> Шифр: ШС1/2004/2(січень) Газета 2004г. N 2(січень) Кононко, О. Проблеми дитини перехідної доби / О. Кононко. - С.1-3. фывфыв: сучасна дитина, дитяча психологія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |
Кононко, О. Проблеми дитини перехідної доби [Текстььь] / О. Кононко> // Шкільний світ. - 2004. - N2(січень). - С. 1-3.
Рубрики: дитяча психологія фывфывфыв: сучасна дитина -- дитяча психологія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |
> Шифр: П697217/2004/12 Журнал 2004г. N 12 ( Дитина у кризовому соціумі: як її розуміти і виховувати) Кононко, О. Дитина перехідної доби / О. Кононко. - С.4-7 Яке нам потрібне виховання. - С.8-19 Педагогічна взаємодія учителя й учня. Методичні поради. - С.20-36 Києнко-Романюк, Л. Правила поведінки.Тренінг для підлітків / Л. Києнко-Романюк ; Л. Толмачова; О. Колонькова; Р. Охрімчук. - С.37-39 Києнко-Романюк, Л. Як себе захистити. Тренінг із формування правового світогляду для учнів 12-16 років / Л. Києнко-Романюк ; О. Колонькова; Р. Охрімчук. - С.40-43 Толмачова, Л. Бережи свою планету.Тренінг із формування екологічного мислення підлітків / Л. Толмачова ; О. Колонькова; Р. Охрімчук. - С.44-49 Я-репортер. Психологічна гра з розвитку внутрішньогрупових взаємин для дітей 11-14 років. - С.50-55 Віртуальний світ. Психологічна гра з розвитку навичок прийняття рішень для молодших підлітків. - С.56-73 Світ хаосу. Командна гра з розвитку навичок колективної взаємодії для дітей 13-15 років. - С.74-83 Колонькова, О. Ваш вибір. Тренінг самостійного пошуку для старшокласників / О. Колонькова ; Р. Охрімчук. - С.84-88 Колонькова, О. Шлях до гармонії.Тренінг із пошуку шляхів розв’язання життєвих суперечностей для старшокласників / О. Колонькова ; Р. Охрімчук. - С.89-95 Охрімчук, Р. Про межі багатоликої любові. Матеріали для бесід із дітьми / Р. Охрімчук. - С.96-112 Охрімчук, Р. Як навчитися запобігати агресії / Р. Охрімчук. - С.113-127 Лукова, С. Репродуктивне здоров’я. Ділова гра для старшокласників / С. Лукова. - С.79-83 Охрімчук, Р. Що перешкоджає вчителю чути учня / Р. Охрімчук. - С.29-31 Охрімчук, Р. Як любити учнів / Р. Охрімчук. - С.32-36 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кононко, О. Дитина перехідної доби [Текстььь] / О. Кононко> // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2004. - N12( Дитина у кризовому соціумі: як її розуміти і виховувати). - С. 4-7
Рубрики: Сучасні діти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кононко, О. Сучасний дитсадок: який він? [Текстььь] / О. Кононко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2006. - N7. - С. 3-6. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дитячий садок Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
> Шифр: Д199251/2007/5 Журнал 2007г. N 5 Кононко, О. Особистісна орієнтація - пріоритет сьогодення / О. Кононко. - С.3-6 Бєлєнька, Г. Експериментування - крок до пізнання / Г. Бєлєнька. - С.7-10 Титаренко, Т. Мистецтво бути щасливою / Т. Титаренко. - С.11-15 Стриженко, Л. Художня студія: розвиток творчих здібностей / Л. Стриженко. - С.20-21 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кононко, О. Особистісна орієнтація - пріоритет сьогодення [Текстььь] / О. Кононко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N5. - С. 3-6 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: дошкільне виховання фывфывфыв: особистість -- буття -- свідомість -- діяльність -- суб’єкт життєдіяльності Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДВ-2/2008/1 Журнал 2008г. N 1 Гончаренко, А. Особистісно орієнтована модель освіти : підготовка педагога / А. Гончаренко. - С.10-13 Кононко, О. Про Базову програму розвитку дошкільника " Я у світі" / О. Кононко. - С.3-7 Харченко, А. Метод проектів на службі у педагогів / А. Харченко. - С.18 Шульга, Л. Метелики : Цикл розвивальних ігор із дослідження кольорів / Л. Шульга. - С.24-25 Замелюк, М. У мам сьогодні свято - Жіночий світлий день : Літературно-музична композиція / М. Замелюк. - С.27 Кривошлик, Н. Ігри з нестандартними матеріалами / Н. Кривошлик. - С.28-29 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кононко, О. Про Базову програму розвитку дошкільника " Я у світі" [Текстььь] / О. Кононко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2008. - N1. - С. 3-7 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДВ-2/2008/7 Журнал 2008г. N 7 Кононко, О. Дитяча креативність крізь призму Базової програми "Я у Світі" / О. Кононко. - С.3-7 Плохій, З. Я і Світ навколо. Особистісно орієнтований підхід у формуванні ставлення дошкільнят до природи / З. Плохій. - С.8-21 Кот, Н. РОзвивальне екологічне середовище в дитсадку / Н. Кот. - С.22-23 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кононко, О. Дитяча креативність крізь призму Базової програми "я у світі (програма розвитку)" [Текстььь] / О. Кононко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2008. - N7. - С. 3-7 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта фывфывфыв: креативні технології навчання -- БАЗОВА ПРОГРАМА Я У СВІТІ (ПРОГРАМА РОЗВИТКУ) -- я у світі (програма розвитку) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2010/9 Журнал 2010г. N 9 Кононко, О. Розвиток особистості у континуумі життєдіяльності: сутність, напрями, гуманітарна експертиза / О. Кононко. - С.4-18 Андруняк, А. Табель успіху як засіб моніторингу якості дошкільної освіти / А. Андруняк. - С.18-25 Сиротич, Н. Психофізична свобода у професійній діяльності вихователя / Н. Сиротич. - С.27-32 Галяпа, М. Інформаційно-стендові технології у роботі методичної служби дошкільного навчального закладу / М. Галяпа. - С.33-37 Бех, І. Значення методу педагогічного умовляння у вихованні особистості / І. Бех. - С.38-45 Кот, Н. Куточок природи у дошкільному закладі / Н. Кот. - С.46-51 Дмитренко, І. Організація профільної групи "У гармонії з природою" / І. Дмитренко. - С.52-62 Черкасова, О. Мале географічне товариство у дошкільному закладі / О. Черкасова. - С.63-73 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кононко, О. Розвиток особистості у континуумі життєдіяльності: сутність, напрями, гуманітарна експертиза [Текст] / О. Кононко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2010. - N 9. - С. 4-18 Рубрики: Дошкільна освіта Особистісно-орієнтована освіта--дошкільна Кафедра дошкільної освіти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/9 Журнал 2012г. N 9 Вогініч, Ольга. Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток / О. Вогініч. - С.4-8. Мулик, Наталія. Культурно-гігієнічні навички як засіб зміцнення здоров’я / Н. Мулик. - С.9-17. Сидельникова, Ольга. Особистість дитини: самоставлення та самосвідомість / О. Сидельникова. - С.18-25. Фурсова, Сніжанна. Дитячі таланти та обдарованість / С. Фурсова. - С.26-33. Гавриш, Наталія. Коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності дітей / Н. Гавриш. - С.34-44. Самойлова, Світлана. Виявлення індивідуальних особливостей дітей / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.45-51. Малишева, Ольга. Атестація педагогчних працівників: вивчення професійної діяльності педагогів / О. Малишева. - С.52-56. Малишева, Ольга. Атестація педагогічних працівників з повною вищою педагогічною освітою, які працюють не фахом / О. Малишева Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на жовтень. - С.62-64. Перелік програм рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році. - С.65. Аплодуємо переможщям. - С.66-67. Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.68-72. Свята та цікаві події жовтня. - С.73-74. Жижина, Ірина. Пригоди Павучка / І. Жижина. - С.75-79. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 64 Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 9. - С. 68-72. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагогічний колектив наставництво фывфывфыв: організація наставництва -- вихователь-методист -- соціально-психологічні аспекти -- наставник-коуч -- професійна майстерність -- професійний досвід Аннотация: У статті надається матеріал про організацію наставництва для безболісної адаптації та досягнення початківцями професійної майстерності в ДНЗ. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Кононко, О. Плекаймо культуру потреб дитини [Текст] / О. Кононко> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 5. - С. 2-9 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання Дошкільне виховання--соціальне виховання фывфывфыв: дитячі потреби -- система цінностей Аннотация: В статті розповідається про те, як "окультурити" основні потреби дошкільняти, тобто привести їх у відповідність з життєвими реаліями та сутнісними, прирдними силами самої дитини, виховати доступну віку культуру дитячих бажань, збалансувати елементарні матеріальні й морально-духовні запити дитини і забезпечити їх позитивний вплив на становлення особистості дошкільняти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ф 79 Формуємо у старших дошкільників цілісне світобачення [Текст] : навч.-метод. посіб. / О. Л. Кононко, В. О. Луценко, С. П. Нечай та ін. ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пробл. виховання. - К. : ІПВ ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 260 с. : табл. - Бібліогр. : с. 254-259. - ISBN 978-966-189-236-0 : 107.29 грн. РУБ 372(075.3) Рубрики: Дошкільники--Формування цілісного світобачення Дошкільники--розвиток особистості Кафедра дошкільної освіти Аннотация: Навчально-методичний посібник присвячений актуальній проблемі формування у дітей старшого дошкільного віку цілісного світобачення. У посібнику представлено інформацію, яка дозволить педагогам і батькам зорієнтуватися у сучасних аспектах освітньої роботи, пов'язаної із формуванням цілісного світобачення у старших дошкільників, допоможе у виборі шляхів та засобів інтеграції розрізнених знань про себе та довкілля, сприятиме формуванню в дошкільному дитинстві первинного дитячого світогляду як важливого життєвого орієнтиру. Доп.точки доступа: Кононко, О. Л.; Луценко, В. О.; Нечай, С. П.; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут проблем виховання (Київ) Экземпляры всего: 5 фб (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/5 Журнал 2017г. N 5 Романюк, І. СМС для вихователів-методистів / Ірина Романюк, Світлана Боднарук. - С.4–8. Дятленко, Н. Лялька як персона, або Нові можливості застосування ляльки в педагогічному процесі / Наталія Дятленко. - С.9–14. Лохвицька, Л. Іграшки – "моральні путівники" дошкільників / Любов Лохвицька, Оксана Михайленко, Тетяна Гнатенко, Людмила Єфіменко. - С.15–23. Другие авторы: Михайленко О., Гнатенко Т., Єфіменко Л. Лук’янова, С. Емоційні намистинки для маленької дитинки: емоційно-розвивальне середовище / С. Лук’янова ; Світлана Лук’яноа. - С.24–31. Кононко, О. Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість / Олена Кононко. - С.32–39. Клименко, Л. Розвиваємо лідерський потенціал дошкільників: семінар / Людмила Клименко. - С.40–48. Варфоломєєва, Т. "Четвертий зайвий" – не зайвий у корекційній роботі / Тетяна Варфоломєєва, Валентина Литвинова. - С.49–53. Кобякова, Д. Театр мімів, або Ігри перед дзеркалом з батьками : [інформ. стенд] / Д. Кобякова. - С.53–54. День родини. - С.56–57. Джемула, Г. Родина у кожного : сценарій родин. свята / Галина Джемула. - С.58–63. Складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу: чек-ліст : [пам’ятка для вихователя-методиста]. - С.64–65. Виявлення пропозицій педагогів для складання річного плану роботи дошкільного навчального закладу : [анкета для педагогів]. - С.66–67. Особливості організації тренінгу. - С.68–69. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кононко, О. Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість / Олена Кононко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 32–39. - Зміст: Прояви емоційної сприйнятливості і чутливості ; Визначення типу особистості за допомогою шкали оцінювання ; Засоби впливу на емоційну чутливість ; Додаток : Методи формування емоційної сприйнятливості дітей старшого віку.
фывфывфыв: емоції -- емоційний розвиток -- емоційна сприйнятливість -- емоційна чутливість -- особистісні якості -- особистість -- діти дошкільного віку -- старший дошкільний вік -- засоби впливу -- методи формування -- психогімнастичні вправи -- малювання -- складання оповідань Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/2 Журнал 2018г. N 2 Кононко, О. Виховуємо совість у дошкільному віці: чи не зарано? / Олена Кононко. - С.4–15. Як виховати чесну дитину. - С.[16]. Агіляр, Туклер В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Вікторія Агіляр Туклер. - С.17–22. Буданцева, Н. Самооцінка старших дошкільників / Наталія Буданцева. - С.23–31. Безсонова, О. Полілог: просто про складне / Ольга Безсонова. - С.32–37. 6 прийомів ефективної взаємодії з колективом. - С.[36–40]. Бєлєнька, Г. Ранкова гімнастика від А до Я / Ганна Бєлєнька, Лариса Гаращенко. - С.41–46. Моніторинг якості проведення ранкової гімнастики : [шпаргалка]. - С.[47]. Проводимо ранкову гімнастикку правильно. - С.48–50. Тоцька, Т. Добре слово, або Як прищепити любов до рідної мови / Тетяна Тоцька. - С.51–57. Міжнародний день води. - С.58–59. Лизогуб, М. Вода – джерело життя : розвага для ст. дошкільнят / М. Лизогуб. - С.60–64. Рубальська, Н. Музично-дидактична казка як форма розваги : Наталія Рубальська / Н. Рубальська. - С.65–71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |