У11 У храмі духу: Збірник ніжинських поетів [Текст] : поезії / Упоряд. А. Г. Шкуліпа. - Ніжин : Аспект-Поліграф, 2006. - 704 с. - ISBN 966-340-132-Х : 23.20 грн., 23.00 грн. Книга видана з ініціативи і за сприяння міського голови Михайла Приходька (м. Ніжин Чернігівської обл.) Содержание: Абузяров, Віктор Харитонович. Поезії / В. Абузяров. - С .6-13 Артемов, О. Поезії / О. Артемов. - С .13-19 Ахмет, О. Поезії / О. Ахмет. - С .19-25 Білоус, Н. Поезії / Н. Білоус. - С .25-29 Бойко, О. Поезії / О. Бойко. - С .29-36 Бондаренко, К. Поезії / К. Бондаренко. - С .36-39 Васильківська, І. Поезії / І. Васильківська. - С .42-50 Винник, Тетяна Анатоліївна. Поезії / Т. Винник. - С .50-60 Вязгін, С. Поезії / С. Вязгін. - С .60-70 Гаврик, В. Поезії / В. Гаврик. - С .70-75 Гаврилей, А. Поезії / А. Гаврилей. - С .75-80 Гадзінський, О. Поезії / О. Гадзінський. - С .80-85 Галактіонова, Т. Поезії / Т. Галактіонова. - С .91-97 Галактіонов, П. Поезії / П. Галактіонов. - С .97-107 Галинський, Е. Поезії / Е. Галинський. - С .107-116 Гетьман, В. Поезії / В. Гетьман. - С .116-127 Гільчук, В. Поезії / В. Гільчук. - С .127-134 Глотко, М. Поезії / М. Глотко. - С .134-139 Григоренко, В. Поезії / В. Григоренко. - С .139-151 Гринь, А. Поезії / А. Гринь. - С .151-166 Гринь, Т. Поезії / Т. Гринь. - С .166-176 Давиденко, М. Поезії / М. Давиденко. - С .176-181 Демиденко, С. Поезії / С. Демиденко. - С .181-188 Дикий, І. Поезії / І. Дикий. - С .188-195 Драгун, О. Поезії / О. Драгун. - С .195-201 Драчук, О. Поезії / О. Драчук. - С .201-209 Дробілко, Л. Поезії / Л. Дробілко. - С .209-216 Єлисеєва, Ю. Поезії / Ю. Єлисеєва. - С .216-219 Забарний, о. Поезії / о. Забарний. - С .219-226 Зозуля, В. Поезії / В. Зозуля. - С .226-234 Зубенко, М. Поезії / М. Зубенко. - С .234-239 Івченко, Н. Поезії / Н. Івченко. - С .239-249 Ігіна, Зоя Олександрівна. Поезії / З. Ігіна. - С .249-262 Ісаєнко, Алла. Поезії / А. Ісаєнко. - С .262-268 Кварта, С. Поезії / С. Кварта. - С .268-274 Кириченко, С. Поезії / С. Кириченко. - С .274-280 Киричок, С. Поезії / С. Киричок. - С .280-289 Кнорозок, Леонід Михайлович. Поезії / Л. Кнорозок. - С .289-295 Колесник, Т. Поезії / Т. Колесник. - С .295-299 Коноваленко, С. Поезії / С. Коноваленко. - С .299-304 Конончук, С. Поезії / С. Конончук. - С .304-317 Коротя, О. Поезії / О. Коротя. - С .317-321 Косташ, В. Поезії / В. Косташ. - С .321-329 Крутько, М. Поезії / М. Крутько. - С .329-337 Курочкін, В. Поезії / В. Курочкін. - С .337-347 Лост, О. Поезії / О. Лост. - С .347-354 Макаренко, К. Поезії / К. Макаренко. - С .354-358 Макаренко, М. Поезії / М. Макаренко. - С .358-362 Максименко, Я. Поезії / Я. Максименко. - С .362-366 Марченко, М. Поезії / М. Марченко. - С .371-379 Матвєєва, О. Поезії / О. Матвєєва. - С .379-384 Мельник, С. Поезії / С. Мельник. - С .384-395 Миколайчук, В. Поезії / В. Миколайчук. - С .395-399 Наконечна, М. Поезії / М. Наконечна. - С .399-403 Нетреба, Т. Поезії / Т. Нетреба. - С .403-410 Образцова, В. Поезії / В. Образцова. - С .410-416 Овчаренко, О. Поезії / О. Овчаренко. - С .416-424 Олещенко, Н. Поезії / Н. Олещенко. - С .424-432 Падалка, С. Поезії / С. Падалка. - С .432-438 Петренко, Т. Поезії / Т. Петренко. - С .438-440 Пилипчук, Т. Поезії / Т. Пилипчук. - С .440-444 Полинін, В. Поезії / В. Полинін. - С .444-455 Постовалова, Т. Поезії / Т. Постовалова. - С .455-465 Пригоровський, В. Поезії / В. Пригоровський. - С .465-475 Пройдакова, Г. Поезії / Г. Пройдакова. - С .475-481 Прокопенко, Л. Поезії / Л. Прокопенко. - С .481-488 Прокопович, В. Поезії / В. Прокопович. - С .488-497 Пулик, А. Поезії / А. Пулик. - С .497-500 Рибак, С. Поезії / С. Рибак. - С .500-503 Рижевська, С. Поезії / С. Рижевська. - С .503-510 Ролік, А. Поезії / А. Ролік. - С .510-524 Роляк, О. Поезії / О. Роляк. - С .524-534 Рудик, І. Поезії / І. Рудик. - С .534-543 Садов, А. Поезії / А. Садов. - С .543-548 Світлійший, О. Поезії / О. Світлійший. - С .548-558 Семенченко, Я. Поезії / Я. Семенченко. - С .558-563 Сєдих, А. Поезії / А. Сєдих. - С .563-570 Сидорець, А. Поезії / А. Сидорець. - С .570-574 Сінєєва, Т. Поезії / Т. Сінєєва. - С .574-583 Солонікова, Г. Поезії / Г. Солонікова. - С .583-591 Стеценко, А. Поезії / А. Стеценко. - С .591-597 Сториця, В. Поезії / В. Сториця. - С .597-605 Ткаченко, Н. Поезії / Н. Ткаченко. - С .605-609 Токарєв, М. Поезії / М. Токарєв. - С .609-615 Турова, Л. Поезії / Л. Турова. - С .615-623 Турчин, О. Поезії / О. Турчин. - С .623-631 Харченко, Я. Поезії / Я. Харченко. - С .631-638 Чижова, Ю. Поезії / Ю. Чижова. - С .638-648 Шабанов, В. Поезії / В. Шабанов. - С .648-656 Шаулко, М. Поезії / М. Шаулко. - С .648-656 Шкуліпа, А. Поезії / А. Шкуліпа. - С .661-693 Яцина, І. Поезії / І. Яцина. - С .693-701 Малігон, А. Поезії / А. Малігон. - С .366-371
РУБ У2 фывфывфыв: поезія Ніжина Доп.точки доступа: Шкуліпа, А. Г. \упоряд.\ Экземпляры всего: 8 фб (1), аб (5), Ч.З.№3 (1), ІБв (1) Свободны: фб (1), аб (5), Ч.З.№3 (1), ІБв (1) |
П78 Проблеми сучасного підручника [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 8 / Інститут педагогіки АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 544 с. - ISBN 978-966-644-096-2 : 15.50 грн. Содержание: Загальні питання теорії сучасного підручникотворення Шамелашвілі, Р. М. Підручник для загально-освітньої школи як феномен навчально-методичного та деякі питання його експертного оцінювання / О. М. Топузов; В. В. Мелешко. - С .8-19 Топузов, О. М. Профільне навчання: проблеми формування змісту курсів за вибором та організація навчальної діяльності в загально-освітніх навчальних закладах / В. В. Мелешко; І. М. Семененко. - С .20-27 Мелешко, В. В. Використання навчальної книги як основного засобу фомування ключових компетенцій учнів сільскої малочисельної школи / І. М. Семененко; Т. П. Соколовська. - С .28-34 Семененко, І. М. Підручник як засіб організації навчальної діяльності / Т. П. Соколовська; Ю. С. Мельник. - С .35-41 Теорія і практика створення й використання електронних засобів навчання Соколовська, Т. П. Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання / Ю. С. Мельник; Л. М. Калініна. - С .42-46 Волинський, В. П. Конструювання і впровадження електронних підручників: проблеми, завдання, шляхи вирішення / К. Г. Назаренко; В. П. Корнєєв. - С .47-55 Мельник, Ю. С. Методичні аспекти використання електронного підручника з фізики у сільській школі / Л. М. Калініна; Л. І. Круглик. - С .56-65 Назаренко, К. Г. Методичні можливості застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови / В. П. Корнєєв; Л. Б. Паламарчук. - С .66-70 Калініна, Л. М. Програмно-методичне забеспечення навчального модулю "інформаційне управління в сфері освіти" для керівників шкіл / Л. І. Круглик; І. В. Лов’янова. - С .71-84 Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисціплін і технологій Корнєєв, В. П. Дидактичні і методичні засади підручника географії / Л. Б. Паламарчук; О. В. Корнєєв. - С .85-101 Круглик, Л. І. Результати апробації підручника "загальна географія" для 6-го класу ЗНЗ 12-річної школи / І. В. Лов’янова; В. М. Андрєєва. - С .102-106 Назаренко, Т. Г. Методичні засади та реалізація ії у новому підручнику з географії / Г. М. Ісаєва; П. С. Скавронський. - С .107-111 Паламарчук, Л. Б. Реалізація соціокультурної складової змісту шкільних підручників з географії / О. В. Корнєєв; Т. В. Коршевнюк. - С .112-120 Лов’янова, І. В. Задачі у підручниках з природничих дисциплін як засіб формування інтелектуальних умінь старшокласників / В. М. Андрєєва; Т. В. Колесник, Т. В. Хмара. - С .121-129 Ісаєва, Г. М. Формування умінь і навичок роботи з текстом підручника географії / П. С. Скавронський; О. І. Глобін. - С .130-137 Корнєєв, О. В. Роль і значення географічного краєзнавства в підручниках географії / Т. В. Коршевнюк; Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. - С .138-144 Андрєєва, В. М. Роль шкільного підручника фізичної географії в розвитку творчої діяльності учнів / Т. В. Колесник, Т. В. Хмара; І. П. Крячко. - С .168-175 Скавронський, П. С. Шкільний підручник з географії - один з основних засобів формування картознавчої компетенції учнів основної школи / О. І. Глобін; Є. П. Соколов. - С .188-198 Коршевнюк, Т. В. Знання про молекулярні основи життя у змісті чинних підручників біології для учнів 10 класів / Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко; П. В. Мороз. - С .215-223 Колесник, Т. В. Про дидактичні можливості педагогічних программних засобів з алгебри і початків аналізу / І. П. Крячко; М. М. Сидоренко. - С .239-247 Глобін, О. І. Модель побудови системи текстових задач у підручниках з математики / Є. П. Соколов; О. В. Іванова. - С .248-255 Мацько, Н. Д. Оцінювання якості шкільного підручника з математики / П. В. Мороз; В. Собко. - С .256-262 Крячко, І. П. Дидактичні принципи та концептуальні засади створення підручника з астрономії / М. М. Сидоренко; Н. Васильківська. - С .269-277 Соколов, Є. П. Про складні етапи в розв’язуванні фізичних задач шкільного курсу фізики / О. В. Іванова; О. Д. Карпюк. - С .306-316 Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін Мороз, П. В. Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу) / В. Собко. - С .340-351 Сидоренко, М. М. Система вправ і завдань підручника з іноземної мови як засіб розвитку пізнавальної активності учнів / Н. Васильківська. - С .407-414 Шкільний підручник для початкових та спеціальних шкіл Іванова, О. В. Буквар - видання приоритетне / О. Д. Карпюк. - С .421-425 Суржук, Т. Індивідуалізований підхід до навчання грамоти / Т. Суржук. - С .444-457 Собко, В. Граматична пропедевтика у процесі навчання грамоти / В. Собко. - С .476-482 Васильківська, Н. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів букваря / Н. Васильківська. - С .483-488 Григор’єва, О. Матеріал букваря як засіб формування і розвитку культури мовлення першокласників / О. Григор’єва, С. Олійник. - С .489-498 Карпюк, О. Д. Обгрунтування концепції авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл України / О. Д. Карпюк. - С .532
РУБ 371.01 Рубрики: Профільне навчання Електронні підручники Електронні засоби навчання Викладання англійської мови Викладання фізики Підручники географії Підручники математики Підручники астрономії Підручники фізики Підручники біології Підручники інформатики Підручники іноземної мови Підручники англійської мови Підручники історії Підручники для школи Буквар Культура мовлення першокласників навчання грамоти фывфывфыв: електронні підручники -- індивідуальне навчання Доп.точки доступа: Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: П2/2006/12 Газета 2006г. N 13( квітень) Меєрович, М. Система освіти як основний фактор економіки : Можливості ТРВЗ-педагогіки / М. Меєрович. - С.3-5 Гриценок, Л. Як нараховується педстаж психологу / Л. Гриценок. - С.6-7 Ліщинська, О. Професійна деформація особистості психолога / О. Ліщинська. - С.8-9 Полякова, Г. Розвиток творчого потенціалу учнів засобами групової роботи на уроці / Г. Полякова. - С.10-12 Колесник, Т. Оздоровлення стосунків у системі " педагог- учень : Курс-тренінг / Т. Колесник. - С.13-15 Качаєв, А. Шкільна тривожність : її вплив на розвиток учня / А. Качаєв. - С.16-17 Піддубна, Н. Корекція соціальної адаптації дитини в суспільстві : Формування соціальної компетенції дитини / Н. Піддубна. - С.18-19 Северіна, Л. Розвиток уваги молодших школярів: Метод авторської казки / Л. Северіна. - С.20 Татенко, В. Володимир Роменець: психологія у вчинковому вимірі / В. Татенко, Т. Титаренко. - С.25-28 Антощук, Є. Запам’ятовування людей та їхніх імен:Використання методів української школи ейдетики / Є. Антощук. - С.21-24 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Колесник, Т. Оздоровлення стосунків у системі " педагог- учень : Курс-тренінг [Текстььь] / Т. Колесник> // Психолог. - 2006. - N13( квітень). - С. 13-15
Рубрики: Спілкування Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: МШ-1/2006/2 Журнал 2006г. N 2 Навчальна програма з математики для загальноосвітніх навчальних закладів, 5-9 класи (12-річна школа). - С.2-15 Музиченко, С. Конструктивні задачі у шкільному курсі алгебри / Т. Колесник; М. Шмигевський ; Т. Колесник; М. Шмигевський. - С.28-34 Колесник, Т. Розвиток поняття функції у класах з поглибленим вивченням математики основної школи / М. Шмигевський ; М. Шмигевський. - С.35-39 Шмигевський, М. Велика теорема Ферма / М. Шмигевський. - С.51-55 (далі буде) Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : мат. (1), Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет |
Колесник, Т. Розвиток поняття функції у класах з поглибленим вивченням математики основної школи [Текстььь] / Т. Колесник; М. Шмигевський> // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 35-39 Рубрики: викладання математики Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : мат. (1), Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет |
> Шифр: П2/2006/35 (вересень) Газета 2006г. N 35 (вересень) Полякова, Г. Показники педагогічної творчості вчителя / Г. Полякова. - С.3-5 Шібірін, В. Розвиток сенсомоторної сфери й довільності дитини: Корекційно-розвивальні матеріали / В. Шібірін, В. Журов. - С.6-9 Колесник, Т. Оздоровлення стосунків педагога з учнями: Уроки психорегуляції / Т. Колесник. - С.10-12 Левенець, В. Проблеми адаптації шестирічок до школи: Матеріали виступу на батьківських зборах / В. Левенець. - С.13-14 Левенець, В. Проблеми підлітка у період адаптації до навчання: середня ланка школи. Матеріали виспуту на батьківських зборах / В. Левенець. - С.15-16 Толкачова, І. Організація виховного процесу у групі подовженого дня: Використання інтерактивних технологій / І. Толкачова, Г. Дмитренко. - С.17-28 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Колесник, Т. Оздоровлення стосунків педагога з учнями: Уроки психорегуляції [Текстььь] / Т. Колесник> // Психолог. - 2006. - N35 (вересень). - С. 10-12 Рубрики: вчитель і учні психорегуляція педагогічне спілкування Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ВШ-3/2007/4 Журнал 2007г. N 4 Ніколаєнко, С. Рейтингові системи - складові національного моніторингу якості вищої освіти / С. Ніколаєнко. - С.3 - 14 Сергієнко, С. Основи організації та перспективи розвитку студентської науки / С. Сергієнко, В. Прус. - С.35-39 Бугрій, О. Моделювання інтелектуальної діяльності вчителя географії / О. Бугрій. - С.47-59 Сергієнко, С. Основи організації та перспективи розвитку студентської науки / С. Сергієнко, В. Прус. - С.35-39 Райх, Р. Привабливість викладацької та наукової роботи в Німеччині / Р. Райх. - С.75-79 Турайлич, С. Наймання персоналу у вищій освіті : досвід країни та інститутів - приклад Сербії / С. Турайлич. - С.80-87 Вища освіта і наука: анотований огляд періодичних видань. - С.110-118 Колесник, Т. Миколі Івановичу Шкілю - 75 років / Т. Колесник, П. Самусенко. - С.119-122 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Колесник, Т. Миколі Івановичу Шкілю - 75 років [Текстььь] / Т. Колесник, П. Самусенко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2007. - N4. - С. 119-122 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Математика--персоналії українських математиків Доп.точки доступа: Самусенко, П.; Шкіль, Микола Іванович \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: МШ-1/2008/5 Журнал 2008г. N 5 Науменко, А. Еволюція цілей навчання математики / А. Науменко. - С.7-12 Шарапа, В. Тестування учнів з математики з використанням комп’ютера / В. Шарапа, Д. Стрижеус, Б. Тищенко. - С.13-19 Колесник, Т. Особливості введення поняття границі у шкільному курсі математики / Т. Колесник, О. Тарасенко. - С.34-39 Прошак, С. Як допомогти дітям вивчати математику ( поради небайдужим батькам) / С. Прошак. - С.42-52 Буткова, В. Фінський досвід успішного навчання математики в школі / В. Буткова. - С.52-56 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Колесник, Т. Особливості введення поняття границі у шкільному курсі математики [Текстььь] / Т. Колесник, О. Тарасенко> // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N5. - С. 34-39 Рубрики: викладання математики Доп.точки доступа: Тарасенко, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: МШ-1/2009/7/8 Журнал 2009г. N 7/8 Бурда, М. Особливості підручника "Геометрія-9" / М. Бурда, Н. Тарасенкова. - С.17-27 Колесник, Т. Тематичне планування вивчення курсу алгебри і початків аналізу. 11 клас із поглибленним вивченням математики / Т. Колесник, Т. Хмара, О. Тарасенко. - С.27-31 (далі буде). Тимошенко, О. Інтегрований курс із математики для шкіл гуманітарного профілю (орієнтовне тематичне планування та контрольні роботи) / О. Тимошенко. - С.40-46 Бевз, В. Микола Миколайович Боголюбов - видатний математик, механік і фізик ХХ століття / В. Бевз. - С.48-52 : портр. Шмигевський, М. Михайло Громов - лауреат Абелівської премії 2009 року / М. Шмигевський. - С.52-53 : портр. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 60 Колесник, Т. Тематичне планування вивчення курсу алгебри і початків аналізу. 11 клас із поглибленним вивченням математики [Текст] / Т. Колесник, Т. Хмара, О. Тарасенко> // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 7/8. - 27-31 (далі буде). Рубрики: викладання алгебри і початків аналізу в школі Кафедра вищої математики Доп.точки доступа: Хмара, Т.; Тарасенко, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 314 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 69.25 грн. Содержание: Пуховьска, Л. П. Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі / Л. П. Пуховьска. - С .6-9 Редько, В. Г. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов / В. Г. Редько. - С .10-13 Сердюков, П. Современние подходы к повышению квалификации учителей / П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. - С .14-19 Солодков, В. Т. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів / В. Т. Солодков. - С .20-25 Коваль, Т. І. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. - С .26-31 Богатикова, Л. И. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению / Л. И. Богатикова. - С .31-33 Антонюк, Р. І. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті / Р. І Антонюк. - С .38-41 Коломінова, О. О. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .46-51 Несвірська, Т. В. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей / Т. В. Несвірська. - С .54-57 Андрійко, І. Ф. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben") / І. Ф. Андрійко. - С .58-61 Вовк, О. І. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів / О. І. Вовк. - С .62-65 Халимон, Ірина Йосипівна. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .66-69 Чекаль, Г. С. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі / Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. - С .70-73 Литвиненко, С. П. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапі мовного вищого навчального закладу / С. П. Литвиненко. - С .78-81 Кіш, Н. В. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови / Н. В. Кіш. - С .82-85 Клименко, А. О. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнеь студентів факультету іноземних мов / А. О. Клименко. - С .86-88 Михайлюк, Г. В. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українських мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови / Г. В. Михайлюк. - С .89-91 Николюк, О. В. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови / О. В. Николюк. - С .92-94 Ковальчук, В. Б. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови / В. Б. Ковальчук. - С .95-98 Дубровська, Л. О. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .99-102 Пасічник, О. С. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов / О. С. Пасічник. - С .103-107 Михальчук, Н. О. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури / Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. - С .108-112 Гончарова, Є. Є. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .112-115 Карпенко, Є. М. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови / Є. М. Карпенко. - С .116-120 Нестеренко, С. И. О некоторіх проблемах дистанционой формі обучения / С. И. Нестеренко. - С .120-122 Деева, И. М. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения? / И. М. Деева. - С .123-124 Задорожна, І. П. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання / І. П. Задорожна. - С .125-128 Колодько, Т. М. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ / Т. М. Колодько. - С .129-132 Івчик, Ю. С. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності / Ю. С. Івчик. - С .133-136 Малюська, З. В. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі / З. В. Малюська. - С .141-143 Федусенко, Ю. І. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи / Ю. І. Федусенко. - С .144-146 Самойленко, Ю. П. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки / Ю. П. Самойленко. - С .147-151 Легзіна, О. А. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів / О. А. Легзіна. - С .152-155 Зимовець, О. А. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов / О. А. Зимовець. - С .156-160 Плотніков, Є . О. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов / Є . О. Плотніков. - С .161-165 Чепела, О. О. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов / О. О. Чепела. - С .166-170 Роман, С. В. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі / С. В. Роман. - С .171-175 Синекоп, О. С. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей / О. С. Синекоп. - С .176-179 Дейкун, П. В. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід / П. В. Дейкун. - С .180-182 Сорокіна, Н. В. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів / Н. В. Сорокіна. - С .183-186 Моркотун, С. Б. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури / С. Б. Моркотун. - С .187-191 Павлова, Т. П. Оцінювання іншомовних мовлениевих навичок та вмінь студентів технічних вишів / Т. П. Павлова. - С .192-196 Колесник, Т. П. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі / Т. П. Колесник. - С .200-203 Король, Т. Г. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей / Т. Г. Король. - С .204-207 Ковалева, И. Б. пути развития учебной автономии в современной вісшей школе / И. Б. Ковалева. - С .208-211 Помігуєва, Л. П. Специфіка формування та функціонівання сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучасній англійській мові / Л. П. Помігуєва. - С .212-216 Іванова, І. В. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери / І. В. Іванова. - С .217-220 Малік, О. І. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків / О. І. Малік. - С .221-224 Жиляєва, Ю. М. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Ю. М. Жиляєва. - С .225-229 Березенська, Л. І. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності / Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. - С .230-232 Байда, М. В. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя / М. В. Байда. - С .233-235 Сытник, Ю. Н. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса / Ю. Н. Сытник. - С .236-240 Артюшина, М. В. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей / М. В. Артюшина. - С .241-246 Полякова, В. М. Подготовка бакалавров и магистров в Германии / В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. - С .252-254 Кікіна, Н. М. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США / Н. М. Кікіна. - С .255-257 Постригач, Н. О. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції / Н. О. Постригач. - С .258-263 Ларіна, Т. В. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз) / Т. В. Ларіна. - С .263-266 Пономаренко, О. В. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи / О. В. Пономаренко. - С .267-269 Смелянська, В. В. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України / В. В. Смелянська. - С .270-274 Сливка, В. П. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .275-278 Карпенко, Н. М. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції / Н. М. Карпенко. - С .279-282 Чувакова, Т. Г. США: підвищення професіоналізму вчителів як спосіб поліпшення їхнього соціального статусу / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .283-285 Удовиченко, Н. К. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду / Н. К. Удовиченко. - С .286-289 Жерноклєєв, І. В. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання / І. В. Жерноклєєв. - С .290-293 Базелюк, В. Г. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії / В. Г. Базелюк. - С .298-302 Сергієнко, К. П. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови / К. П. Сергієнко. - С .303-306 Грабар, Е. В. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США / Е. В. Грабар. - С .307-310
РУБ 15 Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка Викладання німецької мови Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вчителі іноземної мови--підготовка Вчителі німецької мови--підготовка Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 3 фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1) |
Ш 66 Шкіль, Микола Іванович. Алгебра і початки аналізу. 10 клас [Текст] : експериментальний навч. посібник для шкіл з поглибленим вивченням математики і спец. шкіл фізико-математичного профілю / М. І. Шкіль, Т. В. Колесник, Т. М. Хмара. - К. : Освіта, 1993. - 336 с. - 60000.00 крб. РУБ 512(075.2) Доп.точки доступа: Колесник, Т. В.; Хмара, Т. М. Экземпляры всего: 18 аб (7), Ч.З.№2 (8), мат. (2), ав (1) Свободны: аб (7), Ч.З.№2 (8), мат. (2), ав (1) |
Ш 66 Шкіль, Микола Іванович. Алгебра і початки аналізу. 11 клас [Текст] : пробний підручник для шкіл та класів з поглибленим вивченням математики / М. І. Шкіль, Т. В. Колесник, Т. М. Хмара. - К. : Освіта, 1994. - 303 с. - 180000.00 крб. РУБ 512(075.2) Доп.точки доступа: Колесник, Т. В.; Хмара, Т. М. Экземпляры всего: 10 Ч.З.№2 (3), ав (1), мат. (2), аб (4) Свободны: Ч.З.№2 (3), ав (1), мат. (2), аб (4) |
Ш 66 Шкіль, Микола Іванович Вища математика [Текстььь] : у 3-х кн. : підручник для студ. пед. -індустріальних ф-тів пед. вузів / М. І. Шкіль, Т. В. Колесник, В. М. Котлова. - К. : Либідь, 1994. Кн. 1 : Аналітична геометрія з елементами алгебри. Вступ до математичного аналізу. - 1994. - 280 с. - ). - 53300.00 крб. РУБ 517(075.3) Доп.точки доступа: Колесник, Т. В.; Котлова, В. М. Экземпляры всего: 57 аб (38), Ч.З.№2 (14), ав (2), КСХ (1), мат. (2) Свободны: аб (38), Ч.З.№2 (14), ав (2), КСХ (1), мат. (2) |
Ш 66 Шкіль, Микола Іванович Вища математика [Текстььь] : у 3-х кн. : підручник для студ. пед. -індустріальних ф-тів пед. вузів / М. І. Шкіль, Т. В. Колесник, В. М. Котлова. - К. : Либідь, 1994. Кн. 2 : Диференціальне та інтегральне числення функцій однієї змінної. Ряди. - 1994. - 349 с. - ). - 74300.00 крб. РУБ 517(075.3) Доп.точки доступа: Колесник, Т. В.; Котлова, В. М. Экземпляры всего: 37 аб (13), Ч.З.№2 (19), ав (2), КСХ (1), мат. (2) Свободны: аб (13), Ч.З.№2 (19), ав (2), КСХ (1), мат. (2) |
Ш 66 Шкіль, Микола Іванович Вища математика [Текстььь] : у 3-х кн. : підручник для студ. пед. -індустріальних ф-тів пед. вузів / М. І. Шкіль, Т. В. Колесник, В. М. Котлова. - К. : Либідь, 1994. Кн. 3 : Диференціальне та інтегральне числення функцій багатьох змінних. Диференціальні рівняння. - 1994. - 351 с. - ). - 61582.00 крб. РУБ 517(075.3) Доп.точки доступа: Колесник, Т. В.; Котлова, В. М. Экземпляры всего: 37 аб (19), Ч.З.№2 (13), ав (2), КСХ (1), мат. (2) Свободны: аб (19), Ч.З.№2 (13), ав (2), КСХ (1), мат. (2) |