> Шифр: ДС1/2014/6 Журнал 2014г. N 6 Криворотенко, Ольга. Семінар як засіб розвитку самостійної пізнавальної діяльності школярів / О. Криворотенко. - С.2-7. Колібаба, Лариса. Друга форма знахідного відмінка іменників як самобутня риса української мови / Л. Колібаба. - С.27-32. Яручик, Юлія. Особливості творення образної системи сучасної української пісні ( На матеріалі пісенних текстів "Океану Ельзи" та "Скрябіна") / Ю. Яручик. - С.32-37. Грицина, Валентина. Прийменники в офіційно-діловому та науковому мовленні / В. Грицина. - С.37-40. Мариненко, Юрій. Апологія людини в літературній спадщині Галини Журби / Ю. Мариненко. - С.40-45. Дроздовський, Дмитро. Психоаналітична модель інтерпретації українського символізму ( До проблеми вивчення в середній школі драматичного етюду Олександра Олеся "По дорозі в Казку" ) / Д. Дроздовський. - С.45-50. Клепач, Таміла. Життя заради світла і добра (Сторінками життєпису родини Алчевських) / Т. Клепач. - С.53-57. Городенська, Катерина. Нові засади навчання морфології / К. Городенська. - С.57-59. Демська, Орися. Українсько-італійський мовний світ / О. Демська. - С.59-61. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
К 82 Криворотенко, Ольга. Семінар як засіб розвитку самостійної пізнавальної діяльності школярів [Текст] / О. Криворотенко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - N 6. - С. 2-7. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання фывфывфыв: пізнавальна діяльність школярів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2016/1 Журнал 2016г. N 1 Криворотенко, Ольга. Реалізація ідей акмеосвіти на особистісно зорієнтованому уроці літератури / О. Криворотенко. - С.2-8. Павлів, Ірина. Чайна симфонія : урок узагальнення й систематизації вивченого з теми "Прикметник" / І. Павлів. - С.8-12. Чайка, Леся. "Велика нещаслива земля!." : урок-дослідження за кіноповістю "Україна в огні" / Л. Чайка. - С.12-16. Дубина, Наталія. "Не перевелися й лицарі на нашій землі..." : урок позакласного читання за оповіданням "Ніч перед боєм" / Н. Дубина. - С.16-21. Видашенко, Наталія. Концепт України й українців у щоденникових записах Олександра Довженка та Аркадія Любченка / Н. Видашенко. - С.21-26. Дем’яненко, Світлана. "Мова - життя духовного основа" : інтелектуальна гра / С. Дем’яненко, Н. Гаєвська. - С.26-33. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань : дослідження-відновлення. - С.33-35. Демська, Орися. До початків лексикографування омонімів у європейській традиції / О. Демська. - С.35-40. Омельчук, Сергій. Граматична структура умови тестових завдань з української мови у форматі ЗНО / С. Омельчук. - С.40-44. Редька, Олег. Синтаксичні параметри науково-навчального юридичного тексту / О. Редька. - С.44-47. Вздульська, Валентина. Українська підліткова література 2000-2015 років : стислий огляд художньої прози / В. Вздульська. - С.48-53. Григорчук, Юлія. Мандрівник (HOMO VIATOR) - герой повістей Віри Вовк / Ю. Григорчук. - С.53-58. Нежива, Людмила. "Слова, що можуть гриміти, як грім, і світити, як зорі": експресіонізм у системі літературної освіти / Л. Нежива. - С.58-64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
К 82 Криворотенко, Ольга. Реалізація ідей акмеосвіти на особистісно зорієнтованому уроці літератури [Текст] / О. Криворотенко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 1. - С. 2-8. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки Викладання української літератури в школі--особистісно зорієнтоване навчання фывфывфыв: урок літератури -- особистісно зорієнтоване навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2016/4 Журнал 2016г. N 4 Криворотенко, Ольга. Учнівська конференція: технологія, методика проведення та забезпечення суб’єктності учня в практичній діяльності / О. Криворотенко. - С.2-7 Кібкало, Тамара. Виступ перед аудиторією : урок в 11 класі / Т. Кібкало. - С.8-11 Корнієнко, Оксана. Шукайте відповідності, граючи в літературне лото / О. Корнієнко. - С.12-14 Лагола, Ірина. Од першого кохання до "любові всевишньої" : бінарне заняття-дослідження за новелами Григора Тютюнника / І. Лагола, Л. Перхач. - С.15-20 Гнаткович, Тетяна. Ім’я висоті - майстерність / Т. Гнаткович. - С.21-24 Ківеджій, Олеся. "Я належу до тих, хто... вважає друзів найліпшою прикрасою життя" : уроки у 7 класі / О. Ківеджій. - С.25-27 Рудницька, Ольга. Стосується кожного, або кількість слів на захист ЗНО з української літератури / О. Рудницька. - С.28-30 Фаріон, Ірина. Олександр Потебня у контексті соціолінгвістики / І. Фаріон. - С.31-37 Бацевич, Флорій. Елементи "тваринного наративу" в малій прозі Івана Франка: лінгвориторичні аспекти / Ф. Бацевич, В. Чернуха. - С.38-41 Лущій, Світлана. Велика проза української еміграції 1950-х років: на перетині традицій і новаторства / С. Лущій. - С.42-49 Нежива, Людмила. "Казки для дорослих" : сюрреалізм у шкільній літературній освіті / Л. Нежива. - С.50-55 Знахідки ключниці, або відкрийте книжку! : [рубрика в журналі "Дивослово" : огляд сучасної дитячої літератури] / ведуча рубрики Н. Марченко. - С.56-61 Книги, подаровані редакції : про книгу "Ковальчук О. Візуальне у творчості М. Коцюбинського: монографія. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 232 с.". - С.61 Тихоша, Валентина. За покликом серця / В. Тихоша. - С.62-63 Нестеренко, Петро. Художник із когорти шістдесятників / П. Нестеренко. - С.64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
К 82 Криворотенко, Ольга. Учнівська конференція: технологія, методика проведення та забезпечення суб’єктності учня в практичній діяльності [Текст] / О. Криворотенко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 4. - С. 2-7 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--види, типи уроків фывфывфыв: учнівська конференція -- урок-конференція -- дебатні технології -- алгоритм підготовки конференції -- учнівська доповідь -- пізнавальна діяльність учнів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2017/2 Журнал 2017г. N 2 Білоус, Петро. Давня українська література: засіб пізнання і виховання чи мистецтво слова? / П. Білоус. - С.12-16. Крисюк, Віра. Написання творів-роздумів у публіцистичному стилі : 11 клас / В. Крисюк. - С.16-20. Паливода, Тетяна. Інтерактивні завдання як один із прийомів компетентнісного осмислення складних речень / Т. Паливода. - С.20-27. Криворотенко, Ольга. Як мотивувати учнів до читання художніх творів / О. Криворотенко. - С.27-31. Марушкевич, Лариса. Сучасний український патріотизм: який він? : урок за поезією Майдану / Л. Марушкевич. - С.31-34. Николайчук, Наталія. ”Зове на бій Небесна Сотня за України майбуття..." : літературно-музична композиція / Н. Николайчук. - С.34-38. Калита, Оксана. Засоби поляризації міфологізованих образів у ”Віршах з Майдану" Дмитра Павличка / О. Калита. - С.38-42. Радчук, Віталій. Уроки Миколи Лукаша / В. Радчук. - С.42-48. Задорожний, Василь. Драма митця / В. Задорожний. - С.48-51. Гриневич, Олександра. Комунікативна модель ”дитина - дорослий" у сучасній українській підлітковій літературі / О. Гриневич. - С.51-54. Мельничук, Ярослава. Ольга Кобилянська та її оточення / Я. Мельничук. - С.54-58. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
К 82 Криворотенко, Ольга. Як мотивувати учнів до читання художніх творів [Текст] / О. Криворотенко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - N 2. - С. 27-31. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Читання--читання художнього твору фывфывфыв: мотивація до читання -- прогнозовані висновки -- читання художніх творів -- буктрейлер Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Криворотенко, Ольга Основи журналістики, 11 клас [Текст] / Ольга Криворотенко> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 1. - С. 40-42 Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки в 11 класі фывфывфыв: учнівська прес-конференція -- класи філологічного профілю -- план-конспект -- основи журналістики Аннотация: В статті пропонується план-конспект учнівської прес-конференції а також розповідається про особливості її підготовки та проведення. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: ДС1/2018/5 Журнал 2018г. N 5 Пометун, Олена. Як розвивати критичне мислення в учнів / О. Пометун. - С.2-5. Криворотенко, Ольга. Використання прийомів розвитку критичного мислення на уроках літератури / О. Криворотенко. - С.6-11. Угніч, Руслана. Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку / Р. Угніч. - С.12-19. Гайван, Вікторія. Правопис складних прислівників : 7 клас / В. Гайван. - С.20-23. Бондаренко, Юрій. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань / Ю. Бондаренко. - С.24-30. Мацько, Оксана. Основні правила етикетного спілкування / О. Мацько. - С.31-35. Поворознюк, Світлана. Етнічні стереотипи татарського народу в творах Михайла Коцюбинського / С. Поворознюк. - С.36-40. Ільницький, Микола. "Ми так близько долетіли до чудес..." : штрихи до портрета Дмитра Загула / М. Ільницький. - С.41-48. Качак, Тетяна. Проза Степана Процюка для дітей та юнацтва / Т. Качак. - С.49-55. Федоров, Віктор. "Собор" Олеся Гончара крізь призму часу / В. Федоров. - С.56-59. Мія Марченко; всі помиляються, все швидкоплинне, тому живи, слухай своє серце, не дай страху поглинути тебе. - С.60-62. Кох, Алла. Дітки з клітки: молоде покоління українців XX ст. у лабетах тоталітарної системи / А. Кох. - С.63-64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Криворотенко, Ольга. Використання прийомів розвитку критичного мислення на уроках літератури [Текст] / О. Криворотенко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 5. - С. 6-11. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--розвиток критичного мислення фывфывфыв: критичне мислення -- уроки української літератури -- аналіз художнього твору -- алгоритми діяльності Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Криворотенко, Ольга. Притча про блудного сина. Універсальність євангельських істин людського буття. Українська література : [урок], 9 клас [Текст] / Ольга Криворотенко> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 52-56 Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки в 9 класі фывфывфыв: притча -- біблійні твори -- Притча про блудного сина -- полеміка Аннотация: Подано розробку уроку, мета якого - у ході уроку сприяти усвідомленню школярами навчального змісту Притчі про блудного сина, розвивати предметні й ключові компетентності, уміння сприймати художній твір як явище мистецтва слова, розвивати комунікативні здібності учнів, їхнє самостійне й критичне мислення, культуру полеміки, уміння аргументовано доводити власну думку, вироблення уміння використовувати здобуті навички в практичному житті; сприяти розвитку особистості й самореалізації в сучасному житті. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
> Шифр: ДС1/2019/5 Журнал 2019г. N 5 Криворотенко, Ольга. Сучасні підходи до організації навчальної діяльності на уроці літератури / О. Криворотенко. - С.2-11. Ющук, Іван. Реконструйований словник української мови VI століття / І. Ющук. - С.27-30. Задорожний, Василь. Народнопісенна творчість як джерело для вивчення сучасної української мови / В. Задорожний. - С.30-35. Лебідь-Гребенюк, Євгенія. Щоденники Аполлона Мокрицького і Тараса Шевченка: текст і контекст / Є. Лебідь-Гребенюк. - С.39-46. Антипчук, Надія. Поетичний світ журналу "Молода Україна” / Н. Антипчук. - С.46-52. Бернадська, Ніна. Творчість Тараса Шевченка у шкільній парадигмі: до проблеми вивчення української літератури / Н. Бернадська. - С.52-55. Кузьменко, Юлія. Україна - Божий абсолют, на який може опертися кожен із нас / Ю. Кузьменко. - С.55-57. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Криворотенко, Ольга. Сучасні підходи до організації навчальної діяльності на уроці літератури [Текст] / О. Криворотенко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2019. - N 5. - С. 2-11. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки фывфывфыв: казка -- пісня -- порівняння -- епітет Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2019/5 Журнал 2019г. N 5 Голуб, Ніна. Мотиваційний аспект процесу формування мовленнєвої культури учнів 8-9 класів / Н. Голуб. - С.2-6. Бондаренко, Юрій Іванович. Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі / Ю. І. Бондаренко. - С.7-11. Попович, Анжеліка. Особливості використання стилістично-мовних, стилістично-мовленнєвих і стилістично-комунікативних вправ у закладах вищої освіти / А. Попович. - С.12-15. Якубовська, Марія. Тарас Шевченко "Катерина” - міфологічно-екзистенційне послання: перепрочитання / М. Якубовська. - С.16-19. Олійник, Алла. Дидактичний матеріал з морфології. Профільний рівень / А. Олійник. - С.20-24. Криворотенко, Ольга. Риторика. 11 клас / О. Криворотенко. - С.25-28. Швець, Людмила. "Як добре те, что смерті не боюсь я” Василя Стуса: сучасна інтерпретація / Л. Швець. - С.28-30. Азьомов, Віктор. Родоцентрічні первні героїв у п’єсі Івана Котляревського "Наталка Полтавка” у світлі духовної архетипної системи етнонаціонального / В. Азьомов. - С.31-38. Коваленко, Валентина. Осмислення проблеми "молодь і книга у контексті інтелектуального потенціалу нації” / В. Коваленко. - С.39-41. Голуб, Ніна. Навчання синтаксису на уоках української мови у 8-9 класах : навчально-методичний посібник (частина 3) / Н. Голуб, Л. Галаєвська. - С.42-60. Кохно, Тетяна. Формування мовленнєвої компептентності в учнів 3-4 класів на уроках розвитку мовлення у ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин / Т. Кохно. - С.61-64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Криворотенко, Ольга. Риторика. 11 клас [Текст] / О. Криворотенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 5. - С. 25-28. Рубрики: Викладання риторики в школі фывфывфыв: тактика аргументації Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2020/1 Журнал 2020г. N 1 Новосьолова, В. Уроки PISA- 2018: аналіз результатів та методичної поради учителям української мови та літератури / В. Новосьолова. - С.3-8. Горошкіна, Олена. Формування предметної компетентності учнів ліцею на уроках української мови: практичний аспект / О. Горошкіна. - С.9-13. Должикова, Тетяна. Лінгвістичний аналіз тексту як засіб активізації читацької діяльності здобувачів освіти / Т. Должикова. - С.14-16. Гоголь, Наталія. Проблема виразного читання на уроках української літератури у методичній спадщині Н. Й. Волошиної / Н. Гоголь. - С.17-21. Негодяєва, Світлана. До літературної сильветки Луганщини: на допомогу вчителю-словеснику / С. Негодяєва. - С.21-25. Криворотенко, Ольга. Проєкт створення учнівського інтерактивного театру антрепризи "Словограй". Номінація - "Слово рідне, мово рідна" / О. Криворотенко. - С.26-30. Євчук, Олена. Панорама творчих уроків для 9 класу : (повторення вивченого у 8 класі) / О. Євчук. - С.31-34. Інтерв’ю з Пентилюк Марією Іванівною, доктором педагогічних наук, професором Херсонського державного університету, заслуженим діячем науки і техніки України, відмінником освіти України. - С.35-39. Світлій пам’яті видатного науковця Олександра Михайловича Біляєва (27.02.1925 - 27.03.2006). - С.42-43. До 80-річного ювілею та з нагоди вшанування світлої пам’яті Ніли Йосипівни Волошиної. - С.44-45. Адаменко, Вікторія. Повернення / В. Адаменко. - С.46-47. Любашенко, Олеся. Емоційний інтелект в освітніх стратегіях української лінгводидактики / Олеся Любашенко. - С.48-50. Кондратець, Інна. Відлуння: озонівський фестиваль у Червонограді / І. Кондратець. - С.51-54. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Криворотенко, Ольга. Проєкт створення учнівського інтерактивного театру антрепризи "Словограй". Номінація - "Слово рідне, мово рідна" [Текст] / О. Криворотенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 26-30. Рубрики: Викладання української літератури в школі--позакласна та позашкільна робота фывфывфыв: учнівський інтерактивний театр -- театр антрепризи -- патріотичне виховання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2020/3 Журнал 2020г. N 3 Костюшко, Вікторія. Використання ігрових завдань у процесі формування лексикологічної компетентності іноземних студентів / В. Костюшко. - С.2-5. Крижанівська, Ольга. Формування мовної стійкості як когнітивно-виховний виклик перед учителем-філологом-україністом / О. Крижанівська. - С.6-8. Кучерук, Оксана. Інтегрування інфомедійної грамотності в простір мовної освіти / О. Кучерук. - С.9-12. Москалюк, Галина. Використання освітніх вебсервісів в умовах дистанційного викладання сучасної української мови в педагогічних коледжах / Г. Москалюк. - С.13-16. Попова, Людмила. Проблеми й перспективи організації дистанційного навчання української мови / Л. Попова. - С.16-19. Бровко, Олена. "Життя - це картина в картині”: типологія текстів у текстах у художній прозі 20-30-х рр. XX ст. / О. Бровко. - С.20-24. Червякова, Наталія. Функції портретування в історичному творі / Н. Червякова. - С.24-26. Криворотенко, Ольга. Юрій Яновський - сміливий новатор в українській літературі : (роман “Майстер корабля”. Новаторство художньої форми: модерний сюжет, що інтригує, умовність фабули, зміщення часопростору) / О. Криворотенко. - С.27-32. Щекатунова, Наталія. "З любові й муки народжується письменник…” : (Григір Тютюнник. Вічна загадка любові. Новелла “Три зозулі з поклоном”) / Н. Щекатунова. - С.33-38. Видайчук, Тетяна. Чому в сучасній українській мові існують паралельні відмінкові форми іменників? / Т. Видайчук. - С.39-40. Сидоріна, Олена. Композиційно-стильові особливості повісті Л. Бондаревич-Черненко "За годину до раю” / О. Сидоріна. - С.41-43. Інтерв’ю з Караманом Станіславом Олександровичем, доктором педагогічних наук, професором, завідувачем кафедри української мови Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка. - С.44-46. Кондратець, Інна. Окрилення ОЗОНом: рефлексійна анотація книги світлої пам’яті Анатолія Фасолі / І. Кондратець. - С.47-49. Горошкіна, Олена. Внесок Віктора Ужченка в українську лінгводидактику / О. Горошкіна. - С.53-54. Александрова, Валентина. Розвиток креативності студентів на заняттях з культури усного і писемного мовлення / В. Александрова. - С.55-57. Ігнатьєва, Світлана. Тестові завдання для підсумкового заняття з теми: "Особливості вживання в мовленні різних видів складнопідрядних речень” (на матеріалі "Щоденників" Олеся Гончара) / С. Ігнатьєва. - С.58-59. Бойко, Наталія. Сторінками посібника-практикуму "Українська мова з "теплими історіями” / Н. Бойко. - С.60-61. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Криворотенко, Ольга. Юрій Яновський - сміливий новатор в українській літературі [Текст] : (роман “Майстер корабля”. Новаторство художньої форми: модерний сюжет, що інтригує, умовність фабули, зміщення часопростору) / О. Криворотенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 27-32. Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів фывфывфыв: уроки української літератури -- Майстер корабля (роман, критика) Доп.точки доступа: Яновський, Юрій Іванович (український радянський письменник ; 1902-1954) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |