Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 196 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.10 грн. Содержание: Заліський, А. А. Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства / А. А. Заліський. - С .5-8 Химинець, В. В. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами / В. В. Химинець. - С .9-13 Калініна, Л. М. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.) / Л. М. Калініна. - С .14-18 Швидун, В. М. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів / В. М. Швидун. - С .19-23 Тимошко, Г. М. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .24-26 Малафіїк, І. В. Системний характер формування понять у школярів / І. В. Малафіїк. - С .27-30 Василенко, Н. В. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи / Н. В. Василенко. - С .31-35 Рогова, Т. В. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи / Т. В. Рогова. - С .36-38 Купенко, О. В. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей / О. В. Купенко. - С .39-42 Землянська, О. В. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання / О. В. Землянська. - С .43-45 Ріхтер, О. Є. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю / О. Є. Ріхтер. - С .46-48 Логвін, В. Л. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу / В. Л. Логвін. - С .49-52 Слєсаренко, О. В. Освіта та інформаційне суспільство / О. В. Слєсаренко. - С .53-57 Петренко, А. А. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти / А. А. Петренко. - С .58-64 Новченкова, К. Д. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті / К. Д. Новченкова. - С .61-64 Онаць, О. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя / О. Онаць. - С .65-69 Вознюк, Л. В. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах / Л. В. Вознюк. - С .70-76 Гурець, В. Т. Технологія прогнозування якості освіти / В. Т. Гурець. - С .77-79 Давидова, Т. М. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи / Т. М. Давидова. - С .80-82 Тверезовський, В. А. Загальні принципи побудови дистанційної освіти / В. А. Тверезовський. - С .83-85 Дупляк, Т. В. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / Т. В. Дупляк. - С .86-88 Климчук, І. О. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ / І. О. Климчук. - С .89-92 Блакитна, Т. І. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу / Т. І. Блакитна. - С .93-97 Тельнова, С. А. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи / С. А. Тельнова. - С .87-99 Тверезовська, Н. Т. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин / Н. Т. Тверезовська. - С .100-103 Михайленко, Т. В. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи / Т. В. Михайленко. - С .104-106 Артюх, М. С. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти / М. С. Артюх. - С .107-110 Кивлюк, О. П. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня / О. П. Кивлюк. - С .111-112 Рябуха, М. І. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу / М. І. Рябуха. - С .117-120 Вдовиченко, Р. П. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / Р. П. Вдовиченко. - С .121-123 Письменна, М. Ф. Інформаційний супровід навчального процесу / М. Ф. Письменна. - С .124-126 Філіппова, Л. Л. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу / Л. Л. Філіппова. - С .127-129 Губаш, О. П. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / О. П. Губаш, В. В. Лапінський. - С .130-133 Звоник, В. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій / В. Звоник. - С .134-137 Деркач, Г. І. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій / Г. І. Деркач. - С .138-140 Бережний, С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва / С. В. Бережний, Л. С. Аристова. - С .141-143 Удовиченко, О. О. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / О. О. Удовиченко. - С .144-146 Федоренко, В. О. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії / В. О. Федоренко. - С .147-150 Грушова, А. А. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом / А. А. Грушова. - С .151-153 Петровський, С. С. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів / С. С. Петровський. - С .154-156 Коваленко, Є. І. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів / Є. І. Коваленко. - С .157-159 Авраменко, К. Б. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі / К. Б. Авраменко. - С .160-162 Островерхова, Н. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку / Н. Островерхова. - С .163-167 Пасечнікова, Л. П. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів / Л. П. Пасечнікова. - С .168-170 Петренко, Л. М. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів / Л. М. Петренко. - С .171-174 Шалар, Л. В. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості / Л. В. Шалар. - С .175-177 Лебідь, І. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.) / І. Лебідь. - С .178-183 Хоменко, В. В. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції / В. В. Хоменко. - С .184-187 Лисенко, І. В. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .188-191
РУБ 15 Рубрики: Управління школою Викладання інформатики Директор школи Педагогічний колектив Управління освітою Вища освіта в Україні--якість освіти Здоров’я учнів Дистанційна освіта Економічна освіта Профільне навчання Управління персоналом Викладачі вищих навчальних закладів Початкова освіта в Україні--історія, 1917-1920 рр. освіта в зарубіжних країнах Чернігівщина--початкова освіта--історія Франція--освіта фывфывфыв: підвищення якості освіти Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
В 53 Вісник [Текст] : Збірник наукових статей викладачів, докторантів, аспірантів Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Вип. 2 / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова ; Уклад. П. В. Дмитренко, Л. Л. Макаренко, О. П. Симоненко. - К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2002. - 220 с. - Укр., рос., англ. мовами. - 3.50 грн. Содержание: Дейнега, В. Г. Способи словотвору молодіжного сленгу / В. Г. Дейнега. - С .3-5 Денискіна, Г. О. Телевізійне мовлення як об’єкт дослідження у сучасному мовознавстві / Г. О. Денискіна. - С .12-14 Деркачова, Н. О. Організаційно-правові засади діяльності місцевих державних адміністрацій / Н. О. Деркачова. - С .14-17 Дикуха, О. В. Роль мотивації в процесі формування творчих професійних умінь у студентів - майбутніх учителів / О. В. Дикуха. - С .19-22 Долинська, Л. В. Усвідомлення майбутніми спеціалістами шляхів і засобів особистісного зростання в процесі професійної підготовки / Л. В. Долинська. - С .29-32 Дорофей, В. Т. Проблеми і перспективи сучасної цивілізації (соціологічний аспект) / В. Т. Дорофей, Л. М. Зайченко. - С .32-34 Дорошенко, С. М. З історії дослідження української наукової термінології / С. М. Дорошенко. - С .34-36 Дригота, Т. М. Використання Internet в дистанційній підготовці студентів педагогічних закладів освіти / Т. М. Дригота. - С .38-42 Євтушок, М. В. Формування мотивації до занять фізичною культурою засобами оздоровчо-лікувального впливу у студентів із серцево-судинною патологією / М. В. Євтушок. - С .50-52 Зелінська, Т. М. Становлення гендерних досліджень і освіти в Україні / Т. М. Зелінська. - С .68-69 Зубалій, Н. П. Формування позитивної мотивації ставлення студентів до учіння / Н. П. Зубалій. - С .75-76 Касперський, А. В. Дистанційна освіта як форма заочного навчання студентів педагогічних вузів / А. В. Касперський, О. М. Кучменко. - С .86-91 Кичановська, Т. О. Роль музичного виховання в духовному відродженні нації / Т. О. Кичановська. - С .98-100 Кічан, К. А. Розвиток пізнавальної діяльності студентів в процесі роботи над науковим текстом / К. А. Кічан. - С .100-101 Ковалишина, С. П. Гуманістична спрямованість природоохоронної самоосвіти студентів / С. П. Ковалишина, М. І. Пащенко. - С .110-112 Ковчина, І. М. Технології соціальної роботи у Німеччині / І. М. Ковчина, О. О. Шубка. - С .121-125 Кудря, О. В. Інтеграція знань як засіб вдосконалення змісту освіти в школі / О. В. Кудря. - С .169-172 Куцим, І. І. Правовий статус безпритульних дітей згідно закону України "Про охорону дитинства" / І. І. Куцим. - С .181-183 Кушнірук, С. А. Структурування шкільної освіти: західноєвропейський регіон... / С. А. Кушнірук. - С .186-191 Лагута, Г. Л. Про доцільність курсу математичного моделювання / Г. Л. Лагута. - С .191-192 Лапінський, В. В. Поглиблення фахової підготовки учителя інформатики / В. В. Лапінський, В. М. Дем’яненко. - С .193-195 Лисак, Ю. В. Історіософська концепція роману Юрія Липи "Козаки в Московії" / Ю. В. Лисак. - С .197-199 Магеря, О. Грушевський М. С. про дохристиянські вірування українського народу / О. Магеря. - С .214-217 Макарова, С. Г. Використання нетрадиційних методів навчання для формування екологічних знань у майбутніх вчителів під час вивчення базових курсів на природничо-географічному факультеті / С. Г. Макарова. - С .218-220
РУБ 378 Рубрики: Вчителі трудового навчання та технологій--підготовка в вищій школі Вчителі інформатики--підготовка майбутнього вчителя Сурдопедагоги--підготовка Дефектологія--дефектологи--підготовка Дистанційна освіта Музичне виховання Викладання географії Діти з особливими потребами--порушення слуху Викладання музики Вірування та повір’я--УКРАЇНА фывфывфыв: наступність при навчанні математики Доп.точки доступа: Дмитренко, П. В. \уклад.\; Макаренко, Л. Л. \уклад.\; Симоненко, О. П. \уклад.\; Грушевський, Михайло Сергійович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: КШС-2/2008/5 Журнал 2008г. N 5 Глинський, Я. М. Огляд стандарту програм з інформатики для загальноосвітніх навчальних закладів / Я. М. Глинський, В. А. Ряжська. - С.3-6 Антикуз, О. В. Наукова організація праці вчителя засобами MS OFFICE / О. В. Антикуз. - С.6-10 Морзе, Н. В. Структура електронного навчального курсу на базі платформи дистанційного навчання / Н. В. Морзе, О. Г. Глазунова. - С.11-18 Карташова, Л. А. Роль веб-технологій у підвищенні ефективності діяльності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / Л. А. Карташова. - С.19-21 (далі буде) Алексович, В. Ю. Урок фізики з комп’ютером / В. Ю. Алексович. - С.22-25 Руденко, В. Д. Історія розвитку комп’ютерної техніки / В. Д. Руденко. - С.26-32 Лапінський, В. В. Флеш-пам’ять, її будова, принципи функціонування і застосування / В. В. Лапінський, В. М. Франчук. - С.33-36 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Лапінський, В. В. Флеш-пам’ять, її будова, принципи функціонування і застосування [Текстььь] / В. В. Лапінський, В. М. Франчук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2008. - N5. - С. 33-36 Рубрики: техніка електронна Доп.точки доступа: Франчук, В. М. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2008/7 Журнал 2008г. N 7 Лапінський, В. В. Техніко- педагогічні характеристики сучасних програмно- апаратних засобів / В. В. Лапінський. - С.30-33 Руденко, В. Д. Пошук інформації в Інтернеті / В. Д. Руденко. - С.36-41 Хачиров, Т. С. Інтернет- технології у розв’язанні профорієнтації та / Т. С. Хачиров. - С.46-50 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Лапінський, В. В. Техніко- педагогічні характеристики сучасних програмно-апаратних засобів [Текстььь] / В. В. Лапінський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2008. - N7. - С. 30-33 Рубрики: комп’ютерні технології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2011/3 Журнал 2011г. N 3 Про надання грифа навчальній літературі : Наказ МОН України №235 від 16.03.2011. - С.2 Використання комп’ютера в навчальному процесі має бути педагогічно виваженим і доцільним . - С.3-12. Петухова, Л. Є. Основні питання сучасної дидактики вищої школи / Л. Є. Петухова, О. В. Співаковський. - С.13-15. Денисенко, С. М. Психолого-педагогічні засади подання текстового матеріалу в електронних освітніх ресурсах / С. М. Денисенко. - С.16-18. Муковіз, О. П. Викладання "Інформаційних технологій навчання" у системі дистанційної освіти MOODLE / О. П. Муковіз. - С.19-21. Овчарук, О. В. Моніторинг впровадження концепції "1 учень - 1 комп’ютер" / О. В. Овчарук, І. В. Іванюк. - С.22-26. Лелетін, В. Д. Навчальне середовище "1 учень - 1 комп’ютер" - досвід використання / В. Д. Лелетін, О. М. Мацьоха, О. А. Сєдова. - С.27-29. Носенко, Т. І. Соціальні мережеві сервіси в освітній діяльності / Т. І. Носенко. - С.30-32. Білий, О. В. Інсталяція Linux / О. В. Білий. - С.33-36. Задачі XXIV Всеукраінської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування . - С.37-44. XXIV Всеукраїнська олімпіада з інформатики. - С.45-47. Курус, І. Національний проект "Відкритий світ" / І. Курус. - С.48-49. Лапінський, В. В. Міжнародна науково-практична конференція "Інноваційна освітня діяльність: регіональні аспекти" / В. В. Лапінський. - С.49. Державна підсумкова атестація з інформатики. - С.50. Про заходи щодо впровадження електронного навчального контенту. - С.51-52. Стартував інноваційний проект "Альфанетшкола". - С.52. Алпеєв, М. Чим Wіndow 7 може привабити користувачів Wіndow XP / М. Алпеєв. - С.53-56. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 24 Лапінський, В. В. Міжнародна науково-практична конференція "Інноваційна освітня діяльність: регіональні аспекти" [Текст] / В. В. Лапінський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 49. Рубрики: Інноваційна діяльність--навчальний заклад Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: інноваційні процеси в освіті Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2012/2 Журнал 2012г. N 2 Биков, В. Ю. Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення / В. Ю. Биков, В. В. Лапінський. - С.3-6. Дайко, О. А. Організаційні засади реалізації Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" / О. А. Дайко. - С.7-11. Вілкул, О. Ю. Соціальна значущість програми "Сто відсотків" для Дніпропетровщини / О. Ю. Вілкул. - С.12-13. Лозовський, Е. М. "Один учень - один комп’ютер" - Луганська інформаційна освітня перспектива / Е. М. Лозовський. - С.14-15. Ходорковський, О. А. Майбутнє української освіти - це школа і вчитель он-лайн / О. А. Ходорковський. - С.16-17. Вєтров, І. В. Інформаційно-комунікаційні технології на сучасному етапі розвитку освіти Рівненщини / І. В. Вєтров, М. А. Віднічук. - С.18-20. Чернікова, Л. А. Розподілена модель організації навчання вчителів Запорізької області в галузі ІКТ / Л. А. Чернікова. - С.21-25. Пушкарьова, Т. О. Учень і вчитель в сучасному інформаційному просторі / Т. О. Пушкарьова. - С.26-27. Ломаковська, Г. В. Науково-педагогічний проект "ІТ-освіта" як складова системи підготовки фахівців для забезпечення потреб ІТ-індустрії України / Г. В. Ломаковська, Г. О. Проценко. - С.28-29. Пасіхов, Ю. Я. Всеукраїнські олімпіади школярів з інформатики з використанням можливостей Інтернету: десять років життя / Ю. Я. Пасіхов. - С.30-32. Косик, В. М. Проблеми безпечної роботи дітей в Інтернеті. Фільтрація несумісного з навчально-виховним процесом контенту / В. М. Косик. - С.33-35. Бородай, М. О. Розумний світ / М. О. Бородай. - С.36-37. Клокар, Н. І. Інформаційно-навчальне середовище як відкрита педагогічна система професійного розвитку освітян / Н. І. Клокар. - С.38-39. Казанцева, О. П. Основні складники педагогічної майстерності вчителя інформатики / О. П. Казанцева. - С.40-42. Мельник, В. І. Підготовка до олімпіад з інформатики / В. І. Мельник. - С.43-44. Шакотько, В. В. Методологічні основи застосування комп’ютера в початковій школі / В. В. Шакотько. - С.45-48. Палюшок, Л. В. Інноваційні методики навчання інформатики вчителів Львівської області / Л. В. Палюшок. - С.49-50. Гущина, Н. І. Реалізація програми "Партнерство у навчанні" в Україні / Н. І. Гущина, О. С. Свириденко. - С.51-54. Сизова, О. Ф. Оптимізація інфраструктури загальноосвітнього навчального закладу: ресурси Mikrosoft для керівника, учителя, учня / О. Ф. Сизова. - С.55-57. Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році : лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 27. 01. 2012 р. № 1/9-61. - С.58-59. Підсумки II Всеукраїнського конкурсу на кращий веб-сайт. - С.64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 60 Биков, В. Ю. Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення [Текст] / В. Ю. Биков, В. В. Лапінський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 3-6. Рубрики: Електронні інформаційні ресурси Інформаційні технології в освіті фывфывфыв: інформаційно-комунікаційні технології -- електронні освітні ресурси -- ІКТ-навчання -- комп’ютерна програма Аннотация: В статті зазначено, що усю множину електронних інформаційних ресурсів, що використовуються в системі освіти, у сучасній педагогічній науці і практиці означають терміном електронні освітні ресурси (ЕОР). Це сукупність електронних інформаційних об'єктів, інформаційно-об'єктне наповнення електронних систем, призначених для інформаційного забезпечення функціонування і розвитку системи освіти. Доп.точки доступа: Лапінський, В. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 24 Лапінський, В. В. Фізика: Основні поняття та закони [Текст] : навчальний посібник для учнів та абітурієнтів / В. В. Лапінський, Б. М. Терещук. - К. : АСК, 1998. - 280 с. - Б. ц. РУБ 53(075.29) Доп.точки доступа: Терещук, Б. М. Экземпляры всего: 2 фб (1), фіз. (1) Свободны: фб (1), фіз. (1) |
В 55 Вища освіта України [Текстььь] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - . № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 2 / відп. ред. вип.: М. М. Левшин, Д. С. Мазоха. - 2011. - 532 с. - ). - 30.00 грн. Содержание: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ ОСВІТІ (ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИКЛАДАННЯ) Автомонов, Петро Павлович. Від співробітництва до співтворчості - етапи реалізації гуманістичної моделі спілкування вчителя та учня / П. П. Автомонов. - С .5-12 Бобрицька, В. І. Інноваційні педагогічні технології: досвід і перспективи впровадження у вищих навчальних закладах України / В. І. Бобрицька. - С .19-26 Драченко, В. В. Особливості мотиваційної сфери підлітків / В. В. Драченко. - С .55-57 Кільдерова, Л. В. Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів старшої школи / Л. В. Кільдерова. - С .85-90 Пюра, О. С. Дитячий оздоровчий табір як осередок формування вмінь і навичок соціальної комунікації майбутніх педагогів: теоретичний аспект / О. С. Пюра. - С .163-169 Ярошенко, Алла Олександрівна. Інформатизація та технологізація освіти як елемент її гуманізації / А. О. Ярошенко. - С .225-232 ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ КРЕДИТНОГО ТРАНСФЕРНО-НАКОПИЧУВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Шапран, О. І. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій / О. І. Шапран. - С .326-330 Шапран, Ю. П. Впровадження компетентнісного підходу у процес професійної підготовки майбутніх учителів / Ю. П. Шапран. - С .331-334 Шпиталевська, Г. Р. Проблема підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування загальнокультурної компетентності молодших школярів / Г. Р. Шпиталевська. - С .335-338 ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ КОНТЕКСТНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ Ващенко, І. В. Зарубіжний досвід становлення та розвитку вищої освіти / І. В. Ващенко, Д. С. Мілохов. - С .347-360 Коваленко, О. М. Упровадження болонської системи у вищій освіті Польщі: приклад для України / О. М. Коваленко. - С .375-380 Самойленко, Наталія Борисівна. Особливості реалізації міжнародних освітніх програм в університетах України / Н. Б. Самойленко. - С .399-404 Тадеєв, П. О. Науково-педагогічний внесок американських вчених Елліса ПолаТорренса та Кельвіна Тейлора у розвиток теорії і практики навчання обдарованих школярів / П. О. Тадеєв. - С .417-429 ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ Бердник, М. Я. Роль інформаційно-комунікаційних технологій для підготовки педагогів в системі освіти дорослих / М. Я. Бердник. - С .438-443 Гейко, Ю. В. Система дистанційного навчання: термінологічний дискурс / Ю. В. Гейко. - С .444-450 Григорчук, Т. В. Змішане навчання як засіб поєднання переваг традиційної та дистанційної форм навчання / Т. В. Григорчук. - С .451-457 Калюжна, Т. М. Освіта і нові комп’ютерні технології / Т. М. Калюжна. - С .464-467 Лапінський, В. В. Електронні засоби навчального призначення - світовий досвід і українська освіта / В. В. Лапінський. - С .487-494 Мельник, І. Ю. Стратегія інформатизації в університетській освіті / І. Ю. Мельник. - С .495-500 Франчук, В. М. WEB- орієнтовані навчальні комп’ютерні системи. Засоби діагностики освітніх результатів / В. М. Франчук. - С .522-528 РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта--педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології--вища освіта Інноваційні технології навчання Інтерактивні технології навчання Інформаційна культура Інформаційні технології в освіті Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга--якість моделювання (педагогіка) Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність --вчителі Педагогічна культура Вища освіта в зарубіжних країнах Польща--освіта Франція--освіта Іран--освіта Корея--освіта Канада--освіта Туреччина--освіта США--освіта фывфывфыв: аксіопедагогіка Доп.точки доступа: Левшин, М. М. \ред.\; Мазоха, Д. С. \ред.\; Торренс, Елліс Пол (американ. педагог) \о нем\; Тейлор, Кельвін (американ. педагог) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: КШС-2/2014/1 Журнал 2014г. N 1 Воробієнко, П. П. Інформатизація загальноосвітніх закладів України / П. П. Воробієнко, А. М. Гуржій, В. А. Коляденко. - С.3-6. Семакин, И. Г. Современное состояние школьного предмета "Информатика" в России / И. Г. Семакин, Е. К. Хеннер. - С.6-14. Лапінський, В. В. Проблема вибору першої мови програмування - сьогоднішнє бачення / В. В. Лапінський. - С.14-18. Білоусова, Л. І. Краса простих задач або до питання про використання мов програмування у навчанні школярів інформатики / Л. І. Білоусова. - С.18-23. Жуковський, С. С. Про перспективу введення мови програмування С++ в навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів / С. С. Жуковський, О. В. Коротун. - С.23-26. Базурін, В. М. Практичні завдання на тему "Текстовий редактор Word 2013" / В. М. Базурін. - С.26-30. Ольховський, Є. О. Мобільний додаток для підтримки вивчення англійської мови / Є. О. Ольховський, С. С. Сальніков. - С.30-33. Сороко, Н. В. Використання веб-технологій у професійній діяльності вчителів філологічної спеціальності / Н. В. Сороко. - С.33-38. Литвинова, С. Г. Хмарні технології - нова парадигма у розвитку логічного мислення та пам’яті учнів середньої школи / С. Г. Литвинова, О. В. Тебенко. - С.38-43. Шевченко, В. Л. Оцінка ефективності впровадження хмарних технологій в середній школі / В. Л. Шевченко. - С.43-48. Петрова, О. М. Використання можливостей ресурсу Learningapps. org під час створення віртуального класу / О. М. Петрова. - С.46-48. Програма курсу за вибором "Операційні системи: теорія й практика (для організації профільного навчання у старших класах загальноосвітніх навчальних закладів). - С.48-53. Знов’як, Ю. В. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2012-2013 навчальному році / Ю. В. Знов’як [и др.]. - С.53-56. Другие авторы: Мисак Д. П., Рибак О. В., Рудик О. Б. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 24 Лапінський, В. В. Проблема вибору першої мови програмування - сьогоднішнє бачення [Текст] / В. В. Лапінський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 14-18. Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування фывфывфыв: мова програмування -- експертне оцінювання -- алгоритмізація Аннотация: На основі аналізу обговорення проблеми викладання розділу "Алгоритмізація та програмування" у пресі й із залученням результатів аналізу даних, отриманих у процесі проведення всеукраїнських олімпіад з програмування, зроблено висновки щодо необхідності налання вибору першої мови програмування вчителю. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2014/4 Журнал 2014г. N 4 Кіт, І. В. Розвиток STEM-освіти в школі / І. В. Кіт, О. Г. Кіт. - С.3-5. Литвинова, С. Г. Етапи, методологічні підходи та принципи розвитку хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу / С. Г. Литвинова. - С.5-11. Чубарук, О. В. Управління розвитком інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів української мови і літератури в системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Чубарук. - С.11-16. Кочарян, А. Б. Вимоги до професійної компетентності науково-педагогічних працівників університету за умов створення електронного освітнього середовища / А. Б. Кочарян. - С.16-19. Косік, В. М. Використання мобільних пристроїв та планшетів на базі ОС Android в навчальному процесі / В. М. Косік, Т. А. Хомич, Ю. Є. Хомич. - С.19-22. Вакалюк, Т. А. Переваги використання електронних посібників у навчальних закладах України / Т. А. Вакалюк, Ю. О. Кончаківський. - С.22-25. Петрович, О. Б. Використання інтерактивної мультимедійної дошки в позакласній роботі з літературно обдарованими учнями / О. Б. Петрович, С. Д. Петрович. - С.25-29. Хомич, С. Мультимедійні засоби навчання у початковій школі / С. Хомич. - С.29-33. Костерна, Л. В. Scratch як мова програмування для молодших класів / Л. В. Костерна. - С.33-35. Лапінський, В. В. Перші програмно керовані автомати й обчислювачі / В. В. Лапінський. - С.35-38. Бондаренко, В. В. Задачі XXVII Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування / В. В. Бондаренко, Д. Мисак, Ш. Ягіяєв. - С.38-43. Знов’як, Ю. В. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2012-2013 навчальному році / Ю. В. Знов’як [и др.]. - С.43-48. Другие авторы: Мисак Д. П., Рибак О. Б., Ркдик О. Б. Кузічев, М. М. Завдання III Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій. IV етап / М. М. Кузічев, Я. В. Киричков. - С.48-56. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 24 Лапінський, В. В. Перші програмно керовані автомати й обчислювачі [Текст] / В. В. Лапінський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 35-38. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вчителі інформатики--підготовка до уроків Електронно-обчислювальн машини фывфывфыв: програмно керований автомат -- навчання інформатики -- Верстат Жакарда -- аналітична машина -- Машина Холлерита Аннотация: У статті коротко викладено відомості щодо використання Інтернет-ресурсів, які містять відомості про створення і використовування перших програмно керованих автоматів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2015/5 Журнал 2015г. N 5 Биков, Валерій Юхимович. Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: історія та сьогодення / В. Ю. Биков, А. В. Яцишин. - С.3-10. Спірін, Олег Михайлович. Науково-методичний і координаційний супровід розвитку інформаційного освітньо-наукового простору України / О. М. Спірін, Т. Л. Новицька, Л. А. Лупаренко. - С.11-17. Дем’яненко, Віктор Михайлович. Дослідно-експериментальна діяльність інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на базі навчальних закладів різних рівнів / В. М. Дем’яненко [и др.]. - С.18-23. Другие авторы: Носенко Ю. Г., Пінчук О. П., Шишкіна Марія Павлівна Нікулочкіна, Олена Василівна. Особливості уроку інформатики в початковій школі / О. В. Нікулочкіна. - С.24-32. Бондаренко, Віталій Вікторович. Задачі XXVIII Всеукраїнської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування / В. В. Бондаренко, Д. П. Мисак, Ш. І. Ягіяєв. - С.33-37. Мисак, Данило Петрович. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2014-2015 навчальному році / Д. П. Мисак, О. В. Рибак, О. Б. Рудик. - С.37-39. Коваленко, Валентина Володимирівна. Використання web-орієнтованих засобів у тренінгових заняттях для формування соціальної компетентності молодших школярів / В. В. Коваленко. - С.40-44. Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015 / 2016 навчальному році : лист...від 26.06.2015 р. №1/9-305. - С.45-47. Лапінський, В. В. Методичні поради щодо навчання інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах у 2015 / 2016 навчальному році / В. В. Лапінський [и др.]. - С.47-56. Другие авторы: Руденко В. Д., Глобін О. І., Кудренко Б. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 54 Методичні поради щодо навчання інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах у 2015 / 2016 навчальному році [Текст] / В. В. Лапінський, В. Д. Руденко, О. І. Глобін> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 5. - С. 47-56. Рубрики: Викладання інформатики в школі--методичні матеріали для вчителів фывфывфыв: навчальні проекти -- проектування -- компетентнісний підхід -- інформаційно-комунікаційна компетентність Доп.точки доступа: Лапінський, В. В.; Руденко, В. Д.; Глобін, О. І. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2015/8 Журнал 2015г. N 8 Тридцять років звершень і здобутків. - С.3-5. Гуржій, А. М. Взаємозв’язок інформатизації суспільства й системи освіти / А. М. Гуржій, В. В. Лапінський. - С.5-10. Лещенко, М. П. Роль наукової школи академіка НАПН України В. Ю. Бикова в інформатизації освіти і науки України / М. П. Лещенко, А. В. Яцишин. - С.10-18. Застело, О. В. Аналіз методів визначення узгодженості думки групи експертів під час оцінювання рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності слухачів / О. В. Застело. - С.18-23. Петрович, С. Д. Дослідження тренду "Інтернет речей" у коледжі / С. Д. Петрович. - С.23-26. Пручинська, М. В. Використання мультимедійних технологій на уроках ритміки в санаторній школі для дітей з особливими потребами / М. В. Пручинська. - С.26-30. Єрмак, І. О. Навчання майбутніх дизайнерів використання цифрових технологій / І. О. Єрмак. - С.30-33. Войченко, О. П. Мобільні технології в навчанні дорослих на прикладі подкастингу / О. П. Войченко. - С.33-36. Кученьова, Т. В. Підвищення пізнавальної активності учнів у навчання інформатики шляхом застосування нестандартних уроків / Т. В. Кученьова. - С.36-40. Тарара, А. М. Сучасні вимоги до навчання учнів технічному моделюванню / А. М. Тарара, С. В. Лапінський. - С.40-45. Кіт, І. В. Методичні особливості курсу "Технологія створення робототехнічних систем" / І. В. Кіт, О. Г. Кіт. - С.45-47. Мельник, О. М. Основи визначення ефективності використання електронних освітніх ресурсів і планшетів у навчально-виховному процесі початкової школи / О. М. Мельник. - С.47-52. Носенко, Ю. Г. Організаційно-педагогічні умови здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів в основній школі / Ю. Г. Носенко, А. С. Сухіх. - С.52-56. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 95 Гуржій, А. М. Взаємозв’язок інформатизації суспільства й системи освіти [Текст] / А. М. Гуржій, В. В. Лапінський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 8. - С. 5-10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Викладання інформатики в школі Навчання--методи--форми--засоби Інформаційні технології навчання Електронні освітні ресурси фывфывфыв: електронні засоби навчання -- дидактичні вимоги -- програмування -- проектування навчання Аннотация: Розглянуто проблеми, пов'язані з упровадженням в систему освіти електронних освітніх ресурсів. Доп.точки доступа: Лапінський, В. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |