Ф56 Філософія освіти і педагогіка [Текстььь] : науково-методичний збірник / Гол. ред. В. В. Скрипка. - Чернігів : ОІППО, 2003 - .№ 1. - 2003. - 66 с. - б/ц Содержание: Скрипка, В. І. Проблеми соціалізації учнівської молоді / В. І. Скрипка. - С .5 Матюша, І. К. Християнські мотиви виховання духовності в історії зарубіжної і вітчизняної педагогіки / І. К. Матюша. - С .17 Перехейда, В. В. Проблеми духовності людини на сторінках тижневика "Освіта" / В. В. Перехейда. - С .23 Зюзько, О. І. Філософські засади управління системою сучасної освіти / О. І. Зюзько. - С .28 Градобик, М. С. Фразеологічна номінація рис характеру людини в сучасній англійській мові / М. С. Градобик, О. В. Шустрова. - С .32 Давиденко, А. А. Поняття задатків здібностей та обдарованості дитини / А. А. Давиденко. - С .44 Мокрогуз, О. П. До питання впливу нового змісту оцінювання на навчальний процес / О. П. Мокрогуз. - С .48 Єрмак, Н. В. Зміст, форми і методи роботи школи перспективного педагогічного досвіду / Н. В. Єрмак. - С .52 Антоненко, Л. І. Трудова діяльність як основа організації життя вихованців в умовах сучасної школи-інтернату / Л. І. Антоненко. - С .56 Деркач, Н. О. Формувати екологічну свідомість / Н. О. Деркач. - С .59 Рукавіцина, Л. М. Гуманізація процесу навчання географії (з досвіду роботи вчителя географії СЗШ № 7 м. Ніжина Торжевської Олени Ромуальдівни) / Л. М. Рукавіцина. - С .62 Овчар, С. В. Міжшкільний навчально-виробничий комбінат - дійовий засіб упровадженння концепції профільного навчання в старшій школі / С. В. Овчар, Л. Л. Шестаковський. - С .64
РУБ 371 фывфывфыв: екологічна свідомість Доп.точки доступа: Скрипка В. І. \гол. ред.\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ІШУ-1/2006/2 Журнал 2006г. N 2 Мисан, В. Сучасний урок історії : типологія, структура, характеристика форми / В. Мисан. - С.15-21 Мокрогуз, О. Чи впливає новий зміст оцінювання на навчальний процес, або Як сьогодні вчити історії?: Роздуми методистів. / О. Мокрогуз, К. Новик. - С.36-40 Крижанівський, О. Релігія, міфологія, література, архітектура і мистецтво Стародавнього Єгипту. ( Стаття друга) / О. Крижанівський. - С.43-48 Кульчицький, С. Сталінський геноцид в Україні ( Стаття друга : "Як осмислювати Голодомор") / С. Кульчицький. - С.50-56 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Мокрогуз, О. Чи впливає новий зміст оцінювання на навчальний процес, або Як сьогодні вчити історії?: Роздуми методистів. [Текстььь] / О. Мокрогуз, К. Новик> // Історія в школах України. - 2006. - N2. - С. 36-40 Рубрики: Викладання історії фывфывфыв: інноваційне навчання Доп.точки доступа: Новик, К. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІШУ-1/2006/3 Журнал 2006г. N 3 Пометун, О. Запитання як найважливіший спосіб взаємодії вчителя й учнів у процесі навчання / О. Пометун. - С.25-29 Крижанівський, О. Писемність та освіта. Науково-практичні знання та буденне життя населення Месопотамії / О. Крижанівський. - С.41-46 Мокрогуз, О. Душу вгору мати : Уроки з історії культури Київської Русі та Галицько- Волинської держави. Історія України. 7 клас. / О. Мокрогуз, А. Єрмоленко. - С.29-35 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Мокрогуз, О. Душу вгору мати : Уроки з історії культури Київської Русі та Галицько- Волинської держави. Історія України. 7 клас. [Текстььь] / О. Мокрогуз, А. Єрмоленко> // Історія в школах України. - 2006. - N3. - С. 29-35 Рубрики: викладання історії України Доп.точки доступа: Єрмоленко, А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2010/січень/1 Журнал 2010г. N 1 Рибак, Т. М. Право на працю. : Практичне право. 9 клас / Т. М. Рибак. - С.12-15. Мокрогуз, О. П. Всесвітня історія в таблицях і схемах. 10-12 класи / О. П. Мокрогуз, В. О. Остапенко. - С.Вкладка. Методичний банк Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2009/8 Журнал 2009г. N 8 Биков, В. Ю. Освіта повинна зайняти визначальне місце у впровадженні в усі сфери діяльності людей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій / В. Ю. Биков. - С.7-13. Калініна, Л. М. Інформаційний менеджмент як галузь наукового знання / Л. М. Калініна. - С.14-16 Сідєльник, С. О. Інтеграція інформаційних технологій в навчально-виховний процес / С. О. Сідєльник. - С.17-18 Мокрогуз, О. П. Мультимедійна презентація в системі засобів навчання / О. П. Мокрогуз. - С.21-23 Бондаренко, С. М. Перші кроки до Інтернету / С. М. Бондаренко. - С.34-39. Ляшенко, Б. М. Інтернет-пошук у навчальному процесі та професійному вдосконаленні вчителя / Б. М. Ляшенко, О. С. Сверчевська. - С.40-42. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2010/7 Журнал 2010г. N 7 Подопригора, Л. М. Науково-практична конференція "Моє право на працю" / Л. М. Подопригора. - С.10-14. Мокрогуз, О. П. Всесвітня історія в таблицях і схемах. 10-12 класи / О. П. Мокрогуз, В. О. Остапенко. - С.вкладка "Методичний банк". Матросова, Т. О. Лабораторний практикум "На виборчій дільниці" : президентським виборам 17 січня 2010 року присвячується / Т. О. Матросова. - С.23-25. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 201 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 62.40 грн. Содержание: Дічек, Н. М. Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст. / Н. М. Дічек. - С .7-11 Пелех, Ю. В. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки / Ю. В. Пелех. - С .12-16 Виховський, Л. Ц. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського / Л. Ц. Виховський. - С .17-19 Кочубей, Т. Д. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст. / Т. Д. Кочубей. - С .20-24 Корж-Усенко, Л. В. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст. / Л. В. Корж-Усенко. - С .25-29 Коляда, Н. М. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху / Н. М. Коляда. - С .30-34 Гіптерс, З. В. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст. / З. В. Гіптерс. - С .35-39 Золотухіна, С. Т. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. - С .40-45 Гагіна, Н. В. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння" / Н. В. Гагіна. - С .46-50 Кузьміна, С. Л. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні / С. Л. Кузьміна. - С .51-55 Гнізділова, О. А. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. А. Гнізділова. - С .56-60 Побірченко, Н. С. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський / Н. С. Побірченко. - С .61-65 Ткачук, М. М. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст. / М. М. Ткачук. - С .66-69 Султанова, Л. Ю. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України / Л. Ю. Султанова. - С .70-73 Кравченко, О. О. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст. / О. О. Кравченко. - С .74-77 Бабій, І. В. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .78-81 Мартиненко, Д. В. Епістолярії як джерело з історії педагогіки / Д. В. Мартиненко. - С .82-86 Мокрогуз, О. П. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії / О. П. Мокрогуз. - С .87-90 Стовбчата, Т. О. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів / Т. О. Стовбчата. - С .91-93 Нікітіна, І. П. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів / І. П. Нікітіна. - С .94-96 Толочкол, С. В. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників / С. В. Толочкол. - С .97-100 Аніщук, А. М. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах / А. М. Аніщук. - С .105-108 Бутурлим, Т. І. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників / Т. І. Бутурлим. - С .109-112 Березівська, Л. Д. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини / Л. Д. Березівська. - С .113-116 Левківський, М. В. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським) / М. В. Левківський. - С .117-119 Шевченко, С. М. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини" / С. М. Шевченко. - С .120-123 Ткаченко, О. М. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формування в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності / О. М. Ткаченко. - С .124-126 Соловей, М. В. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського / М. В. Соловей. - С .127-130 Грицай, Н. Б. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .134-136 Медвідь, О. Б. К. Д. Ушинський про родинне виховання / О. Б. Медвідь, М В. Клепар. - С .131-133 Коваленко, Є. І. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .137-141 Мирончук, Н. М. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості / Н. М. Мирончук. - С .142-145 Петренко, О. Б. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці / О. Б. Петренко. - С .146-149 Калініченко, Н. А. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.) / Н. А. Калініченко. - С .15-153 Задорожна-Княгницька, Л. В. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С .154-157 Вітвицька, С. С. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи / С. С. Вітвицька. - С .158-161 Бондар, Л. С. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи / Л. С. Бондар. - С .162-164 Боровик, В. В. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка / В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. - С .165-169 Криловець, Ю. М. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна / Ю. М. Криловець. - С .169-172 Заніна, О. М. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / О. М. Заніна, Н. М. Демченко. - С .173-176 Пісоцька, Л. М. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні / Л. М. Пісоцька. - С .177-180 Олійник, В. В. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга) / В. В. Олійник. - С .181-184 Коваленко, В. О. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .185-190 Пономаренко, О. В. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна / О. В. Пономаренко. - С .191-193 Василенко, Т. А. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі / Т. А. Василенко. - С .194-199
РУБ 15 Рубрики: Табори літні оздоровчі--виховна робота Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Русова, Софія Федорівна \о нем\; ПИРОГОВ, МИКОЛА ІВАНОВИЧ \о нем\; Корф, Микола Олександрович \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Манн, Хорас \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
М 74 Мокрогуз, О. П. Всесвітня історія в таблицях і схемах. 10-12 класи [Текст] / О. П. Мокрогуз, В. О. Остапенко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2010. - Том січень, N 1. - Вкладка. Методичний банк Рубрики: Викладання історії в школі методична допомога вчителям Ніжина Доп.точки доступа: Остапенко, В. О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 74 Мокрогуз, О. П. Всесвітня історія в таблицях і схемах. 10-12 класи [Текст] / О. П. Мокрогуз, В. О. Остапенко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 7. - вкладка "Методичний банк". Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина уроки історії Доп.точки доступа: Остапенко, В. О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 74 Мокрогуз, О. П. Мультимедійна презентація в системі засобів навчання [Текст] / О. П. Мокрогуз> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 8. - С. 21-23 Рубрики: Електронні засоби навчання Засоби навчання Інформатизація освіти фывфывфыв: мультимедійна презентація Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2011/15 Журнал 2011г. N 15 Мокрогуз, О. П. ЗНО з історії України в контексті тестології / О. П. Мокрогуз. - С.2-7. Іванко, А. Б. Він "залишив виразні сліди на шляху діяльності УІТ" (Теодор Мацьків) / А. Б. Іванко. - С.8-9. : портр. Стельмах, Л. І. Дидактичні ігри на уроках історії України. 8 клас / Л. І. Стельмах. - С.10-12. Бікадорова, Л. В. Суспільно-політичне життя у 30-ті рр. XX ст. Історія України. 10 клас / Л. В. Бікадорова. - С.13-21. Лук’янченко, І. В. Оцінювання знань за темою "Східний світ". Всесвітня історія. 8 клас / І. В. Лук’янченко ; І. В. Лук’янченко. - С.22. Крупа, Т. М. Методичні матеріали "Історія костюма". Випуск 2 / Т. М. Крупа. - С.23-26. : цв.ил. Івакін, О. О. Червень : [історичний календар] / О. О. Івакін. - С.27-30. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 74 Мокрогуз, О. П. ЗНО з історії України в контексті тестології [Текст] / О. П. Мокрогуз> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 15. - С. 2-7. Рубрики: зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування--історія України фывфывфыв: якість тесту -- ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІШУ-1/2011/10 Журнал 2011г. N 10 Зовнішнє незалежне оцінювання з історії України : Офіційний звіт. - С.2-14 Терно, С. Чому важливо розвивати критичне мислення учнів? / С. Терно. - С.30-34 Мокрогуз, О. До питання про використання мультимедійної презентації на уроках історії: методичний аспект / О. Мокрогуз. - С.35-39 Бойко, Н. Букринська епопея, або "Наша помилка" / Н. Бойко. - С.40-47 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 74 Мокрогуз, О. До питання про використання мультимедійної презентації на уроках історії: методичний аспект [Текст] / О. Мокрогуз> // Історія в школах України : науково-методичний журнал. - 2011. - N 10. - С. 35-39. - Библиогр. в конце ст. РУБ 74.202.245 Рубрики: Інформаційні технології навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: презентації на уроках -- презентації мультимедійні Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІВСШ-1/2012/3 Журнал 2012г. N 3 Теремецька, Т. Методичні аспекти формування міжетнічної толерантності в учнів загальноосвітніх навчальних закладів на уроках історії / Т. Теремецька. - С.34-37 Терно, С. Природовідповідне навчання історії на основі розвитку критичного мислення / С. Терно. - С.38-42 Мокрогуз, О. Використання зображень пам’яток архітектури та репродукцій творів образотворчого мистецтва на уроках історії України / О. Мокрогуз. - С.43-47 Подольський, А. Українське суспільство і пам’ять про Голокост: наукові та освітні аспекти / А. Подольський. - С.10-11 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІВСШ-1/2012/4 Журнал 2012г. N 4 Мокрогуз, О. Методичні засади використання мультимедійної презентації / О. Мокрогуз. - С.35-38 Бойко, Олена. Збирання українських земель у єдиній соборній державі в часи української рволюції / О. Бойко. - С.39-42 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2012/3 Журнал 2012г. N 3 1-й Всеукраїнський з’їзд учителів інформатики. - 2-га с. обкл. : фот. Перший Всеукраїнський з’їзд учителів інформатики. - С.2. Хіврич, Валентина Володимирівна. Інформатизація освіти Запорізької області як фактор розвитку інформаційного суспільства регіону / В. В. Хіврич, Л. А. Чернікова. - С.3-7. Васильченко, Світлана Володимирівна. Ресурсно-мережева модель організації системи підвищення кваліфікації вчителів інформатики / С. В. Васильченко. - С.8-12. Циммерман, Геннадій Анатолійович. Особливості використання задачного підходу у процесі вивчення основ алгоритмізації і програмування / Г. А. Циммерман, О. В. Циммерман. - С.12-15. Музика, Олександр Никонович. Комп’ютер у сільській школі: реалії, проблеми, перспективи / О. Н. Музика. - С.16-17. Телятник, Кіра Валентинівна. Організація методичної роботи з відповідальними за інформатизацію регіону в системі післядипломної освіти / К. В. Телятник. - С.18-19. Стадник, Олена Валеріївна. Створення учнями навчальних програм засобами візуального середовища програмування / О. В. Стадник, Л. В. Мартиненко. - С.20-22. Пєстрікова, Олена Миколаївна. Слайд-презентація - власний інформаційний ресурс шкільної бібліотеки у проведенні масових заходів / О. М. Пєстрікова. - С.23-25. Гуменна, Оксана Володимирівна. Інформаційне середовище як засіб проектування розвитку навчального закладу / О. В. Гуменна, Л. В. Кононова. - С.25-29. Тимошенко, Федот Миколайович. Розвиток і впровадження сучасних комп’ютерних технологій у систему управління навчальним закладом / Ф. М. Тимошенко. - С.30-32. Ласкова, Наталія Олександрівна. Шкільний сайт як вагома складова єдиного інформаційного освітнього простору навчального закладу / Н. О. Ласкова. - С.32-35. Маркова, Євгенія Сергіївна. Використання мультимедійних презентацій у педагогічній діяльності вчителя початкової школи / Є. С. Маркова. - С.36-39. Попкова, Олена Павлівна. Використання інтернет-технологій соціальних мереж у початковій школі / О. П. Попкова. - С.40-42. Путій, Тетяна Миколаївна. Шкільна мовна освіта в контексті розвитку електронних засобів навчання / Т. М. Путій. - С.43-46. Мокрогуз, О. П. До питання ергономічності мультимедійної презентації як фактору її ефективності / О. П. Мокрогуз. - С.47-49. Відкритий світ : результати Загальнонаціонального конкурсу. - С.50-54. Міца, О. В. 10 Всеукраїнський турнір юних інформатиків / О. В. Міца. - С.54. Кузічев, М. М. Перша Всеукраїнська олімпіада з інформаційних технологій / М. М. Кузічев. - С.55. Всеукраїнський конкурс на кращий веб-сайт дошкільного навчального закладу. - С.55-56. Інформаційно-комунікаційні технології в освітніх закладах Запорізької області. - 3-я с. обкл. : фот. Інформатизація освіти Запорізької області : досвід, проблеми, здобутки. - 1-а с. обкл. : фот. "Золота Фортуна" - успіх, об’єктивність, визнання!. - С.52-54. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 74 Мокрогуз, О. П. До питання ергономічності мультимедійної презентації як фактору її ефективності [Текст] / О. П. Мокрогуз> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 47-49. Рубрики: Навчання--інформаційні технології фывфывфыв: електронні засоби навчання -- мультимедійні презентації -- педагогічний дизайн -- ергодизайн -- ергономічні вимоги Аннотация: У статті розповідається, що при створенні мультимедійних презентацій необхідно дотримуватись ергономічних вимог. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |