [Рукопис з родинного архзіву Марченків] / М. І. Марченко. - С .143-457 Войцехівська, Ірина Нінеліївна. Творчість, перервана на злеті : невідома / відома праця Михайла Марченка / І. Н. Войцехівська, І. Закринична. - С .458-483 РУБ 901(4Укр) Рубрики: Кафедра історії України та політології історіографія України Доп.точки доступа: Смолій, Валерій Андрійович \ред.\; Колесник, Ірина Віталіївна \ред.\; Національна Академія Наук України; Інститут історії України Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Е 44 Ейдос [Текст] : альманах теорії та історії історичної науки. Вип. 4 = Eidos : Historiografic Almanac / Національна Академія Наук України, Інститут історії України ; гол. ред.: В. А. Смолій; відп. ред.: І. В. Колесник. - К. : Інститут історії України НАН України, 2009. - 620 с. - 110.00 грн. Содержание: Мережева теорія. Мережева модель науки Типи інтелектуальних співтовариств Корпорація істориків - культурно-інтелектуальний феномен Антропологія академічної діяльності Біографія в історії / історія в біографії РУБ 901(4Укр) Рубрики: Кафедра історії України та політології історіографія України Аннотация: Публікації даного випуску альманаху "Ейдос" передувало проведення 3-го Всеукраїнського методологічного семінару в Інституті історії України 25 листопада 2008 р. Тема семінару "Історична наука в Україні як історія інтелектуальних співтовариств". Доп.точки доступа: Смолій, Валерій Андрійович \ред.\; Колесник, Ірина Віталіївна \ред.\; Національна Академія Наук України; Інститут історії України Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 9 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 230 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 67.33 грн. Содержание: Богатикова, Людмила Ивановна. К проблеме обучения общению в аспекте взаимосвязи языка и культуры / Л. И. Богатикова. - С .7-9 Бондар, Леся Вікторівна. Модель навчання французького професійно спрямованого монологу-аргументації студентів технічних спеціальностей з урахуванням їх навчальних стилів / Л. В. Бондар. - С .10-13 Вергунова, Вероніка Сергіївна. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики як педагогічна проблема / В. С. Вергунова. - С .14-17 Грушко, Светлана Петровна. Виртуальное взаимодействие в практике преподавания иностранных языков / С. П. Грушко. - С .18-20 Деркач, Світлана Петрівна. Акценти загальноєвропейської освітньої політики щодо підготовки вчителя іноземної мови / С. П. Деркач. - С .21-23 Іванченко, Світлана Миколаївна. Формування образу освітніх інновацій у студентів (на прикладі Болонського процесу) / С. М. Іванченко, О. П. Щотка. - С .24-28 Євсєєва, Ольга Вадимівна. Кризові суспільні явища і можливості ноосферної освіти / О. В. Євсєєва. - С .29-35 Кашкинбаева, Замзагуль Жанайдаровна. К вопросу о преподавании второго языка / З. Ж. Кашкинбаева, Д. Абельдинова. - С .36-38 Кирюшкина, Анна Александровна. Переносное значение как манифестант эмоционального состояния говорящего / А. А. Кирюшкина. - С .39-41 Кутелия, М. А. Новый подход к обучению иностранным языкам в неязыковых вузах / М. А. Кутелия, М. Г. Напирели. - С .42-46 Михайленко, Оксана Володимирівна. Дитяча обдарованість як комплексна соціально-педагогічна проблема / О. В. Михайленко. - С .47-50 Місечко, Ольга Євгеніївна. Професійне портфоліо як засіб стандартизації підготовки вчителя мови / О. Є. Місечко. - С .51-53 Морозова, Ольга Олександрівна. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .54-57 Новицкая, Нина Григорьевна. Процессуальный аспект содержания обучения коммуникативной самопрезентации в иноязычном образовании в рамках межкультурного взаимодействия / Н. Г. Новицкая. - С .58-60 Паустовська, Маріанна Володимирівна. Лінгвістичні особливості творчого мовлення / М. В. Паустовська. - С .61-64 Туркіна, Л. В. Дидактичні основи моделювання сучасного змісту навчання іноземної мови як другої спеціальності у педагогічних університетах / Л. В. Туркіна. - С .65-69 Асланишвили, Майя. Как маленькие дети изучают быстрое чтение / М. Асланишвили. - С .70-72 Биконя, Оксана Павлівна. Автоматизації формування завдань до комп’ютерного тексту з ділової англійської мови / О. П. Биконя. - С .73-75 Біжко, Ірина Анатоліїївна. Система вправ для навчання інформативного читання англомовної літератури у фінансовій галузі / І. А. Біжко. - С .76-80 Бондаренко, Юрій Іванович. Розвиток творчих здібностей школярів із допомогою жанрових пам’яток-схем для написання літературних текстів / Ю. І. Бондаренко. - С .81-85 Британ, Юлія Володимирівна. Методичні основи формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції з використанням інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .86-89 Бялківська, Яна Валеріївна. Соціолінгвістичні передумови використання патентних текстів як матеріалу навчання перекладачів / Я. В. Бялківська. - С .90-93 Вікович, Роксолана Ігорівна. Тестовий контроль як спосіб перевірки сформованостф вмінь в аудіюванні англомовних теленовин / Р. І. Вікович. - С .94-96 Гришина, Олена Альбертівна. Проблема створення професійно орієнтованої комунікативної ситуації в читанні англійською мовою майбутніми інженерами / О. А. Гришина. - С .97-99 Гутник, Валентина Михайлівна. Особливості відбору та реалізації навчального матеріалу у комунікативному вступному корективному курсі (ВКК) / В. М. Гутник. - С .100-104 Дегтярьова, Євгенія Олександрівна. Цілі та методичні завдання використання країнознавчого матеріалу в процесі викладання іноземної мови / Є. О. Дегтярьова. - С .105-108 Дубко, І. В. Особливості вправ для навчання письма німецькою мовою після англійської / І. В. Дубко. - С .109-112 Жуков, Сергій Михайлович. Психологія казки, її педагогічне значення і призначення / С. М. Жуков. - С .113-116 Квасова, Ольга Геннадіївна. Формування монолінгвальної аудитивної компетенції як складової компетенції в усному перекладі / О. Г. Квасова. - С .117-120 Мельник, Юрій Степанович. Профорієнтація учнів у процесі розв’язування фізичних задач прикладного змісту / Ю. С. Мельник. - С .121-124 Мосьпан, Наталя Вікторівна. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми / Н. В. Мосьпан. - С .125-127 Раевская, Маргарита Юрьевна. Подготовка педагогических кадров на ступени "бакалавриат" в вузах США в контексте диверсификации образования / М. Ю. Раевская. - С .128-1132 Сажина, Елена Владимировна. Организация процесса профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в сфере туризма / Е. В. Сажина, М. С. Захарова. - С .133-135 Саєнко, Наталія Семенівна. Формування індивідуального стилю діяльності викладача іноземних мов у вищій технічній школі / Н. С. Саєнко. - С .136-139 Тименко, Валентина Миколаївна. Формування теоретико-літературних знань як засіб розвитку інтересу до літературної творчості старшокласників / В. М. Тименко. - С .140-143 Антонюк, Людмила Анатоліівна. Про підвищення ефективності вивчення іноземних мов / Л. А. Антонюк, Т. В. Коваль. - С .144-146 Бичок, Алла Володимирівна. Значення філологічної підготовки викладача іноземної мови при формуванні культури професійного спілкування студентів економічного профілю / А. В. Бичок. - С .147-150 Грицай, Антоніна Модестівна. Самостійна робота студентів як засіб вдосконалення професійної підготовки вчителя / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .151-154 Лукашова, Ніна Іванівна. Забезпечення професійно-педагогічної спрямованості курсу "Історія хімії" у фаховій підготовці майбутніх учителів / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .155-158 Мацнєва, Оксана Анатоліївна. Мовний і мовленнєвий матеріал як складова змісту навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення з національними та регіональними типами літературної вимови / О. А. Мацнєва. - С .159-162 Попенко, Ольга Михайлівна. Формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки / О. М. Попенко. - С .163-167 Романюк, Ю. В. Методичні рекомендації з організації процесу формування у майбутніх фахівців з інженерної механіки читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту / Ю. В. Романюк. - С .168-171 Сімкова, Ірина Олегівна. Особливості навчання професійно орієнтованої дискусії студентів інженерних спеціальностей / І. О. Сімкова. - С .172-175 Ткаченко, Людмила Іванівна. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи через активізацію пізнавальної діяльності студентів / Л. І. Ткаченко. - С .176-181 Філоненко, Олена Станіславівна. Аналіз діяльності вищих педагогічних навчальних закладів України з підготовки студентів до виховної роботи в літніх дитячих оздоровчих таборах у сучасних умовах / О. С. Філоненко. - С .182-186 Бєлкіна, Надія Іванівна. С. Русова про впровадження ідей експериметальної педагогіки в систему освіти України / Н. І. Бєлкіна. - С .187-189 Дітківська, Світлана Іванівна. Гімназія як основний тип середньої загальноосвітньої школи XIX ст. / С. І. Дітківська. - С .190-193 Демченко, Наталія Михайлівна. Вимоги до навчальної літератури в поглядах словесників Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст. / Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. - С .194-197 Самойленко, Олена Володимирівна. Організаційно-педагогічна діяльність І. Ф. Тимковського та його вплив на розвиток гімназійної освіти на Чернігівщині XIX ст. / О. В. Самойленко. - С .198-202 Таран, Олена Миколаївна. Проблема формування громадянських якостей особистості в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .203-206 Современная подготовка учителя американской школы в дистанционной среде . - С .207-213 Другие авторы: Буибас М., Сердюков П., Сердюкова Н. Поляков, Валерий Михайлович. Высшее образование в Германии на втором этапе Болонского процесса / В. М. Поляков. - С .214-216 Ревуцька, Світлана Анатоліївна. Значення і функція вчителя у педагогічній концепції Х. Зальцмана / С. А. Ревуцька. - С .217-219 Сергєєва, Оксана Володимирівна. Законодавча база в системі підготовки майбутніх перекладачів-референтів в університетах Великої Британії / О. В. Сергєєва. - С .220-223 Шеверун, Надія Володимирівна. Реалізація іншомовної освіти в школах Польщі / Н. В. Шеверун. - С .224-226 РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Підготовка майбутніх вчителів музики Викладання іноземної мови Підготовка вчителів Переклад Гімназія Освіта--Зарубіжний досвід вчитель початкових класів Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Сердюкова, Н.; Хилл, Р.; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Тимковський, Ілля Федорович (укр. педагог ; 1772-1853) \о нем\; Зальцман, Християн Готгільд (німецький педпгог) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |