Г 94 Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн. Содержание: Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10 Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17 Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24 Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39 Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44 Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51 Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57 Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64 Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71 Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79 Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85 Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93 Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97 Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105 Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114 Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142 Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149 Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156 Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32 Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168 Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180 Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194 Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215 Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227 Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243 Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248 Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254 Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264 Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283 Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290 Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342 Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349 Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370 Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417 Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422 Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433 Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439 Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481 Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516 Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525 РУБ 378 Рубрики: Викладання зарубіжної літератури Викладання української літератури в школі викладання народознавства фывфывфыв: літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури Доп.точки доступа: Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ДС1/2006/3 Журнал 2006г. N 3 Токмань, Г. Україна як простір мови і політичного виховання / Г. Токмань. - С.4-9 Кручко, Н. Планування і моделювання уроків з української літератури : 5 клас / Н. Кручко. - С.10-16 Ліпінська, Н. Тарасові світанки : Урок з елементами рольової гри. 6 клас. / Н. Ліпінська. - С.16-18 Куцевол, О. Методика літератури-наука, заснована на творчості / О. Куцевол. - С.19-24 Тоцька, Н. Ділове українське мовлення : методичний аспект / Н. Тоцька. - С.25-27 Пентилюк, М. Традиційність? Модернізація! / М. Пентилюк. - С.30-32 Мовчун, А. Етика. 5 клас: Розробка уроків / А. Мовчун, Л. Хоружа. - С.35-43 Гнатюк, Л. То якою ж мовою писав Григорій Сковорода? / Л. Гнатюк. - С.44-48 Харчук, Р. Проблема прототипу в творчості Тараса Шевченка / Р. Харчук. - С.49-54 Александрова, Г. "Портрет" Миколи Гоголя і "Художник" Тараса Шевченка: загадка таланту і світу мистецтва / Г. Александрова. - С.55-58 Скоць, А. До проблеми періодизації творчості Тараса Шевченка / А. Скоць. - С.58-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3) Свободны: Ч.З.№3 (3) |
Куцевол, О. Методика літератури-наука, заснована на творчості [Текстььь] / О. Куцевол> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2006. - N3. - С. 19-24 Рубрики: Викладання української літератури в школі Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3) Свободны: Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: ДС1/2006/5 Журнал 2006г. N 5 Донченко, Т. Мовленнєвий розвиток як науково-методична проблема / Т. Донченко. - С.2-5 Микитюк, В. Тестування знань з теорії літератури / В. Микитюк. - С.6-10 Куцевол, О. Творча сутність професійної діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С.14-21 Павленко, О. Свято останнього дзвоника / О. Павленко. - С.24-25 Качуровський, І. Поняття про композицію художнього твору / І. Качуровський. - С.35-40 Ткачук, М. Новаторство "вольних" сонетів Івана Франка: До 150-річного ювілею Івана Франка / М. Ткачук. - С.41-45. Поліщук, Я. "Поет духовної свободи": Тарас Шевченко в оцінці Василя Барки / Я. Поліщук. - С.46-50 Куфльовська, Л. Кулиптаси на малюнках Тараса Шевченка / Л. Куфльовська. - С.50-52 Гріга, О. Найсвятіше в світі слово - мати: Літературно-музична композиція на основі поезії Раїси Котик, присвячена Дню матері / О. Гріга. - С.54-56 Юкало, В. Оселя Академіка Гнатюка на Тернопіллі / В. Юкало. - С.58-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3) Свободны: Ч.З.№3 (3) |
Куцевол, О. Творча сутність професійної діяльності вчителя літератури [Текстььь] / О. Куцевол> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2006. - N5. - С. 14-21 Рубрики: професійна діяльність вчителя фывфывфыв: вчитель літератури Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3) Свободны: Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: УУ-1/2006/7 Журнал 2006г. N 7 Іванишин, Петро Васильович. Два світогляди в період глобалізації: культурний імперіалізм і культурний націоналізм / П. Іванишин. - С.4-7. Масенко, Л. Назва помаранчевої революції в лінгвокультурологічному контексті / Л. Масенко. - С.31-34. Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться... 11. Класна дошка, учнівський зошит, літературний кабінет / Г. Токмань. - С.36-37. Куцевол, О. Гостини в Григорія Кочура: Урок-рольова гра в 11 класі / О. Куцевол. - С.40-45. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Куцевол, О. Гостини в Григорія Кочура: Урок-рольова гра в 11 класі [Текстььь] / О. Куцевол> // Урок української : Науково-публіцистичний журнал. - 2006. - N7. - С. 40-45. Доп.точки доступа: Кочур, Г. \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: ДС1/2006/12 Журнал 2006г. N 12 Горбачук, Д. Звертання як елемент ділового мовлення / Д. Горбачук. - С.2-4 Бондаренко, Ю. Про першопочатки історії людства у повісті "Тіні збутих предків" Михайла Коцюбинського: Розвиток історичної свідомості школярів засобами літератури / Ю. Бондаренко. - С.4-10 Мимоход, М. Джерело пізнання Івана Франка: Використання мемуарів на уроках літератури / М. Мимоход. - С.11-14 Куцевол, О. Особливості творчої методичної діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С.17-22 Токмань, Г. Самостійна робота студентів з методики викладання української літератури в школі / Г. Токмань. - С.23-26 Харчук, Р. Юрій Андрухович не для дітей?: Про творчість видомого українського письменника / Р. Харчук. - С.27-30 Андрухович, Ю. Ерц-Герц-Перц / Ю. Андрухович. - С.30-32 Ткач, Л. Агатангел Кримський і Микола Лукаш: спільні риси художнього лексикону / Л. Ткач, О. Федунович-Швед. - С.33-39 Кучерук, О. Образна природа семпнтики кольороназв в українських фразеологізмах / О. Кучерук. - С.40-42 Зборовська, Н. Григір Тютюнник як національний письменник доби колоніалізму: психоісторичний аспект / Н. Зборовська. - С.43-47 : портр Лавренюк, В. Образ гетьмана Івана Мазепи - історичний і літературний / В. Лавренюк. - С.48-51 Александрова, Г. "В добрий час почнемо листуватися": Листи Олександра Кониського до Ганни Берло / Г. Александрова. - С.52-60 Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№3 |
Куцевол, О. Особливості творчої методичної діяльності вчителя літератури [Текстььь] / О. Куцевол> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2006. - N12. - С. 17-22 Рубрики: вчитель-філолог Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№3 |
> Шифр: ДС1/2007/1 Журнал 2007г. N 1 Омельчук, С. Комунікативно-функційний підхід до вивчення синтаксису / С. Омельчук. - С.2-9. Панченко, В. Після "Собору" / В. Панченко. - С.15-18. Загарук, О. "Гей, розіллялось ти, руськеє горе, геть по Європі і геть поза море!": Семінар з опзакласного читання в 10 класі за поетичним циклом Івана Франка "До Бразилії" / О. Загарук. - С.19-23. Куцевол, О. Портрет творчого вчителя літератури / О. Куцевол. - С.24-29. Токмань, Г. Самостійна робота студентів з методики викладання української літератури / Г. Токмань. - С.30-34. Калита, О. Реалізація іронії через горизонтальний контекст / О. Калита. - С.35-39. Тимошик, М. Життєвий подвиг Івана Огієнка як взірець для наслідування / М. Тимошик. - С.40-44. Барабаш, Ю. Франкові причинки до української гоголіяни / Ю. Барабаш. - С.45-49. Поліщук, Я. Псевдонім, маска, гра: На прикладі творчості Юрія Шереха / Я. Поліщук. - С.57-60. Марко, В. Особливості внутрішнього монологу у творах Павла Загребельного: "Я, Богдан", "Тисячолітній Миколай", "Гола душа" / В. Марко. - С.53-56. Куценко, Л. Володимир Сосюра і Євген Маланюк: історія творчого діалогу / Л. Куценко. - С.49-53. Дзюба, І. Живек співвідношення між людиною й природою: 14 січня Євгенові Гуцплу виповнилося б 70 років / І. Дзюба. - С.60-62. Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3) Свободны: Ч.З.№3 (3) |
Куцевол, О. Портрет творчого вчителя літератури [Текстььь] / О. Куцевол> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2007. - N1. - С. 24-29. Рубрики: вчитель-філолог Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№3 (3) Свободны: Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: ДС1/2008/3 Журнал 2008г. N 3 Калита, О. Вивчення морфологічних засобів стилістики в середній загальноосвітній школі / О. Калита, Ю. Романенко. - С.2-6 Сергієнко, А. Групові форми навчання як стимул ініціативності й розвитку читацьких інтересів старшокласників / А. Сергієнко. - С.7-10 Соловей, О. З вірою в любов і милосердя: Урок вивчення біографії Григора Тютюнника / О. Соловей. - С.11-12 Омельчук, С. Практикум з правопису української мови: загальні питання / С. Омельчук. - С.13-17 (далі буде) Куцевол, О. Тренінг креативних якостей учителя-словесника / О. Куцевол. - С.18-22 Таран, Н. Спраглому знань - усе до снаги / Н. Таран. - С.23-28 Свердан, Т. Символіко-семантичний простір слова ХАТА в українській фразеології / Т. Свердан, І. Маляр. - С.29-32 Денискіна, Г. Функціонування потенційних слів у наукових працях Михайла Драгоманова: На прикладі "Чудацьких думок про українську національну справу" / Г. Денискіна. - С.33-35 Бовсунівська, Т. Біблійний паралелізм в "Кобзаря" Тараса Шевченка / Т. Бовсунівська. - С.36-40 Даниленко, І. "Світе ясний! Світе тихий!,," як стилізація церковного гімну / І. Даниленко. - С.41-44 Барабаш, Ю. "Шевченківський текст" Івана Дзюби / Ю. Барабаш. - С.45-50 Черненко, О. Історичне тло створення поеми "Кавказ" / О. Черненко. - С.51-52 Діденко, Н. Шевченко-художник і Києво-Печерська лавра: Урок-екскурсія / Н. Діденко. - С.53-55 Рижкова, Г-П. Новітня "жіноча проза": жанрові ознаки: На прикладі творів С.Майданської, Т.Зарівної, С.Йовенко / Г-П. Рижкова. - С.56-58 Гирич, І. Володимир Антонович - автор концепту нової України / І. Гирич. - С.59-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Куцевол, О. Тренінг креативних якостей учителя-словесника [Текстььь] / О. Куцевол> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N3. - С. 18-22 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Вчителі-словесники--тренінг креативних якостей фывфывфыв: тренінг креативних якостей -- тренінг творчості -- вчителі-словесники Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: ДС1/2008/8 Журнал 2008г. N 8 Куцевол, О. Творча лабораторія словесника : Психологічно-творча основа моделювання уроку літератури / О. Куцевол. - С.36-41 Белей, Л. Українці та українська мова на Балканах ( Сербія, Хорватія, Боснія і Герцоговина) / Л. Белей. - С.42-48 Супрун, В. Образ війни в художньому репродукуванні Миколи Понеділка / В. Супрун. - С.49-52 Ліпницька, І. Духовна спадкоємність : М. Драгоманов і С. Єфремов / І. Ліпницька. - С.53-55 Курищук, Г. "Мені не треба десять сонць - живу тобою, Україно..." / Г. Курищук. - С.56-57 Тимків, Н. Образ матері у творчості Тараса Мельничука / Н. Тимків. - С.58-60 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№3 |
Куцевол, О. Творча лабораторія словесника : Психологічно-творча основа моделювання уроку літератури [Текстььь] / О. Куцевол> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N8. - С. 36-41 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№3 |
> Шифр: ДС1/2009/4 Журнал 2009г. N 4 Куцевол, О. Педагогічна імпровізація як вид творчої методичної діяльності словесника / О. Куцевол. - С.25-30 Кравченко, О. Веселково на Великдень сонце виграває (Сценарій Великоднього свята) / О. Кравченко. - С.38-40 Новиков, А. Гоголівські традиції у творчості драматургів театру корифеїв / А. Новиков. - С.51-56 Сверстюк, Є. Гоголь і Шевченко в Петербурзі / Є. Сверстюк. - С.56-59 Родіонова, І. Жанрово- метрична організація творів Михайла Драй- Хмари / І. Родіонова. - С.47-51 Вигодованець, Н. Чи ввійде Теодосій Осьмачка до новітньої шкільної програми як один із творців "вищої літературної класики"? / Н. Вигодованець. - С.61-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Куцевол, О. Педагогічна імпровізація як вид творчої методичної діяльності словесника [Текстььь] / О. Куцевол> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2009. - N4. - С. 25-30 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання вчитель-словесник вчитель--професійна майстерність фывфывфыв: інтуїція, натхнення, увага, спостережливість, емпатія Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: УЛЗО/2011/11 Журнал 2011г. N 11 Голобородько, Я. Мегамислення Івана Дзюби : У контексті 80-річчя літературознавця й громадського діяча / Я. Голобородько. - С.2-4 Кицак, Л. Детективи для дітей: український варіант автора й читача / Л. Кицак. - С.5-10 Бондаренко, Ю. Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі / Ю. Бондаренко. - С.11-14 Привалова, С. Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроці української літератури / С. Привалова. - С.14-17 Кошара, Ю. Розвиток методичної думки з проблеми самостійної роботи учнів із підручником літератури / Ю. Кошара. - С.17-21 Говденко, К. Безмежні світи Івана Франка : Конспект уроку з використанням проектної технології.10 клас / К. Говденко. - С.22-27 Бойко, І. Слова, що в глибині бездонній пролежали глухі віки : 9 клас / І. Бойко. - С.28-29 Яценко, Т. Неоромантизм у світовій художній літературі : Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.30-33. - Библиогр. в конце ст. Грабовська, С. "Може, ті голоси і відкриють нам браму до реального безсмертя" : Факультативне заняття за романом Юрія Бедзика "Любов, Президент і парадигма космосу" / С. Грабовська. - С.34-37 Куцевол, О. Українська людина над прірвою тоталітарних режимів ХХ століття : Засідання літературного гуртка за романом Івана Багряного "Людина біжить над прірвою" / О. Куцевол. - С.38-43 Рощіна, С. Психофізіологічні основи розвитку професійного мовлення студентів педагогічних ВНЗ / С. Рощіна. - С.44-47. - Библиогр. в конце ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
К 95 Куцевол, О. Українська людина над прірвою тоталітарних режимів ХХ століття [Текст] : засідання літературного гуртка за романом Івана Багряного "Людина біжить над прірвою" / О. Куцевол> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 11. - С. 38-43 РУБ 83.3(4Укр) Рубрики: Викладання української літератури в школі Кафедра української літератури Доп.точки доступа: Багряний, Іван Павлович (1906-1963) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> (Свободных экземпляров нет) Шифр: Умлш-1/2013/5 Журнал 2013г. N 5 Романчук, С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів / С. Романчук. - С.2-4 Маркотенко, Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання / Т. Маркотенко. - С.5-6 Цінько, С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько. - С.6-11 Бондаренко, Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників / Ю. Бондаренко. - С.12-15 Куцевол, О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості / О. Куцевол. - С.15-20 Базиль, Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти / Л. Базиль. - С.20-25 Лілік, О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь") / О. Лілік. - С.25-29 Нежива, Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури / Л. Нежива. - С.29-32 Компаній, О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі / О. Компаній. - С.32-34 Семеног, О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі / О. Семеног. - С.35-38 Хом’як, І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів / І. Хом’як. - С.38-41 Кузнецова, Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення / Г. Кузнецова. - С.42-50 Романишина, Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики / Н. Романишина. - С.51-55 Дейниченко, Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника / Н. Дейниченко. - С.55-57 Бабійчук, Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу / Т. Бабійчук. - С.57-60 Кухарчук, І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів / І. Кухарчук. - С.60-64 Корчова, О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / О. Корчова. - С.64-67 Самофал, А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії) / А. Самофал. - С.68-70 Шелехова, Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк. - С.71-72 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет Экз.1 (Ч.З.№3) занят |