> Шифр: ПДД1/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Онищук, Л. Експертиза гуманістичних систем / Л. Онищук. - С.14-20 Манухін, В. Самоврядування в школі / В. Манухін. - С.20-43 Ворон, М. Волонтерство та громадсько-активні школи / М. Ворон, Ю. Найда. - С.68-71 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ворон, М. Волонтерство та громадсько-активні школи [Текстььь] / М. Ворон, Ю. Найда> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N2. - С. 68-71 Рубрики: волонтерська робота Доп.точки доступа: Найда, Ю. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПДД1/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Чернікова, Т. Організаційні моделі школи / Т. Чернікова. - С.17-36 Клименко, Л. Зовнішнє тестування навчальних досягнень учнів / Л. Клименко. - С.51-55 Бабинець, С. Педагогічний аналіз моніторингу якості освіти / С. Бабинець. - С.56-61 Ворон, М. Ресурсні центри для батьків / М. Ворон, Ю. Найда. - С.62-66 Оцінювання як інструмент управління якістю освіти: Рекомендовані списки літератури. - С.67-71 (далі буде) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ворон, М. Ресурсні центри для батьків [Текстььь] / М. Ворон, Ю. Найда> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N3. - С. 62-66 Рубрики: Робота з батьками Доп.точки доступа: Найда, Ю. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПДД1/2007/4 Журнал 2007г. N 4 Дослідницька основа управлінської діяльності. - С.4-27 Ворона, М. Розвиток соціальних умінь у дітей / М. Ворона, Ю. Найда. - С.68-71 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПДД1/2007/6 Журнал 2007г. N 6 Вульфсон, Б. Л. Религия, церковь и образование / Б. Л. Вульфсон. - С.3-8 Горовая, В. И. Конструктивная педагогическая аксиология / В. И. Горовая. - С.15-21 Бермус, А. Г. Современная научно-педагогическая культура / А. Г. Бермус. - С.21-28 Егоров, О. Г. Лекционно-семинарская система занятий в профильной школе / О. Г. Егоров. - С.29-34 Склярова, Т. В. Конфессиональная ориентация в социальной педагогике / Т. В. Склярова. - С.39-45 Наседкина, Г. А. Опыт социокультурной деятельности подростков в системе дополнительного образования / Г. А. Наседкина. - С.58-62 Аухадеева, Л. А. Формирование коммуникативной культуры студентов педагогического вуза / Л. А. Аухадеева. - С.63-66 Солодова, Г. Г. Профессиональное самоопределение студентов в контексте изменяющегося социума / Г. Г. Солодова. - С.67-72 Заварзина, Л. Э. Два столпа русской педагогики / Л. Э. Заварзина. - С.73-85 Рыбин, В. А. Религиозная идея в современной педагогике / В. А. Рыбин. - С.85-94 Писарева, Л. И. Вектор развития немецкой системы образования / Л. И. Писарева. - С.95-101 Шамсутдинова, И. Г. Профессиональная ориентация учащихся во Франции / И. Г. Шамсутдинова, О. И. Павлова. - С.101-111 Борисов, Б. Ю. Роль образовательного попечительства / Б. Ю. Борисов. - С.116-118 Бабурова, И. В. Пример как средство воспитания / И. В. Бабурова. - С.118-121 Спецкурс "Системно-комплексна організація". - С.4-47 Чернікова, Т. Батьківські збори. Ділова імітаційна гра / Т. Чернікова ; Н. Софій, Ю. Найда. - С.48-52 Спецкурс "Психологія управління": Про упрвління майже серйозно. - С.53-66 Софій, Н. Партнерські відносини "Школа - сім’я" / Н. Софій, Ю. Найда. - С.67-69 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ворона, М. Розвиток соціальних умінь у дітей [Текстььь] / М. Ворона, Ю. Найда> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N4. - С. 68-71 Рубрики: соціальна педагогіка діти з особливими потребами молодші школярі фывфывфыв: спілкування з ровесниками -- взаємовідносини з однолітками Аннотация: встановлення дружніх відносин Доп.точки доступа: Найда, Ю. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПДД1/2007/5 Журнал 2007г. N 5 Чернікова, Т. Перехід освітньої установи на шлях інтенсивного розвитку / Т. Чернікова. - С.4-33. Чернікова, Т. Ділова нарада у школі / Т. Чернікова. - С.33-50. Психологія управління: Спецкурс. - С.51-60. Софій, Н. Діти з особливими освітніми потребами / Н. Софій, Ю. Найда. - С.61-71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Софій, Н. Діти з особливими освітніми потребами [Текстььь] / Н. Софій, Ю. Найда> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N5. - С. 61-71. Рубрики: освіта інклюзивна Доп.точки доступа: Найда, Ю. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Софій, Н. Партнерські відносини "Школа - сім’я" [Текстььь] / Н. Софій, Ю. Найда> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N6. - С. 67-69 Рубрики: Сім’я і школа Доп.точки доступа: Найда, Ю. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УО-1/2010/9 ( травень) Газета 2010г. N 9 ( травень) Кремень, В. Готовність до змін / В. Кремень. - С.3-6 Даниленко, Л. Чотири типи лідерства : Лідерство й керівництво в управлінській діяльності керівника ЗНЗ / Л. Даниленко. - С.7-11 Жерносєк, І. Керівник ЗНЗ - лідер педколективу чи ні? / І. Жерносєк. - С.15-16 Галанов, А. Як пройти атестацію : поради психолога / А. Галанов. - С.3-6 (Вкладка) Алексієнко, С. Документи та матеріали з охорони праці й безпеки життєдіяльності учнів / С. Алексієнко. - С.9-12 Найда, Ю. Про директорів-дошкільників, або Крок за кроком до інноваційних освітніх технологій / Ю. Найда, М. Ворон. - С.21-23 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 20 Найда, Ю. Про директорів-дошкільників, або Крок за кроком до інноваційних освітніх технологій [Текст] / Ю. Найда, М. Ворон> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 9 ( травень). - С. 21-23 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--управління Кафедра дошкільної освіти методична допомога вчителям Ніжина Доп.точки доступа: Ворон, М. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДШ2/2010/34(вересень) Газета 2010г. N 34(вересень) Козіна, І. Школа - творець держави / І. Козіна. - С.1, 3-5 Найда, Ю. Інклюзивна модель освіти / Ю. Найда. - С.30-31 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 20 Найда, Ю. Інклюзивна модель освіти [Текст] / Ю. Найда> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 34(вересень). - С. 30-31 Рубрики: освіта інклюзивна Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності методична допомога вчителям Ніжина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 138 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 50.42 грн. Содержание: Герасимова, К. В. Сучасна естрадна музика і виховання учнівської молоді: проблеми та шляхи їх вирішення / К. В. Герасимова. - С .7 Гречаник, Н. І. Самостійність, як головна умова творчої самореалізації майбутнього вчителя музики / Н. І. Гречаник. - С .10 Вергунова, В. С. Педагогічні умови формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у студентів / В. С. Вергунова. - С .14 Безпала, С. С. До питання про шляхи становлення вітчизняної системи джасового навчання / С. С. Безпала. - С .17 Грінченко, Т. Д. Формування мистецького досвіду майбутнього вчителя музики як необхідна умова удосконалення мистецької освіти / Т. Д. Грінченко. - С .21 Василенко, Людмила Михайлівна. Педагогічні принципи забезпечення ефективності вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Л. М. Василенко. - С .24 Сегеда, Н. А. Постдиплормна освіта як чинник професійного розвитку викладача музичного мистецтва / Н. А. Сегеда. - С .29 Єременко, Ольга Володимирівна. Підготовка магістрів музичного мистецтва: теоретичні основи реалізації в педагогічних університетах / О. В. Єременко. - С .34-38 Мергут, О. О. Сутність та місце поняття "укреативність" у процесі професійної підготовки майбутніх митців / О. О. Мергут. - С .38 Морозова, О. О. Критерії та показники сформовваності мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .41 Назаренко, І. М. Сутність і зміст музично-театральної діяльності молодших школярів в умовах навчально-виховноо процесу / І. М. Назаренко. - С .45 Павленко, О. М. Критерії та рівні сформованості вмінь джасової імпровізації мвйбутнього вчителя музики у процесі інструментально-викоанвчської підготовки / О. М. Павленко. - С .49 Раструба, Т. В. До проблеми музично-естетичного розвитку майбутнього вителя музики в контексті соціокультурних контактів / Т. В. Раструба. - С .54 Дворник, Ю. Ф. Педагогічні умови формування творчих якостей мвайбутнього вчителя музики / Ю. Ф. Дворник. - С .58 Гроздовская, О. Г. Импровизация на уроках мізыки как стимул творческой активности учащихся хореографической школы / О. Г. Гроздовская. - С .63 Михаськова, М. А. Особливості методичного забезпечення курсу "Історія української музики" у навчальних закладах педагогічної освіти / М. А. Михаськова. - С .66 Прищепа, О. П. Самостійна робота студентів у процесі фортепіанної підготовки / О. П. Прищепа. - С .69 Ревенчук, В. В. Методика формування навичок студентів акомпанування у концермейстерському класі / В. В. Ревенчук. - С .72 Мішодченко, В. В. Формування екологічної культури молодших школярів зхасобами музичного мистецтва / В. В. Мішодченко. - С .76 Гаснюк, В. В. Вивчення рівня музично-естетичного виховання учнів початкових класів шкіл з угорською мовою навчання / В. В. Гаснюк. - С .80 Ліпська, С. Л. Реалізація педагогічних принципів розвивального навчання в процесі музично-виконавської підготовки учнів / С. Л. Ліпська. - С .84 Найда, Ю. М. Особистісний вплив викладача на формування у студентів власного стилю викладання музики / Ю. М. Найда. - С .88 Сливко, С. А. Поетапне формування музично-слухової активності виконавця / С. А. Сливко. - С .91 Лось, О. М. Особливості методичного забезпечення курсу "Додатковий музичний інструмент" (фортепіано) в навчальних закладах педагогічної освіти / О. М. Лось, Л. О. Сергеєва. - С .94 Ільницька, Н. С. Самоосвіта та самовиховання учнів старшої школи у галузі музики / Н. С. Ільницька. - С .97 Чорний, С. П. Формування музичної культури студентів коледжу на заняттях постановки голосу / С. П. Чорний. - С .100 Бірюкова, Л. А. Особливості застосування педагогічної майстерності у процесі підготовки вчителя музики / Л. А. Бірюкова. - С .104 Дорошенко, Т. В. Поліхудожня підготовка майбутнього вчителя музики як умова його успішної професійної самореалізації / Т. В. Дорошенко. - С .109 Кабриль, К. В. Формування ціннісної компетентності майбутніх учителів музики / К. В. Кабриль. - С .112 Тімашева, Т. М. Інструментально-виконавська підготовка майбутніх учителів музики у системі вищої педагогічної совіти / Т. М. Тімашева. - С .115 Токар, В. М. Проектування процесу професійного становлення майбутнього вчителя образовторчого мистецтва в умовах сучасної художньо-педагогічної освіти / В. М. Токар. - С .118 Горбенко, С. С. Розвиток гуманістично орієнтованої педагогічної думки щодо музичного виховання дітей шкільного віку на межі ХІХ-ХХ ст. / С. С. Горбенко. - С .121 Воєвідко, Л. М. Українські виконавські традиції кінця ХІХ-початку ХХ століття у фаховій підготовці вчителів музики / Л. М. Воєвідко. - С .124 Семчакович, С. Л. Система оцінювання навчальних досягнень учнів: історичний аспект / С. Л. Семчакович. - С .128 Силко, Р. М. Методична система Г. Гемпера з підготовки фахівців прикладного мистецтва як основа дизайн-освіти / Р. М. Силко. - С .132
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Підготовка майбутніх вчителів музики Вчителі музики--підготовка у ВНЗ Вчителі образотворчого мистецтва--підготовка Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва Естетичне виховання школярів--засоби музичного мистецтва Викладачі вищої школи--музика Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |