Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 156 с. - Літ. в кінці статей. - 8.50 грн. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Тимошко, Г. М. Методологічний аналіз основних категорій управління загальноосвітніми закладами / Г. М. Тимошко. - С .5 Петренко, А. А. Підготовка керівника системи освіти / А. А. Петренко. - С .14 Ростовський, О. Я. Теоретичні основи методики викладання музичної педагогіки майбутнім учителям музики / О. Я. Ростовський. - С .18 Долматова, М. П. Методологічні аспекти есетичного виховання словом / М. М. Лисенко; А. О. Соя; Ю. О. Ростовська; В. Н. Федорченко; В. В. Червонецький; А. В. Василюк; О. П. Щотка; С. І. Шевченко; Л. П. Бойко; Н. С. Ярослав; О. І. Остапенко; О. С. Рега; Н. М. Баленко; Н. Л. Кротік. - С .22 Лисенко, М. М. Нетрадицийні перешкоди на шляху до ефективної інформатизації освіти України / М. М. Лисенко. - С .26 Соя, А. О. Значення екологічної аксіоматики для практики навчання та виховання старшокласників / А. О. Соя. - С .31 Ростовська, Ю. О. Теоретичне обгрунтування критеріїв показників сформованості професійних переконань майбутніх учителів / Ю. О. Ростовська. - С .35 Федорченко, В. Н. Оновлення змісту професійного навчання фахівців туристського профілю / В. Н. Федорченко. - С .39 Червонецький, В. В. Дидактичні засоби оптимізації екологічної освіти в школі / В. В. Червонецький. - С .45 Василюк, А. В. Неперервна освіта / А. В. Василюк. - С .50 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Щотка, О. П. Розвиток професійно-управлінського самовизначення студентів в умовах навчально-виховного процесу педагогічного університету / О. П. Щотка. - С .55 Литвиненко, С. П. Організація навчання майбутніх вчителів іншомовного спілкування з використанням фонограм і відеофонограм / С. П. Литвиненко. - С .63 Шевченко, С. І. Результати експериментальної перевірки методики навчання швидкого іншомовного читання майбутніх філологів за допомогою комп’ютерних технологій / С. І. Шевченко. - С .67 Кочерга, О. М. Особливості формування когнітивного компоненту соціальної відповідальності у студентів педагогічного коледжу / О. М. Кочерга. - С .72 Бойко, Л. П. Шляхи розуміння усного повідомлення / Л. П. Бойко. - С .76 Лукашова, Н. І. Модульно-розвивальне навчання як умови створення розвивального простору для учнів при вивченні органічної хімії / Н. І. Лукашова, Н. О. Падун, С. М. Лукашов Ярослав, Н. С. До проблеми методики проведення основних форм навчальних занять з психології / Н. С. Ярослав. - С .85 Ярослав, Л. О. Розвиток творчої особистості в умовах групової діяльності / Л. О. Ярослав. - С .89 Остапенко, О. І. Особливості формування у старших підлітків інтересу до фізичної культури / О. І. Остапенко. - С .92 Квак, О. Вивчення сучасного досвіду використання дидактичної гри у процесі навчальної діяльності дітей 5-6 років / О. Квак. - С .97 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Рега, О. С. Проблеми гуманістичного виховання підростаючого покоління в період національного відродження 1905 - 1914 років / О. С. Рега. - С .100 Зайченко, Н. І. Дещо про феномен креативності у науковій спадщині О. О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .106 Коваленко, В. О. Оцінка педагогічних ідей Дж. Дьюї українськими педагогами 20-х років / В. О. Коваленко. - С .111 Баленко, Н. М. Проблема підвищення професійної кваліфікації викладачів вищої школи України ( др. пол. ХІХ - поч. ХХ ст.) / Н. М. Баленко. - С .120 Новгородський, Р. Г. Олександр Залужний про дитячий колектив як соціалізаційний чинник особистості / Р. Г. Новгородський. - С .124 Суховєєва, Н. М. Підготовка спеціалістів у Ніжинській вищій школі до здійснення соціального виховання: історико-педагогічний аспект / Н. М. Суховєєва. - С .128 Кротік, Н. Л. Єврейська освіта в Україні 20-х - 30-х рр. ХХ ст.: погляди та джерела / Н. Л. Кротік. - С .133 Барило, О. А. Еволюція розвитку ідей вільного виховання у контексті сучасності / О. А. Барило. - С .139 Яковець, Н. І. Про особливості врахування сучасного зарубіжного досвіду при визначенні завдань вищої школи у підготовці вчителів ХХІ ст. / Н. І. Яковець. - С .145 Шиманський, М. С. Сучасні проблеми базової і післядипломної совіти вчителів у Польщі / М. С. Шиманський. - С .149
РУБ 15 Рубрики: Музична педагогіка--викладання Екологічна освіта--школа освіта неперервна Дидактична гра--дошкільнята Соціальне виховання--історія, 20-і рр. ХХ ст. Підготовка спеціалістів--історія--Ніжинська вища школа Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Післядипломна освіта--вчителі--Польща Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Потебня, О. О. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Залужний, Олександр \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинська вища школа \о ней\ Экземпляры всего: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) |
В 19 Васильєва, І. Б. Збірник оповідань, віршів, ігор та пісень [Текст] : для учнів старших класів / І. Б. Васильєва, О. І. Остапенко. - К. : Радянська школа, 1964. - 139 с. - на англійській мові. - 0.21 руб. РУБ 4И(Англ)(075.24) Доп.точки доступа: Остапенко, О. І. Экземпляры всего: 1 НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
> Шифр: УШ/2020/1/3 Журнал 2020г. N 1/3 (625-627) Батраченко, О. В. Освітній проект "Від інновації – до успіху" як засіб формування інноваційної компетентності педагогів / О. В. Батраченко. - С.2–12. фывфыв: інноваційна культура вчителя, методичні заходи, професійна компетентність Кобзар, С. В. Віртульна вчительська як дієва складова ефективного освітнього менеджменту / С. В. Кобзар. - С.13–16. - Бібліогр.: 2 назви. фывфыв: хмарні технології, інформаційний простір закладу, управління освітнім процесом Остапенко, О. І. Стан організації підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні / О. І. Остапенко. - С.17–22. - Бібліогр.: 3 назви. фывфыв: підготовка до ЗНО, тестування, державна підсумкова атестація Сучасні форми організації навчання / О. В. Орешкіна. - С.23–26. фывфыв: інтерактивні форми навчання, тренінги, сторітелінг Особливості виявлення / Т. Л. Кучеренко. - С.27–56. фывфыв: обдаровані діти, робота з обдарованими учнями, управлінський супровід Пасічник, О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник. - С.57–58. фывфыв: талановиті діти, обдарованість, Центр роботи з обдарованими учнями Савіцька, Т. Г. Науково-методичний супровід профільного навчання / Т. Г. Савіцька. - С.59–69. фывфыв: профільні класи, допрофільна підготовка, профорієнтаційна робота Пастух, Т. В. Допрофільна підготовка і профільне навчання / Т. В. Пастух. - С.70–76. фывфыв: профорієнтаційна робота, профілізація, визначення профілю Калошин, В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя : (або пізнай себе, щоб стати кращим) / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.77–79. фывфыв: психологія вчителя, діяльність педагога, саморефлексія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
О-76 Остапенко, О. І. Стан організації підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні / О. І. Остапенко> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 17–22. - Бібліогр.: 3 назви.
фывфывфыв: підготовка до ЗНО -- зовнішнє незалежне оцінювання -- тестування -- державна підсумкова атестація -- професійно-технічна освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |