> Шифр: ДС1/2009/10 Журнал 2009г. N 10 Ільницький, Д. Текстологічні особливості підготовки "Повного зібрання творів" Богдана-Ігоря Антовича / Д. Ільницький. - С.6-9 Лавренчук, В. Любов як найвищий вимір. Заслужений учитель України Наталя Сосюк / В. Лавренчук. - С.22-23 Ющук, І. Словосполучення / І. Ющук. - С.26-30 Таванець, Н. Роль газети "Громадська думка" у формуванні української літературної мови / Н. Таванець. - С.31-33 Коцюбинська, М. Іван : до 80-річчя Івана Світличного / М. Коцюбинська. - С.34-39 Крижко, В. Потужний осередок науки і культури. Інститут філології Бердянського державного педагогічного університету / В. Крижко. - С.40-41 Нищета, В. Життєтворчий аспект шкільної мовної освіти / В. Нищета. - С.42-45 Дороз, В. Концептуальний аналіз на уроках української мови / В. Дороз. - С.49-53 Зарва, В. "Настане золотий час рівності, знання й просвітності" : ідеї просвітництва у творчості Івана Нечуя-Левицького / В. Зарва. - С.57-60 Анісімова, Н. "в Україні не знайду ніяк": деміфологізація історії і розбудова національних міфів у поетичному світі Івана Малковича / Н. Анісімова. - С.61-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Нищета, В. Життєтворчий аспект шкільної мовної освіти [Текстььь] / В. Нищета> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2009. - N10. - С. 42-45 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Мовознавство--українське мовознавство фывфывфыв: мовна освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2010/1 Журнал 2010г. N 1 Крижко, В. Здобутки Інституту філології Бердянського державного педагогічного університету / В. Крижко. - С.2-5. Дороз, В. Прецедентні феномени - базове ядро стереотипних знань учнів національних спільнот / В. Дороз. - С.6-11. Романова, Л. Використання інноваційних технологій у формуванні професійного мовлення ліцеїстів / Л. Романова. - С.11-13. Алєксєєва, Л. Робота над художньо-виражальними можливостями слова на уроках української мови та літератури / Л. Алєксєєва. - С.14-16. Нищета, В. Технологія життєтворчих проектів у шкільній філологічній освіті / В. Нищета. - С.17-20. Новик, О. "Максим Гримач" Марка Вовчка як романтивне оповідання / О. Новик. - С.21-24. Комісаренко, Катерина. Образ Прометея у фантастичній прозі Олеся Бердника / К. Комісаренко. - С.25-28. Попова, О. Психолінгвістичні засади професійного мовлення вчителя початкової школи / О. Попова. - С.29-34. Христіанінова, Р. Традиційні й нові класифікації складнопідрядних речень / Р. Христіанінова. - С.35-38. Греб, М. Особливості функціонування зіставних конструкцій зі сполучником ЧИМ...ТИМ у сучасній українській мові / М. Греб. - С.39-42. Зарва, В. Російські повісті "Близнюки", "Художник" Т. Шевченка крізь призму просвітницьких тенденцій / В. Зарва. - С.46-49. Харлан, О. Поетика повсякденності в "Щоденнику" Михайла Драй-Хмари / О. Харлан. - С.50-54. Школа, В. Проблема вибору в "Патетичній сонаті" Миколи Куліша / В. Школа. - С.54-55. Циховська, Е. Гамсунівські відлуння в ідилії "На узліссі" Максима Рильського / Е. Циховська. - С.56-57. Анісімова, Н. Художнє трансформування архетипу землі-матері в поезії Петра Мідянки / Н. Анісімова. - С.58-64. Колінько, Олена. Неоромантична новела порубіжжя (на матеріалі української та російської малої прози кінця XIX - початку XX ст.) / О. Колінько. - С.65-68. Філоненко, Софія. "Їсти вареник, запивати кока-колою". Українська масова література і глобалізація / С. Філоненко. - С.69-71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Н 71 Нищета, В. Технологія життєтворчих проектів у шкільній філологічній освіті [Текст] / В. Нищета> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 1. - С. 17-20. Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина освіта філологічна Викладання української мови в школі Викладання української літератури в школі фывфывфыв: життєтворче проектування -- філологічна освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |