Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 2 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 140 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн. Содержание: Ростовський, О. Я. Стан, проблеми і перспективи розвитку шкільної музичної освіти в Україні на межі тисячоліть / О. Я. Ростовський. - С .5-12 Гринчук, І. Педагогічна домінанта як основа музичної підготовки майбутніх вчителів музики / І. Гринчук, А. Шинкаренко. - С .12-16 Рева, В. А. Подготовка учителя музыки к эстетической деятельности в общеобразовательной школе / В.А. Рева. - С .17-20 Колесник, Л. Ф. Використання театральної методології у підготовці учителя музики / Л. Ф. Колесник; Л.Ф. Колесник. - С .21-24 Крицький, В. М. Забезпечення студентів художньо та дидактично доцільними знаннями у процесі музично-виконавської підготовки / В. М. Крицький; В.М. Крицький. - С .25-31 Хлєбік, С. Р. Методи формування емоційного мислення студентів у класі хлрового диригування / С. Р. Хлєбік. - С .32-36 Гусєйнова, Л. В. До проблеми формування інструментального-виконавської культури майбутніх вчителів музики / Л. В. Гусєйнова. - С .37-39 Резан, Л. І. Формування інтонаційно-драматургічного способу мислення студентів у процесі музично-виконавської підготовки / Л. І. Резан. - С .40-43 Щербініна, О. М. Формування відчуття музичного стилю у майбутніх учителів музики в процесі інструментальної підготовки / О. М. Щербініна. - С .44-47 Ревенчук, В. В. Формування концертмейстерських умінь у майбутніх учителів музики / В. В. Ревенчук. - С .48-52 Далада, Т. Г. Виховання творчої самостійності студентів у процесі інструментальної підготовки / Т. Г. Далада. - С .53-57 Скорик, Т. В. До питання виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / Т. В. Скорик. - С .58-61 Чекан, О. Е. Просторові експерименти у лабораторії стильового сольфеджіо як чинник формування інтонаційной культури студентів / О. Е. Чекан. - С .62-65 Котлінська, Л. І. Формування художньої культури майбутніх учителів музики як педагогічна проблема / Л. І. Котлінська. - С .66-68 Хоменко, З. В. Структура музичної діяльності та їх вплив на процес підготовки майбутнього вчителя музики / З. В. Хоменко. - С .69-72 Кавунник, Олена Анатоліївна. Викладання історії української музики у процесі підготовки музиканта-педагога / О. А. Кавунник. - С .73-76 Дергач, М. А. Перспективи застосування ППЗ на музично-педагогічних факультетах / М. А. Дергач. - С .77-81 Мішедченко, В. В. Дидактичне обгрунтування процесу професійної підготовки майбутнього вчителя музики / В. В. Мішедченко. - С .82-85 Бобакова, І. П. Проблема індивідуалізації в професійній підготовці майбутніх вчителів музики / І. П. Бобакова, Е. А. Власенко. - С .86-89 Біла, Н. Л. Підготовка студентів музичних факультетів до роботи в хореографічних класах / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .90-94 Завадська, Т. М. Організація науково-дослідної роботи студентів музично-педагогічного факультету / Т. М. Завадська. - С .95-98 Коваль, О. Формування музично-естетичних здібностей першокласників як педагогічна проблема / О. Коваль. - С .99-102 Гроздовська, О. Г. Вербалізація як засіб розкриття художньо-творчих здібностей дітей / О. Г. Гроздовська. - С .103-107 Дорошенко, Т. В. Формування музичного мислення молодших школярів у процесі сприймання музики / Т. В. Дорошенко. - С .108-112 Браніцька, Т. Активізація процесу музичного сприймання як засіб розвитку емоційно-пізнавального ставлення школярів до інструментального мистецтва / Т. Браніцька. - С .113-116 Сапожнік, О. О. Музично-естетичне виховання в контексті нових педагогічних ідей / О. О. Сапожнік. - С .117-120 Верещагіна, О. Є. Деякі аспекти вивчення музичних творів неофольклорного спрямування на уроках музики / О. Є. Верещагіна. - С .121-124 Климук, І. Я. Соціокультурні та педагогічні проблеми сприйняття популярної музики у юнацькому віці / І. Я. Климук. - С .125-127 Грисюк, О. М. Співдружність загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл у вихованні школярів / О. М. Грисюк. - С .128-132 Станіславська, К. І. Про зміст музичної освіти режисерів (методологічний аспект) / К. І. Станіславська. - С .133-136
РУБ 15 Рубрики: Музична освіта в Україні Вчитель музики--підготовка Вчитель майбутній --музика і хореографія Здібності музичні--розвиток уроки музики Викладання музики Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 18 Ч.З.№2 (12), аб (3), ав (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), аб (3), ав (2), фб (1) |
> Шифр: Ф/2008/7 Журнал 2008г. N 7 Осійчук, М. С. Людський капітал: критерії оцінки й індикатори економіки знань / М. С. Осійчук. - С.28-33 Дяченко, Я. Я. Пріоритетні напрями державного впливу на формування доходів бюджету / Я. Я. Дяченко, Л. М. Колесник, А. М. Цугунян. - С.34-52 Науменкова, С. В. Інституційний розвиток фінансового сектору України / С. В. Науменкова, С. В. Міщенко. - С.53-71 Гордей, О. Д. Вплив фінансових важелів на рівень життя населення / О. Д. Гордей. - С.78-83 Олійник, Д. С. Питання вдосконалення контролю виконання місцевих бюджетів / Д. С. Олійник. - С.84-91 Черевко, Г. В. Система кредитування фермерства у США / Г. В. Черевко, М. С. Ващик. - С.102-110 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Дяченко, Я. Я. Пріоритетні напрями державного впливу на формування доходів бюджету [Текстььь] / Я. Я. Дяченко, Л. М. Колесник, А. М. Цугунян> // Фінанси України : Науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал Міністерства фінансів України. - 2008. - N7. - С. 34-52 Рубрики: Економіка України економіка тіньова Доп.точки доступа: Колесник, Л. М.; Цугунян, А. М. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: В/2009/11/12 Журнал 2009г. N 11/12 Петренко, М. При чесному хлібі : поезії / М. Петренко. - С.2-9 Колесник, Л. Хрест на обличчі : поезії / Л. Колесник. - С.9-15 Омельченко, О. Душа сіяла в спалену реальність : поезії / О. Омельченко. - С.16-21 Матвієнко, О. Жадоба висоти : поезії / О. Матвієнко. - С.21-24 Пєунов, В. Як дивитися в очі... : уривок з роману / В. Пєунов. - С.24-60 Струцюк, Й. Кіцик : новела / Й. Струцюк. - С.60-66 Смотрич, О. Сволочовський дом. 1941 Ранок. Повнява життя. Неоклясика. Обновка : Новели / О. Смотрич. - С.66-88 Бражник, С. Ганна : повість / С. Бражник. - С.88-123 Онищенко, І. Мулик. На буряках : оповідання / І. Онищенко. - С.123-147 Портянко, В. Остання ніч Кобзаря / В. Портянко. - С.149-156 Артемчук, І. "Пишу і спалюю написане. І знову пишу" (Зі спогадів про М. В. Гоголя) / І. Артемчук. - С.156-166 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Колесник, Л. Хрест на обличчі [Текст] : поезії / Л. Колесник> // Вітчизна : Літературно-художній та громадсько-політичний журнал письменників України. - 2009. - N 11/12. - С. 9-15 . - ISSN 0131-2561 Рубрики: Українська література--художня література (поезія) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2017/11 Журнал 2017г. N 11 Бондарчук, Є. Інтерактивні технології – шлях до створення ситуації успіху у навчальній діяльності молодшого школяра : (за науково-педагогічним проектом "Інтелект України") / Є. Бондарчук. - С.1–3. Чабайовська, М. Зісторії українського книгодрукування / М. Чабайовська. - С.4–7. - Бібліогр.: 12 назв. Поліщук, В. Вікова динаміка уваги в молодшому шкільному віці / В. Поліщук. - С.8–11. Балютіна, К. Перспективний план виховної роботи вчителя початкових класів / К. Балютіна, С. Гончарова, О. Жихарєва. - С.12–16. Прищепа, О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма / О. Прищепа. - С.17–19. - Бібліогр.: 2 назви. Гнатишина, С. Розвиток літературних компетентностей на уроках-проектах з використанням методу кольорових капелюхів Едварда де Боно (4 клас) / С. Гнатишина. - С.20–21. Онопрієнко, О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / О. Онопрієнко, С. Скворцова. - С.22–25. - Бібліогр.: 4 назви. Березанська, К. Бінарний інтегрований урок природознавства та трудового навчання (1 клас) / К. Березанська. - С.25–27. - Бібліогр.: 9 назв. Рак, Л. Виховна година: "Хочу і можу бути здоровим!" / Л. Рак. - С.28–31. - Бібліогр.: 3 назви. Дяченко, Л. Прес-конференція з охорони природи / Л. Дяченко. - С.31–34. Ковальова, В. Екологічний урок-казка з природознавства зі здоров’язбережувальними технологіями у 1 класі / В. Ковальова. - С.34–37. Садова, Р. Урок-подорож "Осіння казка" / Р. Садова. - С.37–39. Луговська, І. Презентація творчого проекту "Цікаво про гривню" / І. Луговська. - С.39–41. Тараканова, А. Хореографічний репертуар – складова формування національно-патріотичної культури особистості / А. Тараканова. - С.41–43. Святенко, Ю. Діагностика емоційного стану дитини молодшого шкільноговіку за допомогою проективної методики "Картки з емоціями" / Ю. Святенко. - С.44–47. - Бібліогр.: 7 назв. Колесник, Л. Пошуково-апробаційна гра "Реформа" як засіб розвитку управлінської компетентності вчителів початкових класів / Л. Колесник, А. Шапошнікова. - С.48–52. - Бібліогр.: 3 назви. Бондаренко, Г. Змістове забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) / Г. Бондаренко. - С.53–56. - Бібліогр.: 10 назв. Баранова, Н. Майстер-клас "Ранкові зустрічі" / Н. Баранова, Н. Коцур. - С.57–58. Мазурець, Л. Рідна мова чиста, як роса / Л. Мазурець. - С.59–60. Норенко, Л. Цікавий урок у початковій школі / Л. Норенко. - С.61. - Бібліогр.: 4 назви. Пістоляк, Н. Бджілка-трудівниця / Н. Пістоляк. - С.64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 60 Колесник, Л. Пошуково-апробаційна гра "Реформа" як засіб розвитку управлінської компетентності вчителів початкових класів / Лариса Колесник, Анна Шапошнікова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 48–52. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: вчителі початкової школи -- управлінська компетентність -- компетентність вчителів -- управлінські уміння -- тренінгові технології навчання -- пошуково-апробаційні ігри -- організаційно-діяльнісні ігри -- громадянська система освіти -- післядипломна освіта -- тренінгові засоби Аннотация: У статті розглядаються актуальні питання розвитку управлінської компетенції вчителя початкової школи тренінговими засобами, а саме за допомогою організаційно-діяльнісних ігор.Описується методика пошуково-апробаційної гри "Реформа", яка розроблена та апробована авторами з метою реформування громадянської системи освіти у початковій школі. Розкривається її значення та можливості застосування у системі післядипломної освіти вчителів початкової школи для розвитку фахівців управлінських знань, умінь та навичок. Доп.точки доступа: Шапошнікова, А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |