> Шифр: ПП1/2003/3/4 Журнал 2003г. N 3/4 Кузь, В. Г. Досліджуємо педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського / В.Г. Кузь. - С.6-16 Побірченко, Н. С. Здоровотворні ідеї Василя Сухомлинського у валеологічному вихованні школярів / Н.С. Побірченко. - С.17-40 М’ясоїд, П. А. Наукова раціональністьі стилі теоретизації у психології / П.А. М’ясоїд. - С.41-52 Кравченко, Т. В. Формування соціальної поведінки особистості за Робертом Мертоном / Т.В. Кравченко. - С.52-62 Іванчук, М. Г. Інтеграція - провідна тенденція сучасного пізнання / М.Г. Іванчук. - С.62-72 Хохліна, О. П. Мета освіти в контексті теорії формування загальних і спеціальних здібностей / О.П. Хохліна. - С.72-76 Ганнусенко, Н. І. Позашкільна освіта: трансформація функцій / Н.І. Ганнусенко. - С.87-95 Вєтохов, О. М. Проблема самостійної роботи з опанування іноземної мови: психолого-педагогічний аспект / О.М. Вєтохов. - С.96-105 Устименко, Т. А. Можливості психологічного аналізу феномена етноцентризму / Т.А. Устименко. - С.113-120 Авдєєва, І. М. Корекція рольових уявлень педагогів про психічні особливості підлітків / І.М. Авдєєва. - С.120-130 Порсева, Х. О. Психічні особливості ціннісних орієнтацій людей поважного віку / Х.О. Порсева. - С.131-141 Вольфовська, Т. О. Визначення рівня сформованості інтерактивних умінь особистості на етапах соціалізації / Т.О. Вольфовська. - С.141-148 Лавреньєва, О. О. Освітні процеси з погляду концепцій інтелекту / О.О. Лавреньєва, . - С.76-86 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |
М’ясоїд, П. А. Наукова раціональністьі стилі теоретизації у психології [Текстььь] / П. А. М’ясоїд> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2003. - N3/4. - С. 41-52
Рубрики: раціональність теоретизація Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |
> Шифр: ПП1/2004/4 Журнал 2004г. N 4 Бех, І. Д. Педагогіка успіху : виховні втрати та їх подолання / І. Д. Бех. - С.5-15. фывфыв: успіх школяра, почуття власної цінності, психологія навчання, психологія школяра Завгородня, О. В. Шкільна адаптація і психологічне здоров’я першокласника / О. В. Завгородня, Л. О. Курганська. - С.47-55. Колодич, О. Б. Сучасні підходи до вивчення мовленнєвої діяльності / О. Б. Колодич. - С.55-60. М’ясоїд, П. А. Принцип доповнюваності в аналізі психологічного знання / П. А. М’ясоїд. - С.73-82. фывфыв: психологія і логіка, психологія і фізика, психологія і рух її знання Лосєва, Н. М. Питання самореалізації в історії вітчизняної педагогіки (Київська Русь - ХІХ ст.) / Н. М. Лосєва. - С.83-92. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |
М’ясоїд, П. А. Принцип доповнюваності в аналізі психологічного знання [Текстььь] / П. А. М’ясоїд> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2004. - N4. - С. 73-82.
Рубрики: психологічне знання психологія і логіка психологія і фізика психологічні теорії фывфывфыв: психологія і логіка -- психологія і фізика -- психологія і рух її знання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: ПП1/2005/2 Журнал 2005г. N 2 Зарубінська, І. Б. Синдром набутої безпорадності та його профілактика в студентів у процесі викладання іноземної мови / І. Б. Зарубінська. - С.42-48. фывфыв: типи поведінки студентів М’ясоїд, П. А. Категорія практики у психології / П. А. М’ясоїд. - С.77-89. фывфыв: практика і теоретизація у психології, самопізнання, психолог-практик Психолого-педагогічна характеристика основних сучасних методичних підходів до навчання іноземних мов у школі / О. М. Вєтохов. - С.89-97. фывфыв: особистісний підхід, гуманістичний підхід, комунікативний підхід Грибенюк, Г. С. Мотиви в структурі саморегуляції суб’єкта / Г. С. Грибенюк. - С.98-105. Кривонос, І. В. Місце національного характерусеред інших етнопсихологічних понять / І. В. Кривонос. - С.105-116. Пилипенко, Н. М. Вплив кризи професійного становлення на саморозвиток особистості / Н. М. Пилипенко. - С.116-126. фывфыв: я-концепція Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |
М’ясоїд, П. А. Категорія практики у психології [Текстььь] / П. А. М’ясоїд> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2005. - N2. - С. 77-89.
Рубрики: психологія--розвиток науки Практичні психологи самопізнання фывфывфыв: практика і теоретизація у психології -- самопізнання -- психолог-практик Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |
> Шифр: ПП1/2006/2 Журнал 2006г. N 2 М’ясоїд, П. А. Величний поступ психологічної думки: До 80-річчя з дня народження академіка В. А. Роменця / П. А. М’ясоїд. - С.5-16. Кремень, В. Г. Людиноцентризм в освіті: сучасний напрям розвитку духовності нації / В. Г. Кремень. - С.17-30 Алексєєва, О. В. Формування громадянської позиції сучасної молоді / О. В. Алексєєва. - С.31-35 Аметов, Е. Р. Про значення сім’ї у формуванні вільної особистості дитини / Е. Р. Аметов. - С.36-43 Сащак, Н. І. Викладання ділової англійської мови в технічному ВНЗ / Н. І. Сащак. - С.55-59 Кулікова, Л. Б. Шкільний підручник з історії в першій половині ХХ ст. / Л. Б. Кулікова. - С.86-99. Пригоровська, Л. В. Педагогічна функція фольклору у творах О. П. Довженка / Л. В. Пригоровська. - С.99-106. Бевз, О. П. Гуманістична педагогіка і психологія як основа підтримки саморозвиваючої особистості в освіті США / О. П. Бевз. - С.107-114 Кучинська, І. О. Мотиви розвитку громадянського виховання в Україні (друга половина Х1Х-ХХст.) / І. О. Кучинська. - С.115-119. Прищак, М. Д. Розвиток поняття духовності в педагогічній думці України періоду націнально-визвольних змагань (1917-1920 рр.): спроба парадигмального аналізу / М. Д. Прищак. - С.120-130. Рогова, П. І. П’ять років діяльності ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського: здобутки і перспективи / П. І. Рогова. - С.140-151. Абібуллаєва, Е. Е. Жіноча освіта в дидактичній системі І. Гаспринського / Е. Е. Абібуллаєва. - С.136-139. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
М’ясоїд, П. А. Величний поступ психологічної думки: До 80-річчя з дня народження академіка В. А. Роменця [Текстььь] / П. А. М’ясоїд> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N2. - С. 5-16. Рубрики: Психологи Доп.точки доступа: Роменець, В. \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП1/2007/1 Журнал 2007г. N 1 Пархоменко, О. М. До питання оновлення парадигми виховання гуманістично-спрямованої особистості підлітка / О. М. Пархоменко. - С.28-34. Совріга, С. В. Організація проблемного навчання в курсі екології / С. В. Совріга. - С.35-46. Рудишин, С. Д. Професійна підготовка студентів-екологів як педагогічна проблема вищої школи / С. Д. Рудишин. - С.55-63. Бабенко, К. П. Методика проведення семінару в групах магістрів на тему "Сучасні технології навчання у ВНЗ" / К. П. Бабенко. - С.64-69. Бачинська, Є. М. Механізм формування інноваційного освітнього простору в регіоні / Є. М. Бачинська. - С.80-88. М’ясоїд, П. А. До функціонально-генетичного визначення вчинку / П. А. М’ясоїд. - С.89-101. Дідук, І. А. Психологічні чинники формування правових уявлень / І. А. Дідук. - С.102-113. Тарасова, Т. В. Досвід трудового самоствердження школярів у роки Великої Вітчизняної війни / Т. В. Тарасова. - С.143-148. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М’ясоїд, П. А. До функціонально-генетичного визначення вчинку [Текстььь] / П. А. М’ясоїд> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2007. - N1. - С. 89-101. Рубрики: вчинок Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2008/3/4 Журнал 2008г. N 3/4 Дічек, Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу / Н. П. Дічек. - С.7-14. Музика, О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей / О. Л. Музика. - С.15-26. Полонська, Т. К. Зміст і структура допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Т. К. Полонська. - С.34-44. Супруненко, М. І. Форми залучення старшокласників до розв’язування творчих задач / М. І. Супруненко. - С.45-52. Бех, І. Д. Психомаяки у виховному процесі / І. Д. Бех. - С.53-70. Постовий, В. Г. Філософія сучасної української сім’ї / В. Г. Постовий. - С.71-77. Безкоровайна, О. В. Особистість: аспекти наукового осмислення / О.В. Безкоровайна. - С.77-87. Ткаченко, О. А. Освітня практика в теоретико-методологічному форматі "Справа життя" (на прикладі професійної підготовки психологів) / О. А. Ткаченко. - С.88-99. Калюжна, Т. Г. Формування загальнолюдських цінностей майбутнього вчителя під час вивчення курсу "Основи педагогічної творчості і майстерності" / Т. Г. Калюжна. - С.100-106. Ларіна, Т. О. Розвиток життєстійкості як умова ефективного самоздійснення й планування часу схильної до залежності молоді / Т. О. Ларіна, В. В. Посохова. - С.151-158. Грабовий. Навчальний учнівський хімічний експеримент у контексті становлення шкільної хімічної освіти (друга половина XIX - початок XX ст.) / Грабовий. - С.132-140. Годованюк, Т. Л. Деякі термінологічні тлумачення індивідуальної форми навчання через її "похідніі" / Т. Л. Годованюк. - С.127-131. М’ясоїд, П. А. Творчий діалог і теоретизування у психології / П. А. М’ясоїд. - С.117-127. Губа, А. В. Характеристика складових управлінської культури в світі / А. В. Губа. - С.107-116. Найдьонова, Л. А. Медіаобдарованість: синтез комунікативних та інформаційних компетентностей / Л. А. Найдьонова. - С.140-150. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М’ясоїд, П. А. Творчий діалог і теоретизування у психології [Текстььь] / П. А. М’ясоїд> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2008. - N3/4. - С. 117-127. Рубрики: психологія--методики Доп.точки доступа: Романець, В. А. \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2009/3 Журнал 2009г. N 3 Сяо, Су. В.О. Сухомлинський у Китаї / Су Сяо. - С.5-13 Лобова, О. В. Культуротворчі тенденції в сучасній системі загальної музичної освіти школярів / О. В. Лобова. - С.22-31 Кравченко, Т. В. Сім’я та її вплив на соціалізацію дитини / Т. В. Кравченко. - С.32-42 Силко, Є. М. Ідея єдності людини і природи як основа екологічного виховання школярів / Є. М. Силко. - С.42-46 Рудишин, С. Д. Методологічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів-екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин. - С.47-55 Носенко, Е. Л. "Позитивна психологія" й перспективи досліджень оптимального функціонування людини як суб’єкта життєдіяльності / Е. Л. Носенко, І. Ф. Аршава. - С.56-66 Демченко, Н. І. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фвхівців технічного профілю / Н. І. Демченко. - С.66-74 М’ясоїд, П. А. С.Л. Рубінштейн і В.А. Роменець : теоретизування і теми творчого діалогу / П. А. М’ясоїд ; П. А. М’ясоїд. - С.75-89 Таланова, Ж. В. Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці : європейський досвід / Ж. В. Таланова. - С.90-98 Полонська, Т. К. Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. К. Полонська. - С.99-110 Курбатов, С. Про формування рейтингів університетів в Україні / С. Курбатов. - С.111-120 Безлюдний, О. І. Насильство над дитиною в сім’ї : теоретичні розвідки американських дослідників / О. І. Безлюдний. - С.121-131 Сапожников, С. В. Тенденції розвитку педагогічної освіти в Румунській республіці / С. В. Сапожников. - С.131-141 Бондар, Л. С. З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В. Щепкіна / Л. С. Бондар. - С.142-150 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 93 М’ясоїд, П. А. С.Л. Рубінштейн і В.А. Роменець : теоретизування і теми творчого діалогу [Текст] / П. А. М’ясоїд> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N 3. - С. 75-89 Рубрики: Психологія--персоналії українських психологів психологи зарубіжних країн Росія--психологи Доп.точки доступа: Рубінштейн, Сергій Леонідович (рос. психолог ; 1889-1960) \о нем\; Роменець, Володимир Андрійович (1926-1998) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2011/1 Журнал 2011г. N 1 М’ясоїд, П. А. В. А. Роменець : від історичної до канонічної психології / П. А. М’ясоїд. - С.5-16. - Бібліогр.: 11 назв. Іванко, А. Б. Убитий диктатурою партійного авторитаризму : [про видатного українського педагога В. О. Сухомлинського] / А. Б. Іванко. - С.17-31. - Бібліогр.: 19 назв. Пам’ятка авторові. - С.32 Бех, І. Д. Категорія совісті в посткласичному психологічному осмисленні / І. Д. Бех. - С.33-42. - Бібліогр.: 13 назв. Зайцева, Л. І. Принципи опанування природних об’єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева. - С.43-53. - Библиогр.: 7 назв. Рудишин, С. Д. Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі / С. Д. Рудишин. - С.54-59. - Бібліогр.: 4 назв. Лукашова, Н. І. Історичний підхід до вивчення навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова. - С.60-73. - Бібліогр.: 20 назв. Пляка, Л. В. Структура професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів / Л. В. Пляка. - С.74-78. - Бібліогр.: 8 назв. Волинський, В. П. Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв’язання) / В. П. Волинський [и др.]. - С.79-86. - Бібліогр.: 5 назв. Другие авторы: Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В. Бідюк, Н. М. Концептуальні засади прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних в Україні / Н. М. Бідюк. - С.87-95. - Бібліогр.: 4 назв. Авшенюк, Н. М. Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк. - С.96-104. - Бібліогр.: 6 назв. Бордакова, О. Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі / О. Бордакова. - С.105-114. - Бібліогр.: 9 назв. Рогова, П. І. Інноваційна діяльність освітянських бібліотек в епоху цивілізаційних змін / П. І. Рогова. - С.115-124. - Бібліогр.: 6 назв. Карпенко, О. В. Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан : нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко. - С.125-142. - Бібліогр.: 18 назв. Місяць, Н. Завжди вгору / Н. Місяць. - С.143-147 Жижко, Олена. Поборник людської гідності, свободи і миру / О. Жижко. - С.148-150 Автори номера. - С.150-151 Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
М 93 М’ясоїд, П. А. В. А. Роменець : від історичної до канонічної психології / П. А. М’ясоїд> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 5-16. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Історія психології Вчинки--психологія Психологія--персоналії українських психологів Кафедра психології фывфывфыв: персоналії -- вчинки -- теорія вчинків -- історична психологія -- теорія історичної психології Аннотация: Розглянуті історичні, логічні і психологічні аспекти творчості академіка В. А. Роменца. Описана лінія творчості, яка починається від ідеї вчинку, проходить через теорію історичної психології, отримує своє логічне завершення у ідеї канонічної психології. Творчість ученого репрезентується екстатичним осягненням, унікальною індивідуальністю смислу всезагального людського існування. Доп.точки доступа: Роменець, Володимир Андрійович (вчений-психолог ; 1926-1988) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ПП1/2011/2 Журнал 2011г. N 2 Кремень, В. Г. Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.4-13 Луговий, В. І. Інформація як чинник організації людини : теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий. - С.14-21. - Бібліогр.: 23 назв. Лігум, Ю. С. Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум. - С.22-27 Кузь, В. Г. Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь. - С.28-35. - Бібліогр.: 12 назв. Бех, І. Д. Психологічні механізми сходження особистості духовних цінностей / І. Д. Бех. - С.37-44. - Бібліогр.: 4 назв. Зайцева, Л. І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева. - С.45-54. - Бібліогр.: 6 назв. Шевчук, Л. М. Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук. - С.54-62. - Бібліогр.: 7 назв. Приходченко, К. І. Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко. - С.63-70. - Бібліогр.: 10 назв. Непомняща, Т. В. Спеціальні комунікативні конструкції у вивченні математичних дисциплін як засіб розвитку особистості студента технічного вишу / Т. В. Непомняща. - С.70-79. - Бібліогр.: 9 назв. Гриневич, Л. М. Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л. М. Гриневич. - С.80-89. - Бібліогр.: 12 назв. Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів / Волинський В. П., Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В. - С.90-97. - Бібліогр.: 3 назв. Зварич, І. М. Теоретичні й практичні дослідження проблеми педагогічної компетентності викладачів у науково-педагогічній літературі США / І. М. Зварич. - С.98-104. - Бібліогр.: 3 назв. Козак, І. В. Формування гуманістичного світогляду учнів у творчій спадщині В. О. Сухомлинського / І. В. Козак. - С.105-115. - Бібліогр.: 9 назв. Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар. - С.115-125. - Бібліогр.: 1 назв. Карпенко, О. В. Реформування освітніх послуг органами місцевої влади (на прикладі шкіл Берліна) / О. В. Карпенко, Т. О. Петі. - С.126-134. - Бібліогр.: 7 назв. М’ясоїд, П. А. Підручник із психології і психологічне пізнання / П. А. М’ясоїд. - С.135-143. - Бібліогр.: 26 назв. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
М 93 М’ясоїд, П. А. Підручник із психології і психологічне пізнання / П. А. М’ясоїд> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 135-143. - Бібліогр.: 26 назв. Рубрики: підручники для ВНЗ підручники з психології Кафедра психології фывфывфыв: підручники -- емпіричні підручники -- теоретичні підручники -- психологічне пізнання Аннотация: Визначено два типи підручників із психології - емпіричний (найпоширеніший) і теоретичний. На основі аналізу двох підручників, якими користуються сучасні українські студенти, - підручника С. Л. Рубінштейна "Основы общей психологии" (В 2 т. / С. Л. Рубинштейн. - М.: Педагогика, 1989. - Т.1. - 320 с.; Т.2. - 3328 с.) та підручника українських учених "Основи психології" (6-те стереотип. вид. / За заг. ред. О. В. Киричука, В. А. Роменця. - К.: Либідь, 2006. - 632 с.) розглянуто підручник П. А. М'ясоїда "Курс загальної психології" (У 2 т. - К.: Алерта, 2011), автор якого прагнув щоб його праця не поступалася добротним американським зразкам з погляду викладу емпіричного матеріалу психології, гідно представляла утворений рухом психологічної думки теоретичний матеріал і водночас висвітлювала магістральний шлях психологічного пізнання. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |