А 43 Актуальні проблеми сучасної музичної освіти [Текст] : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. 12-16 травня 2005 року / Міністерство освіти і науки України, Національна Всеукраїнська музична спілка, Асоціація музичної освіти та виховання, Національна академія мистецтв України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра вокально-хорової майстерності. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 152 с. - 5.40 грн. Содержание: Дорохіна, Л. О. Пояснювально-ілюстративний метод навчання як один з головних у формуванні індивідуальної диригентської техніки / Л. О. Дорохіна. - С .5-8 Володченко, Ж. М. Предмет і завдання педагогічної діагностики / Ж. М. Володченко, Ж. М. Самаріна. - С .9-12 Володченко, Ж. М. Проблема формування уміння діагностики співацького голосу / Ж. М. Володченко. - С .13-20 Волосовець, Н. П. Ансамбль як звуковий соціум / Н. П. Волосовець. - С .21-24 Коробка, В. І. Тембр як особливий орієнтир вокального виховання майбутнього вчителя музики / В. І. Коробка, А. Б. Хоменко. - С .25-29 Заболотний, І. П. Звичайне і співацьке дихання / І. П. Заболотний. - С .30-34 Присталов, І. Г. До полеміки про роль гортані у співочому процесі / І. Г. Присталов. - С .35-37 Голуб, Н. В. Особливості виконання пісенного жанру кобзарями / Н. В. Голуб, О. Мусієць. - С .38-42 Котлінська, Л. Г. До проблеми виконання прикрас у старовинній музиці / Л. Г. Котлінська. - С .43-46 Городенко, С. В. Некоторые проблемы исполнения этюдов Фридерика Шопена / С. В. Городенко. - С .47-68 Курсон, В. М. Український народний романс у контексті вокальної культури студентів / В. М. Курсон. - С .69-73 Барбаш, Я. О. Особливості вивчення шкільного репертуару при підготовці майбутніх учителів музики / Я. О. Барбаш, Т. В. Ющик. - С .74-78 Журавель, І. О. Становлення родинно-сімейного виховання в Україні (історичний аспект) / І. О. Журавель. - С .79-82 Гасенко, Л. І. Музична творчість школярів як засіб музичного розвитку, комунікації та творчого самовираження особистості / Л. І. Гасенко. - С .83-89 Кондратенко, Г. Г. Проблеми формування творчої активності студентів педагогічного коледжу - майбутніх учителів музики / Г. Г. Кондратенко. - С .90-94 Ющик, Т. В. До проблеми розвитку мануальної техніки студентів на початковому етапі навчання в класі хорового диригування / Т. В. Ющик. - С .95-99 Люлюк, Л. Проблемність як ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / Л. Люлюк, О. Люлюк. - С .100-106 Дягло, Л. В. Камерна музика сучасності: події, конкурси, фестивалі / Л. В. Дягло, М. О. Шумський. - С .107-113 Курило, В. І. Комп’ютерні технології у творчому розвитку старшокласників: дидактичний аспект / В. І. Курило, Н. Л. Біла. - С .118-123 Біла, Н. Л. Стильові особливості камерної музики Д. Д. Шостаковича (на прикладі Восьмого струнного квартету) / Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. - С .124-128 Качалова, Т. В. Шляхи удосконалення системи вокальної підготовки майбутніх учителів музики / Т. В. Качалова. - С .129-131 Павленко, О. М. Деякі аспекти формування навичок імпровізації у майбутнього педагога-музиканта / О. М. Павленко. - С .132-135 Волосок, О. М. Український танець: специфіка виконання / О. М. Волосок, М. О. Шумський. - С .136-140 Матвієнко, С. І. Формування навичок самостійної роботи у студентів початкових курсів у класі постановки голосу / С. І. Матвієнко. - С .141-144 Гроздовська, О. Г. Збереження духовних традицій на музичному факультеті в діяльності клубу "Ліра" / О. Г. Гроздовська. - С .145-150
РУБ 78 Рубрики: Музична освіта в Україні Доп.точки доступа: Шопен, Фридерик \о нем\; ШОСТАКОВИЧ, ДМИТРИЙ ДМИТРИЕВИЧ \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Національна Всеукраїнська музична спілкаАсоціація музичної освіти та виховання; Національна академія мистецтв України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Кафедра вокально-хорової майстерності Экземпляры всего: 10 аб (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), муз. (2) Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), муз. (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 138 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 50.42 грн. Содержание: Герасимова, К. В. Сучасна естрадна музика і виховання учнівської молоді: проблеми та шляхи їх вирішення / К. В. Герасимова. - С .7 Гречаник, Н. І. Самостійність, як головна умова творчої самореалізації майбутнього вчителя музики / Н. І. Гречаник. - С .10 Вергунова, В. С. Педагогічні умови формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у студентів / В. С. Вергунова. - С .14 Безпала, С. С. До питання про шляхи становлення вітчизняної системи джасового навчання / С. С. Безпала. - С .17 Грінченко, Т. Д. Формування мистецького досвіду майбутнього вчителя музики як необхідна умова удосконалення мистецької освіти / Т. Д. Грінченко. - С .21 Василенко, Людмила Михайлівна. Педагогічні принципи забезпечення ефективності вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Л. М. Василенко. - С .24 Сегеда, Н. А. Постдиплормна освіта як чинник професійного розвитку викладача музичного мистецтва / Н. А. Сегеда. - С .29 Єременко, Ольга Володимирівна. Підготовка магістрів музичного мистецтва: теоретичні основи реалізації в педагогічних університетах / О. В. Єременко. - С .34-38 Мергут, О. О. Сутність та місце поняття "укреативність" у процесі професійної підготовки майбутніх митців / О. О. Мергут. - С .38 Морозова, О. О. Критерії та показники сформовваності мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .41 Назаренко, І. М. Сутність і зміст музично-театральної діяльності молодших школярів в умовах навчально-виховноо процесу / І. М. Назаренко. - С .45 Павленко, О. М. Критерії та рівні сформованості вмінь джасової імпровізації мвйбутнього вчителя музики у процесі інструментально-викоанвчської підготовки / О. М. Павленко. - С .49 Раструба, Т. В. До проблеми музично-естетичного розвитку майбутнього вителя музики в контексті соціокультурних контактів / Т. В. Раструба. - С .54 Дворник, Ю. Ф. Педагогічні умови формування творчих якостей мвайбутнього вчителя музики / Ю. Ф. Дворник. - С .58 Гроздовская, О. Г. Импровизация на уроках мізыки как стимул творческой активности учащихся хореографической школы / О. Г. Гроздовская. - С .63 Михаськова, М. А. Особливості методичного забезпечення курсу "Історія української музики" у навчальних закладах педагогічної освіти / М. А. Михаськова. - С .66 Прищепа, О. П. Самостійна робота студентів у процесі фортепіанної підготовки / О. П. Прищепа. - С .69 Ревенчук, В. В. Методика формування навичок студентів акомпанування у концермейстерському класі / В. В. Ревенчук. - С .72 Мішодченко, В. В. Формування екологічної культури молодших школярів зхасобами музичного мистецтва / В. В. Мішодченко. - С .76 Гаснюк, В. В. Вивчення рівня музично-естетичного виховання учнів початкових класів шкіл з угорською мовою навчання / В. В. Гаснюк. - С .80 Ліпська, С. Л. Реалізація педагогічних принципів розвивального навчання в процесі музично-виконавської підготовки учнів / С. Л. Ліпська. - С .84 Найда, Ю. М. Особистісний вплив викладача на формування у студентів власного стилю викладання музики / Ю. М. Найда. - С .88 Сливко, С. А. Поетапне формування музично-слухової активності виконавця / С. А. Сливко. - С .91 Лось, О. М. Особливості методичного забезпечення курсу "Додатковий музичний інструмент" (фортепіано) в навчальних закладах педагогічної освіти / О. М. Лось, Л. О. Сергеєва. - С .94 Ільницька, Н. С. Самоосвіта та самовиховання учнів старшої школи у галузі музики / Н. С. Ільницька. - С .97 Чорний, С. П. Формування музичної культури студентів коледжу на заняттях постановки голосу / С. П. Чорний. - С .100 Бірюкова, Л. А. Особливості застосування педагогічної майстерності у процесі підготовки вчителя музики / Л. А. Бірюкова. - С .104 Дорошенко, Т. В. Поліхудожня підготовка майбутнього вчителя музики як умова його успішної професійної самореалізації / Т. В. Дорошенко. - С .109 Кабриль, К. В. Формування ціннісної компетентності майбутніх учителів музики / К. В. Кабриль. - С .112 Тімашева, Т. М. Інструментально-виконавська підготовка майбутніх учителів музики у системі вищої педагогічної совіти / Т. М. Тімашева. - С .115 Токар, В. М. Проектування процесу професійного становлення майбутнього вчителя образовторчого мистецтва в умовах сучасної художньо-педагогічної освіти / В. М. Токар. - С .118 Горбенко, С. С. Розвиток гуманістично орієнтованої педагогічної думки щодо музичного виховання дітей шкільного віку на межі ХІХ-ХХ ст. / С. С. Горбенко. - С .121 Воєвідко, Л. М. Українські виконавські традиції кінця ХІХ-початку ХХ століття у фаховій підготовці вчителів музики / Л. М. Воєвідко. - С .124 Семчакович, С. Л. Система оцінювання навчальних досягнень учнів: історичний аспект / С. Л. Семчакович. - С .128 Силко, Р. М. Методична система Г. Гемпера з підготовки фахівців прикладного мистецтва як основа дизайн-освіти / Р. М. Силко. - С .132
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Підготовка майбутніх вчителів музики Вчителі музики--підготовка у ВНЗ Вчителі образотворчого мистецтва--підготовка Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва Естетичне виховання школярів--засоби музичного мистецтва Викладачі вищої школи--музика Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1. ІV мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: трансформація вітчизняного досвіду в європейський простір" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Т. М. Турчин. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 166 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522. - ISSN 2663-1736-4902. - 210.83 грн. Перевод заглавия: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Дворник, Ю. Ф. Формування творчої активності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема / Ю. Ф. Дворник. - С .10-17 Грисюк, О. М. Зміст та структура інтегрованої компетентності здобувачів позашкільної спеціалізованої початкової мистецької освіти / О. М. Грисюк. - С .18-23 Злотницький, Є. О. Про загальнонауковий зміст поняття жанрово-стильової компетентності майбутніх учителів мистецтва / Є. О. Злотницький. - С .24-30 Ревенчук, В. В. Формування музично-виконавського досвіду студента як педагогічна проблема / В. В. Ревенчук. - С .31-36 Шевчук, М. О. Управління процесом формування культури проєктної діяльності учнів загальноосвітньої школи / М. О. Шевчук. - С .37-46 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Гусейнова, Л. В. Педагогічні проблеми удосконалення функціональної мобільності ігрового апарату піаніста / Л. В. Гусейнова. - С .47-52 Дяченко, Т. О. Формування інтересу до вокально-хорової діяльності / Т. О. Дяченко, Л. В. Костенко. - С .53-60 Коваль, О. В. Педагогічні умови формування інтересу школярів до музичної діяльності / О. В. Коваль. - С .61-68 Раструба, Т. В. Особистісно орієнтовані технології як інноваційний інструмент навчання студентів мистецьких факультетів / Т. В. Раструба. - С .69-73 Ростовська, І. О. Формування мотивації музичної діяльності у процесі інструментально-виконавської підготовки / І. О. Ростовська. - С .74-79 Тимакова, Ю. С. Стан сценічного хвилювання студентів-співаків у процесі виконання навчального репертуару та його причини / Ю. С. Тимакова. - С .80-85 Чабан-Чайка, С. В. Урок музичного мистецтва – основна форма музичної освіти учнів загальноосвітніх шкіл / С. В. Чабан-Чайка. - С .86-91 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Качуринець, Л. В. До питання вибору репертуару у фаховій підготовці диригента / Л. В. Качуринець. - С .92-99 Максименко, В. І. Творча самореалізація студентів-хореографів у процесі фахової підготовки / В. І. Максименко. - С .100-108 Павленко, О. М. Формування творчої компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / О. М. Павленко. - С .109-115 Пархоменко, О. М. Формування художньо-образного сприймання хореографічної композиції у процесі балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії / О. М. Пархоменко. - С .116-121 Ростовська, Ю. О. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів-хореографів у процесі методичної підготовки / Ю. О. Ростовська. - С .122-128 Спіліоті, О. В. Накопичення досвіду, знань, музично-аналітичних умінь у процесі фахової підготовки студентів / О. В. Спіліоті : 129-134 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Горбенко, С. С. Ідеї українських педагогів ІІ пол. ХХ – поч. ХХІ ст. у контексті гуманістичних орієнтирів мистецького навчання і виховання / С. С. Горбенко. - С .135-141 Кавунник, О. А. Культуротворчість Наталії Даньшиної – педагога-вокалістки Ніжинської вищої школи / О. А. Кавунник. - С .142-148 Ляшенко, Т. В. Драматичні сторінки музичної культури Чернігівщини 30-х років XX століття / Т. В. Ляшенко. - С .149-153 Мартинюк, А. К. Феномен диригентського мистецтва і педагогіки у науковому дискурсі академіка В. І. Рожка / А. К. Мартинюк. - С .154-159 Щербініна, О. М. Проблема фортепіанної підготовки китайських студентів у сучасному науково-педагогічному дискурсі / О. М. Щербініна. - С .160-165
Кафедра психології Кафедра педагогіки Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Павленко, О. М. Формування творчої компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки [Текст] / О. М. Павленко> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 1 : ІV мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: трансформація вітчизняного досвіду в європейський простір". - С. 109-115
Творча компетентність--бакалаври фывфывфыв: компетентнісний підхід -- фахова підготовка Доп.точки доступа: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2) |