> Шифр: ДФ1/2006/1 Журнал 2006г. N 1 Андрусишина, Л. Стан сформованості загальнофункціональних механізмів мовлення у старших дошкільників із ЗНМ / Л. Андрусишина. - С.33 - 35 Бистрова, Ю. Психологічні аспекти проблеми конфліктної поведінки дітей з вадами розумового розвитку / Ю. Бистрова. - С.36 - 38 Кульбіда, С. Правила дактилювання / С. Кульбіда. - С.39 - 41 Манько, М. Діагностика мовленнєвого розвитку дітей раннього віку / М. Манько. - С.41 - 44 Рібцун, Ю. Вивчення моторної функції молодших дошкільників із ЗНМ / Ю. Рібцун. - С.44 - 48 Легкий, О. Особливості формування трудових рухів та дій у дітей з порушеннями зору на уроках трудового навчання / О. Легкий. - С.48 - 50 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кульбіда, С. Правила дактилювання [Текстььь] / С. Кульбіда> // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 39 - 41
Рубрики: дактилювання спеціальна освіта фывфывфыв: вади слуху -- мовлення дактильне Аннотация: В статті зображено методичний підхід до вивчення правил дактилювання, які переосмислені, уточнені, розширені, конкретизовані наведеними прикладами, і є джерелом для вивчення і практичного використання фахівцями спеціальних навчальних закладів для осіб з вадами слуху Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДФ1/2006/2 Журнал 2006г. N 2 Данілавічютє, Е. "Читання" для 2-4 класів загальноосвітніх шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення / Е. Данілавічютє. - С.5-9. Кобильченко, В. Проведення групових занять з корекції психосоціального розвитку учнів 1-4 класів з порушенням зору / В. Кобильченко. - С.10-13. Трикоз, С. Корекційно-розвивальна спроямованість змісту курсу "Я і Україна" в загальноосвітніх навчальних закладах для розумово відсталих дітей / С. Трикоз. - С.14-16. Ардобацька, К. Забезпечення корекційно-розвивальної спрямованості навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями на уроках математики / К. Ардобацька. - С.16-19. Конопляста, С. Проблеми корекції мовленнєвого розвитку дітей із вродженим незрощенням губи і піднебіння в системі комплексної реабілітації / С. Конопляста. - С.35-38. Тарасюк, С. Особливості особистісної агресії молодших підлітків із затримкою психічного розвитку / С. Тарасюк. - С.38-42. Таран, О. Системний підхід у розробці теоретичних засад дослідження Я-концепції слабозорих дошкільників / О. Таран. - С.43-46. Качуровська, О. Новітні засоби корекції та розвитку мовлення учнів із ТВМ / О. Качуровська. - С.46-49. Кульбіда, С. Освіта XXI століття: сучасні підходи до гуманізації навчання нечуючих осіб / С. Кульбіда. - С.53-55. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кульбіда, С. Освіта XXI століття: сучасні підходи до гуманізації навчання нечуючих осіб [Текстььь] / С. Кульбіда> // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 53-55. Рубрики: Діти з особливими потребами дефектологія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДФ1/2006/3 Журнал 2006г. N 3 Кульбіда, С. Білінгвальне навчання нечуючих: стан, перспективи розвитку / С. Кульбіда. - С.2-3. Бистрова, Ю. Вибір сиратегії поведінки в конфлікті підлітками з порушенням інтелектуального розвитку / Ю. Бистрова. - С.23-27. Дмитрієва, І. Шляхи естетичного виховання розумово відсталих дітей / І. Дмитрієва. - С.35-39. Андрющенко, Н. Поєднання гри та навчання на уроках української мови в 1 класі спеціальної школи / Н. Андрющенко. - С.41-42. Шевченко, О. Підготовка вчителів-дефектологів в Україні у 20-х роках XX ст. / О. Шевченко. - С.43-48. Вавіна, Л. До 90-річчя від дня народження І. Г. Єременка / Л Вавіна, Г. Мерсіянова Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кульбіда, С. Білінгвальне навчання нечуючих: стан, перспективи розвитку [Текстььь] / С. Кульбіда> // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 2-3. Рубрики: вади слуху дефектологія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2018/4 Журнал 2018г. N 4 Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / Вадим Кобильченко. - С.7–14. - Бібліогр.: 7 назв. фывфыв: емпатія, психологічне здоров’я, психологічне консультування Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / Світлана Кульбіда. - С.15–31. - Бібліогр.: 27 назв. : мал., таб. фывфыв: жестова мова, жестова одиниця, жестове мовлення Прохоренко, Л. Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Леся Прохоренко. - С.32–39. - Бібліогр.: 6 назв. : мал. фывфыв: мотивація, самоконтроль, рефлексія Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / Ірина Омельченко. - С.40–52. - Бібліогр.: 15 назв. фывфыв: спілкування, комунікація, діалогічне спостереження Данілавічютє, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Еляна Данілавічютє. - С.53–64. - Бібліогр.: 7 назв. : мал. фывфыв: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.65–74. - Бібліогр.: 15 назв. : мал. фывфыв: реабілітаційна робота, спортивно-оздоровча робота, діти з особливими потребами Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Наталія Пахомова, Інна Баранець. - С.75–87. - Бібліогр.: 13 назв. фывфыв: мовленнєва діяльність, пізнавальні процеси, моторна алалія Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Людмила Некраш. - С.88–95. - Бібліогр.: 15 назв. фывфыв: раннє втручання, діагностика порушень, діти раннього віку Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 90 Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / С. Кульбіда> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 15–31 : мал., таб. - Бібліогр.: 27 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: жестова мова -- жестові одиниці -- жестове мовлення -- жести -- лінгвальна категорія -- хмари зразків -- конфігурації руки -- жестикуляція Аннотация: Досліджено жестові одиниці та описано особливості конфігурації - структурної одиниці кінетики української жестової мови. Уточнено кількість конфігурацій в українській жестовій мові, порівняно з кількісними показниками інших жестових мов. Наведено приклади застосування одноручних (дворучних симетричних) жестових одиниць. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2020/2 Журнал 2020г. N 2 Кобильченко, В. Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти / Вадим Кобильченко. - С.7–19. - Бібліогр.: 4 назви. Кульбіда, С. Вивчення будови словосполучення на уроках української мови з використанням жестової мови : у 5 класі спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 90) (на допомогу практикам) / Світлана Кульбіда. - С.20–40. - Бібліогр.: 14 назв. Любченко, В. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти : (організація діяльності та нормативно-правове забезпечення) / Валентина Любченко. - С.41–48. - Бібліогр.: 10 назв. Лещій, Н. Розроблення методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.49–56. - Бібліогр.: 6 назв. Хохліна, О. До проблеми психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами / Олена Хохліна. - С.57–63. - Бібліогр.: 11 назв. Трофименко, Л. Специфіка формування граматичної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Людмила Трофименко. - С.64–73. - Бібліогр.: 8 назв. Долженко, С. Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу / Світлана Долженко, Юлія Рібцун. - С.74–80. - Бібліогр.: 11 назв. Чайка, І. Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи / Ірина Чайка. - С.81–92. - Бібліогр.: 22 назви. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 90 Кульбіда, С. Вивчення будови словосполучення на уроках української мови з використанням жестової мови : у 5 класі спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 90) (на допомогу практикам) / Світлана Кульбіда> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 20–40. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 2312-2781
Діти з особливими потребами--порушення слуху--навчання фывфывфыв: українська жестова мова -- методика викладання -- будова словосполучення -- головне слово -- залежне слово -- розбір словосполучення -- жести -- глухі учні -- компетенції -- тестові завдання -- спеціальні заклади загальної середньої освіти Аннотация: Розроблено методику формування понять і закономірностей з теми "Будова словосполучення" у 5 класі учнями з порушеннями слуху спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 90). Розкрито поетапне, репродуктивно-діяльнісний, креативно-дослідницький підхід засвоєння навчального матеріалу з урахуванням концепту "Українська жестова мова у комунікативній діяльності". В авторській методиці "Будова словосполучення" пердставлено три аспекти: перелік і зміст компетенцій теоретичного і практичного рівнів, які глухі учні 5 класу набудуть на основі засвоєних знань, умінь, розумінь і перекладу; системи вправ, правил, завдань, які спрямовані на розвиток і вдосконалення жестомовної комунікативної компетенції, граматико-орфографічних умінь учнів із порушеннями слуху, їхнього жестового, дактильного, писемного мовлення; орієнтовні тестові завдання, що відповідають зовнішньому незалежному оцінюванню. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |