> Шифр: ВШ-3/2007/1 Журнал 2007г. N 1 Шубін, О. Сучасний вищий навчальний заклад: відповідність вимогам постіндустріального суспільства / О. Шубін. - С.3-9 Буряк, В. Методологічний аспект побудови навчального процессу / В. Буряк. - С.10-19 Бугрій, О. Сутність поняття "педагогічні технології" / О. Бугрій. - С.20-25 Курмишева, Н. Дискусія і диспут як засоби формування професійних умінь / Н. Курмишева. - С.26-32 Подольська, Є. Освіта в контексті глобалізації: напрямки та механізми реалізації реформ в Україні / Є. Подольська. - С.48-55 Кландт, Х. Розвиток і перспективи академічної освіти в галузі підприємництва в Німеччині / Х. Кландт, К. Фолькман. - С.56-69 Вища та післядипломна освіта (у 2006 році). - С.92-119 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Курмишева, Н. Дискусія і диспут як засоби формування професійних умінь [Текстььь] / Н. Курмишева> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2007. - N1. - С. 26-32 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні Навчання--методи--форми--засоби Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2008/1 Журнал 2008г. N 1 Васильєв, А. Сумський державний університет - ВНЗ, що динамічно розвивається / А. Васильєв. - С.3-16 Виткалов, В. Ефективність впровадження кредитно-модульної системи підготовки фахівців-культурологів у контексті Болонської декларації / В. Виткалов, О. Граб. - С.17-26 Кондрашова, Л. Проблеми вищої педагогічної освіти та її модернізації у світлі Болонської угоди / Л. Кондрашова. - С.26-34 Буряк, В. методологічні засади педагогічної освіти / В. Буряк. - С.35-46 Колот, А. Трансформація чинників розвитку вищої освіти: причини, природа, змістові характеристики / А. Колот. - С.47-55 Голубенко, О. Освітні стандарти чи навчальні плани? / О. Голубенко, Т. Морозова. - С.55-64 Курмишева, Н. Мотивація і результативність навчання майбутніх економістів: тотожність чи розбіжності? / Н. Курмишева. - С.75-81 Васильєв, А. Інформаційно-бібліотечна система сучасного ВНЗ: досвід роботи Сумського державного університету / А. Васильєв, Т. Слабко. - С.82-85 Кузьмін, О. Венчурні підприємства "Spin-off" nf "Spin-out" в системі підприємницької діяльності університетів / О. Кузьмін, І. Литвин. - С.86-98 Тейлор, Д. Організаційні зміни в університетах Великої Британії: нові моделі інституційного менеджменту та роль академічного персоналу / Д. Тейлор. - С.99-121 Вища освіта і наука : анотований огляд періодичних видань / укл. Б. Бєлоусова, З. Чернобровкіна. - С.122-125. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Курмишева, Н. Мотивація і результативність навчання майбутніх економістів: тотожність чи розбіжності? [Текстььь] / Н. Курмишева> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2008. - N1. - С. 75-81 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Підготовка майбутніх економістів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2009/3 Журнал 2009г. N 3 Національний звіт України про впровадження положень Болонського процесу до VI міністерської конференції. - С.3-25 Сухарніков, Ю. Диверсифікація вищої освіти в контексті розробки національної рамки кваліфікацій України / Ю. Сухарніков. - С.26-43 Голубенко, О. Національна рамка кваліфікацій у контексті європейських перетворень освітнього простору / О. Голубенко, Т. Морозова. - С.44-56 Вільський, Г. Особливості сучасного етапу розвитку вищої освіти України / Г. Вільський. - С.57-62 Вієвська, М. Регіональна система економічної освіти в умовах інтеграційних перетворень / М. Вієвська, Л. Красовська. - С.63-73 Курмишева, Н. Творчий потенціал студентів-економістів як один із чинників їхньої конкурентоспроможності / Н. Курмишева. - С.74-80 Виткалов, В. Культурологічна освіта в системі гуманітарних знань / В. Виткалов, О. Граб. - С.88-95 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Курмишева, Н. Творчий потенціал студентів-економістів як один із чинників їхньої конкурентоспроможності [Текстььь] / Н. Курмишева> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2009. - N3. - С. 74-80 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: вища освіта в Україні освіта екологічна Підготовка майбутніх економістів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2017/2 Журнал 2017г. N 2 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 Зіньковський, Ю. Імператив стандартизації в освіті / Ю. Зіньковський, Б. Уваров. - С.7-16 Формування державного замовлення на підготовку фахівців інженерних та фізико-математичних спеціальностей. - С.17-32 Дебич, М. Перспективи розвитку інтернаціоналізації вищої освіти: європейський вимір для України / М. Дебич. - С.33-42 Ляшенко, Л. Нова спроба пояснення появи та еволюції протоіндоєвропейської мови на основі новоісторії УКраїни / Л. Ляшенко. - С.43-52 Курмишева, Н. Кар’єра педагога: професійне зростання чи становлення фахівця? / Н. Курмишева. - С.53-60 Ляшенко, Г. Інтелектуальний капітал: його зміст і роль в економічному розвитку підприємства / Г. Ляшенко. - С.61-68 Якимець, Н. Ефективність лекційної діяльності викладача фундаментальних дисциплін у медичному коледжі / Н. Якимець. - С.69-75 Дударенко, Л. Візуальна екологія як наслідок збільшення екологічних проблем людства / Л. Дударенко. - С.76-85 Корсак, Ю. Причини вразливості молоді в сучасній консцієнтальній війні / Ю. Корсак. - С.86-93 Орищенко, І. Педагогічна спадщина Віталія Шульгіна за матеріалами фонду ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського / І. Орищенко. - С.94-103 Гогунський, Віктор. Scopus: публікації науковців України / В. Гогунський, А. Білощицький. - С.104-106 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 93 Курмишева, Н. Кар’єра педагога: професійне зростання чи становлення фахівця? [Текст] / Н. Курмишева> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 2. - С. 53-60. - Бібліогр. в кінці ст. 60 (9 назв) . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вчителі--професійне зростання фывфывфыв: кар’єра педагога -- цілеспрямована діяльність -- професіоналізм -- професійне зростання -- професійний розвиток -- просування кар’єрними сходами -- рух персоналу Аннотация: Досліджується проблеми професійного зростання педагога, побудови ним своєї кар’єри, його становлення як професіонала. Проаналізовано типи і види кар’єри, визначено основні шляхи професійного розвитку та досягнення поставлених цілей. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |