Масловська, Людмила. Роль нестандартних уроків української мови та літератури у формуванні предметної й ключових компетентностей [Текст] / Людмила Масловська> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 44-49. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі--інноваційні методи Викладання української мови в школі--інноваційні методи фывфывфыв: ціннісні орієнтації старшокласників -- педагогічні інновації -- настандартний урок -- інтерактивні методи -- дидактична гра -- сучасний урок -- інтерактивне навчання Аннотация: У статті розглянуто роль нестандартних уроків української мови та літератури в розвитку мовленнєвої компетентності ціннісних орієнтацій старшокласників у системі україномовної освіти. На основі наукового осмислення порушеної проблеми окреслено зміст понять "педагогічні інновації", "нестандартний урок", "традиційні, нетрадиційні інтерактивні методи", "дидактична гра - імітаційне моделювання ситуацій", "інтерактивне навчання". Шляхом аналізу науково-методичної літератури й синтезу теоретичних ідей визчено принципи побудови й реалізації педагогічної системи, спрямованої на розвиток творчої мовної особистості, розглянуто ефективні методи організації творчої мовленнєвої діяльності учнів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Масловська, Людмила В. О. Сухомлинський про розвиток учнів засобами рідного слова [Текст] / Людмила Масловська> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 34-42. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Освіта в Україні--персоналії педагогів фывфывфыв: педагогічна спадщина Сухомлинського В. -- громадянське виховання -- українські педагоги 20 ст. Аннотация: У статті розглядається один із аспектів проблеми громадянського виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського - рідна мова. Знання рідної мови, любов і дбайливе ставлення до неї вчений називає одним із найважливіших джерел патріотичних почуттів і громадянським обов'язком кожної людини. Доп.точки доступа: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2019/6 Журнал 2019г. N 6 Горошкіна, Олена. Робота з текстом на уроках української мови: компетентнісний вимір / О. Горошкіна. - С.2-5. Попова, Людмила. Функційональний аспект використання засобів навчання на уроках української мови в 10-11 класах ліцею / Л. Попова. - С.6-8. Яценко, Таміла. Модернізм як мистецька філософія другої половини XIX - початку XX століття / Т. Яценко, І Тригуб. - С.9-14. Попович, Анжеліка. Особливості використання стилістично-мовних, стилістично-мовленнєвих і стилістично-комунікативних вправ у закладах вищої освіти / А. Попович. - С.15-18. Швець, Людмила. Читацькоцентрична парадигма сучасного уроку як основний шлях подолання проблеми читання / Л. Швець. - С.19-24. Масловська, Людмила. Розвиток мовної особистості та мовленнєвої культури здобувачів освіти 5-8 класів на засадах культурно-мовних цінностей / Людмила Масловська. - С.28-34. Олійник, Алла. Дидактичний матеріал з морфології : профільний рівень / А. Олійник. - С.35-43. Азьомов, Віктор. Родоцентричні первні героїв у п’єсі Івана Котляревського "Наталка Полтавка” у світлі духовної архетипної системи етнонаціонального / В. Азьомов. - С.47-53. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Масловська, Людмила. Розвиток мовної особистості та мовленнєвої культури здобувачів освіти 5-8 класів на засадах культурно-мовних цінностей [Текст] / Людмила Масловська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 6. - С. 28-34. Рубрики: Викладання української мови в школі--культура мовлення Викладання української мови в школі--мовленнєвий розвиток фывфывфыв: мовна особистість -- культура мовлення -- культурно-мовні цінності -- здобувачі освіти -- інноваційні процеси в освіті -- аутотренінг для вчителів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2021/1 Журнал 2021г. N 1 Голуб, Ніна. Методи в теорії й практиці навчання української мови у закладах загальної середньої освіти: аналітичний аспект / Н. Голуб. - С.2-8. Мамчур, Лідія. Традиційні та інтерактивні методи формування комунікативної компетентності особистості / Л. Мамчур. - С.8-14. Кучеренко, Ірина. Концептуальна система сучасних уроків розвитку комунікативних умінь / І. Кучеренко. - С.14-20. Гоголь, Наталія. Культурологічний підхід до вивчення літератури як науково-методична проблема: історико-педагогічний дискурс / Н. Гоголь. - С.21-25. Луценко, Валентина. Застосування технології "едьютейнмент” в освітньому середовищі університету / В. Луценко. - С.26-28. Масловська, Людмила. Конспект відкритого уроку з української літератури у 9 класі "Християнські морально-етичні ідеали Г. Сковороди. Ідея "сродної праці” в байці "Бджола і шершень”. Повчальний характер та художні особливості збірки "Байки харківські” / Л. Масловська. - С.29-38. Сиротенко, Н. В. Підсумкові контрольні роботи з української літератури (6-7 класи) / Н. В. Сиротенко, Н. С. Перфілова. - С.39-58. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Масловська, Людмила. Конспект відкритого уроку з української літератури у 9 класі "Християнські морально-етичні ідеали Г. Сковороди. Ідея "сродної праці” в байці "Бджола і шершень”. Повчальний характер та художні особливості збірки "Байки харківські” [Текст] / Л. Масловська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 1. - С. 29-38. Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки в 9 класі фывфывфыв: уроки української літератури в 9 класі -- відкритий урок -- християнські морально-етичні ідеали Доп.точки доступа: Сковорода, Григорій Савич (укр. просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722-1794) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |