> Шифр: РШ/2013/11 Журнал 2013г. N 11 Зязюн, Іван. Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн. - С.3-12. - Бібліогр.: 39 назв. Дічек, Наталія. Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу : (1945 - початок 1950-х років) / Н. Дічек. - С.13-20. - Бібліогр.: 45 назв. Редько, Валерій. Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ": зацікавлений погляд на проблему / В. Редько, О. Пасічник. - С.21-30. - Бібліогр.: 16 назв. : схема, табл. Грабовий, Андрій. Модернізація хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.31-35. - Бібліогр.: 33 назви. Бондар, Володимир. Адаптивне навчання студентів як передумова реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя / В. Бондар, І. Шапошнікова. - С.36-41. - Бібліогр.: 6 назв. Митник, Олександр. Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентнісного підходу / О. Митник. - С.42-44. - Бібліогр.: 15 назв. Матвієнко, Олена. Організаційно-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров’я у дітей молодшого шкільного віку / О. Матвієнко. - С.45-48. - Бібліогр.: 12 назв. Махінов, Віктор. Соціокультурна комунікативно-мовленнєва діяльність на заняттях з іноземної мови / В. Махінов. - С.49-51. - Бібліогр.: 14 назв. Кочерга, Олександр. Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / О. Кочерга. - С.52-56. - Бібліогр.: 13 назв. Доброханська, Оксана. Освітнє середовище ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей учнів / О. Доброханська. - С.56-58. - Бібліогр.: 5 назв. Денисюк, Оксана. Ключові предметні компетентності школяра як засіб формування сучасної особистості / О. Денисюк. - С. : табл. Другие авторы: Казарян І., Лямічев В., Титаренко Н. Затворнюк, Оксана. Формування професійної компетентності майбутніх психологів у позааудиторній діяльності / О. Затворнюк. - С.62-65. - Бібліогр.: 8 назв. Нечипоренко, Катерина. Сучасні методи навчання як засіб реалізації компетентнісного підходу в початковій освіті / К. Нечипоренко. - С.66-69. - Бібліогр.: 7 назв. Полякова, Олена. Реалізація компетентнісного підходу в оцінювальній діяльності вчителя початкових класів / О. Полякова. - С.69-72. - Бібліогр.: 6 назв. Шапошнікова, Анна. Формування професійної компетентності майбутнього практичного психолога: обгрунтування психолого-педагогічних умов / А. Шапошнікова. - С.73-76. - Бібліогр.: 10 назв. Крикун, Анастасія. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун. - С.77-80. - Бібліогр.: 16 назв. Отич, Олена. Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України - 20 років / О. Отич. - 2-га с. обкл. Любченко, Надія. Університет менеджменту освіти НАПН України: "Плекаємо таланти педагогічних кадрів!" / Н. Любченко. - 3-тя с. обкл. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
М 36 Махінов, Віктор. Соціокультурна комунікативно-мовленнєва діяльність на заняттях з іноземної мови / В. Махінов> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 49-51. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Іноземні мови--методика викладання--вищі навчальні заклади Кафедра англійської мови та методики викладання фывфывфыв: комунікація -- спілкування -- мовленнєва комунікація -- мовленнєва діяльність Аннотация: У статті розглянуто соціокультурну комунікативно-мовленнєву діяльність студентів у контексті діяльнісного підходу на заняттях з іноземної мови. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 204 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 76.17 грн. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Авшенюк, Наталія Миколаївна. Соціальний контекст дослідження світового освітнього простору / Н. М. Авшенюк. - С .7-12 Александрова, Наталія Миколаївна. Концептуальні підходи до формування управлінської культури / Н. М. Александрова. - С .13-17 Борисенко, Денис Володимирович. Проблематика впровадження інформаційно-комунікативних навчальних комплексів у творчих спеціальностях / Д. В. Борисенко. - С .18-21 Дишко, Олеся Леонідівна. Теоретичні засади формування професійної взаємодії фахівців з туризму зі споживачами туристичних послуг / О. Л. Дишко. - С .22-25 Завгородня, Т. К. Проблема ступеневої підготовки у ВНЗ в контексті Болонського процесу і можливості її розв’язання в Україні / Т. К. Завгородня. - С .26-28 Зубехіна, Т. В. До питання сутнісного наповнення поняття "інформаційна культура бакалавра з туризму" / Т. В. Зубехіна. - С .29-32 Лось, Олена Вікторівна. Явище кінесичної лакуни у вивченні другої іноземної мови в немовному ВНЗ / О. В. Лось. - С .33-38 Мерзлякова, Олена Леонідівна. Розвиток інформаційної грамотності як актуальний напрямок педагогічної діяльності вищої школи / О. Л. Мерзлякова. - С .39-43 Настрадін, Володимир Петрович. Історико-педагогічна складова становлення та розвитку системи підготовки науково-педагогічних і наукових кадрів / В. П. Настрадін, Т. М. Багаліка. - С .44-51 Наход, Світлана Анатоліївна. Прогнозування у професійній діяльності майбутнього психолога / С. А. Наход. - С .51-54 Постригач, Надія Олегівна. Підвищення кваліфікації учителів у європейському регіоні: проблеми, перспективи / Н. О. Постригач. - С .55-60 Рябокінь, Сергій Іванович. Теоретико-методологічний аспект упровадження мoнiтopингу якocтi виxoвнoгo пpoцecу в пeдaгoгiчнoму коледжі / С. І. Рябокінь. - С .61-64 Сгадова, Валентина Василівна. Комунікативна культура викладача як умова гуманізації педагогічної взаємодії у навчальному процесі / В. В. Сгадова. - С .65-67 Ульянова, В. С. Аналіз систем оцінювання професійної компетентності вчителів / В. С. Ульянова. - С .68-72 Хомік, Оксана Миколаївна. Теоретичні передумови формування управлінської культури майбутніх економістів / О. М. Хомік. - С .73-77 Цвєткова, Ганна Георгіївна. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: програма та методика експериментального дослідження / Г. Г. Цвєткова. - С .78-83 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Бараненкова, Наталія Анатоліївна. Подолання лексичних труднощів у процесі навчання перекладу науково-технічної літератури / Н. А. Бараненкова. - С .84-87 Борисенко, Валентина Володимирівна. Сучасні освітні технології навчання української мови у вищій школі / В. В. Борисенко. - С .88-91 Гагіна, Наталія Вікторівна. Оцінювання групової проектної діяльності студентів на занятті з іноземної мови / Н. В. Гагіна. - С .92-96 Гриник, Богдана Степанівна. Тестування як ефективний інструмент вимірювання рівня знань студентів / Б. С. Гриник, О. Г. Пилипів. - С .97-102 Заблоцька, Любов Михайлівна. Методичні аспекти формування іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців у сфері туризму / Л. М. Заблоцька. - С .103-106 Іванова, Ірина Вікторівна. Засвоєння комунікативних моделей поведінки у процесі співвивчення мов і культур як основа розвитку полікультурної особистості / І. В. Іванова. - С .107-110 Новгородська, Юлія Григорівна. Формування організаторських здібностей майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .111-116 Романишин, Юлія Любомирівна. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні дисципліни "Фінансово-економічна інформація" / Ю. Л. Романишин. - С .117-121 Семигінівська, Тетяна Григорівна. Організаційно-дидактична модель процесу формування професійної етики у майбутніх перекладачів авіаційної галузі / Т. І. Семигінівська. - С .122-126 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Грітченко, Тетяна Яківна. Модель формування професiйно-мовного стилю спiлкування майбутнього вчителя початкової школи у вищому педагогічному навчальному закладi / Т. Я. Грітченко. - С .127-132 Дуброва, Світлана Володимирівна. Підготовка компетентних учителів іноземних мов на засадах особистісного та індивідуального підходів до навчання / С. В. Дуброва. - С .133-137 Житєньова, Наталія Василівна. Актуальні аспекти підготовки майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін до застосування технологій візуалізації в навчальному процесі / Н. В. Житєньова. - С .138-143 Олефіренко, Надія Василівна. Модернізація підготовки сучасного вчителя початкової школи в умовах інформатизації освіти / Н. В. Олефіренко. - С .144-148 Поперечна, Леся Юріївна. Професійний розвиток учителя початкових класів у системі підвищення кваліфікації в інституті післядипломної педагогічної освіти / Л. Ю. Поперечна. - С .149-154 Татаринцева, Ніна Євгеніївна. Розвиток проектної культури студента в освітньому процесі вишу / Н. Є. Татаринцева, О. Є. Реброва. - С .155-160 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Бєлікова, Наталія Олександрівна. Пріоритетні напрями модернізації вищої освіти України на сучасному етапі / Н. О. Бєлікова. - С .161-165 Вертегел, Вікторія Леонідівна. Вимоги Болонської Хартії в українській освітній системі / В. Л. Вертегел. - С .166-170 Голуб, Тетяна Петрівна. Інноваційна складова реформування університетської освіти в Німеччині та Швеції / Т. П. Голуб. - С .171-175 Гребеник, Юлія Сергіївна. Вітчизняний досвід підготовки майбутніх медиків / Ю. С. Гребеник. - С .176-180 Махінов, Віктор Миколайович. Мова та соціум як фактори формування мовної особистості у французькій лінгвістичній школі / В. М. Махінов. - С .181-185 Нагач, Марина Володимирівна. Професійний розвиток педагогів у США: досвід та перспективи / М. В. Нагач. - С .186-190 Сирай, Інна. Екологічна освіта в сучасних соціально-педагогічних концепціях Німеччини / І. Сирай. - С .191-195 Чернякова, Жанна Юріївна. Моніторинг якості інтернаціоналізованої освіти: досвід Великої Британії / Ж. Ю. Чернякова. - С .196-201
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Підготовка майбутніх вчителів Болонський процес--Україна Майбутні психологи--особистісна зрілість--професійні характеристики Вчителі--підвищення кваліфікації Вчитель початкової школи--культура післядипломна освіта Керівник ДНЗ Професійна компетентність педагога Викладання української мови в школі оцінювання знань--студенти Освіта в Україні--європейська інтеграція освіта в зарубіжних країнах Німеччина--освіта Швеція--освіта США--освіта та педагогіка Великобританія--освіта Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |