К 11 Кірик, Тамара. Етос вищої медичної освіти в епохи стагнацій і суспільних змін [Текст] / Т. Кірик> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 12-17. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. Рубрики: Освіта--філософія освіти Вища освіта в Україні--медична освіта фывфывфыв: криза цивілізації -- фах лікаря -- медична професійна освіта -- антична медицина -- європейська деонтологія -- американізація медицини -- неогуманізм -- загроза етосу Аннотация: Відзначено факт швидкої кадрової і кількісної розбудови медичної сфери у світі та виникнення багатьох несподіваних етичних та інших проблем. На основі нових даних досліджено витоки фаху лікаря, причини появи гуманізму і європейської медичної деонтології як цілісного етосу. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2016/2 Журнал 2016г. N 2 Андрущенко, Віктор Петрович. Академічна мобільність в українському просторі вищої освіти: реалії, виклики та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, Д. Свириденко. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. Кірик, Тамара. Етос вищої медичної освіти в епохи стагнацій і суспільних змін / Тамара Кірик. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. Книш, Інна. Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання / І. Книш. - С.18-24. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв. Подольська, Єлізавета. Децентралізація освіти: нові виклики, ризики й регіональні виміри / Є. Подольська, О. Назаркін. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв. Похресник, Анатолій. Наука и вища освіта учора, сьогодні і завтра / А. Похресник. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. Гриньків, Андрій. Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій / А. Гриньків. - С.37-43. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. Сікорський, Петро. Принципи моделювання нових контрольно-оцінювальних систем і їх застосування у середніх і вищих навчальних закладах / П. Сікорський. - С.44-50. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв. Скиба, Юрій. Класифікація методів педагогічних досліджень / Ю. Скиба. - С.51-59. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. Баштовенко, Оксана. Інноваційний підхід до фізичного виховання у формуванні здорового способу життя / О. Баштовенко, Г. Ярчук. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. Найдьонов, Олександр. Реалізація української національної ідеї у вищій освіті в умовах інформаційного суспільства / О. Найдьонов. - С.66-72. - Бібліогр. в кінці ст. 14 назв. Терепищий, Сергій. Класифікація освітніх ландшафтів Європи / С. Терепищий. - С.73-79. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. Nesterova, Maria. European Studies of Interactive Visual Communicative Technologies (ICVTs) in High Education / M. Nesterova. - С.80-85. - Бібліогр. в кінці ст. 2 назв. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кірик, Тамара. Реформи освіти в Україні у світлі західних інноваційних ідей [Текст] / Т. Кірик> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 6. - С. 40-49. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Філософія освіти--неогуманізм Вища освіта в Україні--реформування освіти фывфывфыв: теїзм -- неогуманізм -- Декларація-102 Аннотация: Аналізуються нові економічні й соціальні ідеї західних мислителів. Вказується на деструктивність сучасного теїзму, існування розриву між поглядами гуманітаріїв і прродників. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2016/6 Журнал 2016г. N 6 Русаловський, Віктор. Одеська національна академія зв’язку: впровадження новітніх інформаційних технологій в освітній процес / В. Русаловський. - С.7-12 Воробієнко, Петро. Компетентнісний підхід у вищій освіті - від теорії до практики / П. Воробієнко, А. Ложковський. - С.13-20. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв Греба, Роман. Децентралізація освіти та освітні фінанси / Р. Греба. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв Хоружа, Людмила. "Науки про освіту": чи є в них місце педагогіці? / Л. Хоружа. - С.30-39. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв Кірик, Тамара. Реформи освіти в Україні у світлі західних інноваційних ідей / Т. Кірик. - С.40-49. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв Дударенко, Людмила. Напрями подальшої екологізації середньої і вищої освіти / Л. Дударенко. - С.50-59. - Бібліогр. в кінці ст. 18 назв Політова, Олена. З музою в серці: парадигма професійно-мистецької освіти Михайла Чембержі / О. Політова. - С.60-68. - Бібліогр. в кінці ст. 25 назв Лякішева, Анна. Сутнісні особливості академічної групи як середовища соціальної взаємодії студентів / А. Лякішева, Л. Грицюк. - С.69-78. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв Артюх, Станіслав. Професійні компетенції як базові орієнтири для викладання навчальних дисциплін у технічних ВНЗ на прикладі курсу "Психологія" / С. Артюх, Сапельникова. - С.79-88. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв Войціх, Інна. Критерії та показники сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів / І. Войціх. - С.89-96. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв Кучер, Анатолій. Формування вмінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю / А. Кучер. - С.97-107. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв Мисник, Ольга. Ензими - біохімічний фундамент життя на Землі / О. Мисник. - С.108-117. - Бібліогр. в кінці ст. 20 назв Клименко, Світлана. Педагогічне використання етимологічного підходу до мовного виховання майбутніх учителів-філологів / С. Клименко. - С.118-126. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2016/3 Журнал 2016г. N 3 Сікорський, Петро. Реформування освіти і державних інститутів у контексті наукових праць І. Франка (до 160-річчя від дня народження) / П. Сікорський. - С.5-17 Бондар, Володимир. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук / В. Бондар. - С.18-23 Рубанець, Олександра. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи / О. Рубанець. - С.24-29 Кірик, Тамара. У пошуках нових освітніх парадигм для України ХХІ століття / Т. Кірик. - С.30-36 Коваленко, Вільям. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи / В. Коваленко. - С.37-41 Книш, Інна. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа / І. Книш. - С.42-49 Девтерова, Тамара. Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи / Т. Девтерова. - С.50-57 Любарець, Владислава. Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти / В. Любарець. - С.58-63 Подольська, Єлізавета. Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів / Є. Подольська, Т. Подольська. - С.64-69 Щербакова, Олена. Стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету: аналіз актуальної проблематики міждисциплінарних риторикознавчих заходів 2016 року в Литві, Канаді й Україні / О. Щербакова. - С.70-78 Чубарева, Ольга. Освіта як чинник підвищення ролі естетичного в аксіологічному полі сучасних студентів / О. Чубарева. - С.79-84 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кірик, Тамара. У пошуках нових освітніх парадигм для України ХХІ століття [Текст] / Т. Кірик> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 30-36 Рубрики: Вища освіта в Україні--реформування освіти фывфывфыв: інформаційні технології -- реформування вищої освіти в Україні -- вища освіта -- освітні парадигми Аннотация: Здійснено порівняння діяльності вищої школи в недавньому минулому і в наш час, указано на неминучість змін ринку праці і висловлено пропозиції змін вищої освіти для виконання нових завдань. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кірик, Тамара. Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст. [Текст] / Т. Кірик> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 30-36. - Бібліогр. в кінці ст. 36 (13 назв). - рис. . - ISSN 2078-1016
фывфывфыв: вища освіта -- ноосфера -- ноолексикон -- ноотехнології -- ноогуманізм -- ноорозвиток -- філософія освіти Аннотация: Досліджена сучасна тенденція появи нових наукових термінів, які пов'язані з поняттям "ноосфера". Вони потрібні для опису інновацій у вищій освіті, наукових дослідженнях, виробництві, управлінні. Нові терміни формують ноолексикон. Особливо важливі п'ять понять: ноотехнології, ноонет, ноорозвиток, ноосуспільство, ноогуманізм. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2017/3 Журнал 2017г. N 3 Крижанівський, Євстахій. Івано-Франківському національному технічному університету нафти і газу - визнаному центру вищої нафтогазової освіти і науки - 50 років / Є. Крижанівський. - С.7-11 Дзвінчук, Дмитро. Україна на зламі: прогнози майбутнього вищої освіти й суспільства / Д. Дзвінчук, В. Петренко. - С.12-21 Будугай, Андрій. Григорій Верба - філософ-сковородознавець і педагог / А. Будугай. - С.22-40 Дебич, Марія. Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз / М. Дебич. - С.41-50 Тарасенко, Ростислав. Особливості формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів для аграрної галузі у навчально-інформаційному середовищі / Р. Тарасенко. - С.51-57 Кірик, Тамара. Філософія про нове явище ХХІ ст. - поширення ноогуманістичних уявлень / Т. Кірик. - С.58-67 Кондратенко, Тетяна. Педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам / Т. Кондратенко. - С.68-81 Якимець, Наталія. Медична педагогіка як потреба сучасного суспільства / Н. Якимець. - С.82-88 Ткаченко, Наталія. Визначення поняття "професійний імідж": погляд на проблему / Н. Ткаченко. - С.89-95 Проект положення про національну Раду України з питань розвитку науки і техніки. - С.96-106 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кірик, Тамара. Філософія про нове явище ХХІ ст. - поширення ноогуманістичних уявлень [Текст] / Т. Кірик> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 3. - С. 58-67. - Бібліогр. в кінці ст. 66-67 (11 назв) . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Філософія--ноогуманістичні уявлення фывфывфыв: гуманізм -- ноосфера -- неогуманізм -- ноогуманізм -- квантова фізика -- ноотехнології -- російський космізм -- ноосуспільство Аннотация: Розглянуто зв'язок ідей ноогуманізму із освітніми та соціально-філософськими концептами епохи Античності, поглядів представників російського космізму, теоретиків ноосфери, прихільників ноотехнізації. Запропоновано кращу основу для ноогуманізму - використання ідеї екологічно безпечних ноотехнологій не тільки для сталого розвитку, а й для побудови ноосуспільства та реалізації реальної моделі ноосфери. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2017/2 Журнал 2017г. N 2 Андрущенко, Віктор. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України / В. Андрущенко, Н. Хамітов. - С.5-17. Курбатов, Сергій. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.18-22. Вознюк, Олександр. Розвиток педагогічної дійсності / О. Вознюк. - С.23-31. Кірик, Тамара. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-XXI / Т. Кірик. - С.32-38. Силадій, Іван. Основні напрями наукової актичності педагога-новатора / І. Силадій. - С.39-45. Shvets, Valentyna. The new model of feedbacks between students and e-learning platform moodle / V. Shvets. - С.46-51. Качмар, Олександра. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті / О. Качмар. - С.52-57. Коваленко, Оксана. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / О. Коваленко. - С.58-63. Опанасюк, Юлія. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва / Ю. Опанасюк. - С.64-70. Хілько, Юлія. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей у загальноосвітніх школах Канади / Ю. Хілько. - С.71-77. Подолякіна, Ольга. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти / О. Подолякіна. - С.78-82. Астахова, Валентина. Новий напрям у дослідженні проблем освіти / Валентина Астахова В. - С.83-85. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кірик, Тамара. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-XXI [Текст] / Т. Кірик> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 2. - С. 32-38.
фывфывфыв: філософія освіти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2018/10 Журнал 2018г. N 10 Полтавська, Юлія. Невичерпність таланту : [про Петра Печорного, народного художника України, професора] / Ю. Полтавська. - С.7-11. Полтавська, Юлія. Поєднані мистецтвом : [про народного художника України Володимира Прядка та заслуженого діяча мистецтв України Олену Владимирову] / Ю. Полтавська. - С.12-17. Копайгоренко, Василь. Святі Лаврські пагорби - колиска Академії Михайла Бойчука : [про творчість Марії Приймаченко] / В. Копайгоренко. - С.31-35. Ступаченко, Вікторія. До історії одного портрета. Жива традиція / В. Ступаченко. - С.36-41. Владимирова, Олена. Основні засади і методи викладання на кафедрі монументально-декоративного і станкового мистецтва Київської Академії імені Михайла Бойчука / О. Владимирова, О. Осадча, М. Данченко. - С.42-52. Мельник, Мирослав. Костюм у контексті декоративно-прикладного мистецтва і дизайну / М. Мельник. - С.53-60. Кірик, Тамара. Вища освіта - XXI : трансгуманізм та інші загрози на ноогуманістичному шляху / Т. Кірик. - С.69-80. Корсак, Костянтин. Аналіз сучасних наукових даних у темі "інтелект людства” / К. Корсак, О. Бойчук. - С.81-90. Джус, Оксана. Перші українські вчителі у Північноамериканських громадах : проблеми підготовки й організації освітньої діяльності / О. Джус. - С.91-100. Лякішева, Анна. Материнське виховання у творчості Яна Амоса Коменського / А. Лякішева. - С.101-108. Вища освіта і наука : огляд періодичних видань. - С.109-123. Едуарду Васильовичу Чекотовському - 80. - С.124-126. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кірик, Тамара. Вища освіта - XXI [Текст] : трансгуманізм та інші загрози на ноогуманістичному шляху / Т. Кірик> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2018. - N 10. - С. 69-80. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--філософія освіти фывфывфыв: Трансгуманістичний маніфест -- сучасна медицина -- ноонауки -- ноогуманізм Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2020/3 Журнал 2020г. N 3 Андрущенко, Віктор. Ефективність європейського вчителя : (проблема впровадження "Педагогічної конституції Європи") / В. Андрущенко. - С.5-18. Якимчук, Оксана. Компетентнісний підхід в освіті: українські реалії / О. Якимчук. - С.19-25. Кіт, Михайло. Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки XXI століття : виклик-відповідь / М. Кіт. - С.26-32. Саєнко, Тетяна. Енергоінформаційний потенціал особистості у контексті ноосферогенезу / Т. Саєнко. - С.33-40. Кірик, Тамара. Медична освіта України в контексті цінностей сталого розвитку / Т. Кірик. - С.41-49. Нестерова, Марья. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський. - С.50-55. Хоменко, Гліб. Фетишизація патріотизму як проблема миробудівництва в дискурсі вищої освіти / Г. Хоменко. - С.56-64. Сікорський, Петро. Структурування навчального матеріалу - необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.65-71. Біденко, Євген. Діалектика становлення аксіологічної платформи особистості в педагогічному процесі / Є. Біденко. - С.72-78. Коваленко, Оксана. Статути європейських та українських університетів: порівняльна характеристика / О. Коваленко. - С.79-86. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кірик, Тамара. Медична освіта України в контексті цінностей сталого розвитку [Текст] / Т. Кірик> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 3. - С. 41-49. Рубрики: Вища освіта--медична освіта фывфывфыв: медична освіта -- світоглядна еволюція -- гуманізм -- неогуманізм -- трансгуманізм -- рейтинги впливу -- COVID-19 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2021/2 Журнал 2021г. N 2 Андрущенко, Віктор. Епістократія освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. Бакіров, Віль. Класика, що випереджає час / В. Бакіров. - С.13-18. Астахова, Катерина. Ключові ризики сучасної освіти: пошуки адекватних відповідей / К. Астахова. - С.19-27. Козлакова, Галина. Часопис "Вища освіта України" як основа формування науково-педагогічних шкіл / Г. Козлакова. - С.28-35. Кочубей, Наталія. Освіта сучасної України в контексті сталого розвитку та ноотехнологій / Н. Кочубей, Т. Кірик. - С.44-52. Терепищий, Сергій. Наукові підходи до медіаграмотності освітян / С. Терепищий, А. Костенко, О. Богомаз. - С.53-59. Сікорський, Петро. Закономірності освітнього процесу та їх урахування під час моделювання навчальних технологій / П. Сікорський, І. Колодій. - С.66-76. Саєнко, Тетяна. Поглиблення екологічної компетентності в структурі професійної підготовки майбутніх архітекторів у закладах вищої освіти / Т. Саєнко, О. Осипенко. - С.77-83. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кочубей, Наталія. Освіта сучасної України в контексті сталого розвитку та ноотехнологій [Текст] / Н. Кочубей, Т. Кірик> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2021. - N 2. - С. 44-52. Рубрики: Освіта в Україні--розвиток освіти фывфывфыв: сталий розвиток -- освіта -- COVID-19 -- Давос-2021 -- Індустрія 4.0 -- велике перезавантаження -- ноотехнології -- ноогуманізм -- вища школа Доп.точки доступа: Кірик, Тамара Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |