> Шифр: УЛЗО/2006/8 Журнал 2006г. N 8 Голобородько, Я. Професор-державотворець: До 140-річчя від дня народження М. Грушевського / Я. Голобородько. - С.2-6 Міхно, О. Психолого-педагогічні засади дослідницької діяльності старшокласників у процесі вивчення української літератури / О. Міхно. - С.12-16 Горячок, І. "Хай не повернеться засуджене повік, хай не відновиться закопане, зарите"...:До вивчення памфлета І. Багряного " Чому я не хочу вертатись до СРСР?" 11 клас. / І. Горячок. - С.20-21 Соловйова, Н. Трагічна доля емігрантів :За новелою В. Стефаника " Камінний хрест" 10 клас / Н. Соловйова. - С.22-24 Кріль, Н. Давня література-яскрава сторінка в українському красному письменстві Вступна тема . 9 клас. / Н. Кріль. - С.24-29 Морозюк, Н. Філософія добра і зла в оповіданнях Євгена Гуцала / Н. Морозюк. - С.29-31 Фурсова, Л. Один день серед козаків : Урок за оповіданням А. Кащенка " Над Кодацьким порогом" 7 клас. / Л. Фурсова. - С.32-34 Лавринчук, В. Крізь призму однієї душі : Психологізм оповідання О. Катренка " Омелько Цуциня" / В. Лавринчук. - С.36-40 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Міхно, О. Психолого-педагогічні засади дослідницької діяльності старшокласників у процесі вивчення української літератури [Текстььь] / О. Міхно> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N8. - С. 12-16 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Подлевська, Н. Формування вмінь культури спілкування у видах мовленнєвої діяльності / Н. Подлевська. - С.2-5 Марцінко, Т. Формування навичок інтонування мовлення учнів середньї школи як передумова розвитку мисленнєво-мовленнєвої діяльності на уроках української мови / Т. Марцінко. - С.5-9 Варзацька, Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості / Л. Варзацька, О. Янчук. - С.13-18 Дятленко, Т. "Вони рішилися вмерти..." (аналіз художнього образу природи за новелою О.Кобилянської "Битва") / Т. Дятленко. - С.19-24 Міхно, О. Організація дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення новели М.Коцюбинського "Цвіт яблуні" / О. Міхно. - С.25-30 Загарук, О. Храм і соціум у роману О.Гончара "Собор" та в романі П.Загребельного "Диво" (урок-семінар на матеріалі двох романів) / О. Загарук. - С.31-36 Поліщук, О. Вивчення новели М.Хвильового "Я"("Романтика") (спроба ідейно-художнього аналізу твору в єдності його змісту і форми) / О. Поліщук. - С.36-38 Шелехова, Г. Наступність і перспективність у формуванні мовленнєвих умінь учнів початкової і основної школи на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.39-42 Симоненко, Т. Авторська програма спецкурсу "Дидактична текстологія" (для студентів філологічних факультетів) / Т. Симоненко. - С.43-48 Тимків, Н. Шляхи вираження авторської позиції у драматичних текстах / Н. Тимків. - С.49-53 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Міхно, О. Організація дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення новели М.Коцюбинського "Цвіт яблуні" [Текстььь] / О. Міхно> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 25-30 Рубрики: Викладання української літератури в школі дослідницька діяльність учнів Доп.точки доступа: Коцюбинський, Михайло \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2009/4 Журнал 2009г. N 4 Федорчук, Т. Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст / Т. Федорчук. - С.18-23. Шелехова, Г. Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови ( академічний рівень) / Г. Шелехова. - С.24-27. Ярмолюк, А. Соціокультурна змістовна лінія в структурі уроку української мови / А. Ярмолюк. - С.28-33. Косянчук, С. Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності / С. Косянчук. - С.34-39. Цінько, С. Цикл уроків із лінгвістики тексту / С. Цінько. - С.40-45. Бикова, Т. Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури / Т. Бикова. - С.46-49. Ігнатенко, Е. Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворної діяльності молодшого школяра / Е. Ігнатенко. - С.52-54. Гудзик, І. Двомовне навчання різних предметів шкільної програми : його сутність / І. Гудзик. - С.55-58. Міхно, О. Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша / О. Міхно. - С.59-60. Плетньова, Л. Завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень учнів 10-х класів з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" / Л. Плетньова. - С.61-64. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Міхно, О. Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша [Текстььь] / О. Міхно> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N4. - С. 59-60. Рубрики: педагоги України Доп.точки доступа: Куліш, Пантелеймон Олександрович (1819-1897) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2010/6 Журнал 2010г. N 6 Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році ( лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580). - С.2-11 Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році (лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580). - С.12-24 Горошкіна, О. Дидактичні засади підручників " Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту) / О. Горошкіна, М. Пентилюк. - С.25-32 Ярмолюк, А. Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції / А. Ярмолюк. - С.32-36 Овдійчук, Л. Душа тисячоліть знайшла себе у слові (інтертекстуальний аналіз драматичної поеми Ліни Костенко " Дума про братів неазовських") / Л. Овдійчук. - С.37-38 Міхно, О. Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури (до 200-річчя від дня народження М. І. Пирогова) / О. Міхно. - С.39-41 Романишина, Н. Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей / Н. Романишина. - С.45-49 Шевченко, З. Творчість М. Кропивницького в контексті художньої культури / З. Шевченко. - С.50-51 Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії ( завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників ) / В. Новосьолова. - С.57-64 (далі буде) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ШО1/2010/4 Журнал 2010г. N 4 Кремень, В. Освіта в контексті цивілізаційних змін / В. Кремень. - С.2-4 Сухомлинська, О. Програми національного виховання в умовах освітніх модернізаційних змін / О. Сухомлинська. - С.4-8 Бех, І. Ціннісна сфера сучасної людини в контексті пріоритетів виховного процесу / І. Бех. - С.8-9 Арцишевський, Р. Від сайєнтизму до людиноцентризму / Р. Арцишевський. - С.9-12 Боришевський, М. Самосвідомість особистості як детермінанта її взаємодії з суспільством / М. Боришевський. - С.12-14 Остапчук, О. Гуманітарний ресурс модернізації педагогічних систем / О. Остапчук. - С.14-17 Ваховський, Л. Ідеї гуманізму у французькій філософії освіти / Л. Ваховський, Т. Харченко. - С.18-22 Хоружа, Л. Проблема деетизації міжсуб’єктних взаємин педагога та шляхи її запобігання / Л. Хоружа. - С.23-27 Дічек, Н. Всеукраїнські конференції як чинник розвитку історико-педагогічних досліджень в Україні / Н. Дічек. - С.28-32 Міхно, О. Діяльність Миколи Пирогова на посаді попечителя Київського навчального округу (до 200-річчя від дня народження) / О. Міхно. - С.32-37 Бондарчук, О. Життєвий і творчий шлях професора М.Ф.Даденкова / О. Бондарчук. - С.37-40 Рогова, П. Біобібліографія К.Д.Ушинського в контексті розвитку сучасної педагогічної науки / П. Рогова, А. Доркену. - С.40-42 Мешко, Г. Проблема збереження і зміцнення професійного здоров’я педагога: історичний аспект / Г. Мешко. - С.43-47 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 11 Міхно, О. Діяльність Миколи Пирогова на посаді попечителя Київського навчального округу (до 200-річчя від дня народження) [Текст] / О. Міхно> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 32-37 Рубрики: Історія педагогіки--Україна Доп.точки доступа: Пирогов, Микола Іванович \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 11 Міхно, О. Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури (до 200-річчя від дня народження М. І. Пирогова) [Текст] / О. Міхно> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 39-41 Рубрики: педагоги України Викладання української літератури в школі Кафедра методики викладання української мови та літератури Доп.точки доступа: ПИРОГОВ, МИКОЛА ІВАНОВИЧ \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Л 64 б-ка Євсєєва Ф. Т. / Л 64-КСХ Література та культура Полісся [Текст] : Збірник. Вип. 1. Ніжинська вища школа (1820-1990) / Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1990. - 224 с. - б/ц, 1.00 р. Содержание: Михальський, Е. Н. Основание гимназии высших наук князя Безбородко в Нежине / Е. Н. Михальський, Г. В. Самойленко. - С .6 Бобырь, А. В. Из истории Нежинской и Новгород-Северской гимназии / А. В. Бобырь. - С .35 Маремпольский, В. Відлуння Ніжинського періоду / В. Маремпольский. - С .38 Якубина, Ю. В. О преподавании курса словесности в гимназии высших наук князя Безбородко / Ю. В. Якубина. - С .40 Матюхова, Г. А. Роль педагогики сотрудничества в формировании личностных установок и эстетических идеалов Гоголя-гимназиста / Г. А. Матюхова. - С .41 Кричевская, К. Граф Г. А. Кушелев-Безбородко - издатель и редактор журнала "Русское слово" (1859-1862 гг.) / К. Кричевская. - С .43 Белая, А. С. Из истории лингвистических исследований в Нежинском историко-филологическом институте (Наследие А. С. Будиловича) / А. С. Белая. - С .48 Добродомов, И. Г. А. С. Будилович и проблемы народной школы в революционной России / И. Г. Добродомов. - С .50 Стрелкова, Н. М. Вопросы морфологической структуры слова в работе А. С. Будиловича. Анализ составных частей славянских слов с морфологической точки зрения / Н. М. Стрелкова. - С .51 Евсеев, Ф. Т. О научной и учебной деятельности Г. А. Ильинского в Нежинском историко-филологическом институте / Ф. Т. Евсеев. - С .52 Амбокадзе, Л. С. Вопросы изучения былин в работах М. Н. Сперанского / Л. С. Амбокадзе. - С .54 Киричек, Г. А. М. Н. Сперанский о Гоголе и Нежинской школе / Г. А. Киричек. - С .55 Дятлов, В. А. Научно-педагогическая деятельность В. К. Пискорского в Нежинском историко-филологическом институте / В. А. Дятлов. - С .57 Пінчук, Т. Д. Педагогіка в Ніжинському історико-філологічному інституті / Т. Д. Пінчук. - С .59 Костенко, І. П. Революційно-демократичний рух у Ніжинському історико-філологічному інституті (1805-1807 рр.) / І. П. Костенко. - С .61 Данилов, В. В. Воспоминания о Нежинской гимназии конца 19 стол. / В. В. Данилов. - С .63 Гулак, А. Н. П. Г. Редкин и украинская культура (К истории вопроса) / А. Н. Гулак. - С .77 Сокольська, М. Г. Вчений із світовим ім’ям / М. Г. Сокольська. - С .78 Зеленько, А. С. Карський Ю. Ф. про українсько-білорусько-російсько-польську взаємодії / А. С. Зеленько. - С .80 Озаровський, О. В. Формирование русского литературного языка как совокупности определенных качеств и свойств в концепции Е. Ф. Карскогоств и свойств / О. В. Озаровський, Ю. С. Долгов. - С .81 Козак, Р. В. К вопросу об изучении Е. Ф. Карским синтаксиса древнерусских летописей / Р. В. Козак, Л. Н. Марчук. - С .83 Корчиц, М. А. Конструкции с быть в "Белорусах" Е. Ф. Карского: структура, значение, функция / М. А. Корчиц Ринберг, В. Л. П. О. Потапов - воспитанник и последователь Нежинского филологического направления / В. Л. Ринберг. - С .85 Кочерган, М. П. Вопросы лексикологии в лингвистическом наследии П. О. Потапова / М. П. Кочерган. - С .87 Волков, А. Р. Діяльність Р. М. Волкова на царині Української фольклористики / А. Р. Волков. - С .88 Смирнов, А. А. Профессор Нежинского института В. И. Резанов (1867-1936) как историк литературы / А. А. Смирнов. - С .94 Карпенко, А. А. Из воспоминаний о Нежинском институте 20-х годов / А. А. Карпенко. - С .95 Бойко, О. Д. Здійснення українізації Ніжинського інституту народної освіти (1823-1920 рр.) / О. Д. Бойко. - С .102 Ткаченко, В. В. Краєзнавча діяльність Ніжинської науково-дослідної кафедри історії культури й мови у 20-х рр. / В. В. Ткаченко. - С .104 Коваленко, А. Б. М. Н. Бережков - историк и краевед / А. Б. Коваленко. - С .104 Сахненко, Л. О. М. Ф. Даденков - випускник Ніжинського історико-філологічного факультету / Л. О. Сахненко. - С .105 Сердюк, П. О. Поезією зачаровані (З життя літстудії інституту) / П. О. Сердюк. - С .106 Михед, П. В. Писатели Нежинской литературной школы в суждених и оценках В. Г. Белинского / П. В. Михед. - С .111 Кривонос, В. Ш. Гоголь и традиции древнерусской культуры / В. Ш. Кривонос. - С .112 Жаркевич, Н. М. "Вечера на хуторе близ Диканьки" Н. В. Гоголя в литературно-критической интерпретации 50-70-х годов / Н. М. Жаркевич. - С .113 Коваленко, В. Г. Особенности лексического состава повести Н. В. Гоголя "Сорочинская ярмарка" / В. Г. Коваленко. - С .115 Слюсарь, А. А. Жанровые особенности рассказов "Вечер накануне Ивана Купала" Н. В. Гоголя и "Гробовщик" А. С. Пушкина / А. А. Слюсарь. - С .116 Мусий, В. Б. Изображение казачества в произведениях Н. Гоголя и Н. Кукольника / В. Б. Мусий. - С .117 Сенько, И. М. Функции собственных имен в исторических повестях Гоголя / И. М. Сенько. - С .118 Чумак, Т. М. Фольклорные истоки повести Н. В. Гоголя "Страшная месть" / Т. М. Чумак. - С .120 Арват, Н. Н. Художественное время в повести Н. В. Гоголя "Страшная месть" / Н. Н. Арват. - С .122 Нещерет, Е. И. Гиперболизация в повести Н. В. Гоголя "Пропавшая грамота" / Е. И. Нещерет. - С .123 Переверзева, н. А. Некоторые принципы выявления символической образности в прозе Гоголя "Вий" / н. А. Переверзева. - С .124 Сидоренко, В. А. Категория художественного времени в повести "Невский проспект" Н. В. Гоголя / В. А. Сидоренко. - С .126 Ивасенко, Л. А. Модальная структура текста повести Н. В. Гоголя "Невский проспект" / Л. А. Ивасенко, Н. М. Колмогорцева Денисов, В. Д. "Портрет" Н. В. Гоголя и русская повесть о художнике начала 1830-х гг. / В. Д. Денисов. - С .128 Донцу, Н. Ф. Метонимия в Петербургских повестях Н. В. Гоголя как закономерный элемент стиля автора / Н. Ф. Донцу. - С .130 Гончаров, С. А. "Внешний" и "внутренний" человек Н. В. Гоголя и философия Г. Сковороды (Эстетики слова и моральная философия) / С. А. Гончаров. - С .133 Букарева, А. Н. Употребление и функции деепричастий и деепричастных оборотов в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души" / А. Н. Букарева. - С .135 Кривошей, Н. И. Антропонимы в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души" / Н. И. Кривошей. - С .136 Живоглядов, А. А. Образная реконструкция ономастикона гоголевских произведений / А. А. Живоглядов. - С .138 Волкова, Л. П. Сколько главных героев в комедиях Гоголя? / Л. П. Волкова. - С .139 Гетман, И. М. Художественные произведения Н. В. Гоголя как прецедентные тексты / И. М. Гетман, А. И. Кузьмина. - С .141 Гетман, Л. И. Особенности гоголевских заголовков / Л. И. Гетман. - С .143 Шаповалова, Л. И. Прагматические номинации адресата речи в произведениях Н. В. Гоголя / Л. И. Шаповалова. - С .144 Мельниченко, О. Г. Жест в творчестве Н. В. Гоголя / О. Г. Мельниченко. - С .145 Маевская, Т. П. Гоголь-гимназист в "Путимце" Н. С. Лескова / Т. П. Маевская. - С .147 Сидоренко, О. О. До проблеми виховання особистості у прозі Гоголя, Куліша, Панаса Мирного / О. О. Сидоренко. - С .148 Олійник, В. М. М. В. Гоголь і М. П. Драгоманов / В. М. Олійник. - С .149 Черников, И. Н. Мережковский и Гоголь / И. Н. Черников. - С .150 Доманский, В. А. Гоголевские традиции в романе М. Булгакова "Мастер и Маргарита" / В. А. Доманский. - С .152 Яблоков, Е. А. Традиции Н. В. Гоголя и творчество А. П. Платонова ("Мертвые души" и "Чевенгур") / Е. А. Яблоков. - С .153 Лиокумович, Т. Б. Гоголевские традиции в трилогии Якуба Колоса "На Росстанях" / Т. Б. Лиокумович. - С .154 Шошура, С. Н. Гоголевские традиции в романе М. А. Шолохова "Поднятая целина" (мотив возмездия) / С. Н. Шошура. - С .155 Чернов, Б. А. География в жизни и творчестве Н. В. Гоголя / Б. А. Чернов. - С .156 Петровская, С. С. "Драматическая фантазия" Н. В. Кукольника "Торквато Тассо": жанровые и стилистические особенности / С. С. Петровская, И. Н. Черников. - С .158 Аркадьева, Т. Г. Специфика семантического объема слова в исторической прозе Н. Кукольника / Т. Г. Аркадьева. - С .159 Грязнова, А. Т. Лексико-семантическая организация текста повести Н. В. Кукольника "Психея" / А. Т. Грязнова. - С .160 Проничев, В. П. О синтаксических конструкциях, передающих особенности разговорной речи, в драматических произведениях Н. Кукольника / В. П. Проничев. - С .162 Вологай, М. П. Образность разговорных фразеологических единиц в художественном тексте (на материале произведений Н. В. Кукольника) / М. П. Вологай. - С .163 Кобернюк, П. М. Є. П. Гребінка у боротьбі за народну освіту / П. М. Кобернюк, Т. Г. Кобернюк. - С .164 Журавльова, Н. М. Є. П. Гребінка і питання розвитку української мови / Н. М. Журавльова. - С .166 Міхно, О. А. Євген Гребінка у сучасній йому критиці / О. А. Міхно. - С .167 Неділько, Г. Я. Образ Богдана Хмельницького у поемі Є. Гребінки "Богдан" і в творах Т. Шевченка / Г. Я. Неділько. - С .169 Мостова, Л. Б. Фольклорні мотиви в творчості Є. П. Гребінки / Л. Б. Мостова. - С .170 Белоусова, Н. К. Е. П. Гребенка и Д. В. Григорович / Н. К. Белоусова. - С .172 Нагорная, Н. М. Е. П. Гребинка и Ф. М. Достоевский ("Петербургская сторона" и "Петербургская летопись") / Н. М. Нагорная. - С .173 Охріменко, О. М. Фольклоризм поезії В. Забіли / О. М. Охріменко. - С .174 Мозолюк, О. М. Народнопісенні елементи в поезії Віктора Забіли / О. М. Мозолюк. - С .175 Калашник, В. С. Мовностилістичні особливості лірики Віктора Забіли / В. С. Калашник, Л. Г. Савченко. - С .176 Чугуй, О. П. Драматургічні елементи в ліриці В. Забіли / О. П. Чугуй. - С .177 Михед, Т. В. Жанровые особенности повестей Я. де Бальмена / Т. В. Михед. - С .178 Середа, В. Т. Фольклорні джерела стилю українських поезій О. Афанасьєва-Чужбинського / В. Т. Середа. - С .179 Мужеловська, Л. В. Народнопісенні джерела поезій О. Афанасьєва-Чужбинського / Л. В. Мужеловська. - С .180 Статєєва, В. І. Роль Л. І. Глібова в розвитку й поширенні українського слова (до історії видання "Черниговского листка") / В. І. Статєєва. - С .182 Майборода, В. І. До проблеми категорії "образу автора" в байках Леоніда Івановича Глібова / В. І. Майборода. - С .184 Ілляшенко, Марія Антонівна. Функціонування прислів’їв та приказок Л. І. Глібова / М. А. Ілляшенко, В. М. Сірик. - С .185 Неділько, О. Д. Лексико-семантичні особливості мови байок Л. Глібова / О. Д. Неділько. - С .186 Міхальчук, Т. Р. Францішак Багушэвіч аб нацыянальнай мове / Т. Р. Міхальчук. - С .188 Прашкович, Л. И. К вопросу о языке и стиле поэзии Ф. Богушевича / Л. И. Прашкович. - С .189 Иванов, В. П. Особенности языка Францишка Богушевича / В. П. Иванов. - С .190 Олехнович, Н. Н. Фразеология Ф. Богушевича в системе белорусского языка / Н. Н. Олехнович. - С .191 Астафьев, О. Г. Образ автора в циклі Ф. Богушевича "Песні" / О. Г. Астафьев. - С .194 Куликова, З. М. М. В. Гербель - перекладач і популяризатор творів українських письменників / З. М. Куликова. - С .195 Костюк, Б. О. М. В. Гербель і перші переклади Т. Г. Шевченка на болгарську мову / Б. О. Костюк. - С .185 Гориславець, В. І. Франко та О. Кониський / В. Гориславець. - С .196 Гадзинський, О. Є. Вплив поетики неокласиків на творчість М. Сайка / О. Є. Гадзинський. - С .198 Будівський, П. О. Роман Юрія Збанацького "Червона роса" з огляду композиції / П. О. Будівський, Т. С. Пінчук. - С .199 Кобилянська, М. Ф. Парцельовані конструкції у мові творів Ю. Збанацького / М. Ф. Кобилянська, І. Ю. Кобилянський. - С .200 Кочерган, Ю. Ф. Образ природи і тема любові до рідної землі в художньому мисленні Є. Гуцала / Ю. Ф. Кочерган. - С .201 Мисливець, Н. М. Комічне у трилогії Євгена Гуцала "Позичений чоловік", "Приватне життя феномена", "Парад планет" / Н. М. Мисливець. - С .202 Ковальчук, О. Г. Роман Є. Гуцала "Позичений чоловік" у контексті стильового розвитку української прози 70-х років / О. Г. Ковальчук. - С .204-205. Віняр, Г. М. Позасловникова лексика та способи її творення у прозі Є. Гуцала / Г. М. Віняр. - С .205 Коломієць, Л. І. Способи створення здорового образу в новеллах Є. П. Гуцала / Л. І. Коломієць, Г. М. Шелемеха. - С .206 Бойко, В. М. Особливості функціонування фразеологічних одиниць у творах Євгена Гуцала / В. М. Бойко. - С .207 Вербицька, О. А. До специфіки створення образної мови Євгена Гуцала / О. А. Вербицька. - С .208 Сікорська, З. С. Лінгвостилістичний аналіз новели Є. Гуцала "Пісня про мить" / З. С. Сікорська, Т. П. Терновська. - С .209 Крутиус, В. П. Таїсія Шаповаленко: початок творчого шляху / В. П. Крутиус. - С .210 Пугач, В. М. Про деякі особливості вживання предикативних форм на -но (-ено), -то у творах молодих письменників Чернігівщини / В. М. Пугач. - С .211 Арват, Ф. С. Ніжинський педагогічний інститут і перебудова / Ф. С. Арват. - С .212
РУБ 8У Рубрики: Гоголезнавчий науково-методичний центр Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія--Ніжинська гімназія вищих наук (1820-1832) Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія--Ніжинський історико-філологічний інститут Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія--вихованці, 19 ст. ; 20 ст. початок фывфывфыв: Ніжинська гімназія вищих наук -- Новгород-Сіверська гімназія -- Інститут народної освіти Доп.точки доступа: Самойленко, Григорій Васильович \ред.\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Карский, Евфимий Федорович \о нем\; Богушевич, Франциск-Бенедикт Казимирович (білорус. і польский поет ; 1840-1900) \о нем\; Гуцало, Євген Пилипович \о нем\; Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 4 Ч.З.№3 (1), ІБв (1), КСХ (1), фб Гоголіана (1) Свободны: Ч.З.№3 (1), ІБв (1), КСХ (1), фб Гоголіана (1) |
> Шифр: ШО1/2011/2 Журнал 2011г. N 2 Кононенко, В. І. Мовно-культурні процеси в освітньому просторі / В. І. Кононенко. - С.2-4 Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С.5-10 Хриков, Є. М. Педагогічні умови як складова наукових знань / Є. М. Хриков. - С.11-14 Онищук, Л. А. Фундаментальність - категорія якості освіти та освіченості сучасної людини / Л. А. Онищук. - С.15-19 Першукова, О. О. Іноземні мови у формуванні світогляду американських школярів / О. О. Першукова. - С.20-25 Волик, Л. В. Комп’ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти / Л. В. Волик. - С.29-33 Березівська, Л. Д. Статус єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська. - С.34-37 Джус, О. В. Ціннісні імперативи творчої спадщини С. Русової у контексті сучасних націотворчих процесів в Україні / О. В. Джус. - С.38-40 Міхно, О. П. Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910-1914 рр) / О. П. Міхно. - С.41-43 Ільїн, В. В. Григорій Сковорода як відповідь на виклик епохи / В. В. Ільїн, Л. І. Ткаченко. - С.44-47 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 11 Міхно, О. П. Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910-1914 рр) [Текст] / О. П. Міхно> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 41-43 Рубрики: самосвідомість--національна історія педагогіки України до 1917 р. педагоги України Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: журнал "Світло" Доп.точки доступа: Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Василюк, А. Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ / А. Василюк. - С .7-9 Руденко, Л. С. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти / Л. С. Руденко. - С .10-13 Аніщук, А. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві / А. Аніщук. - С .14-22 Груша, Л. О. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення / Л. О. Груша. - С .23-26 Стадник, Д. О. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку / Д. О. Стадник. - С .23-26 Падун, Н. О. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти / Н. О. Падун. - С .27-30 ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ Бондаренко, Ю. І. Літературний канон і проблема програмотворення / Ю. І. Бондаренко. - С .31-34 Бурко, О. В. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі / О. В. Бурко. - С .38-41 Бутурлим, Т. І. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .42-46 Вітченко, А. О. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко / А. О. Вітченко. - С .47-51 Гаценко, І. О. Напрямки розвитку мовної особистості / І. О. Гаценко. - С .52-55 Голуб, Н. Б. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників / Н. Б. Голуб. - С .56-59 Голуб, Н. М. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу / Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. - С .60-62 Донченко, Т. К. Операційна діяльність учнів на уроках української мови / Т. К. Донченко. - С .63-66 Жаркевич, Н. М. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы / Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. - С .67-71 Жук, О. А. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів / О. А. Жук. - С .72-74 Забарнний, О. В. Організація дослідницької діяльності старшокласників на уроках української літератури / О. В. Забарнний. - С .75-78 Коткова, Л. І. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня / Л. І. Коткова. - С .79-82 Лілік, О. О. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі / О. О. Лілік. - С .83-85 Логвіненко, Н. М. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / Н. М. Логвіненко. - С .86-89 Міхно, О. П. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини / О. П. Міхно. - С .90-93 Моціяка, Олена Миколаївна. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі / О. М. Моціяка. - С .94-98 Новосьолова, В. І. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень) / В. І. Новосьолова. - С .99-101 Пащенко, В. М. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови / В. М. Пащенко. - С .102-105 Романишина, Н. В. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка / Н. В. Романишина. - С .110-113 Симоненкова, Т. П. Інноваційні технології навчання на уроках української мови / Т. П. Симоненкова. - С .110-113 Слижук, О. А. Формуванння майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики / О. А. Слижук. - С .114-116 Стеценко, В. П. На шляху методичних шукань / В. П. Стеценко. - С .117-120 Чумак, Т. М. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання / Т. М. Чумак. - С .126-129 Шелехова, Г. Т. Оволодіння старшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови / Г. Т. Шелехова. - С .130-133 Ярмолюк, А. В. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови / А. В. Ярмолюк. - С .134-136 Яценко, Т. О. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу / Т. О. Яценко. - С .137-139 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Іщенко, Л. В. Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників / Л. В. Іщенко. - С .140-142 Михайленко, О. В. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США / О. В. Михайленко. - С .143-146 Варуха, О. В. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку / О. В. Варуха. - С .151-155 Дубровський, В. Л. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей / В. Л. Дубровський. - С .160-163 Дубровська, Л. О. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Л. О. Дубровська. - С .160-163 Заплішний, І. І. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку / І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. - С .164-169 Марчук, Г. В. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу / Г. В. Марчук. - С .169-172 Метелюк, В. І. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку / В. І. Метелюк. - С .173-176 Завацька, Л. М. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів / Л. М. Завацька. - С .177-179 Борисюк, С. О. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу / С. О. Борисюк. - С .180-182 Тукач, І. І. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект) / І. І. Тукач. - С .183-187 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Осаволюк, О. А. Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання... / О. А. Осаволюк. - С .188-191 Підлипняк, І. Ю. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність / І. Ю. Підлипняк. - С .192-195 Платонова, О. Г. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування" / О. Г. Платонова. - С .196-199 ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Боровик, В. В. Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .200-201 Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактор впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .202-206
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта професійна підготовка вчителів Дошкільна освіта--наступність у навчанні Діти дошкільного віку Дошкільна освіта Заклади дошкільної освіти підготовка педагогів дошкільної освіти здоровий спосіб життя--Студенти Фізичне виховання дітей фывфывфыв: педагогічна занедбаність -- наступність в навчанні Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) |
> Шифр: ШО1/2012/4 Журнал 2012г. N 4 Хриков, Є. М. До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні / Є. М. Хриков. - С.2-6. - Бібліогр.: 26 назв. Кушнір, В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання / В. А. Кушнір. - С.7-13. - Бібліогр.: 15 назв. Овчарук, О. В. Розвиток освіти для демократичного громадянства: міжнародний контекст / О. В. Овчарук. - С.14-17. - Бібліогр.: 16 назв. Набок, М. В. Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону / М. В. Набок. - С.18-23. - Бібліогр.: 14 назв. Волик, Л. В. Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії / Л. В. Волик. - С.24-28. - Бібліогр.: 7 назв. Паламар, С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар. - С.29-31. - Бібліогр.: 13 назв. Тесленко, В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки / В. В. Тесленко. - С.32-35. Радул, О. С. Елементи гігієнічного виховання дітей у східних слов’ян VI-XIII століття / О. С. Радул. - С.36-40. - Бібліогр.: 20 назв. Міхно, О. П. Створення в Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія / О. П. Міхно, В. П. Малюга. - С.41-46. - Бібліогр.: 23 назв. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
М 11 Міхно, О. П. Створення в Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія / О. П. Міхно, В. П. Малюга> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 41-46. - Бібліогр.: 23 назв. Рубрики: музеї України--педагогічні Музеї--педагогічні--історія фывфывфыв: педагогічний музей -- Міністерство народної освіти -- проект музею -- колекційно-виставковий фонд Аннотация: У статті розкривається історія створення у Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія, яка бере свій початок від розвитку ідей щодо педагогічних музеїв у Росії в 1860-х роках до висунення проектів, побудови приміщення на благодійні кошти та перших кроків його різнобічної діяльності. Доп.точки доступа: Малюга, В. П. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ВШ-3/2013/10 Журнал 2013г. N 10 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 фывфыв: освітня політика, ІТ-освіта, зустріч роботодавців Морозова, Т. Вища ІТ-освіта в Україні з позицій системного підходу / Т. Морозова. - С.7-16. - Бібліогр.: 10 назв. : sh-схемы фывфыв: системний підхід, вища ІТ-освіта, ринок праці в ІТ-галузі Міхно, О. Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців / О. Міхно. - С.17-24. - Бібліогр.: 9 назв. фывфыв: ІТ-фахівці, зміст навчання, професійна підготовка Гресь, Н. Результати формальної перевірки документа про вищу освіту / Н. Гресь. - С.25-38. - Бібліогр.: 26 назв. фывфыв: додаток до диплома про вищу освіту європейського зразка, документ про освіту державного зразка, диплом Панасевич, Д. Зв’язок вищої освіти з виробництвом - крок до підвищення якості підготовки фахівців / Д. Панасевич, А. Солоденко. - С.39-44. - Бібліогр.: 9 назв. фывфыв: Болонський процес, Копенгагенський процес, освітній стандарт вищої освіти Мікульонок, І. До питання підвищення кваліфікації та стажування педагогічних і науково-педагогічних працівників ВНЗ / І. Мікульонок. - С.45-48. - Бібліогр.: 5 назв. фывфыв: вищий навчальний заклад, викладач, підвищення кваліфікації Івлєва, Л. Перспективи інноваційного розвитку освіти / Л. Івлєва, Є. Сідоріна, С. Карбовська. - С.49-58. - Бібліогр.: 9 назв. фывфыв: інновація, інноваційна діяльність, інноваційний процес Шевченко, О. Мотивація та ієрархія потреб у контексті рекреаційно-дозвіллєвої діяльності / О. Шевченко. - С.59-64. - Бібліогр.: 11 назв. : sh-схемы фывфыв: мотивація, мотивація досягнення, рекреаційно-дозвіллєва діяльність Дзевицька, Л. Система освіти Австрії: реалії сьогодення / Л. Дзевицька. - С.65-80. - Бібліогр.: 16 назв. фывфыв: австрійська система освіти, ступені освіти, штейнерівська методика Новий крок до міжнародного співробітництва в академічній сфері географічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - С.81-84 фывфыв: географія туризму, стажування студентів, міжнародне співробітництво Солоденко, А. Рекомендації про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України : ухвалено рішенням Вченої ради ІІТЗО (протокол №5 від 24 квітня 2013 р.) / А. Солоденко, Д. Панасевич. - С.85-107 : формы фывфыв: рекомендації, практика студентів, бланки документів Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.108-119 фывфыв: вища освіта, наука, огляд періодичних видань Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у серпні 2013 року / О. А. Удод. - С.120-127 фывфыв: книги, перелік, гриф МОН України Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 11 Міхно, О. Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. Міхно> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 10. - С. 17-24. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: вища освіта--професійна освіта Вища професійна освіта Викладання інформатики фывфывфыв: ІТ-фахівці -- зміст навчання -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти ІТ-професій -- кваліфікація -- результати навчання -- рамки кваліфікацій -- стандарти вищої освіти Дескрипторы: ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ИНФОРМАТИКА -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА -- РЫНОК ТРУДА -- СТАНДАРТЫ ОБРАЗОВАНИЯ -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КВАЛИФИКАЦИЯ -- вища освіта -- інформатика -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти освіти -- професійна кваліфікація Аннотация: Розглядаються фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Аналізується стан ринку праці в ІТ-галузі. Визначені основні орієнтири щодо змісту освіти ІТ-фахівців, які необхідно враховувати у процесі їх навчання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 64 Міхно, О. А. Євген Гребінка у сучасній йому критиці [Текст] / О. А. Міхно> // Література та культура Полісся : Збірник / Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1990. - Вип. 1 : Ніжинська вища школа (1820-1990). - С. 167 РУБ 8У Доп.точки доступа: Самойленко, Григорій Васильович \ред.\; Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№3 (1), ІБв (1), КСХ (1), фб Гоголіана (1) Свободны: Ч.З.№3 (1), ІБв (1), КСХ (1), фб Гоголіана (1) |
> Шифр: ПП1/2016/3 Журнал 2016г. N 3 Ляшенко, О. І. Навчальне навантаження школярів України і країн ЄС: порівняльний аналіз / О. І. Ляшенко. - С.5-8. Балл, Г. О. Аналіз поведінки у складних соціальних ситуаціях як сфера застосування теоретичних положень психології / Г. О. Балл. - С.9-15. Панок, В. Г. Механізм саморозвитку особистості з точки зору прикладної психології / В. Г. Панок. - С.16-25. Набок, М. В. Інтеграція освіти і науки України як проблема державної політики у сфері науки і технологій / М. В. Набок. - С.26-33. Василенко, О. В. Розвиток функціональної грамотності в системі неформальної освіти дорослих / О. В. Василенко. - С.34-41. Волярська, О. С. Вплив післядипломної педагогічної освіти на професійний розвиток учителів / О. С. Волярська. - С.42-47. Сігаєва, Л. Є. Проблема якості освіти: світовий досвід / Л. Є. Сігаєва, Т. І. Білобровко. - С.48-55. Федоренко, С. В. Методологічне значення педагогічного дискурсу у формуванні гуманітарної культури студентів бакалаврату в США / С. В. Федоренко. - С.56-61. Міхно, О. П. Програма вивчення учня та складання його характеристики у творчій спадщині Олександра Віреніуса (1832-1910) / О. П. Міхно. - С.62-70. Опольська, А. В. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку післядипломної педагогічної освіти в україні у вітчизняних наукових дослідженнях (кінець XIX - 50-ті рр. XX ст.) / А. В. Опольська. - С.71-79. Аніщенко, О. В. Професіоналізація освіти дорослих у країнах східного партнерства / О. В. Аніщенко. - С.80-84. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |