37(05)
В 53


   
    Вісник Львівського університету. Серія педагогічна [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 17. - Львів : Львівський університет, 2003. - 257 с. - 3.00 грн.
    Содержание:
Бахмат, Наталія. Діагностика стану інтеграції дидактико-методичних умінь у студентів спеціальності "Початкове навчання" / Наталія Бахмат. - С .11-19
Миронова, Світлана. Концептуальні основи підготовки вчителя-дефектолога до корекційної роботи у спеціальних закладах / Світлана Миронова. - С .19-25
Максимець, Марта. Комунікативна спрямованість уроків іноземної мови в школі / Марта Максимець. - С .25-32
Цюра, Світлана. Професійна підготовка соціального педагога в руслі загальнонаукової методології синергетичного підходу / Світлана Цюра, Світлана Когут. - С .32-39
Герасимчук, Ірина. До питання про впровадження нейро-лінгвістичного програмування у процес навчання іноземній мові у вищих військових навчальних закладах / Ірина Герасимчук. - С .39-45
Павленко, Ірина. Зміст і сутність екологічної культури учнівської молоді / Ірина Павленко. - С .50-55
Приймас, Наталія. Роль позитивної Я-концепції у формуванні особистості (на прикладі творчості Уласа Самчука) / Наталія Приймас. - С .55-62
Сущева, Ірина. Вплив умов навчально-виховного середовища на стан здоров’я дітей у загальноосвітніх закладах нового типу / Ірина Сущева. - С .62-68
Василенко, Оксана. Підготовка майбутнього вчителя до статевого виховання учнів (з історії питання) / Оксана Василенко. - С .68-75
Коссак, Григорій. Досвід особистості старшокласника та вплив соціальних чинників на його формування / Григорій Коссак. - С .75-82
Сікорський, Петро. До проблеми класифікації методів навчання / Петро Сікорський. - С .89-99
П’ятакова, Галина. Тренінг як педагогічна технологія на заняттях з курсу "Педагогіка" / Галина П’ятакова. - С .99-106
Ковальчук, Лариса. Шляхи оптимізації та інтенсифікації процесу навчання під час вивчення педагогіки студентами хімічного факультету класичного університету / Лариса Ковальчук. - С .106-118
Петрова, Ірина. Проектні можливості ділових ігор / Ірина Петрова. - С .118-129
Пінькас, Валентина. Адаптивна імітаційна система навчального процесу / Валентина Пінькас. - С .129-135
Жевакіна, Наталія. З історії дистанційної освіти / Наталія Жевакіна. - С .135-142
Онучак, Людмила. Ділові ігри як стимулюючий фактор самостійої роботи студентів в позааудиторній діяльності / Людмила Онучак. - С .148-156
Кошманова, Тетяна. Спільні та відмінні тенденції розвитку педагогічної освіти США у світовому контексті / Тетяна Кошманова. - С .156-167
Швед, Марія. Тенденції розвитку зарубіжної екологічної освіти / Марія Швед. - С .167-175
Когут, Світлана. Теоретико-методологічні підходи до компаративного аналізу системи професійної підготовки соціального педагога в Україні і Польщі / Світлана Когут. - С .179-186
Заболотна, Оксана. Робота з різними мультикультурними категоріями як умова успішної соціалізації учнівської молоді у школах США / Оксана Заболотна. - С .186-193
Харченко, Тетяна. Містечко Віллет як відкрита соціально-педагогічна система у Франції / Тетяна Харченко. - С .193-200
Ржевська, Анна. Козацька Україна в історико-педагогічному ракурсі / Анна Ржевська. - С .201-207
Пастушенко, Олександра. Омелян Партицький про сім’ю як важливий чинник національного виховання / Олександра Пастушенко. - С .207-214
Юзик, Ольга. Освітньо-виховна діяльність молодіжних товариств Галичини у 20-30-х роках ХХ ст. / Ольга Юзик. - С .214-224
Коляда, Наталія. Просвітницько-педагогічна діяльність студентської молоді України в недільних школах (60-ті рр. XIX ст.) / Наталія Коляда. - С .232-240
Романова, Жанна. Початок реформування австрійської системи освіти та педагогічна діяльність Я. І. Фельбігера / Жанна Романова. - С .247-252
ГРНТИ
ББК 74я5
РУБ 37(05)


Доп.точки доступа:
Науменко, Володимир Павлович \о нем\; Фельбігер, Я. І. \о нем\
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)



    Мсієнко, Н.
    Доля актриси [Текстььь] / Н. Мсієнко // Українська культура : Культурно-освітній та літературно-мистецький ілюстрований журнал. - 2008. - N5. - С. 30-31 . - ISSN 0868-9644
Рубрики: Театральне мистецтво в Україні--персоналії акторів, режисерів


Доп.точки доступа:
Коляда, Наталія Григорівна \о ней\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


Шифр: ІПА-1/2012/1
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текстььь] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Выходит дважды в год
2012г. N 1
Содержание:
Бєлан, Галина. Світ дитинства в педагогічному тезаурусі кінця XIX - початку XX століття / Г. Бєлан. - С.4-6.
Квас, Олена. Дитиноцентризм - педагогіка дитини / О. Квас. - С.7-11.
Коляда, Наталія. Дитинство - об’єктивна передумова зародження дитячого руху (кінець XIX початок XX ст.) / Н. Коляда. - С.12-16.
Побірченко, Наталія. До історії взаємин М. Драгоманова та Київської громади в контексті українського культурно-просвітницького руху (друга половина XIX ст.) / Н. Побірченко. - С.17-32.
Рочняк, Олексій. Концепція дитини та дитинства в німецькій постмодерністичній педагогіці / О. Рочняк. - С.33-36.
Головко, Маргарита. Проблема педагогічного супроводу дитинства в педагогіці Я. Корчака / М. Головко, О. Міхєєва. - С.41-43.
Іонова, Олена. Образ дитини у Штайнер-педагогіці / О. Іонова. - С.44-48.
Мірошніченко, Дмитро. Постать Ф. Прокоповича в історії Києво-Могилянської Академії / Д. Мірошніченко. - С.49-52.
Половка, Сергій. Новації в педагогічній діяльності професора Новоросійського університету Ромула Олександровича Пренделя (до 160-річчя з дня народження) / С. Половка. - С.53-56.
Смирнов, Владислав. Педагогічна культура С. Гессена в контексті в контексті новітньої інформаційної педагогіки / В. Смирнов. - С.57-61.
Сухомлинська, Ольга. Деякі аспекти еволюції сприйняття творчості В. Сухомлинського: дорога довжиною в 40 років / О. Сухомлинська. - С.62-72.
Федяєва, Валентина. Дитинство: підходи до вивчення в наукових розвідках французького історика Ф. Арієса (1914-1984) / В. Федяєва. - С.73-76.
Паладьєва, Алла. Дискусії навколо стародавніх мов в контексті проекту статуту загальноосвітніх навчальних закладів (1862 р.) / А. Паладьєва. - С.77-86.
Шевчук, Оксана. Історія створення Колегії Павла Галагана / О. Шевчук. - С.87-95.
Гончаренко, Наталія. До джерел вивчення іноземних мов в Україні (друга половина XIX початок XX століття) / Н. Гончаренко. - С.96-103.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.03(4УКР)
К 62


    Коляда, Наталія.
    Дитинство - об’єктивна передумова зародження дитячого руху (кінець XIX початок XX ст.) [Текст] / Н. Коляда // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 1. - С. 12-16.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Дитячий рух--історія
   Дитинство

фывфывфыв:
соціокінетика дитинства -- дитяча організація


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 203 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 49.50 грн.
    Содержание:
Акіншева, Ірина Петрівна. Трактування поняття політичної соціалізації в сучасній педагогічній науці / І. П. Акіншева. - С .7-9
Горбачова, Ольга Юріївна. Дослідження взаємозв’язку індивідуальних психологічних особливостей та ціннісних орієнтацій дошкільника / О. Ю. Горбачова. - С .10-13
Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні орієнтири проблеми командотворення в межах ціннісно-рольової парадигми / В. В. Горбунова. - С .14-17
Даценко, Тетяна Олександрівна. Інформаційно-комунікативні технології в дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження / Т. О. Даценко. - С .18-20
Кононко, Олена Леонтіївна. Ціннісне самоставлення як складова компетентності фахівця соціально-педагогічного профілю / О. Л. Кононко. - С .21-24
Локарєва, Галина Василівна. Професійне спілкування соціального педагога: сутність, принципи, проблеми підготовки / Г. В. Локарєва, О. В. Філь. - С .25-28
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до попередження негативних проявів у поведінці дітей як психолого-педагогічна проблема / Н. П. Пихтіна. - С .29-33
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Українська культура в умовах зростання національно-культурної ідентичності особистості / Т. В. Потапчук. - С .34-37
Рень, Лариса Василівна. До питання про науково-теоретичне обгрунтування створення та функціонування центру профілактики при вищому навчальному закладі / Л. В. Рень. - С .38-40
Трухан, Марія Андріївна. Дослідження професійних конфліктів фахівців соціальної сфери як педагогічна проблема / М. А. Трухан. - С .41-44
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Соціокультурне середовище вищого педагогічного навчального закладу як умова успішної соціалізації студентської молоді / Т. М. Тюльпа. - С .45-48
Хмелюк, Яна ВолодимирівСтруктура творчої індивідуальності. / Я. В. Хмелюк. - С .49-52
Швед, Марія Степанівна. Тенденції підготовки соціальних педпгогів в антропологічному вимірі / М. С. Швед. - С .53-55
Шулигіна, Раїса Андріївна. Обдаровані діти в освітньому просторі сучасного навчального закладу / Р. А. Шулигіна. - С .36-60
Антипець, Валентина Прохорівна. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку / В. П. Антипець. - С .61-65
Васюк, Оксана Вікторівна. Теоретико-методичні аспекти оволодіння студентами курсу "Архітектурне проектування" / О. В. Васюк, С. О. Герасимнюк. - С .66-69
Веретенко, Тетяна Григорівна. Вплив інтеграційних освітніх процесів на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів / Т. Г. Веретенко. - С .70-72
Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми / О. Д. Вєтрова. - С .73-75
Габашвілі, Натія. Мотивація та роль учителя в її підвищенні / Н. Габашвілі. - С .76-78
Голота, Наталія Миколаївна. Концептуальні підходи до впровадження оновленого базового компонента дошкільної освіти у практику роботи ДНЗ / Н. М. Голота. - С .79-82
Каціашвілі, Ека. Відеоматеріали як ресурс при вивченні культури / Е. Каціашвілі. - С .83-84
Мельничук, Оксана Іванівна. Виховні ситуації як засіб соціально-морального розвитку дітей старшого дошкільного віку / О. І. Мельничук. - С .85-88
Вайнола, Ренате Хейкіївна. Особливості педагогічного забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на початковому етапі навчання / Р. Х. Вайнола, Л. С. Неїжпапа. - С .89-92
Волковницька, Тетяна Миколаївна. Соціально-педагогічні умови професійного становлення майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі / Т. М. Волковницька, Т. В. Янченко. - С .93-95
Глухов, Іван Геннадійович. Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя / І. Г. Глухов. - С .96-100
Гордієнко, Ніна Василівна. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педпгогів в умовах університетської освіти / Н. В. Гордієнко. - С .101-104
Зеркаліна, Ганна Романівна. Роль ділового спілкування у професійній діяльності соціального педагога / Г. Р. Зеркаліна. - С .105-108
Ізотова, Анастасія Юріївна. Підготовка соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу дистантних сімей трудових мігрантів / А. Ю. Ізотова. - С .109-112
Коваленко, Олена Володимирівна. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності у майбутніх організаторів дошкільної освіти / О. В. Коваленко. - С .113-116
Марій, Марина Миколаївна. Удосконалення підготовки спеціалістів соціально-педагогічної сфери засобами інноваційних технологій / М. М. Марій. - С .117-119
Платонова, Оксана Георгіївна. Основи професійної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .120-122
Рижкова, Анна Юріївна. Формування позитивної мотивації студентів економічних спеціальностей до інтенсифікації навчання ( вумовах кредитно-модульної системи) / А. Ю. Рижкова. - С .123-127
Степаненко, Людмила Михайлівна. Наукові засади професійної підготовки студентів-психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами / Л. М. Степаненко. - С .128-132
Шанскова, Тетяна Ігорівна. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти / Т. І. Шанскова. - С .133-135
Яблочніков, Сергій Леонтійович. Аспекти професійної підготовки у ВНЗ фахівців економічного профілю / С. Л. Яблочніков. - С .136-139
Якименко, Олександр Геннадійович. Шляхи до підготовки висококваліфікованих фахівців лісового господарства / О. Г. Якименко. - С .140-143
Ярошко, Марія Миколаївна. Позааудиторна діяльність як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками / М. М. Ярошко. - С .144-146
Большакова, Інна Олексіївна. Підготовка вчителя початкової школи до інтегрованого навчання молодших школярів в Україні (кін. XX - поч. XXI ст.) / І. О. Большакова. - С .147-149
Довбня, Софія Олегівна. Тенденції розвитку програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в Україні (др. пол. XX ст. - поч. XXI ст.) / С. О. Довбня. - С .150-153
Кандиба, Марія Богданівна. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників у контексті соціально-медичного спрямування / М. Б. Кандиба. - С .154-158
Коляда, Наталія Миколаївна. Становлення та розвиток системи підготовки організаторів дитячого руху в Україні (1922-1936 рр.) / Н. М. Коляда. - С .159-162
Кресан, Тетяна Дмитрівна. Особливості підготовки бакалаврів дошкільної освіти у США / Т. Д. Кресан. - С .163-166
Меленець, Людмила Іванівна. Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у др. пол. XX ст. / Л. І. Меленець. - С .167-171
Новгородська, Юлія Григорівна. Стан дослідження проблеми професійної підготовки менеджерів дошкільної освіти в педагогічній науці / Ю. Г. Новгородська. - С .172-175
Новгородський, Руслан Григорович. Ідеї соціалізації особистості в контексті педагогічної спадщини Януша Корчака / Р. Г. Новгородський. - С .176-179
Петрученя, Ганна Григорівна. Умови та чинники формування гендерної культури радянської студентської молоді у 60-80-ті рр. XX ст.: історично-педагогічний аспект / Г. Г. Петрученя. - С .180-185
Томашевська-Прядун, Світлана Олександрівна. Формування основи етнонаціональних і виховних традицій японської нації (III - XVIII ст.) / С. О. Томашевська-Прядун. - С .186-188
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Сучасні тенденції розвитку баянно-акордеонової освіти Сербії / О. А. Устименко-Косоріч. - С .189-192
Щука, Галина Петрівна. Розвиток напряму підготовки "туризм": досвід російської федерації / Г. П. Щука. - С .193-197
Левдер, Андрій Іванович. Історія української освіти та школи як один із напрямів наукових досліджень І. П. Крип’якевича / А. І. Левдер. - С .198-201
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Самостійна робота студентів

   Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)

   підготовка майбутніх вчителів

   Освіта--Зарубіжний досвід

   Освіта в зарубіжних країнах

   Творча діяльність

   Соціальний педагог

   Професійна підготовка вчителів

   Психологія дошкільника

   Дошкільна освіта

   Обдаровані діти

   США--освіта
    Сербія--освіта

    США--освіта--дошкільна освіта



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\; Крип'якевич, Іван Петрович (укр. історик ; 1886-1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: ІПА-1/2014/1
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текстььь] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Выходит дважды в год
2014г. N 1
Содержание:
Сухомлинська, Ольга. Радянська педагогіка як ідеологія: спроба історичної реконструкції / О. Сухомлинська. - С.4-25.
Ткачук, Мирослава. Співзвучність ідей Я. А. Коменського та представників української педагогічної думки другої половини XIX - початку XX століття щодо змісту національного виховання / М. Ткачук. - С.25-29.
Янченко, Тамара. Радянізація наукових положень педології в Україні у 20-ті роки XX ст. / Т. Янченко. - С.29-37.
Ярошинська, Олена. Витоки дослідження середовища як педагогічного феномену / О. Ярошинська. - С.37-42.
Богуславский, Михаил. Судьба и педагогическое мировоззрение К. Д. Ушинского / М. Богуславский, К. Милованов. - С.42-49.
Гіптерс, Зінаїда. Педагогічна діяльність Михайла Галущинського в організації освіти дорослих / З. Гіптерс. - С.49-55.
Осьмук, Наталія. Теоретико-практичні засади реформаторської діяльності Григорія Гринька на посаді наркома освіти УСРР / Н. Осьмук. - С.55-59.
Бондаренко, Галина. Реальні гімназії як предмет дискусій про реформування середньої освіти (перша половина 60-х років XIX ст.) / Г. Бондаренко. - С.59-68.
Дороніна, Наталія. З історії викладання англійської мови в імператорському університеті св. Володимира / Н. Дороніна. - С.68-75.
Коляда, Наталія. Виникнення дитячого руху в Україні як самодіяльного соціально-педагогічного явища (перші десятиліття XX ст.) / Н. Коляда. - С.75-84.
Курило, Людмила. Розробка та впровадження у педагогічному процесі класичних університетів України практичних занять (XIX - початок XX ст.) / Л. Курило. - С.84-90.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


60
К 62


    Коляда, Наталія.
    Виникнення дитячого руху в Україні як самодіяльного соціально-педагогічного явища (перші десятиліття XX ст.) [Текст] / Н. Коляда // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2014. - N 1. - С. 75-84.
ББК 60
Рубрики: Дитячий рух в Україні
фывфывфыв:
дитячий рух -- культурно-освітній дитячий рух -- соціалістичний дитячий рух -- комуністичний дитячий рух -- скаутський рух


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)