> Шифр: ДзОП-1/2019/7 Журнал 2019г. N 7 Паньковець, Т. С. Формування соціальних компетентностей дітей з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору : [охарактеризовано шляхи формування соціальної компетентності школярів з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного центру. Розкрито сутність, зміст, структуру та особливості "соціальної компетентності"] / Т. С. Паньковець. - С.2–4. - Бібліогр.: 8 назв. фывфыв: соціальні компетентності, діти з особливими освітніми потребами, освітньо-реабілітаційні центри Скалій, І. І. Мультимедійна презентація як засіб формування мовленнєвої компетентності в молодших школярів із порушенням мовлення : [розглянуто особливості використання мультимедійних презентацій у програмі Power Point для корекції та розвитку мовлення дітей з порушеннями мовлення ] / І. І. Скалій. - С.5–7. - Бібліогр.: 6 назв. : іл. фывфыв: мультимедійні технології, мовленнєва компетентність, молодші школярі Крохмаль, Н. Б. Система заходів освітнього процесу для учнів п’ятого класу з ураженою слуховою функцією під час адаптаційного періоду / Н. Б. Крохмаль, С. В. Перегуда. - С.8–13. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. фывфыв: соціальна адаптація, мовленнєвий розвиток, діти з ураженою слуховою функцією Ковальова, Л. А. Усією родиною — на старт! : [виховний захід для учнів 5–7-х класів з різними нозологіями] / Л. А. Ковальова, А. Бабакіна Л. - С.14–16. - Бібліогр.: 5 назв. : фото. фывфыв: виховна робота, виховні заходи, фізичний розвиток Лемець, С. Й. Нитки. Види ниток. Довжина і товщина нитки. Застосування ниток у житті людини : [відкритий урок з трудового навчання для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю] / С. Й. Лемець. - С.17–21. - Бібліогр.: 4 назв. : фото., табл. фывфыв: трудове виховання, трудове навчання, відкриті уроки Смот, А. П. Малювання прямих ліній на папері у різних напрямках : [конспект уроку з української мови для учнів 1-го класу з легкою розумовою відсталістю] / А. П. Смот. - С.22–23. - Бібліогр.: 1 назв. фывфыв: українська мова, правопис, діти з легкою розумовою відсталістю Шевченко, А. А. Орієнтування у просторі : [презентовано добірку корекційно-розвивальних вправ для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку] / А. А. Шевченко. - С.24–31. : іл. фывфыв: просторове орієнтування, корекційно-розвивальна робота, діти із затриманням психічного розвитку Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Крохмаль, Н. Б. Система заходів освітнього процесу для учнів п’ятого класу з ураженою слуховою функцією під час адаптаційного періоду [Текст] / Н. Б. Крохмаль, С. В. Перегуда> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 7. - С. 8–13 : табл. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху фывфывфыв: соціальна адаптація -- мовленнєвий розвиток -- діти з ураженою слуховою функцією Доп.точки доступа: Перегуда, С. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |