> Шифр: РШ/2011/6 Журнал 2011г. N 6 IV українсько-польський форум. - 2-а с. обкл. Пометун, Олена. Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун. - С.3-7 Остапчук, Олена. Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук. - С.8-14. - Бібліогр.: 22 назв. Васьківська, Галина. Теоретико-методичні засади диференціації навчання у сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко. - С.15-20. - Бібліогр.: 14 назв. Щекатунова, Ганна. Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова. - С.21-27. - Бібліогр.: 16 назв. Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу : проект. - С.28-38. - Бібліогр.: 17 назв. Бех, Іван. Виховні закони у благодійному житті особистості / І. Бех. - С.39-42. - Бібліогр.: 4 назв. Оржеховська, Валентина. Про безпеку дітей у Всесвітній мережі Інтернет / В. Оржеховська. - С.43-45. - Бібліогр.: 4 назв. Столяренко, Оксана. Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ / О. Столяренко. - С.46-50. - Бібліогр.: 14 назв. Драч, Ірина. Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом" / І. Драч, Є. Чернишова. - С.51-54. - Бібліогр.: 6 назв. Кисільова-Біла, Валентина. До проблеми розвитку творчих можливостей у процесі загальнопедагогічної підготовки / В. Кисільова-Біла. - С.55-58. - Бібліогр.: 5 назв. Онопрієнко, Володимир. Екологічна складова у професійній практиці студентів аграрного університету / В. Онопрієнко. - С.59-64. - Бібліогр.: 19 назв. Ганжа, Олена. Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя / О. Ганжа. - С.65-69. - Бібліогр.: 21 назв. Турчин, Тамара. Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин. - С.69-73. - Бібліогр.: 2 назв. Білецький, Олексій. Організація системи підготовки вчителів народних училищ на Катеринославщині : (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Білецький. - С.74-78. - Бібліогр.: 18 назв. Отич, Олена. Культура української наукової мови - запорука творчого поступу вітчизняної педагогічної науки / О. Отич. - С.79 Кирій, Світлана. "Звуки квітів" Михайла Яремківа / С. Кирій. - С.80 Журавель, Інна. Етнологія Черкаського краю - унікальна колекція скарбів дущі / І. Журавель. - 3-а с. обкл. Педагоги-митці : ними пишається Україна : майстерня Михайла Яремківа. - 4-а с. обкл. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
О-76 Остапчук, Олена. Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 8-14. - Бібліогр.: 22 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: школа сучасності Зміст освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: педагогічні системи -- гуманітарні системи -- технократизм -- маніпуляції -- зміст освіти -- гуманітарний потенціал -- педагогічні сутності Аннотация: У статті досліджується гуманітарний потенціал педагогічних систем, коментуються його сутнісні характеристики: людяність, цілісність, духовність, відкритість, незавершеність, інноваційність. Розглянуто такі ключові проблеми сучасної освіти як технократизм і маніпулятивність. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 244 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 74.33 грн. Содержание: Багрій, Вікторія Неофидівна. Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки / В. Н. Багрій. - С .7-10 Бейгер, Галина. Соціальна й професійна активізація підопічних системи соціального забезпечення: парадигми й досягнення / Г. З. Бейгер. - С .11-22 Біла, Олена Олександрівна. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування / О. О. Біла. - С .23-29 Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів / Т. В. Гордієнко. - С .30-34 Заболотна, Оксана Адольфівна. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти / О. А. Заболотна. - С .35-38 Ковальчук, Василь Іванович. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ / В. І. Ковальчук. - С .39-44 Леонова, Інна Михайлівна. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей / І. М. Леонова. - С .45-49 Парфанович І. І., Іванна Іванівна. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки / Іванна Іванівна Парфанович І. І. - С .50-55 Скиба, Марина Миколаївна. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів / М. М. Скиба. - С .56-60 Спіліоті, Олена Володимирівна. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження / О. В. Спіліоті. - С .61-68 Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї / Н. М. Стрельнікова. - С .69-72 Хоменко, Олександр Вікторович. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України / О. В. Хоменко. - С .73-79 Благінін, Валерій Михайлович. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру / В. М. Благінін, Я. І. Наріжна. - С .80-83 Бобро, Артур Анатолійович. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів / А. А. Бобро. - С .84-88 Бондарчук, Алла Ярославівна. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів / А. Я. Бондарчук. - С .89-93 Качалова, Тетяна Василівна. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства" / Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. - С .94-98 Мацегора, Анастасія Віталіївна. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / А. В. Мацегора, Л. М. Степченко. - С .99-103 Москалець, Олена Олександрівна. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування / О. О. Москалець. - С .104-107 Нагач, Марина Володимирівна. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства / М. В. Нагач. - С .108-112 Новак, Тетяна Анатоліївна. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості / Т. А. Новак. - С .113-116 Онищенко, Ірина Володимирівна. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів / І. В. Онищенко. - С .117-122 Останіна, Ніна Степанівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля / Н. С. Останіна. - С .123-126 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання / Н. П. Пихтіна. - С .127-132 Пожидаєва, Оксана Володимирівна. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності / О. В. Пожидаєва. - С .133-139 Половіна, Олена Анатоліївна. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей / О. А. Половіна. - С .140-144 Равлюк, Тетяна Анатоліївна. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери / Т. А. Равлюк. - С .145-148 Стадник, Денис Олександрович. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища / Д. О. Стадник. - С .149-153 Шрагіна, Лариса Ісааківна. Методи і прийоми управління творчою уявою / Л. І. Шрагіна. - С .154-157 Борисюк, Світлана Олексіївна. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі / С. О. Борисюк. - С .158-161 Василевська, Людмила Семенівна. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення професійної майстерності педагогів / Л. С. Василевська. - С .162-168 Кабриль, Катерина Володимирівна. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / К. В. Кабриль. - С .169-173 Клос, Лілія Євгенівна. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір / Л. Є. Клос. - С .174-179 Кобилянський, Олександр Володимирович. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах / О. В. Кобилянський. - С .180-185 Ларіна, Тетяна Валеріївна. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування / Т. В. Ларіна. - С .186-190 Остапчук, Олена Леонідівна. Гендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів / О. Л. Остапчук. - С .191-195 Островська, Наталія Олександрівна. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді / Н. О. Островська. - С .196-199 Підлипська, Світлана Дмитрівна. Основні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ / С. Д. Підлипська. - С .200-203 Тукач, Ірина Іванівна. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками / І. І. Тукач. - С .204-208 Чусова, Ольга Миколаївна. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки / О. М. Чусова. - С .209-212 Захарчук, Мар’яна Євгенівна. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи / М. Є. Захарчук. - С .213-220 Конончук, Іван Миколайович. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. XX ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери / І. М. Конончук. - С .221-226 Лещенко, Марина Євгенівна. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст. / М. Є. Лещенко. - С .227-229 Романенкова, Людмила Олексіївна. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні / Л. О. Романенкова, І. М. Біляєва. - С .230-233 Трофименко, Марина Юріївна. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції / М. Ю. Трофименко. - С .234-237 Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. XIX - поч. XX ст.) / О. А. Устименко-Косоріч. - С .238-242
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Соціально-педагогічна робота Соціальна робота робота з сім’ями професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта професійна підготовка вчителів--початкові класи Діти з особливими потребами Соціальні працівники--підготовка--практика Соціальна педагогіка Соціальні педагоги--професійна підготовка Сучасні освітні технології Здоровий спосіб життя--підлітки Тренінг Профорієнтація Діти дошкільного віку Дошкільна освіта--інноваційна діяльність підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід Дошкільне виховання--історія дозвіллєва діяльність Педагогічна майстерність Сербія--освіта франція--освіта США--освіта Ніжинщина--освіта Україна--Освіта Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 15 Навчання і виховання обдарованої дитини : теорія та практика [Текстььь] : збірник науковизх праць / НАПН України, Ін-т обдаров. дитини НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. : Волощук І. С.]. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2010 - . Вип. № 1 (12), 2014. - 2014. - 158 с. : іл., табл. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 2310-1598 : 66.26 грн. Содержание: ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ Онопченко, Олена. Формування інформаційної культури учнів початкової школи в умовах інформаційного інтернет-середовища / О. Онопченко. - С .6-12 Луценко, Людмила. Проблеми діагностики обдарованості дітей дошкільного віку / Л. Луценко, С. Самарченко. - С .13-18 Якимчук, Мирослава. Роль сучасних педагогічних технологій у процесі вивчення української мови лінгвістично обдарованими старшокласниками гімназії / Якимчук, Микола Козяр. - С .19-26 Волощук, Іван. Творчість, структура і зміст творчого потенціалу : англ. мовою / І. Волощук, К. Сіпко. - С .27-43 Остапчук, Олена. Дитяча обдарованість і самоідентифікація особистості: теоретико-педагогічний контекст / Олена Остапчук. - С .44-55 Аніщенко, Наталія. Педагогічна інтерпретація поняття художнього сприйняття особистості / Н. Аніщенко. - С .56-65 ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Кремінський, Борис. Деякі аспекти формування змісту позашкільного навчання фізики обдарованої молоді в умовах профільного навчання / Б. Кремінський. - С .66-74 Тихенко, Лариса. Просвітницька діяльність у системі роботи з батьками обдарованих вихованців / Лариса Тихенко, Наталія Сидоренко. - С .75-80 Заярна, Вікторія. Організаційно-педагогічні засади розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку в умовах позашкільного навчального закладу / В. Заярна. - С .81-87 ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ Павлик, Наталія. Психологічні закономірності гармонізації характеру обдарованої особистості в юнацькому віці / Н. Павлик. - С .88-99 Чудакова, Віра. Психологічна готовність до інноваційної діяльності та конкурентоздатність персоналу - головний ресурс організаційного розвитку / В. Чудакова. - С .100-126 Постова, Катерина. Визначення показників розвитку дослідницьких здібностей обдарованих підлітків / К. Постова. - С .127-134 Лук’янчук, Мар’яна. Вплив асоціативного навчання на творчий розвиток учнів молодших класів / Мар’яна Лук’янчук. - С .135-138 Туркова, Дар’я. Специфіка підготовки майбутніх практичних психологів з ознаками обдарованості / Д. Туркова. - С .139-144 Василенко, Наталія. Обдарованість як складова частина формування особистості дитини / Н. Василенко. - С .145-147 Зінченко, Світлана. Роль викладача у розвитку особистісних якостей дорослих учнів: творчий контекст / Світлана Зінченко. - С .148-155 РУБ 371.01 Рубрики: Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників--Продовжувані видання Обдаровані діти--навчання Обдаровані діти--виховання Психологія обдарованості Психологія старшокласника Позашкільні заклади--обдаровані діти--творча особистість Обдаровані діти--дослідницька діяльність Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра загальної та практичної психології Доп.точки доступа: Волощук, І. С. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України(Київ)Інститут обдарованої дитини(Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка(Київ) Экземпляры всего: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: РШ/2017/11/12 Журнал 2017г. N 11/12 Аніщенко, Олена. Неформальна освіта дорослих - освітній тренд XXI століття / О. Аніщенко, Л. Лу'кянова, С. Прийма. - С.3-8. Остапчук, Олена. Професійно-творча самореалізація вчителя у наукових теоріях і освітніх реаліях / О. Остапчук. - С.9-15. Мариновська, Оксана. Технологічне проектування інноваційного розвитку закладу освіти / О. Мариновська. - С.16-21. Даниленко, Георгій. Медико-соціальні аспекти проблеми академічної успішності старших підлітків / Г. Даниленко, О. Щербакова. - С.22-25. Клокар, Наталія. Освіта в об’єднаних територіальних громадах: нові підходи до управління в умовах децентралізації / Н. Клокар, Г. Науменко, Л. Гунько. - С.27-31. Пятничук, Тетяна. Формування професійної компетентності робітників сфери послуг в умовах євроінтеграційних процесів / Т. Пятничук. - С.32-37. Литвиненко, Григорій. Управління проектами: сутність та особливості застосування в освіті / Г. Литвиненко, Н. Клясен. - С.39-43. Журба, Катерина. Квест як засіб формування національно-культурної ідентичності підлітків / К. Журба, І. Шкільна. - С.44-51. Філоненко, Оксана. Розвиток музичної освіти на Єлисаветградщині (друга пол. XIX - поч. XX ст.) в історико-педагогічних дослідженнях / О. Філоненко. - С.53-57. Усатенко, Тамара. Пробуджена думка академіка Семена Гончаренка / Т. Усатенко, О. Кутова. - С.58-60. Сікорський, Петро. Із когорти світочів української педагогічної науки : (пам’яті академіка Семена Гончаренка) / П. Сікорський. - С.61-64. Панахид, Галина. Музейна педагогіка: сьогодення і перспективи розвитку : (за підсумками П’ятої науково-практичної конференції) / Г. Панахид. - С.72-75. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Остапчук, Олена. Професійно-творча самореалізація вчителя у наукових теоріях і освітніх реаліях [Текст] / О. Остапчук> // Рідна школа. - 2017. - N 11/12. - С. 9-15. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--самореалізація вчителя фывфывфыв: самодетермінація -- автономія особистості -- професійно-творча самореалізація вчителя Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 59 Порадник щодо застосуванняя ґендерно орієнтованого підходу в окремих галузях [Текст] / Т. Іваніна [та ін.] ; Міністерство фінансів України, Sverige, ҐОБ проєкт Ґендерне бюджетування в Україні. - Київ : Віваріо, 2020. - 48 с. : іл. - [Порадник щодо застосуванняя гендерно орієнтованого підходу в окремих галузях] . - 15.00 грн.
фывфывфыв: ґендерна рівність -- ґендерне бюджетування -- ґендерно орієнтований підхід Доп.точки доступа: Іваніна, Тетяна; Кисельова, Оксана; Колодій, Маріанна; Остапчук, Олена; Цюпа, Оксана; Міністерство фінансів України; Sverige; ҐОБ проєкт Ґендерне бюджетування в Україні Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Г 34 Гендерно орієнтований підхід у бюджетному процесі [Текст] : практичний посібник / Т. Іваніна [та ін.] ; Міністерство фінансів України, Sverige, ҐОБ проєкт Ґендерне бюджетування в Україні. - Київ : Віваріо, 2020. - 88 с. : іл. - [Ґендерно орієнтований підхід у бюджетному процесі] . - 40.00 грн.
Бюджетний процес фывфывфыв: ґендерна рівність -- ґендерне бюджетування -- ґендерно орієнтований підхід Доп.точки доступа: Іваніна, Тетяна; Кисельова, Оксана; Колодій, Маріанна; Остапчук, Олена; Цюпа, Оксана; Міністерство фінансів України; Sverige; ҐОБ проєкт Ґендерне бюджетування в Україні Экземпляры всего: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) |