> Шифр: П3/2003/2 Журнал 2003г. N 2 Лазарук, А. Цінності людини у науково-психологічному осмисленні / А. Лазарук. - С.19-37 фывфыв: аксіологія, сенс життя, аксіопсихологія Рибалка, В. Особистість у філософсько-психологічній концепції С.Л.Рубінштейна : Фундатори української психології / В. Рибалка. - С.12-18. Зелінська, Т. Залежна любов як амбівалентність відданих сімей : Психологія сімейних стосунків / Т. Зелінська. - С.38-50 фывфыв: гендергі стосунки, феномен напівуспіху, самоефективність Максименко, Ю. До проблеми пошуку одиниці аналізу самосвідомості / Ю. Максименко, Т. Ільїна. - С.51-54. фывфыв: свідомість, переживання Орбан-Лембрик, Л. Вплив кризових і стабільних періодів життя людини на процес її соціалізації у суспільстві: Соціальна психологія / Л. Орбан-Лембрик. - С.55-65. фывфыв: зрілість особистості, життєвий шлях особи, спосіб життя Морріс, Б. Раціонально-емоційна парадигма в організаціях : Організаційна психологія / Б. Морріс. - С.66-78. фывфыв: взаємостосунки між працівником і організацією, психологія управління Пріснякова, Л. Можливості математичного моделювання психологічних процесів : Математична психологія / Л. Пріснякова. - С.90-96. Ложкін, Г. Проблема суб’єкта як теоретична основа професіоналізації особистості : Психологія праці / Г. Ложкін, Н. Глуханюк, Н. Волянюк. - С.97-103. Ященко, В. Іншокультура у свідомості та поведінці молодих : суть, зміст, наслідки / В. Ященко. - С.112-121. фывфыв: духовність, менталітет Кравець, А. Історико-суспільне обгрунтування страхової психології : Економічна психологія / А. Кравець. - С.104-111. фывфыв: психологічна взаємодія, стилі спілкування Слободенюк, Л. Кількісний опис процесів пам’яті : Експериментальна психологія / Л. Слободенюк. - С.122-132. фывфыв: процеси научіння та забування Русинка, І. Принципи і методи формування системи психологічних знань: Методика психології / І. Русинка. - С.133- фывфыв: пізнавальні здібності, вміння і навички, саморозвиток, індивідуальний стиль діяльності Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Ложкін, Г. Проблема суб’єкта як теоретична основа професіоналізації особистості : Психологія праці [Текстььь] / Г. Ложкін, Н. Глуханюк, Н. Волянюк> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N2. - С. 97-103. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: психологія праці Доп.точки доступа: Глуханюк, Н.; Волянюк, Н. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: П3/2003/4 Журнал 2003г. N 4 Гуменюк, О. Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу / О. Гуменюк. - С.10-28 фывфыв: самореалізація, Я-концепція Мединська, Ю. Чотири виміри міфу / Ю. Мединська. - С.29-36 фывфыв: міфологія, ритуал, лібідо Лазарук, А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти / А. Лазарук. - С.37-45 Бугерко, Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі / Я. Бугерко. - С.46-53 Буян, І. Взаємодія людини та економіки як суспільна проблема / І. Буян. - С.54-60 Ложкін, Г. Поняття відповідальності в історико-філософському та психологічному дискурсах / Г., Лазорко О. Ложкін Г. - С.61-74 Ребуха, Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу / Л. Ребуха. - С.75- 95 Ревасевич, І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми / І. Ревасевич, . - С.96- 109 Комар, Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями / Т. Комар. - С.110-118 Павліченко, А. Ціннісні орієнтації як установка на продуктивну пошукову діяльність студентів-психологів / А. Павліченко. - С.119-127 Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника / А. Гірняк. - С.128-136 Сагач, Г. Павло Флоренський про магічність слова / Г. Сагач. - С.137-140 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2007/9 Журнал 2007г. N 9 Пріснякова, Л. М. Інноваційна поведінка учасників освітнього простору / Л. М. Пріснякова. - С.1-6 Ложкін, Г. В. Економічна свіломість особистості як психологічний феномен / Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська. - С.6-12 Миколайчук, М. І. Основи психокорекційної допомоги братам та сестрам дітей з психофізичними вадами / М. І. Миколайчук. - С.18-23 Вінник, Т. К. Консиліум у системі психолого-педагогічного супроводу школярів: Методичні рекомендації / Т. К. Вінник. - С.24-47 Коць, М. О. Мотивації професійного самовизначення першокурсників-майбутніх психологів / М. О. Коць. - С.57-60 Федотова, Т. В. Основні підходи до проблеми розвитку креативності особистості / Т. В. Федотова. - С.60-64 Надзельська, А. С. Інфантильно-психологічні витоки феномену тероризму / А. С. Надзельська. - С.67-69 Шмаргун, В. М. Сенсомоторна дія як індикатор і предиктор рівня функціональної рухливості та сили нервових процесів / В. М. Шмаргун. - С.69-75 Бетина, А. О. Исследование структуры представлений о конфликтах у старших подростков, прошедших программу обучения равноправной медиации / А. О. Бетина. - С.76-79 Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (3) Свободны: Ч.З.№2 (3) Заказаны экз-ры для отделов: НМК ф-т ПСР |
Ложкін, Г. В. Економічна свідомість особистості як психологічний феномен [Текстььь] / Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 6-12 Рубрики: психологія економічна фывфывфыв: економічна свідомість особистості -- економічна поведінка особистості -- форми економічної свілдомості Доп.точки доступа: Комаровська, В. Л. Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (3) Свободны: Ч.З.№2 (3) Заказаны экз-ры для отделов: НМК ф-т ПСР |
Ложкін, Г. В. Споживацька поведінка [Текстььь] / Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N4. - С. 1-9 Доп.точки доступа: Комаровська, В. Л. Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (3) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2009/4 Журнал 2009г. N 4 Ложкін, Г. В. Споживацька поведінка / Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська. - С.1-9 Заіка, В. Прикладний аспект застосування терапевтичних метафор в практичній психології / В. Заіка, С. Мерцалов. - С.10-15 Петрик, В. М. Моделирование поведения толпы / В. М. Петрик, В. В. Кальниш. - С.16-25 Дьяконов, Г. В. Інтерсуб’єктно - діалогічна концепція почуттів та емоцій. Нова методика дослілження "Поле почуттів" / Г. В. Дьяконов. - С.34-48 Желдак, І. М. Сценарій групової психотерапії з дітьми 12 -15 років та старше / І. М. Желдак. - С.49-64 Чайка, Г. В. Комп’ютерні ігри як сучасні казки / Г. В. Чайка. - С.65-67 Губко, О. Т. Свідомість та самоідентифікація тварин / О. Т. Губко. - С.72-76 Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (3) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2009/8 Журнал 2009г. N 8 Балл, Г. А. У истоков современного гуманизма : к 100-летию книги Моисея Рубинштейна / Г. А. Балл. - С.1-6 Ложкін, Г. В. Становлення людей до власності. Психологія інтелектуальної власності / Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська. - С.6-15 Вельдбрехт, О. О. Модель оптимуму креативності як здатності до соціально-психологічної адаптації / О. О. Вельдбрехт. - С.15-20 Желдак, И. М. Коррекция семейного воспитания / И. М. Желдак. - С.20-25 Смирнова, О. Супружеский курс взаимопонимания (тренинг по семейной психотерапии) / О. Смирнова, А. Рамазанова. - С.26-37 Кузнєцова, І. В. Аватаротерапія - сучасна техніка розвитку ментальної моделі світу засобами інтернет-середовища / І. В. Кузнєцова. - С.38-43 ПОвійчук, О. А. Корекційно-розвивальна робота з дітьми молодшого шкільного віку, які не готові до навчання у школі / О. А. ПОвійчук. - С.43-49 Янович, І. О. Батьки і діти: шляхи взаємодії (матеріал для батьківських зборів) (Семінар-практикум з елементами тренінгу) / І. О. Янович. - С.49-52 Манойло, А. В. Модель англосаксонской операции информационно-психологической войны / А. В. Манойло. - С.53-58 Максименко, С. Д. Теоретико-методогогычны засади психологычного обгрунтування заходыв пропагування заходів пропагування серед молоді здорового способу життя / С. Д. Максименко, О. М. Кокун. - С.59-62 Гуменюк, Г. В. Психологічне обгрунтування психогігієнічного виховання молоді у медичних закладах / Г. В. Гуменюк. - С.63-65 Губенко, О. В. Соціальна норма і соціальна творчість: соціально-психологічна проблеми формування нормативно-інституціональної культури суспільства / О. В. Губенко. - С.66-74 Калошин, В. Ф. Основні причини неадекватної поведінки людини / В. Ф. Калошин. - С.74-79 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 71 Ложкін, Г. В. Становлення людей до власності. Психологія інтелектуальної власності [Текст] / Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N 8. - С. 6-15 Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Економічна психологія фывфывфыв: шахрайство -- способи привласнення -- економічна поведінка -- психологія почуття власності Доп.точки доступа: Комаровська, В. Л. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2011/9 Журнал 2011г. N 9 Ложкін, Г. В. Переживання: структура та механізми / Г. В. Ложкін, І. Л. Моначин. - С.1-6. Купрейченко, А. Б. Групповые и личностные характеристики доверия/недоверия другим людям / А. Б. Купрейченко. - С.6-20. - Библиогр. в конце ст. Карамушка, Л. М. Дослідження особливостей психологічної готовності менеджерів освіти до взаємодії з персоналом в умовах конфлікту / Л. М. Карамушка, Т. М. Дзюба. - С.20-28. Максименко, С. Д. Адаптація психодіагностичних методик шкала професійного саботування та шкала конструктивного опору / С. Д. Максименко, О. М. Кокун, Є. В. Тополов. - С.29-34. Алєксєєва, А. В. Застосування тренінгових технологій у процесі підвищення професійної конкурентоздатності особистості / А. В. Алєксєєва. - С.34-42. Ковалев, В. Н. Стрессменеджмент (тренинг по управлению стрессами) / В. Н. Ковалев. - С.43-54. - Библиогр. в конце ст. Когут, О. О. Дослідження особливостей "професійної спрямованості" майбутніх програмістів та психологічний супровід у процесі їхнього навчання / О. О. Когут. - С.56-63. - Библиогр. в конце ст. Поджинська, О. Вплив ціннісних орієнтацій на формування особистісної ідентичності молоді / О. Поджинська. - С.70-73. Соловйова, Л. І. Наукова спадщина В. К. Котирло (до 80-річчя з дня народження) / Л. І. Соловйова. - С.78-80. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 71 Ложкін, Г. В. Переживання: структура та механізми [Текст] / Г. В. Ложкін, І. Л. Моначин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 9. - С. 1-6. Рубрики: Емоції--переживання Доп.точки доступа: Моначин, І. Л. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/6 Журнал 2013г. N 6 Слюсаревський, М. М. Методичний простір творення та оцінювання соціально-психологічних теорій: спроба обґрунтування концепції / М. М. Слюсаревський. - С.1-9 Миколайчук, М. Дослідження культури звернення за психологічною допомогою у студентської молоді / М. Миколайчук, В. Карпенко. - С.10-15. - Библиогр. в конце ст. Онищенко, Г. И. Христианские ценности в психологическом консультировании и психотерапии / Г. И. Онищенко. - С.16-21. - Библиогр. в конце ст. Ложкін, Г. В. Психологія спорту на Україні: аспекти становлення, тенденції розвитку / Г. В. Ложкін, А. Б. Колосова. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст. Авдеева, И. Н. Динамика психологических особенностей педагогов-инноваторов: фасилитативный контекст / И. Н. Авдеева. - С.25-33. - Библиогр. в конце ст. Леоненко, Л. М. Корекційна програма "Життя в гармонії зі світом" / Л. М. Леоненко. - С.33-38 Левит, Л. З. Исследуя эвдемонию: теоретическое консультирование, опросники "ЗУЛУРЭГ" и "ЭЛУ" (Часть 1) / Л. З. Левит. - С.38-47. - Библиогр. в конце ст. Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова. - С.47-55 Грабовець, О. В. Корекційно-профілактичні тренінг-семінари з вчителями / О. В. Грабовець. - С.55-61 Гаврилькевич, В. К. Роль емоційних станів у етіології та патогенезі ішемічної хвороби серця / В. К. Гаврилькевич. - С.62-67. - Библиогр. в конце ст. Гурлєва, Т. С. Відповідальність, совість, високі життєві смисли у розвитку особистості по висхідній / Т. С. Гурлєва. - С.67-73. - Библиогр. в конце ст. Губенко, А. В. Социально-психологические аспекты предпринимательской деятельности и необходимость социального предпринимательства / А. В. Губенко. - С.73-80. - Библиогр. в конце ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 71 Ложкін, Г. В. Психологія спорту на Україні: аспекти становлення, тенденції розвитку [Текст] / Г. В. Ложкін, А. Б. Колосова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 21-25. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Психологія спорту фывфывфыв: спортивна психологія Аннотация: У статті узагальнено основні наукові напрацювання вітчизняної психології спорту в період новітньої історії, висвітлено стан розвитку її прикладних аспектів, зокрема застосування психологічних знань у спортивній та спортивно-педагогічній галузях, продемонстровано значення кадрового ресурсу у створенні спортивно-психологічного наукового співтовариства. Доп.точки доступа: Колосова, А.Б. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2014/3 Журнал 2014г. N 3 Ложкін, Г. В. Педагогічна діяльність і її регулятори / Г. В. Ложкін, Н. Ю. Волянюк. - С.1-5. Литовченко, Н. Ф. Особливості смисложиттєвих орієнтацій педагогічних працівників / Н. Ф. Литовченко, Н. Гуторка. - С.5-12. Митник, О. Я. Розвиток поняттєвого мислення учнів у процесі навчання / О. Я. Митник. - С.12-17. Заїка, Є. В. Тренінг індивідуальності пізнання - шлях до успішності та здоров’я школярів / Є. В. Заїка. - С.17-20. Сєлєзньова, Є. В. Життєві смисли та ефективність самореалізації людини / Є. В. Сєлєзньова. - С.20-29. Біла, І. М. Самоздійснення та самоактуалізація особистості / І. М. Біла. - С.29-32. Хабайлюк, В. В. Соціально-психологічний тренінг навичок конструктивної взаємодії старшокласників у сімейних стосунках / В. В. Хабайлюк. - С.32-37. Костроміна, С. Н. Як здолати труднощі в навчанні дітей / С. Н. Костроміна, Л. Г. Нагаєва. - С.37-44. Литовченко, О. В. Програма соціально-психологічного тренінгу "Соціальне становлення особистості" / О. В. Литовченко. - С.44-46. Корнілова, В. В. Профілактично-корекційна програма "Подолання страхів у дітей дошкільного віку" / В. В. Корнілова. - С.46-60. Циганчук, Т. В. Причини та наслідки насильства над жінкою в сім’ї / Т. В. Циганчук, Д. Д. Лях. - С.60-71. Мусіна, В. П. Вивчення простору професійної активності / В. П. Мусіна. - С.71-76. Болтівець, С. І. Психологія вчинку людського самоздійснення Володимира Роменця / С. І. Болтівець. - С.76-78. Смольська, Л. М. Позитивна психологія: філософські джерела про людську природу та можливості педагогічних впливів на неї / Л. М. Смольська. - С.78-80. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 71 Ложкін, Г. В. Педагогічна діяльність і її регулятори [Текст] / Г. В. Ложкін, Н. Ю. Волянюк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 1-5. Рубрики: Психологія праці фывфывфыв: свідомість -- психічні регулятори -- смислова організація -- образ Доп.точки доступа: Волянюк, Н. Ю. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |