> Шифр: ПП/2004/9 Журнал 2004г. N 9 Максименко, С. Д. Особистість починається з любові / С.Д. Максименко. - С.1-8 Трухін, І. О. Виховна робота з учнями середнього шкільного віку / І.О. Трухін, О.Т. Шпак. - С.9-17 Джонсон, Девід В. Удосконалення вміння спілкуватись / Девід В. Джонсон. - С.18-35 Радченко, М. И. Тренинги личностного роста как метод психокоррекционной помощи родителям "необучаемых" детей / М.И. Радченко. - С.36-45 Болтівець, С. С. Оцінка референтної і вікової психогенності / С.С. Болтівець. - С.52-55 Мірошниченко, О. М. Психологічні особливості особистісної самоактуалізації ділової жінки у сучасному суспільстві / О.М. Мірошниченко. - С.56-60 Титаренко, Т. М. Вікова динаміка особистісних дисгармоній / Т.М. Титаренко. - С.67-74 Коновальчук, В. І. Глибинно-психологічні засади особистісно-креативного підходу в навчанні студентів університету / В.І. Коновальчук, І.В. Кукуленко-Лук’янець. - С.75-79 Кононко, Олена Леонтіївна. Дослідження педагогічної комунікації, потрібек сучасній психологічній науці / О.Л. Кононко. - С.79-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Кононко, Олена Леонтіївна. Дослідження педагогічної комунікації, потрібек сучасній психологічній науці [Текстььь] / О.Л. Кононко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N9. - С. 79-80
Рубрики: дослідження у психології Комунікативність педагогічна комунікація фывфывфыв: РЕЦЕНЗІЯ Аннотация: Рецензія на монографію: Мусатов С.О. Психологія педагогічної комунікації: теоретико-методологічний аналіз. - Київ-Рівне: Ліста-М, 2003. - 176 с. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Б 17 Базова програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" [Текст] : навчально-практичне видання / Міністерство освіти України, АПН України ; наук. кер. та заг. ред. О. Л. Кононко. - 3-тє вид., випр. - К. : Світич, 2009. - 430 с. - ISBN 966-8506-09-Х : 59.50 грн. РУБ 372 Рубрики: Кафедра дошкільної освіти Дошкільний вік--розвиток дитини фывфывфыв: Я у світі (програма розвитку) -- БАЗОВА ПРОГРАМА Я У СВІТІ (ПРОГРАМА РОЗВИТКУ) Доп.точки доступа: Кононко, Олена Леонтіївна; Міністерство освіти і науки УкраїниАкадемія педагогічних наук України Экземпляры всего: 30 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (10), НМК ф-т ПСР (2), аб (16) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (10), НМК ф-т ПСР (2), аб (16) |
М 54 Методичні аспекти реалізації Базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" [Текст] : навчально-практичне видання / О. Л. Кононко, З. П. Плохій [та ін.]; наук. кер. та заг. ред О. Л. Кононко ; Міністерство освіти і науки України, АПН України, Інститут проблем виховання. - 2-ге вид., випр. - К. : Світич, 2009. - 208 с. - ISBN 966-8506-00-6 : 51.00 грн. РУБ 372 Рубрики: Кафедра дошкільної освіти Дошкільний вік--розвиток дитини фывфывфыв: Я У СВІТІ (ПРОГРАМА РОЗВИТКУ) -- БАЗОВА ПРОГРАМА Я У СВІТІ (ПРОГРАМА РОЗВИТКУ) Доп.точки доступа: Кононко, Олена Леонтіївна; Плохій, З. П.; Гончаренко, А. М.; Якименко, Л. Ю.; Старченко, В. А.; Терещенко, О. П.; Луценко, В. О.; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Інститут проблем виховання Экземпляры всего: 30 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (12), НМК ф-т ПСР (2), аб (14) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (12), НМК ф-т ПСР (2), аб (14) |
> Шифр: ВМДЗ/2011/12 Журнал 2011г. N 12 Зедгенідзе, Валентина. Конфліктні ситуації у педагогічному колективі дошкільного закладу / В. Зедгенідзе. - С.4-12 Пахарь, Олена. Ситуаційний аналіз для розв’язання конфліктних ситуацій: крок за кроком / О. Пахарь. - С.13-16 Кононко, Олена. Соціально-психологічна безпека дошкільника: суть та умови / О. Кононко. - С.18-30 Гурковська, Тетяна. Сучасні "Важкі діти": які вони / Т. Гурковська. - С.31-36 Кучеренко, Марина. Емоційний розвиток дітей старшого дошкільного віку / М. Кучеренко. - С.46-56 Сиротич, Наталія. Мова мистецтва, або Використання методів арт-терапії у роботі з дітьми раннього віку / Н. Сиротич. - С.57-61 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кононко, Олена. Соціально-психологічна безпека дошкільника: суть та умови [Текст] / О. Кононко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 12. - С. 18-30 Рубрики: Дошкільна освіта фывфывфыв: соціально-психологічна безпека дошкільника Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/6 Журнал 2012г. N 6 Кононко, Олена. Інтерактивні методи як засіб оптимізації роботи з педагогічним колективом / О. Кононко. - С.4-11. Шуть, Микола. Технологія організації інтерактивного навчання педагогів / М. Шуть. - С.12-17. Кіндрат, Інна. інтерактивні методи в системі підвищення фахової мвйстерності педагогів / І. Кіндрат : 18-27. Пахарь, Олена. Кейс-технології як інструмент набуття досвіду практичного розв’язання проблемних ситуацій / О. Пахарь. - С.28-37. Пахарь, Олена. Робота з кейсами крок за кроком / О. Пахарь. - С.38-39. Галяпа, Марія. Учимося уникати конфліктних ситуацій у роботі з батьками / М. Галяпа. - С.40-42. Погорєлова, Лариса. Педагогічний ринг "Мандрівка ІКТ - країною" / Л. Погорєлова. - С.43-48. Поспєлова, Інна. Спортивні ігри і прави - ефективний засіб фізичного виховання дошкільників / І. Поспєлова. - С.49-55. Гузь, Аліна. Профілактика синдрому емоційного вигорання в педагогів / А. Гузь. - С.56-63. Гусак, Тетяна. Тренінг як засіб психологічної допомоги вмхователям / Т. Гусак. - С.64-79. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Кононко, Олена. Інтерактивні методи як засіб оптимізації роботи з педагогічним колективом / О. Кононко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 6. - С. 4-11. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагогічний колектив Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації педагога-дошкільника Заклади дошкільної освіти--методична робота--педагогічний колектив Методична робота--вихователі--дошкільні заклади фывфывфыв: інтерактивні підходи -- розвиток креативності -- специфіка роботи -- умови оптимізації -- резерви інтерактивного навчання -- компетентність професійна -- інтерактивна взаємодія -- педагогічна діяльність -- інтерактивні технології навчання педагогів -- робота з педагогічним колективом Аннотация: Про особливості роботи вихователя-методиста і практичного психолога з педагогічним колективом ДНЗ, використовуючі інтерактивні методи. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/10 Журнал 2012г. N 10 Поніманська, Тамара. Освітня лінія "Дитина в соціумі" / Т. Поніманська. - С.4-10. Костянтинова, Ольга. Виховуємо патріотів / О. Костянтинова, О. Харитонович, П. Абба. - С.11-24. Терещенко, Людмила. Сім’я як чинник виникнення дитячих невротичних розладів / Л. Терещенко. - С.25-33. Самойлова, Світлана. Методи вивчення індивідуальних особливостей дошкільників / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.34-43. Кутеньова, Наталя. Інноваційний підхід до організації методичної роботи з педагогами / Н. Кутеньова. - С.44-52. Кутеньова, Наталія. Створюємо методичний веб-квест крок за кроком / Н. Кутеньова. - С.53-56. Кононко, Олена. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.57-62. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на листопад. - С.63-64. Клименко, А. Оплата праці завідувача дошкільного закладу за виконання роботи за посадою вихователя-методиста / А. Клименко. - С.65-67. Свята та цікаві події грудня. - С.68-69. Пастухова, Наталя. Новорічна казка "Лускунчик" / Н. Пастухова. - С.70-79. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Кононко, Олена. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 10. - С. 57-62. Рубрики: Наставництво--молоді вчителі Заклади дошкільної освіти--вихователі--професіоналізм Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: методи наставництва -- організація наставництва -- навчання методів наставництва -- підвищення фахової майстерності -- наставник-коуч Аннотация: У статті надаються конкретні поради щодо навчання методів наставництва. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/1 Журнал 2013г. N 1 Крутій, Катерина. Термінологічне поле дошкільної дидактики: дизайн, сценарій чи все-таки конспект заняття? / К. Крутій. - С.4-12. Морозова, Л. Методичні аспекти використання інтерактивних форм роботи під час засідань педагогічної ради / Л. Морозова. - С.13-18. Дабіжа, Наталія. Педагогічна лабораторія як форма активізації педагогів / Н. Дабіжа. - С.19-24. Чепіленко, Катерина. Формування творчого колективу дошкільного навчального закладу / К. Чепіленко. - С.25-37. Кононко, Олена. Публічна суперечка: арена боротьби чи пошук істини / О. Кононко. - С.37-47. Мистецтво ведення дискусії. - С.48. Піроженко, Т. Провідна роль творчих ігор у особистісному розвитку дошкільників / Т. Піроженко, К. Карасьова. - С.49-53. Свердлова, Ірина. Формування економічної досвідченості дошкільників засобами гри / І. Свердлова. - С.54-64. Дитина у надійних руках : концептуальні засади життєдіяльності групи. - С.65. Положення про конкурс "Методичний супровід розвитку дітей раннього віку". - С.66-68. День письменника у дитячому садку. - С.69. Користуємося календарем. - С.70. Романенко, І. Добре тому жити, хто вміє любити / І. Романенко. - С.72-79. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Кононко, Олена. Публічна суперечка: арена боротьби чи пошук істини / О. Кононко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 1. - С. 37-47. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: спірне питання -- інтерактивні форми -- суперечка -- діалог -- полілог -- дискусія -- полеміка -- диспут -- аргументація -- опонент Аннотация: Матеріал статті допоможе педагогам дошкільних закладів, як можна розумно і тактовно брати участь у суперечці. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 203 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 49.50 грн. Содержание: Акіншева, Ірина Петрівна. Трактування поняття політичної соціалізації в сучасній педагогічній науці / І. П. Акіншева. - С .7-9 Горбачова, Ольга Юріївна. Дослідження взаємозв’язку індивідуальних психологічних особливостей та ціннісних орієнтацій дошкільника / О. Ю. Горбачова. - С .10-13 Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні орієнтири проблеми командотворення в межах ціннісно-рольової парадигми / В. В. Горбунова. - С .14-17 Даценко, Тетяна Олександрівна. Інформаційно-комунікативні технології в дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження / Т. О. Даценко. - С .18-20 Кононко, Олена Леонтіївна. Ціннісне самоставлення як складова компетентності фахівця соціально-педагогічного профілю / О. Л. Кононко. - С .21-24 Локарєва, Галина Василівна. Професійне спілкування соціального педагога: сутність, принципи, проблеми підготовки / Г. В. Локарєва, О. В. Філь. - С .25-28 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до попередження негативних проявів у поведінці дітей як психолого-педагогічна проблема / Н. П. Пихтіна. - С .29-33 Потапчук, Тетяна Володимирівна. Українська культура в умовах зростання національно-культурної ідентичності особистості / Т. В. Потапчук. - С .34-37 Рень, Лариса Василівна. До питання про науково-теоретичне обгрунтування створення та функціонування центру профілактики при вищому навчальному закладі / Л. В. Рень. - С .38-40 Трухан, Марія Андріївна. Дослідження професійних конфліктів фахівців соціальної сфери як педагогічна проблема / М. А. Трухан. - С .41-44 Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Соціокультурне середовище вищого педагогічного навчального закладу як умова успішної соціалізації студентської молоді / Т. М. Тюльпа. - С .45-48 Хмелюк, Яна ВолодимирівСтруктура творчої індивідуальності. / Я. В. Хмелюк. - С .49-52 Швед, Марія Степанівна. Тенденції підготовки соціальних педпгогів в антропологічному вимірі / М. С. Швед. - С .53-55 Шулигіна, Раїса Андріївна. Обдаровані діти в освітньому просторі сучасного навчального закладу / Р. А. Шулигіна. - С .36-60 Антипець, Валентина Прохорівна. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку / В. П. Антипець. - С .61-65 Васюк, Оксана Вікторівна. Теоретико-методичні аспекти оволодіння студентами курсу "Архітектурне проектування" / О. В. Васюк, С. О. Герасимнюк. - С .66-69 Веретенко, Тетяна Григорівна. Вплив інтеграційних освітніх процесів на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів / Т. Г. Веретенко. - С .70-72 Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми / О. Д. Вєтрова. - С .73-75 Габашвілі, Натія. Мотивація та роль учителя в її підвищенні / Н. Габашвілі. - С .76-78 Голота, Наталія Миколаївна. Концептуальні підходи до впровадження оновленого базового компонента дошкільної освіти у практику роботи ДНЗ / Н. М. Голота. - С .79-82 Каціашвілі, Ека. Відеоматеріали як ресурс при вивченні культури / Е. Каціашвілі. - С .83-84 Мельничук, Оксана Іванівна. Виховні ситуації як засіб соціально-морального розвитку дітей старшого дошкільного віку / О. І. Мельничук. - С .85-88 Вайнола, Ренате Хейкіївна. Особливості педагогічного забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на початковому етапі навчання / Р. Х. Вайнола, Л. С. Неїжпапа. - С .89-92 Волковницька, Тетяна Миколаївна. Соціально-педагогічні умови професійного становлення майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі / Т. М. Волковницька, Т. В. Янченко. - С .93-95 Глухов, Іван Геннадійович. Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя / І. Г. Глухов. - С .96-100 Гордієнко, Ніна Василівна. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педпгогів в умовах університетської освіти / Н. В. Гордієнко. - С .101-104 Зеркаліна, Ганна Романівна. Роль ділового спілкування у професійній діяльності соціального педагога / Г. Р. Зеркаліна. - С .105-108 Ізотова, Анастасія Юріївна. Підготовка соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу дистантних сімей трудових мігрантів / А. Ю. Ізотова. - С .109-112 Коваленко, Олена Володимирівна. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності у майбутніх організаторів дошкільної освіти / О. В. Коваленко. - С .113-116 Марій, Марина Миколаївна. Удосконалення підготовки спеціалістів соціально-педагогічної сфери засобами інноваційних технологій / М. М. Марій. - С .117-119 Платонова, Оксана Георгіївна. Основи професійної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .120-122 Рижкова, Анна Юріївна. Формування позитивної мотивації студентів економічних спеціальностей до інтенсифікації навчання ( вумовах кредитно-модульної системи) / А. Ю. Рижкова. - С .123-127 Степаненко, Людмила Михайлівна. Наукові засади професійної підготовки студентів-психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами / Л. М. Степаненко. - С .128-132 Шанскова, Тетяна Ігорівна. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти / Т. І. Шанскова. - С .133-135 Яблочніков, Сергій Леонтійович. Аспекти професійної підготовки у ВНЗ фахівців економічного профілю / С. Л. Яблочніков. - С .136-139 Якименко, Олександр Геннадійович. Шляхи до підготовки висококваліфікованих фахівців лісового господарства / О. Г. Якименко. - С .140-143 Ярошко, Марія Миколаївна. Позааудиторна діяльність як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками / М. М. Ярошко. - С .144-146 Большакова, Інна Олексіївна. Підготовка вчителя початкової школи до інтегрованого навчання молодших школярів в Україні (кін. XX - поч. XXI ст.) / І. О. Большакова. - С .147-149 Довбня, Софія Олегівна. Тенденції розвитку програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в Україні (др. пол. XX ст. - поч. XXI ст.) / С. О. Довбня. - С .150-153 Кандиба, Марія Богданівна. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників у контексті соціально-медичного спрямування / М. Б. Кандиба. - С .154-158 Коляда, Наталія Миколаївна. Становлення та розвиток системи підготовки організаторів дитячого руху в Україні (1922-1936 рр.) / Н. М. Коляда. - С .159-162 Кресан, Тетяна Дмитрівна. Особливості підготовки бакалаврів дошкільної освіти у США / Т. Д. Кресан. - С .163-166 Меленець, Людмила Іванівна. Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у др. пол. XX ст. / Л. І. Меленець. - С .167-171 Новгородська, Юлія Григорівна. Стан дослідження проблеми професійної підготовки менеджерів дошкільної освіти в педагогічній науці / Ю. Г. Новгородська. - С .172-175 Новгородський, Руслан Григорович. Ідеї соціалізації особистості в контексті педагогічної спадщини Януша Корчака / Р. Г. Новгородський. - С .176-179 Петрученя, Ганна Григорівна. Умови та чинники формування гендерної культури радянської студентської молоді у 60-80-ті рр. XX ст.: історично-педагогічний аспект / Г. Г. Петрученя. - С .180-185 Томашевська-Прядун, Світлана Олександрівна. Формування основи етнонаціональних і виховних традицій японської нації (III - XVIII ст.) / С. О. Томашевська-Прядун. - С .186-188 Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Сучасні тенденції розвитку баянно-акордеонової освіти Сербії / О. А. Устименко-Косоріч. - С .189-192 Щука, Галина Петрівна. Розвиток напряму підготовки "туризм": досвід російської федерації / Г. П. Щука. - С .193-197 Левдер, Андрій Іванович. Історія української освіти та школи як один із напрямів наукових досліджень І. П. Крип’якевича / А. І. Левдер. - С .198-201 РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Самостійна робота студентів Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання) підготовка майбутніх вчителів Освіта--Зарубіжний досвід Освіта в зарубіжних країнах Творча діяльність Соціальний педагог Професійна підготовка вчителів Психологія дошкільника Дошкільна освіта Обдаровані діти США--освіта Сербія--освіта США--освіта--дошкільна освіта Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\; Крип'якевич, Іван Петрович (укр. історик ; 1886-1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/4 Журнал 2013г. N 4 Кононко, Олена. Вихователь-методист стратег і тактик / О. Кононко. - С.4-16. Галяпа, Марія. Планування як один з головних засобів управління часом / М. Галяпа, Л. Бондар. - С.17-24. Романюк, Ірина. Оперативний контроль - інструмент швидкого реагування на актуальні проблеми освітнього процесу в дошкільному закладі / І. Романюк. - С.25-33. Лимаренко, Наталія. Здоров’язбережувальні технології в дошкільному закладі: фітнес-програми / Н. Лимаренко. - С.34-39. Полякова, Людмила. Ходьба на ходулях - нетрадиційна форма фізкультурно-оздоров’ячої роботи / А. Полякова, О. Даніш. - С.40-44. Миронова, Світлана. Оформлення документації вчителями-дефектологами та вчителями спеціального дошкільного навчального закладу / С. Миронова. - С.46-51. Овденко, Тетяна. Особливості логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення зору / Т. Овденко. - С.52-59. Ільченко, Лариса. Працюємо з КОЗА-ДИСКом: вивчаємо функції програми / Л. Ільченко. - С.60-67. Користуємося календарем. - С.68-69. Карабаєва, Ірина. Подорож на повітряних кульках / І. Карабаєва, С. Рогова. - С.70-77. Клименко, Антоніна. Тривалість відпустки інструктора з фізкультури / А. Клименко. - С.78-79. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 64 Кононко, Олена. Вихователь-методист стратег і тактик / О. Кононко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 4. - С. 4-16. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі фывфывфыв: стратегія і тактика вихователя -- особистісно-орієнтований підхід -- компетентнісний підхід -- кількісний підхід до освіти -- якісний підхід до освіти -- моделі взаємодії Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: Д199251/2013/5 Журнал 2013г. N 5 Кононко, Олена. Плекаймо культуру потреб дитини / Олена Кононко. - С.2-9 Романюк, Ірина. Перспективне планування освітньої роботи вихователя / Ірина Романюк. - С.10-14 Кондратець, Інна. Пізнай себе : рефлексивні тренінги для педагогів / Інна Кондратець. - С.15-19 Негрянова, Світлана. Організація харчування дітей: огляд найважливіших змін в Інструкції / Світлана Негрянова. - С.20 Зміни до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах : затверджено наказом ... № 202/165 від 26.02.2013 р. / Україна. МОНмолодьспорт, М-во охорони здоров’я'я, М-во юстиції . - С.1-8 (Дод.) Божинський, Володимир . Платні послуги в дитсадку: правові аспекти / Володимир Божинський. - С.21-24 Лук’янова, С. Портфель емоцій майбутнього школяра : дидактично-розвивальний посібник для старших дошкільнят / С. Лук’янова. - С.25 Ошкадьорова, Таїсія. Профілактично-лікувальне розвивальне середовище в дитсадку / Таїсія Ошкадьорова. - С.26-27 Космодем’янська, Олена. Чарівний килимок-парашут : рухливі ігри з елементами кольоротерапії / Олена Космодем’янська ; Олена Космодем’янська. - С.28-29 Шалигіна, Наталія. Подорож країнами та континентами : заняття для старших дошкільнят / Наталія Шалигіна. - С.30-31 Майданюк, Аніта. Травнева роса - користь та краса! : заняття-спостереження на свіжому повітрі для середньої та старшої груп / Аніта Майданюк. - С.32-33 Довбня, Алла. Ведмедикова крамниця : заняття з економіки для старших дошкільнят / Алла Довбня. - С.34-35 Шахрай, Наталя. Полуничний бал : розвага на свіжому повітрі для старших дошкільнят / Наталя Шахрай, Інна Котовська . - С.36-39 Пентій, Ольга. Подихи весни в Куточках Краси / Ольга Пентій. - С.2 обкладинки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Д 36 Державний екзамен із соціальної педагогіки та технологій соціально-педагогічної діяльності [Текст] : навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності 6.010106 "Соціальна педагогіка" освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" (денної і заочної форм навчання) / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад. О. Л. Кононко [та ін.] ; за заг. ред. А. І. Конончук. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 52 с. - 13.75 грн. РУБ 371(073.3) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Соціальна педагогіка--державний екзамен Доп.точки доступа: Кононко, Олена Леонтіївна \уклад.\; Конончук, Антоніна Іванівна \уклад.\; Суховєєва, Наталія Миколаївна \уклад.\; Борисюк, Світлана Олексіївна \уклад.\; Новгородський, Руслан Григорович \уклад.\; Хлєбік, Світлана Ростиславівна \уклад.\; Володченко, Жанна Михайлівна \уклад.\; Качалова, Тетяна Василівна \уклад.\; Лісовець, Олег Васильович \уклад.\; Останіна, Ніна Степанівна \уклад.\; Сватенков, Олександр Васильович \уклад.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 10 НМК ф-т ПСР (7), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: НМК ф-т ПСР (7), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Д 46 Дипломна робота із соціальної педагогіки [Текст] : навчально-методичний посібник для студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" денної та заочної форм навчання / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад. О. Л. Кононко [и др.] ; за ред. А. І. Конончук. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 124 с. - Бібліогр.: с. 97-99. - 23.92 грн. РУБ 371(070.3) Рубрики: Соціальна педагогіка--Дипломні роботи Соціальна педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ Дипломні роботи--написання--соціальна педагогіка Дипломні роботи--оформлення Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Доп.точки доступа: Кононко, Олена Леонтіївна \уклад.\; Конончук, Антоніна Іванівна \уклад.\; Суховєєва, Наталія Миколаївна \уклад.\; Борисюк, Світлана Олексіївна \уклад.\; Хлєбік, Світлана Ростиславівна \уклад.\; Лісовець, Олег Васильович \уклад.\; Сватенков, Олександр Васильович \уклад.\; Володченко, Жанна Михайлівна \уклад.\; Останіна, Ніна Степанівна \уклад.\; Новгородський, Руслан Григорович \уклад.\; Конончук, Антоніна Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 10 фб (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (4) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (4) |
> Шифр: ВМДЗ/2014/1 Журнал 2014г. N 1 Ярославцева, Людмила. Повернутися обличчям до дитини / Л. Ярославцева. - С.4-9 : фотогр. Кононко, Олена. Картина світу сучасного дошкільника / О. Кононко. - С.10-18 : фотогр. Основні показники сформованості цілісної картини світу дітей шостого-сьомого років життя. - С.19. Основні завдання педагогів щодо формування у дошкільників цілісної картини світу. - С.20. Бернацька, Олена. Безумовне прийняття дитини: поради батькам / О. Бернацька. - С.21-25 : фотогр. Бєлєнька, Ганна. Найліпший мотив до діяльності, або Давай зробимо це разом / Г. Бєлєнька. - С.26-29 : фотогр. Переможців нагороджено!. - С.32 : фотогр. Положення про конкурс "Методичний аспект організації дослідно-експериментальної діяльності педагогів". - С.33-35. Організація дослідно-експериментальної роботи в дошкільному навчальному закладі. - С.36-37. Максимова, Віра. Правова освіта дітей та батьків: системний підхід / В. Максимова. - С.38-50 : фотогр. Черній, Галина. Ляльковий театр на дерев’яних ложках: майстер-клас / Г. Черній. - С.51-55 : фотогр. Різновиди театральної ляльки-рукавички. - С.56-57 : фотогр. Сиротич, Наталія. Театр ляльок-підколінників - новий вид лялькового театру / Н. Сиротич. - С.58-64 : фотогр. Шаповал, Олена. Чия мама найкраща? : свято 8 Березня для молодших дошкільників та їхніх мам / О. Шаповал, Л. Ляшенко. - С.65-68 : іл. Пастухова, Наталя. Спляча красуня : мюзикл для дітей старшого дошкільного віку / Н. Пастухова. - С.69-75 : іл. Суховерха, Ганна. Вийшли діточки із хати весну красну зустрічати / Г. Суховерха. - С.76-79 : іл. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 64 Кононко, Олена. Картина світу сучасного дошкільника / О. Кононко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 1. - С. 10-18 : фотогр. Рубрики: Дошкільники--формування світогляду Світогляд дошкільнят Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: сучасні дошкільники -- світогляд -- світоглядні уявлення -- цілісна картина світу -- складові картини світу -- образ власного Я -- образ Світу Аннотация: Стаття присвячена проблемі формування світогляду сучасних дошкільників. Охарактеризовано чинники, що зумовлюють розвиток сучасної дитини та розглянуто її основні характеристики. Розкрито роль дорослого у формуванні образу Світу та власного Я дитини-дошкільника. Визначено складові цілісної картини світу дітей дошкільного віку. Подано орієнтовну тематику освітньої роботи щодо формування світоглядних уявлень дошкільників. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |