> Шифр: Д199251/2012/7 Журнал 2012г. N 7 Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) : затв. наказом МОН молоді та спорту України № 615 від 22.05.2012 р. - С.4-19. Богуш, Алла. Вектор наступності державних стандартів дошкільної і початкової освіти / А. Богуш. - С.20-23. Про організацію роботи в дошкільних навчальних закладах у 2012/13 навчальному році. - С.24-27. Кондратець, Інна. Рефлексія - країна педагогічного задзеркалля / І. Кондратець. - С.28-31. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кондратець, Інна. Рефлексія - країна педагогічного задзеркалля [Текст] / І. Кондратець> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 7. - С. 28-31. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійна рефлексія фывфывфыв: інтерактивні ігри -- інсайт -- професійна майстерність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2013/5 Журнал 2013г. N 5 Кононко, Олена. Плекаймо культуру потреб дитини / Олена Кононко. - С.2-9 Романюк, Ірина. Перспективне планування освітньої роботи вихователя / Ірина Романюк. - С.10-14 Кондратець, Інна. Пізнай себе : рефлексивні тренінги для педагогів / Інна Кондратець. - С.15-19 Негрянова, Світлана. Організація харчування дітей: огляд найважливіших змін в Інструкції / Світлана Негрянова. - С.20 Зміни до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах : затверджено наказом ... № 202/165 від 26.02.2013 р. / Україна. МОНмолодьспорт, М-во охорони здоров’я'я, М-во юстиції . - С.1-8 (Дод.) Божинський, Володимир . Платні послуги в дитсадку: правові аспекти / Володимир Божинський. - С.21-24 Лук’янова, С. Портфель емоцій майбутнього школяра : дидактично-розвивальний посібник для старших дошкільнят / С. Лук’янова. - С.25 Ошкадьорова, Таїсія. Профілактично-лікувальне розвивальне середовище в дитсадку / Таїсія Ошкадьорова. - С.26-27 Космодем’янська, Олена. Чарівний килимок-парашут : рухливі ігри з елементами кольоротерапії / Олена Космодем’янська ; Олена Космодем’янська. - С.28-29 Шалигіна, Наталія. Подорож країнами та континентами : заняття для старших дошкільнят / Наталія Шалигіна. - С.30-31 Майданюк, Аніта. Травнева роса - користь та краса! : заняття-спостереження на свіжому повітрі для середньої та старшої груп / Аніта Майданюк. - С.32-33 Довбня, Алла. Ведмедикова крамниця : заняття з економіки для старших дошкільнят / Алла Довбня. - С.34-35 Шахрай, Наталя. Полуничний бал : розвага на свіжому повітрі для старших дошкільнят / Наталя Шахрай, Інна Котовська . - С.36-39 Пентій, Ольга. Подихи весни в Куточках Краси / Ольга Пентій. - С.2 обкладинки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кондратець, Інна Пізнай себе : рефлексивні тренінги для педагогів [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 5. - С. 15-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійна рефлексія фывфывфыв: тренінг для вихователів -- вихователь -- фасилітатор -- тренінгова програма -- професійна рефлексія -- рефлексивні тренінги -- самопізнання -- методична робота в ЗДО Аннотация: В статті йдеться про ефективні форми навчання педагогів-"дошкільників" - рефлексивні тренінги. Подано програму рефлексивних тренінгів та зразок тренінгового заняття "Рефлексія - культура самопізнання". Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2014/10 Журнал 2014г. N 10 Кіндрат, Інна. Інтеграція побудови освітнього процесу в дошкільному закладі: інноваційні аспекти / І. Кіндрат. - С.4-9 : фотогр. Тименко, Володимир. Розвиток обдарованості дошкільників засобами дизайн-освіти / В. Тименко. - С.10-15 : фотогр. Крутій, Катерина. Розвиток лінгвокреативних здібностей дошкільників за допомогою штучних текстів / К. Крутій. - С.16-23 : табл., фотогр. Брєжнєва, Олена. Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей / О. Брєжнєва. - С.24-31 : фотогр. Кладієва, Ельвіра. Коректурні таблиці як засіб економічного виховання дошкільників / Е. Кладієва, І. Гармаш, Г. Зюкіна. - С.32-38. Кондратець, Інна. Професійна рефлекція вихователя-методиста як інструмент корекції взаємодії з педагогами / І. Кондратець. - С.39-50. Підготовка та проведення методичного заходу. - С.51. Шустікова, Олена. Моніторинг якості проведення фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками / О. Шустікова, С. Гвозденко. - С.52-57. Дихання - це синонім життя. - С.58-59. Терещенко, Ірина. Навчання дітей дошкільного віку елементів баскетболу / І. Терещенко. - С.60-65 : фотогр., рис. Мостіпанська, Таїсія. Визволимо Оленку та її братів : фізкультурна розвага для дітей п’ятого року життя за мотивами української народної казки "Котигорошко" / Т. Мостіпанська. - С.68-71 : фотогр. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 64 Кондратець, Інна. Професійна рефлекція вихователя-методиста як інструмент корекції взаємодії з педагогами / І. Кондратець,> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 10. - С. 39-50. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійна рефлексія фывфывфыв: професійна рефлексія -- рефлексія вихователя-методиста -- корекція взаємодії -- рефлексивна культура -- професійна майстерність -- професійна рефлексія -- самовиховання -- самоконтроль -- дошкільні навчальні заклади Аннотация: Стаття присвячена проблемі формування професійної рефлексії вихователя-методиста дошкільного навчального закладу. Висвітлено значення його роботи в розвитку педагогічного колективу, проаналізовано роль рефлексивних умінь у професійній діяльності вихователя-методиста. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: Д199251/2016/9 Журнал 2016г. N 9 Поніманська, Тамара. Гуманізація освіти - ознака її якості / Тамара Поніманська . - С.2-5 Крутій, Катерина. Сучасне заняття та освітні ситуації / Катерина Крутій. - С.6-10 Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах : інструктивно-методичні рекомендації : (додаток до листа МОН України від 25.07.2016 № 1-9/396) . - С.11-15 Вільчковський, Едуард. Дитячий велорух у дитсадку та в родині / Едуард Вільчковський, Антоніна Шевчук. - С.16-20 Кондратець, Інна. Рефлексія - "щеплення" від професійного вигоряння / Інна Кондратець. - С.21-23 Милосердова, Тетяна. Чарівна сила магніту : цикл міні-занять для дітей старшої групи / Тетяна Милосердова. - С.24-25 Шкрябець, Неля. Жовту фарбу осінь взяла : підгрупове заняття для дітей старшої групи із ЗНМ ІІІ рівня (автоматизація звука [ж]) / Неля Шкрябець. - С.26-27 Шатохіна, Надія. Про доходи і витрати змалку кожен має знати : заняття для дітей старшої групи / Надія Шатохіна, Людмила Резник. - С.28-29 Таранціца, Світлана. Осінній переполох : інтерактивна казка для дітей раннього віку / Світлана Таранціца. - С.30 Рагутько, Тетяна. Мандри дощових краплинок : тематичне музичне заняття для дітей середньої групи / Тетяна Рагутько. - С.31-33 Ганчо, Олена. Як козаки по сіль ходили : фізкультурна розвага для дітей старшої групи та першокласників / Олена Ганчо. - С.34-36 Миргородська, Лілія. Осіння дискотека : свято для дітей старшої групи / Лілія Миргородська. - С.37-40 Осінь на врожай багата : фотоконкурс "Наші діти". - С.3 обкладинки Андрусич, Ніна. Сіяти мудре, добре, вічне / Ніна Андрусич. - С.2 обкладинки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кондратець, Інна Рефлексія - "щеплення" від професійного вигоряння [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 9. - С. 21-23 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійне вигоряння Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійна рефлексія фывфывфыв: вихователь ДНЗ -- професійне вигоряння -- рефлексивна культура -- професійна рефлексія Аннотация: В статті йдеться про професійне вигоряння педагогів та рефлексію як метод запобігання та відновлення емоційних ресурсів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д199251/2016/10 Журнал 2016г. N 10 Всеукраїнський день дошкілля: святкуємо разом / Юлія Журлакова. - С.2-3 Митник, Олександр. Розвиваємо мислення: блоки Дбєнеша / Олександр Митник, Світлана Задніпрянець. - С.4-7 Каплуновська, Олена. Чому, коли та як навчати грамоти дошкільнят / Олена Каплуновська. - С.8-11 Про організацію роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах : інструктивно-методичні рекомендації : додаток до листа ... № 1/9-454 від 02.09.2016. - С.12-15 Павленко, Майя. Мультимедійна презентація: робота над помилками / Майя Павленко. - С.16-19 Кондратець, Інна. Відновлюємо життєві сили : рефлексивна програма професійного антивигоряння / Інна Кондратець. - С.20-22 Дошкільнятам - освіту для сталого розвитку : презентація освітньої програми в НАПН України / Ірина Стеценко. - С.23 Терещенко, Ірина. Електричні помічники : заняття для дітей старшої групи / Ірина Терещенко. - С.24-25 Коваленко, Алла. Хто справжній друг? : Заняття для дітей середньої групи / Алла Коваленко. - С.26-27 Лук’янова, Світлана. Готуємо запаси на зиму : заняття для дітей молодшої групи / Світлана Лук’янова ; Світлана Лук’янова, Тетяна Поночевна. - С.28-29 Коротка, Ольга. Прогулянка до старого дуба : заняття для дітей старшої групи з ФФНМ (диференціація звуків [д-д'] і [т-т'] / Ольга Коротка. - С.30-31 Габінська, Ольга. Осінній борщик : гра-драматизація анлійською мовою для дітей старшої групи / Ольга Габінська, Ірина Губар. - С.32-34 Янчук, Надія. Гості на порозі - Новий рік в дорозі : новорічне свято для дітей середньої групи / Надія Янчук. - С.35-39 Осіння казка : дизайн святкової зали. - 3-тя с. обкладинки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кондратець, Інна Відновлюємо життєві сили : рефлексивна програма професійного антивигорання [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійне вигоряння фывфывфыв: професійне вигоряння -- здоров’я вихователя -- енергетичний потенціал -- педагогічна рефлексія -- професійна рефлексія Аннотация: Подано поради вихователям щодо того, як дбати про свої енергетичні ресурси за допомогою рефлексій. Запропоновано покрокову рефлексивну програму професійного антивигорання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кондратець, Інна Самоменеджмент - ключ до успіху : рефлексивна програма професійного антивигоряння [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 23-25 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійне вигоряння фывфывфыв: самоменеджмент -- здоров’я вихователя -- професійне вигоряння Аннотация: В статті йдеться про самоменеджмент у роботі вихователя, який допомагає виконати роботу з меншими затратами; забезпечити кращу організацію та кращі результати праці, зменшити кількість помилок у процесі виконання своїх функцій, досягти професійних і життєвих цілей найкоротшим шляхом; підвищує мотивацію до праці й сприяє зменшенню поспіху та стресу. Виділено перші кроки в опануванні основ самоменеджменту. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кондратець, Інна Педагогічний плейбек : ефективний засіб ситуаційного навчання педагогів [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 20-24 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами фывфывфыв: плейбек-театр -- педагогічний плейбек -- професійне зростання -- навчання педагогів Аннотация: "Традиційні форми методичної роботи не завжди дають бажаний результат. Адже сучасні педагоги прагнуть не лише до вдосконалення фахових знань та вмінь, а й до особистісного зростання, до створення згуртованого колективу, в якому панують довіра, творчість і підтримка; досягти цього допомагає плейк-театр - нова ефективна форма ситуаційного навчання і взаємодії". Автор пропонує ознайомитися з особливостями плейбек-театру та форматами втілення його у методичній роботі. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
Кондратець, Інна Формула успішності : коучинг для педагогів [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 17-18 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами фывфывфыв: коучинг для педагогів -- формула успіху -- саморозвиток педагога Аннотация: Представлено алгоритм проведення коучингу для педагогів. Мета його - допомогти кожному педагогу визначити формулу успішності, усвідомити цілі, перешкоди, що стоять на шляху, та способи їх подолання, спонукати до саморозвитку. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
Кондратець, Інна Щасливий педагог - щасливі діти [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 15-18 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота--робота з педагогами фывфывфыв: саморозвиток -- психологічний клімат -- робота з колективом Аннотация: У статті представлено ефективні форми роботи з педагогами, що сприяють удосконаленню емоційної, чуттєвої, педагогічної та загальної культури; забезпечують простір для самопізнання, розвитку вмінь і навичок саморегуляції; формують позитивну самооцінку й усвідомлення унікальності особистості кожної людини. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
Кондратець, Інна Професійні забавки дорослих : рольові ігри як засіб фахового навчання [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 13-17 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--сюжетно-рольові ігри фывфывфыв: робота з колективом -- соціальна компетентність -- рольова гра -- орієнтований підхід Аннотация: В статті йдеться про особливості використання рольових ігор у роботі з педагогами. Представлено матеріали досвіду проведення новоград-волинськими педагогами рольової гри "Захист інновацій", під час якої вони презентували чинну парціальну програму з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей 4-6(7) років "Вчимося жити разом". Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кондратець, Інна "Перезавантаження" після відпустки : мотиваційно-рефлексійний тренінг для педагогів [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 8. - С. 16-20 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами фывфывфыв: педагоги дошкільних закладів -- психологічний клімат -- робота з колективом -- самопізнання -- саморефлексія Аннотация: Подано мотиваційно-рефлексійний тренінг для педагогів, мета якого - встановити сприятливий емоційний клімат у колективі; ознайомити учасників з ефективними психологічними прийомами формування позитивного мислення, гармонізації особистісного розвитку, самомотивації та самовдосконалення; створити умови для самопізнання, самоприйняття, саморефлексії. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кондратець, Інна Тімбілдінг: як перетворити колектив на команду [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 7-11 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами фывфывфыв: робота з колективом -- психологічний клімат -- командний менеджмент -- тімбілдінг -- команда Аннотация: Авторка надає поради щодо згуртування педагогічного колективу за допомогою творчого тімбілдінгу - творчих вправ, розробку яких наводить у статті. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/3 Журнал 2020г. N 3 Іванчук, Сабіна. Виклики сталого розвитку для дорослих / С. Іванчук. - С.4-8. Правила про правила: як навчати дитину справедливості. - С.9-11. Безсонова, Ольга. Соціальне щеплення, або Стимульні ситуації для сталої поведінки / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.12-16. Стоп істерика - діємо у конфліктній ситуації. - С.17. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на квітень. - С.18-20. Стаєнна, Олена. Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок / О. Стаєнна. - С.21-24. Стаєнна, Олена. Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність / О. Стаєнна. - С.25-27. Левицька, Марина. Бачити, чути, говорити, або Розвиток мовлення дітей з порушенням зору / М. Левицька. - С.28-31. Клименко, Людмила. Інтегрований підхід до корекційної роботи / Л. Клименко. - С.32-35. Кляпець, Ольга. Формуємо батьківську команду в інклюзівній групі / О. Кляпець. - С.36-39. 5 типів висловлювань для підтримки дітей. - С.40-41. Комунікація з дітьми з родин учасників ООС/АТО та внутрішньо переміщених осіб. - С.42-44. Кондратець, Інна. Рефлексуємо, щоб поліпшити взаємодію з батьками / І. Кондратець. - С.45-49. Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками : [пам’ятка для педагогів]. - С.50-51. Як спілкуватися з батьками, щоб уникнути конфліктів. - С.52. Стягунова, Ольга. Ігрове ранкове коло в дитячому садку / О. Стягунова, І. Шаманова, Л. Зеркаль. - С.53-57. Щоб ранкове коло було успішним : поради ігромайстра. - С.58. Рагуля, Вікторія. Стала гра – сталий розвиток / В. Рагуля. - С.59-61. Чайка, Зоя. Впевнений старт, або Як нам вдалося оновити освітній процес / З. Чайка, Т. Олійник, Д. Ковальчук. - С.62-65. Що відзначити у квітні. - С.66-67. Джемула, Галина. Хай здійснюються бажання : сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня бажань / Г. Джемула. - С.68-71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2020/1 Журнал 2020г. N 1 Новосьолова, В. Уроки PISA- 2018: аналіз результатів та методичної поради учителям української мови та літератури / В. Новосьолова. - С.3-8. Горошкіна, Олена. Формування предметної компетентності учнів ліцею на уроках української мови: практичний аспект / О. Горошкіна. - С.9-13. Должикова, Тетяна. Лінгвістичний аналіз тексту як засіб активізації читацької діяльності здобувачів освіти / Т. Должикова. - С.14-16. Гоголь, Наталія. Проблема виразного читання на уроках української літератури у методичній спадщині Н. Й. Волошиної / Н. Гоголь. - С.17-21. Негодяєва, Світлана. До літературної сильветки Луганщини: на допомогу вчителю-словеснику / С. Негодяєва. - С.21-25. Криворотенко, Ольга. Проєкт створення учнівського інтерактивного театру антрепризи "Словограй". Номінація - "Слово рідне, мово рідна" / О. Криворотенко. - С.26-30. Євчук, Олена. Панорама творчих уроків для 9 класу : (повторення вивченого у 8 класі) / О. Євчук. - С.31-34. Інтерв’ю з Пентилюк Марією Іванівною, доктором педагогічних наук, професором Херсонського державного університету, заслуженим діячем науки і техніки України, відмінником освіти України. - С.35-39. Світлій пам’яті видатного науковця Олександра Михайловича Біляєва (27.02.1925 - 27.03.2006). - С.42-43. До 80-річного ювілею та з нагоди вшанування світлої пам’яті Ніли Йосипівни Волошиної. - С.44-45. Адаменко, Вікторія. Повернення / В. Адаменко. - С.46-47. Любашенко, Олеся. Емоційний інтелект в освітніх стратегіях української лінгводидактики / Олеся Любашенко. - С.48-50. Кондратець, Інна. Відлуння: озонівський фестиваль у Червонограді / І. Кондратець. - С.51-54. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Кондратець, Інна. Відлуння: озонівський фестиваль у Червонограді [Текст] / І. Кондратець> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 51-54. Рубрики: Українська література--літературні фестивалі, літературні конкурси фывфывфыв: особистісно зорієнтований урок -- аналіз художнього твору -- Всеукраїнський фестиваль Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |