> Шифр: ІПУ/2013/32 Журнал 2013г. N 32 Бирзул, В. Л. Застосування ТРВЗ-педагогіки на уроках історії / В. Л. Бирзул. - С.2-5. Гук, Ю. М. Тестові завдання. Всесвітня історія. 10 клас / Ю. М. Гук. - С.5-11. Завада, І. М. Українські землі 1915-1917 рр. Історія України. 10 клас / І. М. Завада. - С.11-15. Сологуб, Н. В. Війна Радянської Росії проти УНР і проголошення незалежності України. Історія України. 10 клас / Н. В. Сологуб. - С.15-19. Краснова, Т. В. Сільське господарство та аграрні відносини в українських землях. Історія України. 9 клас / Т. В. Краснова. - С.19-22. Данилюк, К. Г. Узагальнення за темою Українські землі наприкінці XVIII ст. Історія України. 8 клас / К. Г. Данилюк. - С.22-24. Бугай, Л. О. Гайдамацький рух на Житомирщині. Історія України. 8 клас / Л. О. Бугай. - С.24-29. Тимошенко, І. М. Гальцько-Волинська держава за наступників Данила Романовича. Історія України. 7 клас / І. М. Тимошенко. - С.29-32. Про урок у технології формування критичного мислення. - Вкладка "Актуальні діалоги" № 8.- С. 16/1-16/9. Сіра, Т. М. Батьки і домашні завдання / Т. М. Сіра. - Вкладка "Актуальні діалоги" № 8.- С. 16/10-16/13. Чуб, Н. В. Спілкування з важкими батьками. Як не дати загнати себе в кут / Н. В. Чуб. - Вкладка "Актуальні діалоги" № 8.- С. 16/14-16/16 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 78 Краснова, Т. В. Сільське господарство та аграрні відносини в українських землях. Історія України. 9 клас [Текст] / Т. В. Краснова> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 32. - С. 19-22. Рубрики: Уроки історії України в 9 кл. фывфывфыв: поміщицьке господарство -- кантоністи -- панщина -- оброк -- натуральне господарство Аннотация: Мета уроку - показати процес занепаду кріпосницьких та зародження ринкових відносин в Україні в першій половині XIX ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2019/7/9 Журнал 2019г. N 7/9 "Пряма лінія” з тренерами НУШ: високий рівень педагогічної освіти та якісна інформація від найкращих спікерів!. - С.3-5. Чаркіна, Т. І. Педагогічна фасилітація у діяльності сучасного вчителя / Т. І. Чаркіна. - С.5-10. Лутченко, Н. В. Формування просторової компетентності на уроках історії та географії / Н. В. Лутченко. - С.10-16. Краснова, Т. В. Розвиток особистісного потенціалу школярів / Т. В. Краснова. - С.16-19. Примакова, Т. В. До питання формування культурної самосвідомості засобами історії / Т. В. Примакова. - С.19-22. Чернік, С. Д. Використання аудіовізуальних джерел на уроках у старшій школі / С. Д. Чернік. - С.22-27. Колінько, А. П. Вплив критичного мислення на ефективність навчання учнів / А. П. Колінько. - С.27-34. Якубечко, О. К. Тестові завдання для засвоєння понять і термінів до курсу історії України / О. К. Якубечко, С. Б. Хамуляк. - С.34-49. Неспокійні часи в історії людства: факти про війну. - С.49. Дяченко, І. М. Франція у другій половині XX - на початку XXI ст. : всесвітня історія. 11 клас / І. М. Дяченко. - С.50-55. Качуровська, І. С. Повсякденне життя та культура України в середині XIX - на початку XX ст. : історія України. 9 клас / І. С. Качуровська. - С.55-63. Онопченко, О. І. Сім’я і шлюб : право. 9 клас / О. І. Онопченко. - С.63-67. Нужа, Ю. П. Практичне заняття "Повсякденне життя в СРСР у 1980-1990-х рр. Телебачення” : історія України. 11 клас / Ю. П. Нужа. - С.67-70. Ларіонова, А. М. "Чорнобиль - Фукусіма. У світі атомних ядер”. Історичний та літературний аспект : інтегрований урок: історія України, українська література. 11 клас / ЛаріоноваМ., О. О. Адарюков. - С.70-79. Машика, В. Задачі з цивільного права / В. Машика. - С.79-86. Шиманчик, Я. М. Viber-квест "Права людини” : правознавство. 10-11 класи / Я. М. Шиманчик. - С.86-87. Степаненко, О. І. Навчальна програма з позашкільної освіти науково-дослідницького напряму "Історичне краєзнавство” (1 рік навчання) : фаховий сервер № 58 / О. І. Степаненко. - сайт http://journal.osnova.com.ua Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 78 Краснова, Т. В. Розвиток особистісного потенціалу школярів [Текст] / Т. В. Краснова> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 7/9. - С. 16-19.
фывфывфыв: розвивальне навчання -- особистісний потенціал школяра -- методи навчання -- обдаровані діти Аннотация: Йдеться мова про те, що завдання вчителя полягає в тому, щоб віднайти у кожній дитині ту чи іншу грань унікальності та надати можливість проявити її у навчанні. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |