Х 91 Хрестоматія з історії дошкільної педагогіки [Текст] : Навч. посібник для студ. пед. навч. закладів / Упоряд. З. Н. Борисова, В. У. Кузьменко. - К. : Вища школа, 2004. - 511 с. : іл. - ISBN 966-642-239-5 (в пер.) : 47.00 грн., 64.00 грн. Содержание: ІСТОРІЯ ЗАХІДНО-ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Короткий нарис з історії західно-європейської дошкільної педагогіки . - С .5-9 Коменський, Я. А. Материнська школа, або Про дбайливе виховання юнацтва у перші шість років / Ж.-Ж. Руссо; Й. Г. Песталоцці. - С .10-24 Локк, Д. Думки про виховання / Й. Г. Песталоцці; Р. Оуен. - С .25-38 Руссо, Ж. -Ж. Еміль, або Про виховання / Й. Г. Песталоцці; Р. Фребель. - С .39-52 Песталоцці, Й. Г. Як Гертруда вчить своїх дітей / Р. Оуен; М. Монтессорі. - С .53-59 Песталоцці, Й. Г. Книга матерів, або Порадник для матерів, як їм навчати своїх своїх дітей спостерігати і говорити / Р. Фребель; П. Кергомар. - С .60-66 Оуен, Р. Уривки з педагогічних творів / М. Монтессорі; О. Декролі. - С .67-73 Фребель, Р. Дитячий садок / П. Кергомар; О. Декролі. - С .74-103 Монтессорі, Марія. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "Будинках дитини" / М. Монтессорі. - С .104-121 Кергомар, П. Дошкільне виховання і дитячі садки у Франції. Материнські школи / О. Декролі; С. Френе. - С .121-128 Декролі, О. Школа і виховання / О. Декролі. - С .129-130 Декролі, О. Збудження інтелектуальної й рухової активності з допомогою виховуючих ігор / С. Френе; Е. Грюнеліус. - С .131-132 Френе, С. Нова французька школа / С. Френе. - С .133-138 Френе, С. Формування особистості дитини і підлітка / С. Френе. - С .138-143 Штейнер, Р. Методика навчання і передумови виховання / Р. Штейнер. - С .144-147 Грюнеліус, Е. Вальдорфський дитячий садок. Виховання дітей молодшого віку / Г. С. Сковорода; Т. Г. Шевченко. - С .148-151 ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ до 1917 р. Короткий нарис з історії української дошкільної педагогіки . - С .152-156 Володимир Мономах. Повчання Володимира Мономаха дітям / Володимир Мономах. - С .157-159 Сковорода, Г. С. Вдячний Єродій / Т. Г. Шевченко; К. Д. Ушинський. - С .160-167 Сковорода, Г. С. Байки харківські / Т. Г. Шевченко; К. Д. Ушинський. - С .168-174 Шевченко, Т. Г. З епістолярної спадщини / К. Д. Ушинський. - С .175-176 Шевченко, Т. Г. З художньої прози / К. Д. Ушинський; М. І. Пирогов. - С .176-177 Шевченко, Т. Г. З поетичних творів / К. Д. Ушинський; О. В. Духнович. - С .178-180 Шевченко, Т. Г. Буквар південноруський 1861 року / К. Д. Ушинський; М. П. Драгоманов; . Свєтницька. - С .181-184 Ушинський, К. Д. Про народність у громадському вихованні / К. Д. Ушинський; М. П. Драгоманов. - С .183-188 Ушинський, К. Д. Рідне слово / М. І. Пирогов; М. П. Драгоманов. - С .189-195 Ушинський, К. Д. Людина як предмет виховання / О. В. Духнович; Л. Українка. - С .196-200 Ушинський, К. Д. Педагогічна подорож до Швейцарії / М. П. Драгоманов; Л. Українка. - С .201-204 Ушинський, К. Д. Звіт відрядженого для огляду жіночих навчальних закладів колезького радника К. Ушинського / М. П. Драгоманов; І. Я. Франко. - С .205-208 Пирогов, М. І. Питання життя / М. П. Драгоманов; І. Я. Франко. - С .209-216 Духнович, О. В. Народна педагогія в пользу училищ й учителей сельських / Л. Українка; І. Я. Франко. - С .217-221 Драгоманов, М. П. Народні школи на Україні серед життя і письменства в Росії / Л. Українка; І. Я. Франко. - С .222-224 Драгоманов, М. П. Антракт з історії українофільства (1863 - 1872) / І. Я. Франко; Б. Д. Грінченко. - С .225-228 Драгоманов, М. П. Педагогическое значение малорусского языка / І. Я. Франко; Б. Д. Грінченко. - С .229-240 Українка, Леся. З творів про дітей / Л. Українка. - С .241-243 Українка, Леся. Волинські образки / Л. Українка. - С .241-243 Франко, І. Я. З листа до Ольги Рошкевич / Б. Д. Грінченко; Н. Д. Лубенець. - С .247-248 Франко, І. Я. З листа до В. Білецького / Б. Д. Грінченко; В. В. Зеньківський. - С .248 Франко, І. Я. Попереднє слово до "книжки приказок про те, як не належить поводитися з дітьми" / С. Ф. Русова; В. В. Зеньківський. - С .248-249 Франко, І. Я. Передмова до другого видання збірки казок "Коли ще звірі говорили" / С. Ф. Русова; В. Ф. Одоєвський. - С .250-251 Грінченко, Б. Д. Дзвоник / Н. Д. Лубенець; В. Ф. Одоєвський. - С .252-258 Грінченко, Б. Д. Українська граматка до науки читання й писання / В. В. Зеньківський; В. Ф. Одоєвський. - С .252-258 Русова, С. Ф. Дошкільне виховання / В. В. Зеньківський; В. Г. Бєлінський. - С .262-275 Русова, С. Ф. У дитячому садку / В. Ф. Одоєвський; Л. М. Толстой. - С .276-282 Лубенець, Н. Д. Фребель і Монтессорі / В. Ф. Одоєвський; Л. М. Толстой. - С .283-290 Зеньківський, В. В. Психологія дитинства / В. Ф. Одоєвський; А. С. Симонович. - С .291-300 Зеньківський, В. В. Соціальне виховання, його завдання і шляхи / В. Г. Бєлінський; Є. М. Водовозова. - С .301-304 СТОРІЯ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ В РОСІЇ до 1917 р. Короткий нарис з історії дошкільної педагогіки в Росії . - С .305-308 Одоєвський, В. Ф. Досвід про педагогічні способи при початковій освіті дітей / Л. М. Толстой; М. Х. Свєтницька. - С .309-314 Одоєвський, В. Ф. Наказ особам, які безпосередньо завідують дитячими притулками / Л. М. Толстой; Н. К. Крупська. - С .315-319 Одоєвський, В. Ф. Розмови з дітьми / А. С. Симонович; Н. К. Крупська. - С .320-328 Бєлінський, В. Г. Про дитячі книжки. Дитячі казки діда Іринея. Подарунок на Новий рік / Є. М. Водовозова; Н. К. Крупська. - С .329-333 Добрлюбов, М. О. Про значення авторитету у вихованні / Є. І. Тихєєва; Н. К. Крупська. - С .334-340 Толстой, Л. М. Про вільну школу / Л. К. Шлегер; Н. К. Крупська. - С .341-342 Толстой, Л. М. Кому у кого вчитися писати, селянським дітям у нас чи нам у селянських дітей / М. Х. Свєтницька; Н. К. Крупська. - С .342-344 Толстой, Л. М. Роль прикладу та наслідування у вихованні / Н. К. Крупська; В. О. Сухомлинський. - С .345-346 Симонович, А. С. Дитячий садок / Н. К. Крупська; В. О. Сухомлинський. - С .346-364 Водовозова, Є. М. Розумове і моральне виховання дітей від першого вияву свідомості до шкільного віку / Н. К. Крупська; В. О. Сухомлинський. - С .365-374 Тихєєва, Є. І. Сучасний дитячий садок, його значення й обладнання / Н. К. Крупська; О. П. Усова. - С .375-389 Шлегер, Л. К. Практична робота в дитячому садку / Н. К. Крупська; О. П. Усова. - С .390-395 Свєтницька, М. Х. Наш дитячий садок / Н. К. Крупська; Г. С. Костюк. - С .396-403 ІСТОРІЯ РАДЯНСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ Короткий нарис з історії дошкільного виховання в Росії та в Україні за радянських часів . - С .404-407 Крупська, Н. К. Про дошкільне виховання дітей / В. О. Сухомлинський; Г. С. Костюк. - С .408-413 Крупська, Н. К. Про особливості дошкільного віку / В. О. Сухомлинський; О. В. Запорожець. - С .414 Крупська, Н. К. Роль гри в дитячому садку / В. О. Сухомлинський; О. В. Запорожець. - С .415 Крупська, Н. К. Зауваження до матеріалів з дошкільного виховання / О. П. Усова; О. В. Запорожець. - С .416-417 Крупська, Н. К. Зауваження на "Програму дитсадка" / О. П. Усова; В. К. Котирло. - С .418-419 Крупська, Н. К. Про нулівку / Г. С. Костюк; В. К. Котирло. - С .420-422 Макаренко, А. С. Лекції про виховання дітей / Г. С. Костюк. - С .423-440 Макаренко, А. С. Сім’я і виховання дітей / Г. С. Костюк. - С .441-443 Сухомлинський, В. О. Серце віддаю дітям / Г. С. Костюк. - С .444-448 Сухомлинський, В. О. Павлиська середня школа / О. В. Запорожець. - С .449-450 Сухомлинський, В. О. Твори для дітей / О. В. Запорожець. - С .451-452 Усова, О. П. Навчання в дитячому садку / О. В. Запорожець. - С .453-459 Усова, О. П. Роль гри у вихованні дітей / В. К. Котирло. - С .460-464 Костюк, Г. С. Про роль спадковості, середовища в психічному розвитку дитини / В. К. Котирло. - С .465 Костюк, Г. С. Розвиток і виховання / Г. С. Костюк. - С .466 Костюк, Г. С. Про розвиток мислення у дітей / Г. С. Костюк. - С .466 Костюк, Г. С. Здібності та їх розвиток у дітей / Г. С. Костюк. - С .467 Запорожець, О. В. Основи дошкільної педагогіки / О. В. Запорожець. - С .468 Запорожець, О. В. Психологія / О. В. Запорожець. - С .469-471 Запорожець, О. В. Психологія особистості і діяльності дошкільника / О. В. Запорожець. - С .472 Котирло, В. К. Розвиток вольової поведінки у дошкільників / В. К. Котирло. - С .473-476 Котирло, В. К. Завтра в школу / В. К. Котирло. - С .477-482 Державні документи про громадське дошкільне виховання . - С .483-485 ГРОМАДСЬКЕ ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ В УКРАЇНІ ЗА ЧАСІВ НЕЗАЛЕЖНОСТІ Короткий нарис розвитку громадського дошкільного виховання в Україні (з 1991 р.) . - С .486-488 Державні документи про дитинство та дошкільну освіту . - С .489-504
РУБ 372(075.3) Рубрики: дошкільна освіта в зарубіжних країнах--історія Дошкільна освіта в Україні--історія, 18 ст. ; 19 ст. Дошкільне виховання Вальдорфська педагогіка Дитячий садок Дитяча психологія фывфывфыв: Шевченко про педагогіку Доп.точки доступа: Борисова, З. Н. \упоряд.\; Кузьменко, В. У. \упоряд.\ Экземпляры всего: 69 аб (41), НМК ф-т ПСР (5), Ч.З.№2 (20), ав (2), фб (1) Свободны: аб (41), НМК ф-т ПСР (5), Ч.З.№2 (20), ав (2), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп ред. Є. І. Коваленко, Гол. ред. В. П. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 180 с. - 10.00 грн. Содержание: ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ Помиткін, Е. О. Психологічний зміст педагогічної майстерності / Е. О. Помиткін. - С .5 Танась, М. Психолого-педагогічні межі викорстання комп’ютерів у навчанні / М. Танась. - С .9 Зязюн, Л. І. Театральна педагогіка - шлях до педагогічної майстерності / Л. І. Зязюн. - С .14 Орлов, В. Ф. Професійне становлення і виховання пофесіоналізму педагога / В. Ф. Орлов. - С .21 Грищенко, О. А. Використання інноваційних технологій у процесі професійної діяльності викладача, майстра професійної школи / О. А. Грищенко. - С .26 Іванова, Т. В. Педагогічні технології комукативної взаємодії викладача ПТНЗ / Т. В. Іванова. - С .29 Палій, О. А. До проблеми інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів / О. А. Палій. - С .33 Кобзар, О. Б. Нові технології контролю у вищій школі / О. Б. Кобзар. - С .36 Євтушик, Лариса Петрівна. Особистісна компетентність як складова професіоналізму соціального педагога / Л. П. Євтушик. - С .39 Іванова, Д. Г. Розвиток творчої особистості вчителя в умовах вищої школи / Д. Г. Іванова. - С .43 Вакуленко, В. М. Професійна спрямованість і здібності - основні фактори саморуху до вершин майстерності / В. М. Вакуленко. - С .47 Резніченко, З. В. Дидактичні засади підготовки студентів до використання декоративно-ужиткового мистецтва на уроках праці / З. В. Резніченко. - С .52 Александрова, О. Ф. Реалізація активних методів навчання як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі / О. Ф. Александрова. - С .5 Авксентьєва, О. І. Актуальні проблеми формування сучасного професіоналізму викладачів французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .58 Жукова, О. А. Сучасний учитель-майстер очима студентів / О. А. Жукова. - С .61 Киричок, І. І. Творчість - основа підготовки вчителя / І. І. Киричок, В. М. Солова. - С .64 Ляшко, О. В. Педагогічні здібності в структурі педагогічної майстерності / О. В. Ляшко. - С .67 Желіба, О. В. Навчання студентів методиці викладання історії за допомогою засобів умовно-графічної наочності / О. В. Желіба. - С .70 Сакун, Л. В. Роль педагога у процесі навчання іноземних мов / Л. В. Сакун. - С .73 Ростовський, О. Я. Сучасна практика викладання музики в школі: уроки першого всеукраїнського конкурсу "Учитель музики - 2001" / О. Я. Ростовський. - С .77 Отич, О. Інтеграція мистецтв у системі професійної підготовки педагога-хореографа / О. Отич. - С .80 Батюк, Н. О. Формування художньо-образного мислення як педагогічна проблема / Н. О. Батюк. - С .85 Смирнова, Т. А. Проблема професіоналізму кадрів вищої диригентсько-хорової освіти / Т. А. Смирнова. - С .89 Семергей, Н. В. Педагог-митець: мрія чи реальність? / Н. В. Семергей. - С .92 Грисюк, О. М. Основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів / О. М. Грисюк. - С .96 Васильєва, О. В. Підготовка студентів музично-педагогічних факультетів до просвітницької діяльності: історія та сучасність / О. В. Васильєва. - С .98 Ростовська, Ю. О. Традиції та новаторство у професійній підготовці майбутніх учителів музики та хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .100 Кузьменко, В. Ю. Виховання у старших підлітків позитивного ставлення до здорового способу життя / В. Ю. Кузьменко. - С .102 Кахній, В. В. Сучасні проблеми правового виховання учнівської молоді у профтехучилищах України / В. В. Кахній. - С .105 Благінін, В. М. Готовність вчителів загальноосвітніх шкіл до формування правової свідомості учнів / В. М. Благінін, І. В. Половко. - С .108 Бельмаз, Я. М. Деякі принципи екологічної освіти у формуванні морального ставлення до природи у студентів педагогічних навчальних закладів США / Я. М. Бельмаз. - С .111 Барило, О. А. Вимоги до вчителя к контексті парадигми вільного виховання / О. А. Барило. - С .114 ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА Буянов, П. Г. Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до педагогічної практики (з досвіду вищих навчальних закладів Російської Федерації) / П. Г. Буянов. - С .117 Аніщенко, О. В. Педагогічна практика в закладах жіночої освіти: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .120 Білоусова, Н. В. З досвіду роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня № 7 м. Ніжина з творчого самовиявлення учнів / Н. В. Білоусова. - С .123 Станіславська, К. І. Впровадження ігрових елементів у процес музично-теоретичної підготовки студентів як засіб оптимизації навчання у мистецькій вищій школі / К. І. Станіславська. - С .126 Лавриненко, О. А. Теоретичні основи розбудови змісту практичної професійно-педагогічної підготовки в педвузах України 1917-1922 рр. / О. А. Лавриненко. - С .130 САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ Солдатенко, М. М. Організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів / М. М. Солдатенко. - С .135 Сидорчук, Н. Г. Про співвідношення між поняттями "самоосвіта" та самостійна робота / Н. Г. Сидорчук. - С .138 Кочерга, О. М. Сасмостійна робота студентів як засіб формування творчої особистості майтутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .146 Темерівська, Т. Г. Педагогічні проблеми організації самостійної роботи студентів / Т. Г. Темерівська. - С .149 Дзундза, А. І. Виховання потягу до самовдосконалення у майбутнього педагога / А. І. Дзундза, Н. М. Лосєва. - С .152 Зеленська, Л. Д. Погляди М. Ф. Сумцова на організацію самоосвіти особистості / Л. Д. Зеленська. - С .155 ПСИХОЛОГІЯ Шевченко, Н. Ф. Професійна свідомість як фактор професійного становлення майбутніх фахівців / Н. Ф. Шевченко. - С .158 Качан, Т. М. Роль тренінгових занять у розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів / Т. М. Качан. - С .162 Аветісова, І. С. Врахування індивідуальних особливостей пам’яті в процесі навчання іноземної мови / І. С. Аветісова. - С .165 Кошова, І. В. Позиція шкільного психолога в системі педагогічних ситуацій / І. В. Кошова. - С .167 Шилова, Г. П. Вчитель і естетичний розвиок учнів: точка зору гуманістичної психології / Г. П. Шилова. - С .171 Селюнін, С. М. Нестандартні форми змагань з ігрових видів спорту у педагогічному вузі / С. М. Селюнін, П. І. Щербак, В. В. Боровик. - С .175
РУБ 15 Рубрики: Педагогічна майстерність Педагогічна практика Комютерні технології Вчитель--розвиток особистості Здібності--педагогічні Здоровий спосіб життя--виховання Самостійна робота--студенти Педагогічна творчість Адаптація студентів до ВНЗ Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сумцов, М. Ф. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 10 Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 150 с. - 7.00 грн. Содержание: ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА Ростовський, О. Я. Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі / О. Я. Ростовський. - С .5 Аніщенко, О. В. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .12 Лукашова, Н. І. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .16 Благінін, В. М. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки / В. М. Благінін. - С .22 Драчук, Л. Л. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі / Л. Л. Драчук. - С .24 Кучерявець, В. Г. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури / В. Г. Кучерявець. - С .27 Михаськова, М. А. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .31 Ростовська, І. О. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект) / І. О. Ростовська. - С .34 Ростовська, Ю. О. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей / Ю. О. Ростовська. - С .37 Семикліт, Н. І. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді / Н. І. Семикліт. - С .41 Гусейнова, Л. В. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .44 Ревенчук, В. В. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / В. В. Ревенчук. - С .47 Грисюк, О. М. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку / О. М. Грисюк. - С .50 Мішедченко, В. В. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема / В. В. Мішедченко. - С .53 Онищук, В. М. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів / В. М. Онищук. - С .56 Зінченко, Т. В. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі / Т. В. Зінченко. - С .58 Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .58 Кряжев, П. В. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя / П. В. Кряжев. - С .64 Дубровський, В. Л. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя / В. Л. Дубровський. - С .68 Семенець, Л. Г. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням / Л. Г. Семенець. - С .71 Кудикіна, Н. В. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Кудикіна. - С .75 Харабет, В. В. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .79 Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .82 Кочерга, О. М. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя / О. М. Кочерга. - С .85 Останіна, Н. С. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .88 Кузьменко, В. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя / В. Кузьменко. - С .92 ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції в педагогіці США / Є. І. Коваленко. - С .94 Таран, О. М. Становлення дидактичних поглядів С. Русової / О. М. Таран. - С .99 Барило, О. А. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття) / О. А. Барило. - С .104 Новгородський, Р. Г. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття) / Р. Г. Новгородський. - С .108 Новгородська, Ю. Г. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .112 Дубровська, Л. О. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова / Л. О. Дубровська. - С .117 Лісовець, О. В. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху / О. В. Лісовець. - С .121 Олійник, Н. А. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів / Н. А. Олійник. - С .124 Жук, О. А. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура / О. А. Жук. - С .129 Бондаренко, М. І. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів / М. І. Бондаренко. - С .132 ПСИХОЛОГІЯ Нещерет, О. І. Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами / О. І. Нещерет. - С .136 Крига, Т. І. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту / Т. І. Крига. - С .140 Ляшко, О. Д. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога / О. Д. Ляшко. - С .145
РУБ 15 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики Хімія--методика викладання Проблемне навчання Педагогіка--вивчення Морально-етичне виховання Вчитель майбутній --музика і хореографія Вчитель майбутній --література Вчитель майбутній--моральні якості педагогіка музична Студентська молодь--виховання Культура--музично-педагогічна Практика--соціально-педагогічна Самоосвіта--студент Культура мислення Виховання--національно-культурне виховання Професійна освіта Екологічна освіта Вчитель--особистість Педагогічні кадри--підготовка Клуб--виховання Здоровий спосіб життя--виховання Педагогіка--США Вільне виховання--історія Соціальне виховання--історія Розвивальне виховання--історія Середня освіта--Польша і Україна Асоціативний експеримент Саморегуляція--психофізичний стан Педагог--саморегуляція Вчитель--підготовка--Чернігівська губернія фывфывфыв: олімпійський рух Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Добролюбов, Николай Александрович (рус. лит. критик ; 1836-1861) \о нем\; Кубертен, П. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 10 Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / гол. ред. В. П. Яковець; відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 162 с. - Літ. в кінці статей. - 11.90 грн. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Курок, В. П. Моделювання діяльності вчителя як ефективний метод педагогічного дослідження / В. П. Курок. - С .5-8 Копієвська, О. Р. Культурна політика як теоретична проблема: аналіз сучасних концепцій та міжнародних документів / О. Р. Копієвська. - С .9-13 Растригіна, А. М. Педагогіка свободи як оснащення для життя / А. М. Растригіна. - С .14-16 Локарєва, Ю. В. Аксіологічний аспект художньої та естетичної культури в освіті й вихованні молоді / Ю. В. Локарєва. - С .17-19 Михаськова, М. А. Структура професійної компетентності майбутнього вчителя / М. А. Михаськова. - С .20-22 Коваль, О. В. Педагогічні основи загально-типологічного та диференційовано-типологічного методів формування музичних здібностей школярів / О. В. Коваль. - С .23-25 Ревенчук, В. В. До суті поняття "педагогічна взаємодія" / В. В. Ревенчук. - С .26-28 Іващенко, С. Г. Теоретичні засади формування у майбутніх учителів готовності до педагогічної творчості / С. Г. Іващенко. - С .29-32 Долматова, М. П. До сутності поняття "естетичний досвід особистості" / М. П. Долматова. - С .33-35 Гусейнова, Л. В. Критерії та рівні сформованості майбутнього вчителя музики до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .36-38 Тимошко, Г. М. Педагогічний менеджмент в системі управління загальноосвітніми навчальними закладами / Г. М. Тимошко. - С .39-43 Солдатенко, М. М. Деякі особливості навчально-пізнавальної діяльності / М. М. Солдатенко. - С .44-47 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Хлєбік, С. Р. Сучасні підходи у підготовці вчителя музики до роботи в системі особистісно-орієнтованої музичної освіти / С. Р. Хлєбік. - С .48-51 Грисюк, О. М. Адаптаційний період у музичному вихованні першокласників у малокомплектній школі / О. М. Грисюк. - С .52-54 Базар, О. М. Психологічні особливості навчання студентів-заочників педагогічного спілкування англійською мовою з використанням мережі Інтернет / О. М. Базар. - С .55-58 Кузьменко, В. Ю. Педагогічні технології виховання здорового способу життя старших підлітків у позакласній роботі / В. Ю. Кузьменко. - С .59-63 Голуб, Н. В. Специфіка формування поліфонічного мислення майбутніх учителів у класі бандури / Н. В. Голуб. - С .64-66 Лащенко, В. Ф. Педагогічна практика - важливий чинник формування екологічної культури / В. Ф. Лащенко. - С .70-71 Зякун, Т. Г. До проблеми національного виховання молодших школярів (на прикладі татарської діаспори в Україні) / Т. Г. Зякун. - С .67-69 Квак, О. Роль дидактичної гри у вихованні і розвитку мовлення дітей дошкільного віку / О. Квак. - С .72-74 Турчин, Т. М. Естетико-виховні можливості навчання сольфеджіо на уроках у ДМШ / Т. М. Турчин. - С .75-76 Мішедченко, В. В. До питання організації педагогічної практики майбутнього учителя музики в початковій школі / В. В. Мішедченко. - С .77-79 Семикліт, В. М. Музичне краєзнавство в естетичному вихованні майбутніх вчителів / В. М. Семикліт. - С .80-82 Благінін, В. М. Громадянське виховання в системі формування громадянської позиції школярів / В. М. Благінін, С. В. Павлюк. - С .83-85 Дарійчук, Л. П. Зміст навчання продуктивних видів мовлення у мовних закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .86-89 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Коваленко, Є. І. Проблеми педагогіки творчості у педагогічній спадщині Г. Ващенка / Є. І. Коваленко. - С .90-95 Ростовський, О. Я. Розвиток музичної освіти в Україні в другій половині ХУ - початку ХУІІ століть / О. Я. Ростовський, О. В. Ростовська. - С .96-99 Дідич, Г. С. Український обрядовий фольклор у спадщині творчої інтелігенції кінця ХІХ - початку ХХ століття / Г. С. Дідич, М. І. Гейченко. - С .100-104 Кавунник, Олена Анатоліївна. Музичний світ Миколи Гоголя як джерело формування духовної культури студентської молоді / О. А. Кавунник. - С .105-107 Ніколаї, Г. Ю. Розвиток музично-педагогічної освіти в Польщі у другій половині ХХ століття в світлі еволюції шкільних програм / Г. Ю. Ніколаї. - С .108-112 Баленко, Н. М. Роль і місце Ніжинського історико-філологічного інституту князя О. А. Безбородька в культурно-освітньому просторі України кінця ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .113-116 Кулик, І. О. Педагогічна історіографія 70-х років ХХ ст. про творчий доробок Г. С. Сковороди / І. О. Кулик. - С .117-121 Новгородська, Ю. Г. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості у концептуальних підходах до реформування освіти / Ю. Г. Новгородська. - С .122-125 Новгородський, Р. Г. Ідеї соціалізації в педагогічному доробку Тимофія Лубенця / Р. Г. Новгородський. - С .126-128 Аніщенко, О. В. Навчально-методична література для закладів жіночої професійної освіти (1865-1916) / О. В. Аніщенко. - С .129-135 Барило, О. А. Проблеми вільного виховання на сторінках часопису "Вільна українська школа" / О. А. Барило. - С .136-139 Останіна, Н. С. Клуб як культурно-освітній осередок громадянського виховання учнівської молоді в Україні в 20-і роки ХХ століття / Н. С. Останіна. - С .140-144 Ростовський, О. Я. Уроки історії музичної педагогіки / О. Я. Ростовський. - С .145-149 Матвієнко, С. І. Дошкільне виховання в науково-педагогічній структурі Ніжинської вищої школи: історичний аспект / С. І. Матвієнко. - С .150-153 Коваленко, Н. В. Ідей соціально-психологічної адаптації в зарубіжній психології / Н. В. Коваленко. - С .154-159
РУБ 15 Рубрики: Педагогічне дослідження Моделювання--діяльність вчителя Педагогічна творчість Менеджмент--педагогічний Виховання--виховання здорового спосібу життя Виховання--національне виховання Педагогічна практика Виховання--естетичне виховання Громадянське виховання Обрядовий фольклор України, 19 ст. кінець ; 20 ст. початок; Дошкільна освіта в Україні--історія Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія--Ніжинський історико-філологічний інститут Чернігівщина--дошкільна освіта--історія фывфывфыв: дошкільне виховання -- мовлення -- вільне виховання -- українські педагоги -- жіноча професійна освіта -- Вільна українська школа, часопис Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Сухомлинський, В. \о нем\; Лубенець, Тимофій Григорович (видатний педагог, фахівець з теорії та методики початкового навчання, дошкільного виховання та освіти дорослих, автор 30 підручників та методичних посібників. Послідовник К. Г. Ушинського. Герой Праці (1924) ; 1855-1936) \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Экземпляры всего: 5 Ч.З.№2 (2), аб (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), аб (2), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 142 с. - Літ. в кінці статей. - 10.60 грн. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Ростовський, О. Я. Проблема методологічної переорієнтації професійної підготовки майбутніх учителів музики у контексті реформування сучасної загальноосвітньої школи / О. Я. Ростовський. - С .5-8 Дряпіка, В. І. Аксіологічний аспект професійно-педагогічної підготовки вчителя музики / В. І. Дряпіка. - С .9-11 Смирнова, Т. А. Організація педагогічного експерименту з метою перевірки функціонування організаційно-методичної системи / Т. А. Смирнова. - С .12-16 Михаськова, М. А. Проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .17-19 Дашківська, Т. Г. Проблеми організованого дозвілля та музичні орієнтири студентської молоді / Т. Г. Дашківська. - С .20-23 Кречківський, А. Ф. Умови хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музики (ступеневий характер фахової підготовки вчителя-хормейстера) / А. Ф. Кречківський. - С .24-26 Хижна, О. П. До проблеми професійного вдосконалення майбутнього вчителя початкової школи / О. П. Хижна. - С .27-31 Резан, Л. І. Педагогічні проблеми структури та змісту музично-виконавського процесу / Л. І. Резан. - С .32-34 Арделян, О. М. Художні та естетичні цінності музичного мистецтва / О. М. Арделян. - С .35-37 Свещинська, Н. В. Новий "образ" фортепіано у сучасній музичній педагогіці / Н. В. Свещинська. - С .38-40 Бірюкова, Л. А. Диригент хору: комунікативний аспект / Л. А. Бірюкова. - С .41-44 Бузова, О. Д. Виховний протенціал стильової інтеграції у сучасній музичній культурі / О. Д. Бузова. - С .45-47 Дорохін, В. Г. Виховання баяніста. Деякі проблеми та суперечності методик / В. Г. Дорохін. - С .48-50 Ростовська, В. Г. Професійні переконання як якісна характеристика особистості вчителя хореографії / В. Г. Ростовська. - С .51-53 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Тимошко, Г. М. Вивчення стану готовності складу кадрового резерву до управління загальноосвітньою школою / Г. М. Тимошко. - С .54-56 Заболотний, І. П. Репертуар як основа діяльності хорового колективу / І. П. Заболотний. - С .57-59 Крицький, В. М. Формування діагностичних умінь у процесі музично-виконавської підготовки / В. М. Крицький. - С .60-62 Абдуліна, Н. В. Естетичне виховання у розвитку креативності майбутніх учителів / Н. В. Абдуліна. - С .63-64 Єременко, О. В. Чуття ладу як основа розвитку музичного сприймання у підлітків / О. В. Єременко. - С .65-67 Ростовська, І. О. Використання нетрадиційних форм музикування у процесі навчання гри на фортепіано учнів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням музики / І. О. Ростовська. - С .68-69 Фалько, М. І. Розробка і використання педагогічних технологій як важливий чинник формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя музики / М. І. Фалько. - С .70-73 Скрипець, С. В. Реалізація принципів особистісного підходу в педагогічній взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом / С. В. Скрипець. - С .74-76 Баладинська, І. В. Патріотичне виховання майбутніх учителів музики / І. В. Баладинська. - С .77-79 Станіславська, К. І. Використання елементарних вокально-хорових вправ у процесі підготовки студентів театральних спеціалізацій / К. І. Станіславська. - С .80-82 Зуєва, Л. В. Специфіка роботи над поліфонічними творами І. С. Баха в класі баяна та акордеона / Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. - С .83-85 Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду студентів педагогічних вузів / М. П. Долматова. - С .86-89 Хоменко, З. В. До проблеми формування навичок розспівування хору у майбутніх учителів музики / З. В. Хоменко. - С .90-92 Кузьменко, В. Ю. Формування в учнів позитивного ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя на уроках фізичної культури / В. Ю. Кузьменко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. - С .93-95 Маруфенко, О. В. Аналіз ефективності технології формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музики / О. В. Маруфенко. - С .96-99 Дарійчук, Л. П. Структура навчання продуктивного мовлення у мовних закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .100-103 Салан, К. О. Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів музики (Деякі аспекти з досвіду експериментально-дослідницької роботи) / К. О. Салан, О. П. Петрикова. - С .104-107 Кондратенко, Г. Г. Формування дитячої творчої активності майбутніх вчителів музики в процесі їх професійної підготовки / Г. Г. Кондратенко. - С .108-111 ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Юцевич, Ю. Є. Витоки підготовки учителів музики в Україні / Ю. Є. Юцевич. - С .112-114 Дорохина, Л. А. Аматорское хоровое движение в музыкальной культуре Черниговщины начала ХХ века / Л. А. Дорохина. - С .115-119 Новікова, В. М. Рух і музика у музично-педагогічній концепції Карла Орфа / В. М. Новікова. - С .120-123 Баленко, Н. М. Особистість Каменяра у спогадах сучасників / Н. М. Баленко. - С .124-127 Малашевська, І. А. Історико-стильова орієнтація як необхідна навичка майбутнього вчителя музики / І. А. Малашевська. - С .128-131 Киричок, І. І. Система виховання у професійній підготовці вчителів Ніжинського історико-філологічого інституту (1875-1917) / І. І. Киричок. - С .132-136 Коваль, О. В. Проблема формування музичності у педагогічній спадщині Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, та З. Кодая / О. В. Коваль. - С .137-138
РУБ 15 Рубрики: Вчитель музики--підготовка Вчитель початкової школи--підготовка Музичне мистецтво Фортепіано--навчання гри Диригент хору Вчитель хореографії Управління школою--кадри Репертуар хору Естетичне виховання--майбутні вчителі Музичне сприймання--підлітки Здоровий спосіб життя--формування Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Орф, Карл \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Жак-Далькроз, Е. \о нем\; Кодай, З. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Экземпляры всего: 5 аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 202 с. - Літ. в кінці статей. - 9.20 грн. Содержание: Яковець, Н. І. Формування професійних умінь і навичок студентів фізико-математичного факультету під час проходження педагогічної (IV курс) практик / Н. І. Яковець, Н. А. Барило, Н. М. Стрельнікова. - С .5-11 Кедров, Б. Ю. З досвіду роботи з міжнародною комп’ютерною мережею Internet. 1. Груупи новин або телеконференції / Б. Ю. Кедров. - С .11-18 Крига, Т. І. Асоціативно-вербальне поле слова хліб як джерело формування лінгвістичного мислення, практичних умінь і навичок / Т. І. Крига. - С .18-25 Кушнір, В. А. особливості педагогічного процесу як "зустрічі" різних світів / В. А. Кушнір. - С .25-32 Світич, С. І. Загальнометодичний принцип комунікативності в навчанні іноземних мов (на матеріалі англійської мови) / С. І. Світич. - С .32-35 Драчук, Л. І. Теоретичні основи морально-етичного виховання учнів у процесі вивчення української літератури / Л. І. Драчук. - С .35-44 Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .44-49 Чеботарьова, Л. І. Зміст і форми економічної підготовки школярів / Л. І. Чеботарьова. - С .49-56 Шмалєй, С. В. Зміст педагогічного процесу формування екологічної свідомості особистості / С. В. Шмалєй. - С .56-66 Желіба, О. В. Графіки на уроках історії: проблема класифікації / О. В. Желіба. - С .66-74 Дарійчук, Л. П. Використання засобів наочності як метод стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови / Л. П. Дарійчук. - С .74-78 Останіна, Н. С. Шкільні клуби - ефективна форма виховання підлітків / Н. С. Останіна. - С .78-84 Адамів, Г. С. Технології розвитку у студентів педучилища пізнавальної самостійності / Г. С. Адамів. - С .84-92 Кузьменко, В. Ю. Сутність здорового способу життя: історично-педагогічний аналіз проблеми / В. Ю. Кузьменко. - С .92-100 Гусейнова, Л. В. Виконавська культура вчителя музики як проблема дослідження / Л. В. Гусейнова. - С .100-104 Харабет, В. В. Полісистемність як об’єктивна якість педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .104-108 Хоменко, З. В. Підготовка майбутніх вчителів музики до роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .108-111 Семикліт, Н. І. Роль краєзнавства у формуванні духовно-естетичних потреб майбутніх вчителів / Н. І. Семикліт. - С .111-114 Костенко, Л. В. Самостійна пізнавальна діяльність студентів і її структурні компоненти / Л. В. Костенко. - С .114-118 Щербініна, О. М. Розвиток музично-стильових уявлень як проблема фахової підготовки музиканта-педагога / О. М. Щербініна. - С .118-122 Єльнікова, Г. В. Атестація керівників: проблеми, шляхи вирішення / Г. В. Єльнікова, А. А. Петренко. - С .122-132 Заверико, Н. В. Моделі профілактики адиктивної поведінки підлітків та молоді: зарубіжний досвід / Н. В. Заверико. - С .132-140 Чувакова, Т. Г. Вступ учителя до педагогічної діяльності у США / Т. Г. Чувакова. - С .140-146 Парфанович, І. І. Зарубіжний досвід виховної роботи з умовно засудженими неповнолітніми / І. І. Парфанович. - С .146-151 Коваленко, Є. І. Сухомлинський В. О. про сутність і умови формування творчої особистості / Є. І. Коваленко. - С .151-158 Ростовський, О. Я. Взаємозв’язок мистецтв як тенденція розвитку музичної освіти в Україні на початку XXI століття / О. Я. Ростовський. - С .158-163 Олійник, Н. А. Участь Чернігівського земства у справі опіки над знедоленими дітьми в кінці XIX - на початку XX століття / Н. А. Олійник. - С .163-169 Таран, О. М. Краєзнавчий принцип у дидактиці С. Русової / О. М. Таран. - С .169-173 Єремеєва, В. М. Проблема індивідуалізації в історичному контексті / В. М. Єремеєва. - С .173-177 Володченко, Ж. М. Протиріччя особистості С. Петлюри / Ж. М. Володченко, О. А. Лисиця. - С .177-182 Аніщенко, О. В. Фахова освіта жінок у Київській губернії: погляд з елементами ретроспективи та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .182-189 Новгородська, Ю. Г. Мистецтво як засіб життєтворчості особистості у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .189-192 Яковець, Н. І. Про сучасне європейське бачення середньої освіти / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .192-198 Бєлкіна, Н. І. Нові підходи до підготовки вчителя в умовах заочної форми навчання (на прикладі курсу "Історія педагогіки") / Н. І. Бєлкіна. - С .198-200
РУБ 15 Рубрики: Педагогічна практика Морально-етичне виховання Екологічна освіта--школярі Шкільні клуби Здоровий спосіб життя--виховання Вчитель музики--підготовка Вчитель майбутній --музика і хореографія Атестація керівників Адиктивна поведінка--діти--підлітки Вчителі--заочна підготовка Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Сухомлинський, В. О. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Петлюра, С. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 21 Ч.З.№2 (10), аб (9), фб (1), ав (1) Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (9), фб (1), ав (1) |
Н 34 Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" [Текст] : научное издание. Т. 30. Економічні науки / Національний університет "Києво-Могилянська Академія". - К. : КМ Академія, 2004. - 114 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 3.00 грн. Содержание: Кузьменко, В. П. Теорія суспільного вибору: ретроспективний аналіз у контексті транзитивної економіки / В. П. Кузьменко. - С .3-12 Чугунов, І. Я. Становлення бюджетної системи і механізму бюджетного регулювання в Україні / І. Я. Чугунов. - С .12-17 Лук’яненко, І. Г. Методологія виокремлення підсистем із загальної макроеконометричної моделі на прикладі бюджетного сектору України / . - С .17-23 Вишня, М. М. Економіко-математичні методи аналізу податкової заборгованості / . - С .23-31 Михайличенко, С. Ю. Розвиток і застосування методів регулювання грошового та валютного ринків України в 2003 р. / . - С .31-39 Глущенко, С. В. Реформування банківських систем країн Центральної та Східної Європи / . - С .39-47 Шумська, С. С. Готівкові кошти населення в іноземній валюті як фінансовий ресурс економіки / . - С .47-53 Леонтій, Н. Г. Тенденції міграції робочої сили у країнах Європейського Союзу / . - С .77-85 Бойченко, О. В. Заборгованість із заробітної плати в Україні - мікроеконометричний аналіз / . - С .85-91 Ільчина, Н. В. Економічний аналіз бідності в Україні: теоретичний аспекти / . - С .91-97 Семиколєнова, С. В. Проблеми моделювання в стратегічному управлінні / . - С .103-108 Борисенко, З. М. Навчання конкуренції / . - С .108-111
РУБ 33(05) Доп.точки доступа: Національний університет "Києво-Могилянська Академія" Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПДД1/2006/2 Журнал 2006г. N 2 Моісєєв, А. Конструювання навчального плану школи / А. Моісєєв, О. Моісєєва. - С.4 - 7 Софій, Н. Сто і один метод активного навчання / Н. Софій, В. Кузьменко. - С.27 - 50 фывфыв: навчання дорослих Бондар, О. Практика атестаційної експертизи / О. Бондар. - С.51 - 54 Анісімова, В. Моніторингова експертиза сучасного уроку / В. Анісімова. - С.55 - 58. (Далі буде). фывфыв: нетрадиційний урок, типологія уроку, експертиза тематична Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Софій, Н. Сто і один метод активного навчання [Текстььь] / Н. Софій, В. Кузьменко> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2006. - N2. - С. 27 - 50 Рубрики: методи навчання фывфывфыв: навчання дорослих Доп.точки доступа: Кузьменко, В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПДД1/2006/4 Журнал 2006г. N 4 Урбанович, А. Управління як соціальний феномен / А. Урбанович. - С.4-21 Софій, Н. Щедрий урожай методів активного навчання / Н. Софій, В. Кузьменко. - С.22-62. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Софій, Н. Щедрий урожай методів активного навчання [Текстььь] / Н. Софій, В. Кузьменко> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2006. - N4. - С. 22-62. Рубрики: активне навчання фывфывфыв: навчальна гра, рольові ігри, інтерактивні лекції, обговорення Доп.точки доступа: Кузьменко, В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ЛЧ-1/2006/2(34) Журнал 2006г. N 2(34) Московка, М. Поезії / М. Московка. - С.3-10 Татарин, В. Робота за фахом: Проза / В. Татарин. - С.11-24 Величанська, В. Поезії / В. Величанська. - С.25-29 Тимошенко, О. Музика зелених дерев: Проза / О. Тимошенко. - С.30-41 Леус, В. Зацвіте терен яблуневим цвітом: Проза / В. Леус. - С.48-53 Кириченко, В. Розминувся зі смертю: Уривок з повісті "Різні долі" / В. Кириченко. - С.54-59 Рубей, Н. Поезії / Н. Рубей. - С.60-62 Соломко, А. Таїна кам’яниці: Уривок з роману "Крутозлам" / А. Соломко. - С.63-70 Лисенко, М. Вірші з ароматом кави / М. Лисенко. - С.71-73 Ткач, М. Погляд зблизька (з нової книги) / М. Ткач. - С.113-122 Роляк, О. Ірпіньландія / О. Роляк, Т.-М. Литвинюк. - С.123-128 Наш вернісаж: Михась Ткач. - С.вкладка : цв.ил Ковальчук, О. Інстинкт у світі етики (тема любові у романі О.Гончара "Прапороносці") / О. Ковальчук ; С. Храмова; В. Сапон; В. Кузьменко; О. Брик; Т. М. Чумак; А. Сокол; А. Доценко ; С. Храмова; В. Сапон; В. Кузьменко; О. Брик; Т. М. Чумак; А. Сокол; А. Доценко. - С.130-136 Храмова, С. "У кого мати українка, той Україні рідний син": До питання про національні корені М.О.Шолохова / С. Храмова ; В. Сапон; В. Кузьменко; О. Брик; Т. М. Чумак; А. Сокол; А. Доценко ; В. Сапон; В. Кузьменко; О. Брик; Т. М. Чумак; А. Сокол; А. Доценко. - С.137-141 Сапон, В. Сторінки минулого: Про Мезинську палеолітичну стоянку / В. Сапон. - С.142-147 Кузьменко, В. Світлиця його серця: Про письменника Василя Чухліба / В. Кузьменко ; О. Брик; Т. М. Чумак; А. Сокол; А. Доценко ; О. Брик; Т. М. Чумак; А. Сокол; А. Доценко. - С.148-151 На перевеслі літ: До 50-річчя з дня народження О.В.Забарного, декана філол.фак-ту НДУ імені Миколи Гоголя. - С.159-161 : портр Брик, О. А життя таке коротке / О. Брик ; Т. М. Чумак; А. Сокол; А. Доценко ; Т. М. Чумак; А. Сокол; А. Доценко. - С.162-166 Ткач, М. Паралелі на зламі століть / М. Ткач ; О. Олійник; М. Адаменко ; О. Олійник; М. Адаменко. - С.167-170 Чумак, Т. М. Запрошуємо до слова: В гостях Ічнянська літстудія ім. Ст.Васильченка / Т. М. Чумак ; А. Сокол; А. Доценко ; А. Сокол; А. Доценко. - С.172-182 Олійник, О. Автори "Сонячних кларнетів" / О. Олійник ; М. Адаменко ; М. Адаменко. - С.184-187 (далі буде) Сокол, А. Вірші: [Для дітей] / А. Сокол ; А. Доценко ; А. Доценко. - С.188-192 Адаменко, М. Байки / М. Адаменко. - С.193-197 Доценко, А. Церква 2000-ліття Різдва Христового в Масанах (м.Чернігів) / А. Доценко. - С.198-199 Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (1), ІБв (1), гол. б-р (1) Свободны: Ч.З.№3 (1), ІБв (1), гол. б-р (1) |
Кузьменко, В. Світлиця його серця: Про письменника Василя Чухліба [Текстььь] / В. Кузьменко> // Літературний Чернігів : Щоквартальний мистецький журнал літературної спілки "Чернігів". - 2006. - N2(34). - С. 148-151 Рубрики: Чернігівщина--література Доп.точки доступа: Чухліб, Василь Васильович (19 липня 1941-20 листопада 1997 ) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (1), ІБв (1), гол. б-р (1) Свободны: Ч.З.№3 (1), ІБв (1), гол. б-р (1) |
> Шифр: ПШ2/2006/2 Журнал 2006г. N 2 Кулагина, Н. В. Программа профориентационной работы со старшеклассниками с использованием активных методов обучения / Н. В. Кулагина. - С.3-33. Плесюк, Л. П. Программа развития самосознания подростков / Л. П. Плесюк, Н. С. Смущук. - С.34-47. Бровко, Е. Б. Методы исследования жизненной перспективы старшеклассников / Е. Б. Бровко. - С.48-58. Евдокимова, Л. В. Развитие мышления младших школьников и подростков в процессе освоения понятий математической комбинаторики / Л. В. Евдокимова. - С.59-70. Пономарев, М. С. Социальная компетентность у подростков с пограничными психическими расстройствами / М. С. Пономарев. - С.70-82. Шубина, А. С. Опыт использования методики Е. Антони - Е. Бине в работе с подростками-правонарушителями / А. С. Шубина. - С.83-97. Лагонда, Г. В. Феноменология интимности / Г. В. Лагонда, Е. Н. Голубева. - С.98-106. Ожогова, Е. Г. Синдром "психического выгорания" в работе педагога и пофессиональные стратегии поведения / Е. Г. Ожогова. - С.107-120. Кузьменко, В. У. Мальчишки и девчонки: психология поведения / В. У. Кузьменко. - С.121-129. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кузьменко, В. У. Мальчишки и девчонки: психология поведения [Текстььь] / В. У. Кузьменко> // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2006. - N2. - С. 121-129. Рубрики: психологія поведінки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/11 Журнал 2006г. N 11 Наливайко, Д. С. Вивчення зарубіжної літератури в школах України цілком відповідає політичному курсу нашої держави / Д. С. Наливайко. - С.3-4 Шалагінов, Б. Б. Данте, Шекспір, Вольтер, Гете, Толстой "панують над умами мільйонів людей, які за все своє життя не прочитали жодного рядка з їхніх творів". Про роль та значення курсу "Зарубіжна література" в школі / Б. Б. Шалагінов. - С.4-6 Ковбасенко, Ю. І. Про місце і роль предмета "Зарубіжна література" в системі літературної освіти української школи та про шляхи підвищення ефективності його викладання / Ю. І. Ковбасенко. - С.7-10 Ненько, І. Я. Викладання літератури як мистецтва слова: зміст і форми, або Учити вмінню виробляти власні естетичні судження / І. Я. Ненько. - С.20-22 Гетьман, О. Г. Кожному учню прищепити вміння естетично сприймати художній текст. Про методологічні основи цієї роботи / О. Г. Гетьман. - С.29-34 Клименко, Ж. В. Специфіка викладання зарубіжної літератури в середній школі / Ж. В. Клименко. - С.43-45 Кузьменко, В. І. Про види перекладу, форми і методи роботи з ним. Матеріал до уроку / В. І. Кузьменко. - С.47-49 Тараник, К. В. Верлібр - відлуння природи в поезії. Алгоритм уроку "Естетично-стильові особливості поезії У. Уїтмена" / К. В. Тараник. - С.52-55 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Кузьменко, В. І. Про види перекладу, форми і методи роботи з ним. Матеріал до уроку [Текстььь] / В. І. Кузьменко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N11. - С. 47-49 . - ISSN 0205-47IX Рубрики: викладання зарубіжної літератури Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ПШ2/2006/3 Журнал 2006г. N 3 Бахурина, Е. С. Этологический подход в терапии детской адаптационной тревожности / Е. С. Бахурина, Е. Н. Истомина. - С.3-11 Исаенко, О. С. Принципы коррекции агресивного поведения у младших школьников / О. С. Исаенко. - С.12-26 Кутеева, Е. Н. Работа с подростками "группы риска": коррекция агрессивного поведения / Е. Н. Кутеева. - С.27-62 Размахнина, Д. Ю. Психологическая подготовка к экзаменам / Д. Ю. Размахнина. - С.63-75 Константинов, В. В. Формирование этнической толерантности у подростков в условиях образовательного пространства школы / В. В. Константинов, Л. Л. Арабина. - С.76-86 Медведская, Е. И. Отражение отношений учитель-ученик в сознании педагогов / Е. И. Медведская. - С.87-100 Кибальченко, И. А. Психологический стенд с "почтой доверия" как форма работы школьного психолога / И. А. Кибальченко. - С.101-114 Кузьменко, В. У. Диалог психолога с подростками / В. У. Кузьменко. - С.115-124 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кузьменко, В. У. Диалог психолога с подростками [Текстььь] / В. У. Кузьменко> // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2006. - N3. - С. 115-124 Рубрики: Шкільний психолог Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |