> Шифр: ОДнв/2022/1 Журнал 2022г. N 1 Литовченко, Світлана. Розвиток мережі закладів дошкільної освіти для дітей з порушеннями слуху / С. Литовченко. - С.8-19. Лещій, Наталія. Фізичний, функціональний та психоемоційний стан дітей старшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.19-30. Коваленко, Вікторія. Особливості діяльнісно-поведінкового компонента соціалізованості молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / В. Коваленко. - С.30-43. Михайленко, Оксана. Використання онлайн-ресурсів та мобільних додатків для корекційної роботи щодо збагачення словникового запасу та підвищення розуміння значень слів учнями з комбінованими порушеннями слуху та інтелекту (на допомогу практикам) / О. Михайленко. - С.43-53. Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами / Ю. Рібцун. - С.53-69. Сергеєва, Наталія. Організація інтерактивного навчання учнів з порушеннями слуху у початковій школі / Н. Сергеєва. - С.69-78. Супрун, Микола. Миттєвості життя вчителя у споминах учнів-друзів (до 80-річчя від дня народження І. П. Колесника) / М. Супрун, В. Шевченко, І. Гладченко. - С.89-94. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Лещій, Наталія. Фізичний, функціональний та психоемоційний стан дітей старшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку [Текст] / Н. Лещій> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 1. - С. 19-30. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами фывфывфыв: діти з складними порушеннями розвитку -- фізичний стан особливої дитини -- психоемоційний стан особливої дитини Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2022/4 Журнал 2022г. N 4 Прохоренко, Леся. Розвиток спеціальної освіти в Україні: 1991-2021 рр. / Л. Прохоренко, В. Засенко. - С.7-19. Кульбіда, Світлана. Жестовий двомовний підхід у практиці спеціальних закладів України / С. Кульбіда. - С.20-26. Литовченко, Світлана. Фактори навколишнього середовища в рамках соціальної моделі розуміння особливих потреб / С. Литовченко, В. Литовченко. - С.27-39. Лещій, Наталія. Впровадження інноваційних фізкультурно-оздоровчих технологій в освітній процес навчально-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій, З. Маматова. - С.40-47. Чеботарьова, Олена. Оптимізація психічного стану дітей з особливими освітніми потребами в умовах спеціальної школи / О. Чеботарьова, Н. Нікуленкова. - С.48-57. Трохименко, Людмила. Освітні труднощі в учнів початкових класів з алалією / Л. Трохименко. - С.58-68. Довгопола, Катерина. Освітні напрями у навчанні та вихованні незрячих дітей раннього та дошкільного віку / К. Довгопола, В. Курінна. - С.69-78. Дука, Володимир. До проблеми формування освітнього середовища для дітей зі складними порушеннями розвитку в умовах НУШ / В. Дука. - С.79-91. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Лещій, Наталія. Впровадження інноваційних фізкультурно-оздоровчих технологій в освітній процес навчально-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку [Текст] / Н. Лещій, З. Маматова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 40-47. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--реабілітаційна робота фывфывфыв: інноваційні технології -- фізкультурно-оздоровчі технології -- навчально-реабілітаційний центр -- діти з особливими потребами -- складні порушення розвитку Доп.точки доступа: Маматова, Зульфія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |