> Шифр: РШ/2012/10 Журнал 2012г. N 10 Топузов, Олег. Науково-методичні підходи до організації навчання вчителів географії для професійної діяльності в умовах профільної школи / О. Топузов, Т. Назаренко. - С.3-7. - Бібліогр.: 12 назв. Муранова, Наталія. Компетентнісний підхід у системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей / Н. Муранова. - С.7-12. - Бібліогр.: 13 назв. Митник, Олександр. Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу / О. Митник. - С.13-17. - Бібліогр.: 8 назв. Міхненко, Галина. Генеза поняття "інтелектуальна мобільність фахівця" / Г. Міхненко. - С.17-22. - Бібліогр.: 18 назв. Жирна, Олена. Розроблення завдань для проведення моніторингових досліджень рівня сформованості базових знань учнів з хімії / О. Жирна, Н. Титаренко. - С.23-27 : табл. Горбачова, Ольга. Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників / О. Горбачова. - С.28-31 : табл. Семененко, Аліна. Дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів / А. Семененко. - С.31-34. Ткаченко, Валентина. Дослідження з визначення рівня сформованості мовної компетенції семикласників / В. Ткаченко. - С.35-39. - Бібліогр.: 3 назв. : табл. Сухарев, Дмитро. Комп’ютерне тестування з англійської мови як ефективний метод контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів / Д. Сухарев. - С.40-42. Мартинюк, Любов . Музично-виконавська діяльність підлітків в умовах позашкільної спеціалізованої освіти / Л. Мартинюк. - С.43-46. - Бібліогр.: 4 назв. Ткачук, Олеся. Використання дитячих саморобних музичних інструментів на уроках музики / О. Ткачук. - С.47-49. - Бібліогр.: 7 назв. Дзюба, Ірина. Розвиток музично-естетичних смаків школярів засобами сучасної інструментальної музики / І. Дзюба. - С.49-52. - Бібліогр.: 5 назв. Гупан, Нестор. Здійснення диференціації у змісті шкільних навчальних книг доби Української революції / Н. Гупан. - С.53-57. - Бібліогр.: 7 назв. Олексій, Юрій. Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у рядянській школі : (70 - 80-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексій. - С.57-61. - Бібліогр.: 10 назв. Бондар, Людмила. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства : (кінець XIX ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.62-67. - Бібліогр.: 29 назв. : табл. Панасенко, Елліна. Відображення виховних експериментів у вітчизняних науково-педагогічних досліденнях : (1943 - 50-ті роки ХХ ст.) / Е. Панасенко. - С.68-74. - Бібліогр.: 10 назв. Литвиненко, Григорій. Становлення та перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів / Г. Литвиненко. - С.75-78. - Бібліогр.: 8 назв. Савченко, Олександра. Впровадження інновацій - об’єкт педагогічної теорії і практики / О. Савченко. - С.79-80. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: РШ/2013/3 Журнал 2013г. N 3 Ничкало, Нелля. Українська наукова школа педагогічної майстерності - скарбниця сьогодення й майбутнього / Н. Ничкало. - С.3-11. - Бібліогр.: 11 назв. Дем’яненко, Наталія. Теорія і практика контекстного навчання: освітній простір педагогічної магістратури / Н. Дем’яненко. - С.12-16. - Бібліогр.: 16 назв. Муранова, Наталія. Методологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті: обгрунтування підходів / Н. Муранова. - С.17-22. - Бібліогр.: 24 назв. : табл. Вдовухіна, Тетяна. Розумний світ художнього мистецтва Костянтина Могилевського / Т. Вдовухіна. - С.22. Панченко, Любов. Університетський портал як складова інформаційно-освітнього середовища університету / Л. Панченко. - С.23-31. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Антонець, Михайло. Законодавча і нормативно-правова база виробничого навчання в школах Української РСР : (50-80-ті роки ХХ ст.) / М. Антонець. - С.32-37. - Бібліогр.: 13 назв. Бурова, Елла. Проблема взаємодії педагогічної теорії та освітянської практики у роботі вчительських з’їздів : (50-80-ті роки ХХ ст.) / Е. Бурова. - С.37-43. - Бібліогр.: 9 назв. Максимова, Наталія. Позитивний клімат у сім’ї як запорука успішного формування особистості дитини / Н. Максимова, Л. Порох. - С.44-49. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр. Ярошенко, Поліна. Завдання вчителя - допомогти кожній дитині знайти свій ключ до успіху / П. Ярошенко, Л. Григанська. - С.50-53 : фотогр. Наровлянська, Марина. Розв’язання проблеми обдарованості в умовах сучасної гімназії / М. Наровлянська, О. Бабкіна. - С.54-57. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр. Максимов, Микола. Роль шкільної психологічної служби у розкритті творчого потенціалу дитини / М. Максимов. - С.58-61. - Бібліогр.: 6 назв. Богдановська, Людмила. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії / Л. Богдановська. - С.62-65. - Бібліогр.: 10 назв. : фотогр. Чайковська, Олена. Мультимедійні технології як чинник формування інноваційного навчального середовища на уроках музики / О. Чайковська, Г. Александрова. - С.66-69. - Бібліогр.: 6 назв. Беседіна, Антоніна. Сучасному учню - сучасний навчальний посібник / А. Беседіна. - С.70-72 : рис. Цепкова, Ельвіра. Розширення міжнародних зв’язків гімназії - важлива передумова ефективності навчання іноземних мов / Е. Цепкова, Н. Чаладзе, О. Черкашина. - С.73-76 : фотогр. Симониченко, Тетяна. Використання інноваційних технологій у роботі з молодшими школярами / Т. Симониченко. - С.77-78. Пастухова, Наталія. ІІІ Всеукраїнська учнівська олімпіада з екології / Н. Пастухова. - С.79-80. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Муранова, Наталія. Методологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті: обгрунтування підходів / Н. Муранова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 17-22 : табл. - Бібліогр.: 24 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Фізико-математична підготовка--старшокласники Кафедра вищої математики фывфывфыв: методологія педагогіки -- фізико-математична підготовка -- технічний університет Аннотация: У статті представлено провідні методологічні підходи до проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання у технічному університеті: компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, системний. З'ясовано сутність та зміст кожного з означених підходів, виявлено основні характеристики діяльності старшокласника у процесі підготовки до навчання у технічному університеті. Здійснено класифікацію системних утворень за проблемою фізико-математичної підготовки старшокласників у системі доуніверситетської підготовки. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |