> Шифр: ПШ-2/2006/9 Журнал 2006г. N 9 Бойченко, Т. "Основи здоров’я" в початковій школі / Т. Бойченко, Н. Коваль. - С.34-37. Савченко, О. Орієнтовне планування уроків з предмета "Основи здоров’я" на І семестр / О. Савченко, Т. Бойченко, Н. Коваль. - С.38-45. Хорошковська, О. Формування умінь діалогічного мовлення учнів 1 класів / О. Хорошковська. - С.49-51. Корнієнко, С. Ваша дитина стала школярем / С. Корнієнко. - С.52-57. "Барвінок": барвінкова республіка живе!. - С.61. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Корнієнко, С. Ваша дитина стала школярем [Текстььь] / С. Корнієнко> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2006. - N9. - С. 52-57. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Першокласники Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Воронова, Н. Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. Воронова. - С.5-6. Казаннікова, О. Тривожність молодших школярів / О. Казаннікова. - С.9-10. Нагрибельна, І. Використання проблемних ситуацій на уроках української мови / І. Нагрибельна, О. Мала. - С.12-13. Сугейко, Л. Вивчення елементів стилістики у 4 класі / Л. Сугейко. - С.14-17. Полєвікова, О. Мотиваційні аспекти позакласної роботи з української мови / О. Полєвікова. - С.17-21. Манько, Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічноб навичкою письма / Н. Манько. - С.21-24. Федорова, О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учніми з мовленнєвими вадами / О. Федорова. - С.24-25. Борисенко, Н. Моделі як засіб формування уявлень про явища природи / Н. Борисенко. - С.32-33. Гуменко, Є. Птахи / Є. Гуменко. - С.61-63. Корнієнко, С. Батьківські збори "Режим дня молодшого школяра": (збори-лекція) / С. Корнієнко; Р. Охрімчук; Т. Голінська; А. Владимирова. - С.58-60. Охрімчук, Р. "Дитина у ситуації соціальної кризи": Ділова гра / Р. Охрімчук; Т. Голінська; А. Владимирова. - С.55-57. Голінська, Т. Інтегрований урок як засіб синтезу різних видів мистецтва / Т. Голінська; А. Владимирова. - С.41-42. Владимирова, А. Інтонація і виразність у співі на основі народної пісні. Урок музики, 3 клас / А. Владимирова. - С.39-40. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Корнієнко, С. Батьківські збори "Режим дня молодшого школяра": (збори-лекція) [Текстььь] / С. Корнієнко; Р. Охрімчук; Т. Голінська; А. Владимирова> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 58-60. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: батьківські збори Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КР-1/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Яцюк, В. Про Шевченківські реліквії у Варшаві / В. Яцюк. - С.13-21 Олійник, Б. З окупаційного зошита: Поезія / Б. Олійник. - С.31-57 Шейко-Медведєва, Н. Мотузка від Господа / Н. Шейко-Медведєва. - С.71-120 Корнієнко, С. Від етнічної міфопоетики до християнської постісторії / С. Корнієнко. - С.127-137 Коваленко, А. Табу / А. Коваленко. - С.141-155 Дністровий, А. Гопи і філософія (щоденник, 2003-й) / А. Дністровий. - С.157-202 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Корнієнко, С. Від етнічної міфопоетики до християнської постісторії [Текстььь] / С. Корнієнко> // Київська Русь : Літературний журнал. - 2007. - N3. - С. 127-137 Рубрики: міфотворчість Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УШ/2019/10/12 Журнал 2019г. N 10/12 Климко, Л. В. Соціальне партнерство – визначальний стандарт громадсько-активної школи / Л. В. Климко. - С.2–6. Сєдова, Т. Д. Виховання патріотизму за умов сучасних викликів інформаційного суспільства / Т. Д. Сєдова, І. В. Чепіга. - С.8–11. - Бібліогр.: 12 назв. Козлова, С. С. Фінська школа з погляду українського вчителя / С. С. Козлова. - С.13–15. Калошин, В. Ф. Навчена безпорадність: що це і як вона впливає на дитину? / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.16–21. Бурцев, М. В. Школа реформаторських ідей педагогічної системи М. П. Гузика як модель інноваційного закладу освіти / М. В. Бурцев. - С.22–25. - Бібліогр.: 3 назви. Гептельманова, М. М. Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти / М. М. Гептельманова. - С.26–28. - Бібліогр.: 4 назви. Голубнича, О. В. Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності / О. В. Голубнича. - С.29–31. - Бібліогр.: 5 назв. Задніпровська, В. В. Упровадження здоров’язберігальних технологій в освітній процес закладу освіти / В. В. Задніпровська. - С.32–33. - Бібліогр.: 5 назв. Калініченко, М. О. Готовність педагогів до інноваційної діяльності у контексті реформування освіти / М. О. Калініченко. - С.34–36. - Бібліогр.: 5 назв. Коваленко, А. Є. Дистанційне навчання як актуальний етап інформатизації закладу загальної середньої освіти / А. Є. Коваленко. - С.37–39. - Бібліогр.: 4 назви. Корнієнко, С. П. Використання хмарних технологій в управлінні закладом освіти / С. П. Корнієнко. - С.40–42. - Бібліогр.: 4 назви. Косачова, Н. М. Коучинг як інноваційний підхід до управління персоналом у закладі освіти / Н. М. Косачова. - С.43–45. - Бібліогр.: 4 назви. Захарченко, Ю. О. Організація науково-дослідницької діяльності педагогів / Ю. О. Захарченко. - С.46–47. - Бібліогр.: 5 назв. Масюженко, Д. В. Упровадження тайм-менеджменту як інноваційної технології управління в роботу закладу освіти / Д. В. Масюженко. - С.48–50. - Бібліогр.: 4 назви. Матвєєва, Н. В. Умови впровадження інновацій у закладі загальної середньої освіти / Н. В. Матвєєва. - С.51–53. - Бібліогр.: 2 назви. Руденко, О. С. Школа-родина як модель сучасного закладу освіти / О. С. Руденко. - С.54–56. - Бібліогр.: 4 назви. Хурда, А. А. Формування інформаційної культури педагогічних працівників / А. А. Хурда. - С.57–59. - Бібліогр.: 6 назв. Шелест, В. А. Інноваційні підходи в організації і проведенні педагогічних рад / В. А. Шелест. - С.60–72. - Бібліогр.: 15 назв. Дишко, О. П. Упровадження інноваційних технологій у початковій ланці як засіб розвитку інтересу в учнів до вивчення навчальних дисциплін : (засідання пед. ради) / О. П. Дишко. - С.73–76. Касьяненко, С. В. Інноваційні підходи до організації та проведення педагогічної ради / С. В. Касьяненко. - С.77–80. - Бібліогр.: 6 назв. Батраченко, О. В. Використання ігрових технологій в освітньому процесі як засіб соціалізації особистості дитини : (нетрадиційне засідання пед. ради у формі тренінгу) / О. В. Батраченко, Л. Ф. Чипчева. - С.81–89. - Бібліогр.: 10 назв. Стельмах, А. Г. Педагогіка партнерства в освітніх округах / А. Г. Стельмах. - С.90–93. Пально, Н. В. Педагогіка партнерства у виховному процесі / Н. В. Пально. - С.94–95. - Бібліогр.: 5 назв. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 67 Корнієнко, С. П. Використання хмарних технологій в управлінні закладом освіти / С. П. Корнієнко> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 40–42. - Бібліогр.: 4 назви.
фывфывфыв: ІКТ -- інформаційно-комунікаційні технології -- заклади освіти -- хмарні технології -- управління закладом освіти Аннотация: Розкрито сутність хмарних технологій і їх використання в освіті, розроблено алгоритм упровадження хмарних технологій в управління закладом освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |