> (Свободных экземпляров нет) Шифр: ПП/2008/7 Журнал 2008г. N 7 Рибалка, В. В. О.К.Дусавицький: теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності: До 80-річчя з дня народження / В. В. Рибалка. - С.1-12 : портр Васьківська, С. В. Засоби особистісної презентації та робота з ними / С. В. Васьківська. - С.13-23 (далі буде) Гройсман, А. Л. Самовнушение и психическая саморегуляция / А. Л. Гройсман. - С.27-37 Локарева, Г. В. Теорія та методика діагностики научуваності / Г. В. Локарева, О. О. Почерніна, О. С. Волярська. - С.37-47 (далі буде) Носков, В. И. Гуманизация учебного процесса / В. И. Носков. - С.47-50 Так учатся дети: Педагогика, ориентированная на ребенка. - 56-69 (прод.след.) Носенко, Е. Л. Психологічні ознаки культури українців на сучасному етапі розвитку суспільства і напрями змін цих ознак у пострадянський період / Е. Л. Носенко ; І. В. Кукуленко-Лук’янець, О. М. Копаєва. - С.69-77 Кукуленко-Лук’янець, І. В. Теоретичний аналіз змісту поняття "професійно важливі якості психолога" / І. В. Кукуленко-Лук’янець ; І. В. Кукуленко-Лук’янець, О. М. Копаєва. - С.77-80 Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
> (Свободных экземпляров нет) Шифр: ПП/2008/8 Журнал 2008г. N 8 Горбунова, В. В. Етичні дилеми у практиці психологічної допомоги / В. В. Горбунова. - С.1-5 Дьяконов, Г. В. Философия диалога М. Бубера и проблемы онтологии и психологии личности / Г. В. Дьяконов. - С.8-15 Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.23-27 Аршава, І. Ф. Комп’ютерна діагностика емоційної стійкості / І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко. - С.35-37 Рептух, Н. О. Корекція та профілактика становища дитини в сім’ї як спосіб зниження її агресивності / Н. О. Рептух. - С.37-46 Пилипенко, Н. М. Мотиваційні механізми адаптації особистості сучасного студента до навчальних змін / Н. М. Пилипенко. - С.46-54 Ложкин, Г. В. Психология уверенности личности / Г. В. Ложкин, О. В. Носкова, И. В. Толкунова. - С.54-59 Мерзлякова, Е. Л. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова, В. Э. Петухов. - С.63-71 Калошин, В. Ф. Творче надбання В. Ф. Шаталова в освітню практику / В. Ф. Калошин. - С.71-73 Крылова-Грек, Ю. М. Психолингвистический подход к вопросу перевода текста / Ю. М. Крылова-Грек. - С.74-76 Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
Аршава, І. Ф. Комп’ютерна діагностика емоційної стійкості [Текстььь] / І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N8. - С. 35-37 Рубрики: Емоції психологія особистості Доп.точки доступа: Носенко, Е. Л. Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
Носенко, Е. Л. Психологічні ознаки культури українців на сучасному етапі розвитку суспільства і напрями змін цих ознак у пострадянський період [Текстььь] / Е. Л. Носенко, Н. А. Маєвська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N7. - С. 69-77 Рубрики: етнопсихологія Доп.точки доступа: Маєвська, Н. А. Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
> (Свободных экземпляров нет) Шифр: ПП/2008/9 Журнал 2008г. N 9 Вовчик-Блакитна, О. О. Дитина в контексті сучасних соціокультурних тенденцій виховання / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.1-5 Дьяченко, Э. В. Духовно-нравственное развитие личности и корекция психозависимого поведения / Э. В. Дьяченко. - С.5-10 Ехалова, Л. В. Автономность как предмет научного познания / Л. В. Ехалова. - С.10-13 Коваленко, О. Г. Чинники атракції у міжособистісному спілкуванні / О. Г. Коваленко. - С.13-17 Шмаргун, В. М. Структурна організація інтелекту та її динаміка на етапі молодшого шкільного та підліткового віку / В. М. Шмаргун. - С.17-21 Носенко, Е. Л. Емоційний інтелект як інтегральна особистісна властивість / Е. Л. Носенко. - С.22-27 Свіденська, Г. М. Психологічний тренінг як засіб розвитку самосвідомості та зниження рівня тривожності в період підліткової кризи / Г. М. Свіденська. - С.34-46 Юдіна, Н. О. Особливості структурии мотивації молодших школярів при інтегрованому навчанні / Н. О. Юдіна. - С.46-51 Поуль, В. С. Особливості взаємозв’язку мовленнєвої діяльності та вольової поведінки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / В. С. Поуль. - С.51-59 Данилюк, І. В. Дослідження етнопсихологічних феноменів західноукраїнськими вченими (В. Гнатюк, М. Грушевський, О. Колесса, І. Мірчук, В. Стефаник, І. Франко, Я. Ярема) / І. В. Данилюк. - С.65-72 Климчук, В. Багатомірне шкалювання у психології: можливості обробки даних без комп’ютера / В. Климчук. - С.72-75 Сизанов, А. Н. Профилактика курения среди школьников (7-11 классы) / А. Н. Сизанов, Н. Н. Поплавський, В. А. Хриптович. - 76-80. Продолжение следует Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
Носенко, Е. Л. Емоційний інтелект як інтегральна особистісна властивість [Текстььь] / Е. Л. Носенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N9. - С. 22-27 Рубрики: інтелект психологія особистості Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
> Шифр: ПП1/2009/3 Журнал 2009г. N 3 Сяо, Су. В.О. Сухомлинський у Китаї / Су Сяо. - С.5-13 Лобова, О. В. Культуротворчі тенденції в сучасній системі загальної музичної освіти школярів / О. В. Лобова. - С.22-31 Кравченко, Т. В. Сім’я та її вплив на соціалізацію дитини / Т. В. Кравченко. - С.32-42 Силко, Є. М. Ідея єдності людини і природи як основа екологічного виховання школярів / Є. М. Силко. - С.42-46 Рудишин, С. Д. Методологічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів-екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин. - С.47-55 Носенко, Е. Л. "Позитивна психологія" й перспективи досліджень оптимального функціонування людини як суб’єкта життєдіяльності / Е. Л. Носенко, І. Ф. Аршава. - С.56-66 Демченко, Н. І. Психолого-педагогічні аспекти формування професійної культури сучасних фвхівців технічного профілю / Н. І. Демченко. - С.66-74 М’ясоїд, П. А. С.Л. Рубінштейн і В.А. Роменець : теоретизування і теми творчого діалогу / П. А. М’ясоїд ; П. А. М’ясоїд. - С.75-89 Таланова, Ж. В. Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці : європейський досвід / Ж. В. Таланова. - С.90-98 Полонська, Т. К. Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. К. Полонська. - С.99-110 Курбатов, С. Про формування рейтингів університетів в Україні / С. Курбатов. - С.111-120 Безлюдний, О. І. Насильство над дитиною в сім’ї : теоретичні розвідки американських дослідників / О. І. Безлюдний. - С.121-131 Сапожников, С. В. Тенденції розвитку педагогічної освіти в Румунській республіці / С. В. Сапожников. - С.131-141 Бондар, Л. С. З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В. Щепкіна / Л. С. Бондар. - С.142-150 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 84 Носенко, Е. Л. "Позитивна психологія" й перспективи досліджень оптимального функціонування людини як суб’єкта життєдіяльності [Текст] / Е. Л. Носенко, І. Ф. Аршава> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N 3. - С. 56-66 Рубрики: Психологія особистості Кафедра загальної та практичної психології фывфывфыв: позитивна психологія Доп.точки доступа: Аршава, І.Ф. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |