Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 196 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.10 грн. Содержание: Заліський, А. А. Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства / А. А. Заліський. - С .5-8 Химинець, В. В. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами / В. В. Химинець. - С .9-13 Калініна, Л. М. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.) / Л. М. Калініна. - С .14-18 Швидун, В. М. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів / В. М. Швидун. - С .19-23 Тимошко, Г. М. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .24-26 Малафіїк, І. В. Системний характер формування понять у школярів / І. В. Малафіїк. - С .27-30 Василенко, Н. В. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи / Н. В. Василенко. - С .31-35 Рогова, Т. В. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи / Т. В. Рогова. - С .36-38 Купенко, О. В. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей / О. В. Купенко. - С .39-42 Землянська, О. В. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання / О. В. Землянська. - С .43-45 Ріхтер, О. Є. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю / О. Є. Ріхтер. - С .46-48 Логвін, В. Л. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу / В. Л. Логвін. - С .49-52 Слєсаренко, О. В. Освіта та інформаційне суспільство / О. В. Слєсаренко. - С .53-57 Петренко, А. А. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти / А. А. Петренко. - С .58-64 Новченкова, К. Д. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті / К. Д. Новченкова. - С .61-64 Онаць, О. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя / О. Онаць. - С .65-69 Вознюк, Л. В. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах / Л. В. Вознюк. - С .70-76 Гурець, В. Т. Технологія прогнозування якості освіти / В. Т. Гурець. - С .77-79 Давидова, Т. М. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи / Т. М. Давидова. - С .80-82 Тверезовський, В. А. Загальні принципи побудови дистанційної освіти / В. А. Тверезовський. - С .83-85 Дупляк, Т. В. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / Т. В. Дупляк. - С .86-88 Климчук, І. О. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ / І. О. Климчук. - С .89-92 Блакитна, Т. І. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу / Т. І. Блакитна. - С .93-97 Тельнова, С. А. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи / С. А. Тельнова. - С .87-99 Тверезовська, Н. Т. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин / Н. Т. Тверезовська. - С .100-103 Михайленко, Т. В. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи / Т. В. Михайленко. - С .104-106 Артюх, М. С. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти / М. С. Артюх. - С .107-110 Кивлюк, О. П. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня / О. П. Кивлюк. - С .111-112 Рябуха, М. І. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу / М. І. Рябуха. - С .117-120 Вдовиченко, Р. П. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / Р. П. Вдовиченко. - С .121-123 Письменна, М. Ф. Інформаційний супровід навчального процесу / М. Ф. Письменна. - С .124-126 Філіппова, Л. Л. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу / Л. Л. Філіппова. - С .127-129 Губаш, О. П. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / О. П. Губаш, В. В. Лапінський. - С .130-133 Звоник, В. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій / В. Звоник. - С .134-137 Деркач, Г. І. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій / Г. І. Деркач. - С .138-140 Бережний, С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва / С. В. Бережний, Л. С. Аристова. - С .141-143 Удовиченко, О. О. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / О. О. Удовиченко. - С .144-146 Федоренко, В. О. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії / В. О. Федоренко. - С .147-150 Грушова, А. А. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом / А. А. Грушова. - С .151-153 Петровський, С. С. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів / С. С. Петровський. - С .154-156 Коваленко, Є. І. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів / Є. І. Коваленко. - С .157-159 Авраменко, К. Б. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі / К. Б. Авраменко. - С .160-162 Островерхова, Н. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку / Н. Островерхова. - С .163-167 Пасечнікова, Л. П. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів / Л. П. Пасечнікова. - С .168-170 Петренко, Л. М. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів / Л. М. Петренко. - С .171-174 Шалар, Л. В. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості / Л. В. Шалар. - С .175-177 Лебідь, І. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.) / І. Лебідь. - С .178-183 Хоменко, В. В. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції / В. В. Хоменко. - С .184-187 Лисенко, І. В. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .188-191
РУБ 15 Рубрики: Управління школою Викладання інформатики Директор школи Педагогічний колектив Управління освітою Вища освіта в Україні--якість освіти Здоров’я учнів Дистанційна освіта Економічна освіта Профільне навчання Управління персоналом Викладачі вищих навчальних закладів Початкова освіта в Україні--історія, 1917-1920 рр. освіта в зарубіжних країнах Чернігівщина--початкова освіта--історія Франція--освіта фывфывфыв: підвищення якості освіти Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВУ/2006/1 Журнал 2006г. N 1/2 Мартиненко, С. Методи навчання та їх класифікація / С. Мартиненко, Л. Хоружа. - С.3 - 13 Киричок, В. Ціннісне ставлення до однолітків / В. Киричок. - С.37 - 48 Киричок, В. Етика спілкування вчителя з учнями / В. Киричок. - С.49 - 50 Киричок, В. Тренінги на розвиток комунікацій / В. Киричок. - С.51 - 61 Островерхова, Н. Концепції аналізу уроку / Н. Островерхова. - С.89 - 95.( Далі буде). Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Островерхова, Н. Концепції аналізу уроку [Текстььь] / Н. Островерхова> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N1. - 89 - 95.( Далі буде). Рубрики: аналіз уроку Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВУ/2006/2 Журнал 2006г. N 3/4 Корсакова, О. Зміст сучасної шкільної освіти / О. Корсакова, С. Трубачова. - С.3-11 Котькова, Г. Добирання матеріалу у сценарії уроку / Г. Котькова. - С.12-18 Селевко, Г. Проектуємо комп’ютерний урок / Г. Селевко. - С.19-25 Лук’янова, М. Психологія навчальної мотивації школярів / М. Лук’янова. - С.26-32 Лук’яненко, В. Поговоримо про культуру / В. Лук’яненко ; В. Лук’яненко. - С.33-40 Кузьменко, Г. Уроки образотворчого мистецтва / Г. Кузьменко. - С.41-68 Островерхова, Н. Підготовка до спостереження уроку / Н. Островерхова. - С.69-70 Островерхова, Н. Технології видів аналізу уроку / Н. Островерхова. - С.71-77 Русаков, Р. "Учитель-коняга" / Р. Русаков. - С.90-95 Лобок, А. Черновики свободы / А. Лобок. - С.83-89 Кожурина, Л. Выразительность воспитания / Л. Кожурина. - С.78-82 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Островерхова, Н. Підготовка до спостереження уроку [Текстььь] / Н. Островерхова> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2006. - С. 69-70 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Островерхова, Н. Технології видів аналізу уроку [Текстььь] / Н. Островерхова> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2006. - С. 71-77
Рубрики: аналіз уроку Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ОІУ/2006/9/1 Журнал 2006г. т.9 N 1 Білецький, В. Схід України в інтегративних процесах сучасного державотворення / В. Білецький. - С.7-20 Андрос, Є. Українські селяни: цілковита безвихідь і проблиски надії / Є. Андрос. - С.21-31 Сурмін, Ю. Метод аналізу ситуацій (case studi) та його навчальні можливості / Ю. Сурмін. - С.32-50 Пивоварова, О. Аналіз деяких особливостей діяльності вищих навчальних закладів США / О. Пивоварова, О. Романовський. - С.51-60 Калініна, Л. Автоматизована система управління "Школа": моделювання і технологія використання / Л. Калініна. - С.61-70 Тимошко, Г. Про деякі аспекти підготовки керівників загальноосвітнього навчального закладу до управління якістю освіти / Г. Тимошко. - С.71-77 Мудрік, В. Функції педагогічного управління фізичним вихованням студентів / В. Мудрік. - С.78-83 Федько, А. Якість освіти як об’єкт управління / А. Федько, Ю. Федько. - С.84-87 Корнєєва, Л. Якість освітніх послуг з позицій міжнародних стандартів серії ISO 9000:2000 / Л. Корнєєва, М. Сіницький. - С.87-90 Бабкіна, О. Проблеми підвищення якості вищої освіти в Україні у контексті болонських реформ / О. Бабкіна. - С.91-94 Островерхова, Н. Морфологія аналізу якості уроку / Н. Островерхова. - С.95-102 Фатєєва, Е. Особливості управління навчальним процесом у центрі довузівської підготовки / Е. Фатєєва. - С.103-110 Липова, Л. Профільне навчання: до питання становлення / Л. Липова, В. Малишева. - С.111-116 Кнорр, Н. Технологія оцінювання ефективності функціонування обласного ліцею / Н. Кнорр. - С.117-122 Роджерс, К. Діалог з проблемами зла і злої поведінки / К. Роджерс, Р. Мей. - С.123-136 Ельбрехт, О. Проблеми розвитку професійної відповідальності викладача / О. Ельбрехт. - С.137-144 Морс, Д. Пропущена ланка між теорією доброчесності та етикою бізнесу / Д. Морс. - С.145-155 Александров, В. Освітня послуга: суть та моделі якості / В. Александров. - С.156-164 Струк, Н. Загальноосвітня школа в нових умовах господарювання / Н. Струк, В. Курець. - С.165-168 Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
Островерхова, Н. Морфологія аналізу якості уроку [Текстььь] / Н. Островерхова> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2006. - Том9, N1. - С. 95-102 Рубрики: Уроки--аналіз фывфывфыв: якість уроку -- аналіз уроку Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
> Шифр: ВУ/2006/9/10 Журнал 2006г. N 9/10 Кукушин, В. Валеологічно доцільна регламентація уроку / В. Кукушин. - С.3-9 Добротвор, О. Диспут як практична риторика / О. Добротвор. - С.10-14 Гін, О. Управління колективом класу / О. Гін. - С.15-25 Бех, І. Майстерність педагога у виховній взаємодії / І. Бех. - С.55-60 Островерхова, Н. Аналіз дидактичного аспекту уроку / Н. Островерхова. - С.77-93 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Островерхова, Н. Аналіз дидактичного аспекту уроку [Текстььь] / Н. Островерхова> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N9/10. - С. 77-93 Рубрики: урок сучасний Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВУ/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Іванова, О. Побудова педагогічного процесу / О. Іванова. - С.19-29 (далі буде) Бікеєва, А. Поради щодо своєї роботи: Психологічні поради вчителю щодо спілкування з колегами, учнями і у взаємовідношеннях з адміністрацією навчального закладу / А. Бікеєва. - С.34-49 (далі буде) Островерхова, Н. Нетопові форми організації навчання та їх аналіз / Н. Островерхова. - С.62-80 Данилевська, Н. Народознавча пам’ятка випускнику / Н. Данилевська, Г. Полторак. - С.81-86 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Островерхова, Н. Нетипові форми організації навчання та їх аналіз [Текстььь] / Н. Островерхова> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 62-80 Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби фывфывфыв: урок-лекція -- семінарське заняття -- урок-конференція -- урок-диспут -- урок-залік -- лабораторна робота -- практичне заняття -- факультативне заняття -- екскурсія навчальна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШО1/2007/2 Журнал 2007г. N 2 Гончаренко, С. Методологічні засади побудови педагогічної теорії / С. Гончаренко. - С.2-10. Саух, П. Освіта як підсистема культури / П. Саух. - С.10-13. Сбруєва, А. Лісабонська стратегія розвитку єдиного європейського простору неперервної освіти / А. Сбруєва. - С.14-18. Овчарук, О. Тенденції інформатизації освіти й використання ІКТ для поліпшення якості освіти / О. Овчарук. - С.19-22. Білецька, С. Педагогіка дитиноцентризму в суспільному вихованні США та Японії / С. Білецька. - С.23-28. Островерхова, Н. Діалектичні засади аналізу уроку як педагогічної системи / Н. Островерхова. - С.29-33. Хайруліна, В. Відповідальність як умова вільного вибору особистості / В. Хайруліна. - С.33-37. Охрімчук, Р. Погляд на піонерську організацію: допоки наше минуле з нами / Р. Охрімчук. - С.37-41. Ничкало, Н. Іван Огієнко про рідномовні обов’язки / Н. Ничкало. - С.40-52. Федяєва, В. Сім’я в науковому доробку Філіпа Ар’єса / В. Федяєва. - С.53-55. Сухомлинська, О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / О. Сухомлинська. - С.42-49. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Островерхова, Н. Діалектичні засади аналізу уроку як педагогічної системи [Текстььь] / Н. Островерхова> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 29-33. Рубрики: Уроки--аналіз фывфывфыв: аналіз уроку Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВУ/2007/4 Журнал 2007г. N 4 Соломонюк, О. У журналістику йдемо ми змалку: Уроки з розвитку зв’язного мовлення (3-4 кл.) / О. Соломонюк. - С.3-11 Ігнатченко, І. Мене зацікавила технологія "Школа діалогу культур" / І. Ігнатченко. - С.12-19 Бікеєва, А. Поради стосовно самого себе: Практичні поради психолога як бути успішним та щасливим / А. Бікеєва. - С.28-46 (далі бути) Бейн, К. Ранкові зустрічі: щоденні новини / К. Бейн. - С.47-51 Мариновська, О. Ідеї В.Сухомлинського у векторному аналізі виховного проекту / О. Мариновська. - С.52-58 Ройко, Я. Біблія на уроці фізики / Я. Ройко. - С.59-63 Островерхова, Н. Нетипові форми організації навчання та їх аналіз / Н. Островерхова. - С.73-87 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Островерхова, Н. Нетипові форми організації навчання та їх аналіз [Текстььь] / Н. Островерхова> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2007. - N4. - С. 73-87 Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби фывфывфыв: контрольна робота -- інтегрований урок -- урок-співбесіда -- урок-консультація -- урок-ділова гра Аннотация: Про різні форми уроків: ділова гра, контрольна робота, урок-співбесіда, інтегрований урок. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Островерхова, Н. Методологія формування технологічної культури керівника ЗНЗ / Надія Островерхова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 27-32 : рис., табл. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--керівники--технологічна культура Загальноосвітні навчальні заклади--керівники Управління школою--керівні кадри фывфывфыв: управління ЗНЗ -- технологічна культура -- наукові підходи -- види діяльності Аннотация: У статті розкрито методологічні засади формування технологічної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу (теорія, наукові підходи, основні функції та види управлінської діяльності, технології). Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: Б649178/2012/7 Журнал 2012г. N 7 . - 122 Островерхова, Н. М. Аналіз уроку за новітніми технологіями / Н. М. Островерхова, І. М. Рожнятовська Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |