> Шифр: ВОУ1/2012/3 Журнал 2012г. N 3 Андрущенко, Віктор Петрович. Академічна співпраця / Віктор Андрущенко. - С.5-7 Пілов, Петро Іванович. Вірність традиціям і відповідність часу / Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько. - С.8-15 Косова, Беата. Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова. - С.16-23 Зеленков, Анатолій Ізотович. Философия как фундаментальная ценность в культуре глобализирующегося мира / Анатолій Зеленков. - С.24-37. - Бібліогр.: 14 назв. Уваркіна, Олена Василівна. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору / Олена Уваркіна. - С.38-44. - Бібліогр.: 11 назв. Касьянов, Дмитро Володимирович. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення / Дмитро Касьянов. - С.45-50. - Бібліогр.: 16 назв. Перглер, Тетяна Іванівна. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення / Тетяна Перглер. - С.51-58. - Бібліогр.: 14 назв. Гончаров, Володимир Іванович. Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров. - С.59-65. - Бібліогр.: 11 назв. Кофанова, Олена Вікторівна. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / Олена Кофанова. - С.66-74. - Бібліогр.: 8 назв. : рис. Козлакова, Галина Олексіївна. Організація комп’ютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Галина Козлакова, Наталія Сура. - С.75-82. - Бібліогр.: 15 назв. Дідков, Олександр Михайлович. Освіта для здоров’я та сталого людського розвитку / Олександр Дідков. - С.83-88. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Ганаба, Світлана Олександрівна. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба. - С.89-95. - Бібліогр.: 15 назв. Кірейчева, Євгенія Володимирівна. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя / Євгенія Кірейчева. - С.96-100. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Слюсаренко, Олена Миколаївна. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом / О. М. Слюсаренко ; Олена Слюсарено. - С.101-108. - Бібліогр.: 5 назв. : табл. Корсак, Юрій Костянтинович. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Юрій Корсак. - С.109-115. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Корсак, Юрій Костянтинович. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Юрій Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 109-115 : табл. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Викладання "Концепції сучасного природознавства" у ВНЗ Кафедра біології Вища освіта в зарубіжних країнах Росія--вища освіта фывфывфыв: сталий розвиток -- Концепції сучасного природознавства, дисципліна -- філософські дисципліни -- новий світогляд -- нанонауки -- піконауки -- фемтонауки -- нанотехнології -- ноотехнології -- досвід викладання -- екобезпечний розвиток Аннотация: З урахуванням зарубіжного і національного досвіду можна стверджувати, що прогрес в економіці і сподівання на перехід людства до сталого розвитку можливі тільки на основі залучення людських і фінансових ресурсів до природобезпечних технологій, нано-, піко- і фемтонаук з одночасним формуванням нового світогляду молоді. Серед засобів успішного формування такого світогляду студентів - нова філософська дисципліна "Концепції сучасного природознавства", яка широко використовується у Росії і має перспективи в Україні. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОІУ/2012/15/4 Журнал 2012г. т.15 N 4 Бахрушин, Володимир. Якість вищої освіти та сучасні підходи до її вимірювання / В. Бахрушин, О. Горбань. - С.7-11. - Бібліогр.: 16 назв. Паращенко, Людмила. Підвищення ефективності шкільної освіти: українська практика та європейський досвід / Л. Паращенко. - С.12-17. Рибальченко, Денис. Нормативно-правове забезпечення управління якістю освітніх послуг у загальноосвітньому навчальному закладі / Д. Рибальченко. - С.25-28. Рідей, Наталія. Аналіз міжнародного інституційного регулювання у сфері управління й забезпечення якості освіти / Н. Рідей [и др.]. - С.29-42. Другие авторы: Ільчик А., Шофолов Д., Паламарчук, Світлана Добровська, Людмила. Формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх фахівців в умовах інтегративного підходу до освіти / Л. Добровська. - С.43-50. Данилова, Галина. Методична акмеологія: стратегічний ресурс професійно-особистісного розвитку методиста системи післядипломної освіти / Г. Данилова. - С.51-64. Корсак, Костянтин. Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.70-76. Сініцина, Ірина. Проблеми та перспективи інноваційної діяльності вищих навчальних закладів України / І. Сініцина. - С.77-80. Горпинюк, Валентин. Аспекти періодизації розвитку системи підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення (друга половина XX- початок XXI століття) / В. Горпинюк. - С.81-91. - Бібліогр.: 38 назв. Петрук, Вікторія. Філософський аспект сучасної освіти / В. Петрук. - С.102-108. Шляхова, Валентина. Сучасні тенденції функціонування власних імен людей / В. Шляхова. - С.128-135. Присяжна, Тетяна. Методичні рекомендації до викладання українознавства у загальноосвітніх навчальних закладах / Т. Присяжна. - С.136-139. Короб, Антоніна. Навчально-методичний комплект для загальноосвітніх навчальних закладів : понятійно-термінологічний аналіз критерії впровадження у навчальний процес / А. Короб. - С.140-147. - Бібліогр.: 18 назв. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Костянтин. Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства [Текст] / К. Корсак, Ю. Корсак> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 70-76. Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність Освіта--освіта для сталого розвитку Сталий розвиток--ноотехнології фывфывфыв: нооекологія -- ноосуспільство -- ноорозвиток -- сонячна енергетика -- освіта для сталого розвитку Доп.точки доступа: Корсак, Юрій Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 55 Вища освіта України [Текстььь] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - . № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 1 / відп.ред. вип. : М. М. Левшин, Гр. В. Луценко. - 2012. - 642 с. - ). - 35.00 грн. Содержание: ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ Андрущенко, Віктор Петрович. Потреба, можливість і реальність конституційного процесу у галузі освіти / В. П. Андрущенко. - С .7-15 Кузьмінський, Анатолій Іванович. Моделювання освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця в контексті компетентнісного підходу / А. І. Кузьмінський. - С .29-42 Зязюн, Іван Андрійович. Майстерність вчителя як система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі його педагогічної діяльності й дії / І. А. Зязюн. - С .43-55 Бех, Іван Дмитрович. Виховний простір у розвитку особистості / І. Д. Бех. - С .56-66 Степко, Михайло Филимонович. Механізми реалізації завдань розвитку ідей побудови єдиного європейського освітнього простору в умовах сьогодення / М. Ф. Степко. - С .67-76 Глузман, Олександр Володимирович. Освітні ресурси вищої освіти в Україні: методологічні основи / О. В. Глузман, Ю. П. Дудник, В. І. Фадєєв. - С .77-85 Вернидуб, Роман Михайлович. Управління інноваційним розвитком університету: досягнення стратегічних переваг / Р. М. Вернидуб. - С .149-152 Покась, Віталій Петрович. Підготовка та використання педагогічних кадрів інтернатних закладів освіти як державна проблема / В. П. Покась. - С .153-159 Працьовитий, Микола Вікторович. Сучасна математика і математична освіта у педагогічному університеті / М. В. Працьовитий, Я. В. Гончаренко. - С .160-164 Уваркіна, Олена Василівна. Основні особливості української освіти як системи / О. В. Уваркіна. - С .177-184 Дем’яненко, Наталія Миколаївна. Європейський вектор проектування підготовки національних педагогічних кадрів / Н. М. Дем’яненко. - С .185-196 Ягупов, Василь Васильович. Компетентнісний підхід у професійній освіті / В. В. Ягупов. - С .197-204 ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ Джура, Олександр Дмитрович. Життєвий потенціал особистості: формування та реалізація у трансформаційному суспільстві / О. Д. Джура. - С .227-234 Корсак, Костянтин Віталійович. Ноотехнологічні виклики і скерування болонського та лісабонського процесів на інтеграцію вищої освіти й науки / К. В. Корсак, Ю. К. Корсак. - С .235-242 Панченко, Леся Миколаївна. Потенціал освіти та виклики сьогодення / Л. М. Панченко. - С .258-264 Сингаївська, Алла Михайлівна. Трансформації вищої освіти:контекст стійкого розвитку, засади соціальної відповідальності, ноосферний аспект / А. М. Сингаївська. - С .273-282 Ярошенко, Алла Олександрівна. Якість освіти в Україні як індикатор входження у європейський освітній простір / А. О. Ярошенко. - С .288-293 ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА Авхутська, Світлана Олександрівна. Особливості організації процесу формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії / С. О. Авхутська. - С .318-324 Багрій, Тетяна Володимирівна. Проблеми морального виховання у духовній спадщині Сильвестра Лебединського / Т. В. Багрій. - С .325-331 Біда, Антоніна Петрівна. Структура і проблеми обдарованості / А. П. Біда. - С .332-334 Борисенко, Лариса Леонідівна. Активізація науково-пізнавальної діяльності студентів засобами інноваційних технологій навчання / Л. Л. Борисенко. - С .335-342 Гуревич, Роман Семенович. Мобільне навчання - інноваційна освітня технологія / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. - С .370-376 Двіжона, Оксана Володимирівна. До питання про інтерактивні технології навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти / О. В. Двіжона, М. І. Олійник. - С .384-391 Коберник, Галина Іванівна. Формування особистості майбутніх педагогів в умовах гуманістично орієнтованої навчальної взаємодії / Г. І. Коберник. - С .426-431 Кравцов, Віталій Олександрович. Формування методологічної культури як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя / В. О. Кравцов. - С .439-445 Серман, Леся Ігорівна. Сучасні підходи до формування професійного іміджу вчителя / Л. І. Серман. - С .494-501 Сінельникова, Наталія Оленівна. Педагогічна культура майбутнього вчителя / Н. О. Сінельникова. - С .502-506 Фарбак, Тетяна Миколаївна. М. О. Лавровський: невідомі сторінки життя та діяльності / Т. М. Фарбак. - С .527-533 Шишова, Інна Олексіївна. Підготовка студентів педагогічного університету до діалогічного спілкування в умовах інклюзивної освіти / І. О. Шишова. - С .565-573 Мамедова, Надія Олександрівна. Наукове обгрунтування та характеристика педагогічних умов формування толерантності студентської молоді / Н. О. Мамедова. - С .611-615 РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта--педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології--вища освіта Інноваційні технології навчання Інформаційна культура Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга--якість моделювання (педагогіка) Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність --вчителі Педагогічна культура фывфывфыв: аксіопедагогіка Доп.точки доступа: Левшин, М. М. \ред.\; Луценко, Гр. В. \ред.\; Лебединський, Сильвестр (письменник, філософ, богослов) \о нем\; Лавровський, Микола Олексійович (вчений, професор російської словесності і педагогіки ; 1825-1899) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ВОУ1/2013/3 Журнал 2013г. N 3 Андрущенко, Віктор. Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення / Віктор Андрущенко. - С.5-8 Вітренко, Юрій. Освіта України в Системі національних рахунків / Юрій Вітренко. - С.9-22. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Молодиченко, Валентин. До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького / Валентин Молодиченко. - С.23-29 Лапенок, Марія. 10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності / Марія Лапенок. - С.30-34 : рис. Корсак, Костянтин. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак. - С.35-41. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Набок, Микола. Філософські засади ефективності управління освітою / Микола Набок. - С.42-50. - Бібліогр.: 12 назв. Луговий, Володимир. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи / Володимир Луговий, Світлана Калашнікова, Жаннета Таланова. - С.51-59. - Бібліогр.: 24 назви. : табл. Коваленко, Вільям. Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / Вільям Коваленко. - С.60-67. - Бібліогр.: 11 назв. Смолінська, Олеся. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / Олеся Смолінська. - С.68-73. - Бібліогр.: 13 назв. Ганаба, Світлана. Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект / Світлана Ганаба. - С.74-81. - Бібліогр.: 16 назв. Варецька, Олена. Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти / Олена Варецька. - С.82-88. - Бібліогр.: 16 назв. Сбруєва, Аліна. Інтернаціоналізація вищої освіти: пріоритети комплексної стратегії Європейського Союзу / Аліна Сбруєва. - С.89-95. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Похресник, Анатолій. Новітні зміни середньої і вищої професійної освіти у розвинених державах світу / Анатолій Похресник. - С.96-102. - Бібліогр.: 5 назв. : табл. Курбатов, Сергій. Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів / Сергій Курбатов. - С.103-110. - Бібліогр.: 25 назв. : табл. Педагогічна Конституція Європи. - С.111-116 Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 69 Корсак, Костянтин. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 35-41 : рис. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Людство--глобальне майбутнє Вища освіта--перспективи розвитку, 21 ст. Вища освіта--філософія освіти Філософія--соціальна філософія--людство Філософія, 21 ст. фывфывфыв: філософія -- ноофілософія -- глобалізація -- виживання людства -- форсайт -- ноотехнології -- ноосуспільство -- вища освіта 21 століття -- соціальна філософія Аннотация: Розглянуто глобальну сучасність і майбутнє на основі найновіших наукових досягнень з урахуванням того, що може бути відкритим і використаним у перспективі. Цей підхід ми вважаємо результативнішим від усіх інших, оскільки він має ознаки справжнього форсайту і дає підстави запропонувати створення ноофілософії XXI століття як засобу формування для людства можливості стати мудрішим без втрат від глобальних катаклізмів, а також визначити особливості вищої освіти XXI ст. Доп.точки доступа: Корсак, Юрій Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ВОУ1/2014/1 Журнал 2014г. N 1 Андрущенко, Віктор. Університетська автономія: нові виклики / В. Андрущенко. - С.5-14. Луговий, Володимир. Автономія та лідерство в європейському просторі вищої освіти / В. Луговий [и др.]. - С.14-21. Другие авторы: Калашнікова С., Слюсаренко О., Таланова Жаннета Панченко, Леся. Значення демократії в університетській освіті / Л. Панченко. - С.21-28. Бабій, С. Основні напрями модернізації освіти: тенденції та перспективи / С. Бабій. - С.28-34. Скиртач, Віолета. Концепція суб’єкта в антипсихіатрії у філософському освітньому дискурсі / В. Скиртач, О. Періг. - С.34-40. Корсак, Костянтин. Футорологічні вимоги до освіти і науки у новому столітті / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.40-47. Коваленко, Оксана. Нанотехнологічні відкриття та розробки в науково-дослідних установах України / О. Коваленко. - С.47-54. Похресник, Анатолій. Синергетично-форсайтні підходи до змін національної вищої освіти / А. Похресник. - С.54-60. Лесик, Ганна. Сучасний стан соціально-гуманітарної підготовки у вищій школі України в умовах інтеграційних процесів / Г. Лесик. - С.66-72. Шелюк, Людмила. Якість освіти як пріоритет її розвитку в Україні / Л. Шелюк. - С.72-79. Тарутіна, Зінаїа. Значення природознавчої основи психолого-педагогічної складової сучасної вищої освіти / З. Тарутіна. - С.79-85. Сбруєва, Аліна. Наднаціональний вимір управління Болонським процесом: суб’єкти, функції, механізми / А. Сбруєва. - С.91-98. Мурована, Нонна. Розвиток інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освти: наукові засади / Н. Мурована. - С.98-106. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Костянтин. Футорологічні вимоги до освіти і науки у новому столітті [Текст] / К. Корсак, Ю. Корсак> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2014. - N 1. - С. 40-47. Рубрики: Вища освіта в Україні--інноваційний розвиток фывфывфыв: ноофутурологія -- екобезпечний розвиток -- сталий розвиток -- нанотехнології -- ноотехнології -- ноофілософія -- ноосуспільство Доп.точки доступа: Корсак, Юрій Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2014/2 Журнал 2014г. N 2 Андрущенко, Віктор. Педагогіка миру: актуальність теорії та практики / Віктор Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: 11 назв. Луговий, Володимир. Стратифікація та стійкість "орбіт" топ-закладів вищої освіти у світі / Володимир Луговий, Олена Слюсаренко, Жанна Таланова. - С.13-20. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. Васильєв, Анатолій. Інноваційні аспекти ІТ-підготовки та підвищення кваліфікації фахівців: досвід українських університетів / Анатолій Васильєв, Сергій Шкарлет. - С.21-27. - Бібліогр.: 9 назв. Коваленко, Вільям. Дидактологістика у вищій школі: критерії та стандарти текстовізованого розуму / Вільям Коваленко. - С.28-35. - Бібліогр.: 6 назв. Морозов, Володимир. Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес / Володимир Морозов. - С.36-41. - Бібліогр.: 11 назв. Корсак, Костянтин. Нооглосарій як засіб позитивізації майбутнього й нових цілей вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак. - С.42-48 Касьянов, Дмитро. Філософські засади осягнення сучасних нанотехнологій / Дмитро Касьянов. - С.49-54. - Бібліогр.: 14 назв. Карпаш, Максим. Вища інженерна освіта в умовах сталого розвитку суспільства / Максим Карпаш, Євстахій Крижанівський, Олег Карпаш. - С.55-60. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Подлєсний, Сергій. Інноваційна модель підготовки інженерних кадрів / Сергій Подлєсний, Олександр Періг. - С.61-66. - Бібліогр.: 11 назв. Кульбашна, Ярослава. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології: міжнародний аспект / Ярослава Кульбашна. - С.67-73. - Бібліогр.: 15 назв. : табл. Федоров, Олександр. Синтез теології та медіаосвіти: російський стан справ / Олександр Федоров. - С.74-79. - Бібліогр.: 14 назв. Онкович, Ганна. Професійно-орієнтована медіаосвіта у вищій школі / Ганна Онкович. - С.80-87. - Бібліогр.: 16 назв. Бак М. Основні суперечності інформаційного простору освіти в сучасній Україні та шляхи їх подолання / Бак Мирослав. - С.88-93. - Бібліогр.: 14 назв. Шульга, Валентина. Особливості ієрархії цінностей польських та українських студентів / Валентина Шульга, Ірина Сікорська. - С.94-101. - Бібліогр.: 12 назв. : табл. Каланова, Шолпан. Участь студентів у процедурі забезпечення якості вищої освіти: досвід Європи та Казахстану / Шолпан Каланова, Мейргуль Алписбаєва. - С.102-107. - Бібліогр.: 5 назв. Сінельнікова, Наталія. Формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи (ІІ половина ХХ ст.) / Наталія Сінельнікова. - С.108-112. - Бібліогр.: 5 назв. Іванова, Ольга. ХІІ Міжнародна науково-практична конференція "Пріоритети розвитку сучасної освіти: теорія, методологія, практика" / Ольга Іванова. - С.113-115 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Костянтин. Нооглосарій як засіб позитивізації майбутнього й нових цілей вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 42-48 Рубрики: Вища освіта--розвиток Наука--наукова термінологія фывфывфыв: криза людства -- колапс -- сталий розвиток -- ретротермінологія -- футуротермінологія -- ноотехнології -- ноорозвиток -- ноомислення -- нооглосарій Аннотация: Відсутність позитивності в сучасній еволюції людства має в політичній основі конфлікти і суперечності, а в економічній - відсутність футуротермінології та застаріла ідейно-теоретична база мислення. Рішення ООН і трьох світових екологічних форумів 1992, 2002 і 2012 років не вказали надійного шляху до сталого розвитку, бо містять тільки ретротерміни і не пропонують понять "з майбутнього". В даній статті пропонується нооглосарій, який містить тільки нові терміни з позитивним футурологічним спрямуванням, що можуть значно ефективніше від терміна "екологія" створити нову основу світобачення і життєдіяльності людства задля власного порятунку. Нооглосарій має стати ідейною основою вищої освіти ХХІ ст. Доп.точки доступа: Корсак, Юрій Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 74 Модернізація змісту вищої природничої і технічної освіти в умовах переходу до нанотехнологій [Текст] : монографія / К. В. Корсак, Ю. К. Корсак, З. Є. Тарутіна та ін. ; Національна Академія педагогічниї наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна думка, 2012. - 160 с. - (Модернізація вищої освіти: світоглядно-педагогічні проблеми). - ISBN 978-966-644-047-4 : 40.00 грн. РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Вища освіта--історія Вища освіта в зарубіжних країнах Філософія освіти Наука--історія науки Наука--наукові кадри, вчені--підготовка наукових кадрів Україна--вища освіта фывфывфыв: вища природнича освіта -- вища технічна освіта Доп.точки доступа: Корсак, Костянтин Віталійович; Корсак, Юрій Костянтинович ; Тарутіна, Зінаїда Євгеніївна; Похресник, Анатолій Костянтинович; Козлакова, Галина Олексіївна; Гуржій, Андрій Миколайович; Манько, Володимир Миколайович; Коваленко, Олена Миколаївна; Кулик, Олексій Михайлович; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Экземпляры всего: 5 ав (1), фб (1), Ч.З.№2 (3) Свободны: ав (1), фб (1), Ч.З.№2 (3) |
> Шифр: ВОУ1/2016/4 Журнал 2016г. N 4 Андрущенко, Віктор. Вчитель XXI століття : нова стратегія Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / В. Андрущенко. - С.5-14. Линовицька, Олеся. Державна політика в галузі освіти : документи, норми, принципи / О. Линовицька. - С.15-20. Коваленко, Оксана. Правові основи та реалізація закону України "Про вищу освіту” у вітчизняних університетах / О. Коваленко. - С.21-26. Корсак, Юрій. Нооуніверситет-XXI як потенційний лідер у майбутньому суспільстві / Ю. Корсак, К. Корсак. - С.27-33. Силадій, Іван. Розвиток освіти в контексті основних викликів глобалізації / І. Силадій. - С.34-38. Shvets, Valentyna. Management of students’ educational activity by semantic networks in engineering training / V. Shvets, J. Wojnarowski. - С.39-44. Опанасюк, Юлія. Основні напрями інформатизації освіти / Ю. Опанасюк. - С.45-50. Сікорський, Петро. Зовнішні чинники і їх вплив на якість вищої освіти в Україні / П. Сікорський. - С.51-57. Іванова, Юлія. Особливості запровадження електронного навчання при вивченні математичних дисциплін в аграрному університеті / Ю. Іванова. - С.58-63. Козлакова, Галина. Регіональний університет як науково-освітнє середовище для підготовки лідерів вищої школи / Г. Козлакова. - С.64-69. Курбатов, Сергій. Американська система акредитації вищих навчальних закладів / С. Курбатов. - С.70-75. Похресник, Анатолій. Критичний філософський аналіз тенденції створення рейтингів ВНЗ світу / А. Похресник. - С.76-83. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Юрій. Нооуніверситет-XXI як потенційний лідер у майбутньому суспільстві [Текст] / Ю. Корсак, К. Корсак> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2016. - N 4. - С. 27-33. Рубрики: Вища освіта--університетська освіта--моделі, 21 ст. Вища освіта в зарубіжних країнах--університетська освіта--моделі освіти Вища освіта--філософія освіти Суспільство--інноваційний розвиток--роль університетів Суспільство--криза людства фывфывфыв: криза людства -- колапс -- сталий розвиток -- футуротермінологія -- ретротермінологія -- ноотехнологіі -- ноорозвиток -- ноомислення -- Нооглосарій -- філософія вищої освіти Доп.точки доступа: Корсак, Костянтин Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2017/5/6 Журнал 2017г. N 5/6 Стратонов, Василь. Херсонському державному університету - 100 років! / В. Стратонов. - С.7-11. Поліщук, Валерій. Вища освіта у календарному соціальному вимірі / В. Поліщук. - С.12-22. Корсак, Костянтин. Можлива роль університетів у повторенні українцями прадавнього глобального цивілізаційного внеску / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.23-31. Федяєва, Валентина. Досягнення і прорахунки педагогічної науки в університетській освіті кінця XX - початку XXI ст. / В. Федяєва. - С.32-40. Загородня, Алла. Тенденції розвитку системи професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі / А. Загородня. - С.41-47. Загірняк, Михайло. Прикористування можливостями міжнародної бази даних SCOPUS / М. Загірняк, А. Костенко. - С.48-55. Омельчук, Сергій. Мовна дослідницька компетентність студента-філолога / С. Омельчук. - С.56-68. Корольова, Ірина. Роль професійної рефлексії у фаховому становлення особистості майбутнього менеджера освітньої галузі / І. Корольова. - С.69-77. Яковенко, Світлана. До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії / С. Яковенко. - С.85-94. Малихіна, Катерина. Алгоритм профорієнтації у взаємодії ВНЗ та школи / К. Малихіна. - С.95-103. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Костянтин. Можлива роль університетів у повторенні українцями прадавнього глобального цивілізаційного внеску [Текст] / К. Корсак, Ю. Корсак> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 5/6. - С. 23-31. . - ISSN 1682-2366
Університети України--стратегії сучасного університету фывфывфыв: нооісторія -- винайдення землеробства -- походження українців -- Трипілля -- хмара великотрипільських тегів -- ноотехнології -- ноолексикон -- нооуніверситети Доп.точки доступа: Корсак, Юрій Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2019/2 Журнал 2019г. N 2 Андрущенко, Віктор. Цивілізаційна вартість освіти / В. Андрущенко. - С.5-10. Бобало, Юрій. Управлінські впливи системи внутрішнього забезпечення якості в закладах вищої освіти / Ю. Бобало. - С.10-30. Сторіжко, Людмила. Проблеми людської природи як концепту ідентичності в психоаналітичній філософії / Л. Сторіжко. - С.30-36. Корсак, Юрій. Минуле, сьогодення і майбутнє в уявленнях про прийняття рішень людиною / Ю. Корсак. - С.36-45. Нестерова, Мар’я. Соціальна згуртованість та інклюзія в освіті: європейські практики молодіжної роботи / М. Нестерова. - С.45-50. Карташова, Любов. Підготовки менеджерів соціокультурної діяльності до соціалізації осіб з особливими потребами в індустрії дозвілля / Л. Карташова, В. Любарець. - С.57-63. Криштанович, Мирослав. Шляхи впровадження сучасних інформаційних технологій та інноваційних методик викладання правознавства в закладах загальної середньої освіти / М. Криштанович. - С.63-68. Сікорський, петро. Формування нових технологій навчання у закладах вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.68-77. Кузьоменська, Лідія. Мовна дійсність епохи масової культури / Л. Кузьоменська. - С.77-83. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Корсак, Юрій. Минуле, сьогодення і майбутнє в уявленнях про прийняття рішень людиною [Текст] / Ю. Корсак> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2019. - N 2. - С. 36-45. Рубрики: Філософія людини фывфывфыв: мислення -- прийняття рішень -- еусоціальність людигни -- логічне мислення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2019/7 Журнал 2019г. N 7 Ігнатюк, Анджела. Київському національному університету імені Тараса Шевченка - 185, економічному факультету - 75: історія і сучасність / А. Ігнатюк [и др.]. - С.7-18. Другие авторы: Гражевська Н., Гайдай Т., Назаров І. Власюк, Оксана. Проблеми євроінтеграційного поступу системи вищої освіти України / О. Власюк, Т. Дараган, Н. Тимошенко. - С.18-32. Корсак, Костянтин. Ноомислення як засіб ліквідації частини загроз духовно-інтелектуального колапсу / К. Корсак [и др.]. - С.32-46. Другие авторы: Корсак Ю., Антонюк Л., Благініна С. Чирчик, Сергій. Професійна підготовка майбутніх дизайнерів як загальнопедагогічний феномен / С. Чирчик. - С.46-52. Бровченко, Анатолій. Розгортання просторового мислення у майбутніх педагогів-дизайнерів у процесі проектно-художньої діяльності / А. Бровченко. - С.52-59. Майданець-Баргилевич, Олена. Новітні пошуки у художньому малярстві на тканині в Україні XX - початку XXI ст. / О. Майданець-Баргилевич. - С.59-67. Роїк, Юлія. Форми та методи професійного навчання з етнодизайну кераміки художників декоративно-прикладного мистецтва / Ю. Роїк, А. Руденченко. - С.67-79. Дюкова, Елла. Організація вивчення української літератури в сучасній Білорусі / Е. Дюкова. - С.79-90. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ноомислення як засіб ліквідації частини загроз духовно-інтелектуального колапсу [Текст] / К. Корсак, Ю. Корсак, Л. Антонюк> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2019. - N 7. - С. 32-46. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Філософія--криза людства фывфывфыв: екологічний колапс -- кризи людства -- духовно-інтелектуальний колапс -- мислення Доп.точки доступа: Корсак, Костянтин; Корсак, Юрій; Антонюк, Людмила Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |