Шифр: РШ/2007/5
   Журнал

Рідна школа [Текстььь] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2007г. N 5
Содержание:
Артемчук, Г. Про сучасний стан української мови в Україні / Г. Артемчук. - С.8-11.
Киричук, О. Соціальнокомунікативна активність особистості в контексті суб’єктично-вчинкової парадигми / О. Киричук. - С.12-15.
Сологуб, А. Креативний підхід ло профільного навчання ліцеїстів / А. Сологуб. - С.15-17.
Панасенко, Е. Самостійна робота студентів у вищому педагогічному навчальному закладі / Е. Панасенко. - С.22-24.
Зязюн, І. Філософія "Школи свободи": розвиток та саморозвиток творчих засад особистості / І. Зязюн. - С.25-29.
Бех, І. Духовна безпечність - напруженість у вихованні та розвитку особистості / І. Бех. - С.29-32.
Вишневський, О. Українська рндагогіка на шляху до свободи (Шукаючи себе у Франковому "Мойсеї") / О. Вишневський. - С.32-36.
Роганова, М. Виховання духовної культури студентів вищих навчальних закладів / М. Роганова. - С.36-39.
Сорока, Т. Професійна орієнтація школярів на уроках трудового навчання в другій половині XXстоліття / Т. Сорока. - С.73-76.
Чулкова, Л. До проблеми соціалізації учнів у школах Німеччини / Л. Чулкова. - С.77-78.
Кітова, О. А. Виникнення та становлення принципу поєднання навчання з продуктивною працею / О. А. Кітова. - С.71-73.
Березівська, Л. Реалізація української радянської моделі шкільної освіти в УСРР у контексті боротьби освітян проти її уніфікації (1927-1930) / Л. Березівська. - С.67-71.
Соколенко, Т. Формування культури організації як стратегія успіху / Т. Соколенко. - С.64-66.
Юник, Д. Перспективні напрями вдосконалення процесу формування інструментально-виконавської надійності майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.60-63.
Гусак, Т. Роль і мета іспитів у процесі навчання / Т. Гусак. - С.58-60.
Денисенко, В. Підготовка вчителя української мови і літератури та народознавства до експедиційної роботи / В. Денисенко. - С.56-58.
Дерхо, В. Вивчення питань культури з семикласниками на уроках історії / В. Дерхо. - С.53-55.
Біда, О. Застосування інтерактивних технологій при підготовці вчителя біології / О. Біда. - С.50-53.
Пометун, О. Технологія інтерактивного навчання як інноваційне педагогічне явище / О. Пометун. - С.46-49.
Топузов, О. Організація проблемного навчання на уроках географії в середній школі / О. Топузов. - С.43-46.
Біда, О. Застосування інтерактивних технологій при підготовці вчителя біології / О. Біда. - С.50-53.
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)




    Панасенко, Е.
    Самостійна робота студентів у вищому педагогічному навчальному закладі [Текстььь] / Е. Панасенко // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N5. - С. 22-24. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: самостійна робота студентів


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 290 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 53.58 грн.
    Содержание:
Палій, О. А. Дистанційне навчання в іншомовній освіті / О. А Палій. - С .9-11
Панова, Л. С. Методическое обоснование учебного пособия для формирования рецептивных грамматических навыков чтения / Л. С. Панова, Н. Н. Жилко. - С .12-14
Олійник, С. А. Психолого-педагогічні засади навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку / С. А. Олійник, Т. Г. Чувакова. - С .15-17
Майєр, Н. В. Особистісно діяльнісний підхід до організації самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій / Н. В. Майєр. - С .18-21
Пихтелькова, О. М. Наукова організація розумової праці як ефективний засіб формування навичок самоорганізації навчальної діяльності старшокласників / О. М. Пихтелькова. - С .22-24
Шевченко, Н. Ю. Комп’ютерні технології як один із засабів інтенсифікації навчання іноземними мовами / Н. Ю. Шевченко, І. А. Смущенко. - С .25-27
Литньова, І. В. Тестування як ефективний засіб діагностики знань з англійської мови студентів мовних факультетів університетів / І. В. Литньова. - С .28-29
Нещерет, Н. В. Лексико-граматичні комп’ютерні тести з англійської мови для бакалаврів / Н. В. Нещерет. - С .30-33
Пинюта, И. В. О принципах отбора учебного материала для формирования социокультурной компетенции у студентов языкового вуза / И. В. Пинюта. - С .34-36
Манжос, Л. А. Эволюция понятия профессиональной компетенции будущих инженеров-программистов / Л. А. Манжос. - С .37-40
Пономорьова, В. А. Критерії оцінювання ритміко інтонаційної складової англійського мовлення учнів 3-4 класів початкової школи / В. А. Пономорьова. - С .41-44
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Стратегії формування навичок здорового способу життя (на основі аналізу вітчизняного зарубіжного досвіду) / Н. П. Пихтіна, О. В. Варуха. - С .45-48
Долматова, М. П. Методичні вимоги до змісту навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англомовної художньої літератури / М. П. Долматова. - С .49-52
Андрощук, І. П. Формування патріотизму в учнів засобами писанкратства / І. П. Андрощук. - С .53-57
Грицай, А. М. Газетні статті на заняттях з практики анлійської мови / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .58-61
Майстренко, О. М. Самостійна робота студентів пад час навчання іноземної мови в умовах кредитно-модульної системи навчання / О. М. Майстренко. - С .62-65
Момот, Н. А. Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови / Н. А. Момот, О. М. Таран. - С .65-68
Райц, С. Використання тестового контролю з метою перевірки іншомовної комунікативної компетенції студентів-туризмознавців ( на базі англійської мови) / С. Райц. - С .72-74
Чувакова, Т. Г. Особливості навчання лексики учнів молодших класів / Т. Г. Чувакова, Л. М. Павленко. - С .72-74
Селезенко, І. В. Використання пісень у навчальному процесі на факультеті іноземих мов / І. В. Селезенко. - С .75-77
Чекаль, Г. С. Методика навчання пунктуації на факультеті іноземної мови / Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. - С .78-80
Шевченко, С. І. Формування навичок швидкого читання англійською мовою за допомогою навчальної комп’ютерної програми "MasterReading@ / С. І. Шевченко. - С .81-85
Кірієнко, М. М. особливості навчально-виховного процесу учнів ліцею засобами фізичної культури / М. М. Кірієнко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. - С .86-87
Сідун, М. М. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами моделювання педагогічних ситуацій / М. М. Сідун. - С .88-91
Гуманкова, О. С. Резервні можливості використання ресурсів педагогічної практики в процесі формування готовності майбутніх учителів іноземних / О. С. Гуманкова
Мормуль, А. М. Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов / А. М. Мормуль. - С .95-97
Мисеченко, О. Є. Досвід організації педагогічної практики на етапі становлення системи професійної підготовки вчителя іноземних мов в Україні (30-50-і рр. ХХ ст.) / О. Є. Мисеченко, М. І. Митис. - С .101-105
Пазюра, Н. В. Підгтовка педагогічних кадрів для навчальних закладів КНР / Н. В. Пазюра. - С .106-110
Риженко, А. В. Члени науково-природничих товариств України про національних та загальнолюдських цінностей у вихованні молоді (ІІ пол. ХІХ - почю ХХ ст.) / А. В. Риженко. - С .111-114
Стинська, В. В. К. Д. Ушинський - основоположник сучасної педагогічної науки / В. В. Стинська, Л. М. Прокопів. - С .115-117
Антонець, Н. Б. Погляди К. Ушинського на зміст та організацію середньої жіночої освіти / Н. Б. Антонець. - С .118-122
Куліш, Т. І. К. Д. Ушинський - педагог-демократ, основоположник сучасної педагогічної науки / Т. І. Куліш. - С .123-126
Чепка, О. В. Ушинський про підготовку вчителя народної школи / О. В. Чепка. - С .127-129
Благинин, В. М. К. Д. Ушинський об естетическом аспекте трудового воспитания / В. М. Благинин. - С .130-131
Суховєєва, Н. М. Соціально-педагогічні аспекти педагогічної системи К. Д. Ушинського / Н. М. Суховєєва. - С .132-137
Чабан, О. І. Система виховання підростаючого покоління К. Д. Ушинського / О. І. Чабан. - С .137-139
Ваховський, М. Л. Педагогічна термінологія в спадщині К. Ушинського / М. Л. Ваховський. - С .140-144
Криловець, М. Г. Розвиток системи поглядів на підготовку вчителів географії у ХІХ ст. / М. Г. Криловець. - С .145-148
Костенко, Л. В. Педагогічні погліди М. В. Лисенка / Л. В. Костенко. - С .149-152
Киричок, А. С. Література як засіб виховання "нової людини" у творчості Христини Алчесвької / А. С. Киричок. - С .153-156
Олексієнко, О. Г. Значення педагогічних ідей Х. Д. Алчесвької: досвід ретроспективного аналізу / О. Г. Олексієнко. - С .156-160
Лотиш, А. І. Ідея нової української школи і національного виховання в еміграційному педагогічному доробку С. Русової / А. І. Лотиш. - С .161-164
Новгородська, Ю. Г. Русова про роль дитячого колективу в процесі соціалізації особистості / Ю. Г. Новгородська. - С .165-167
Карєєва, І. Г. Олександр Олександрович Русов і видання Шевченкового "Кобзаря" 1876 року / І. Г. Карєєва. - С .168-170
Ковальчук, О. М. Домашнє виховання у процесі формуванні молодої людини (на матеріалі спогадів Олени Пчілки) / О. М. Ковальчук. - С .171-173
Падун, Н. О. М. І. Пирогов про загальнолюдське виховання / Н. О. Падун. - С .177-179
Дубровська, Л. О. Ідеї гуманістичної освіти і виховання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .177-179
Лещенко, Н. А. Моральні цінності як основа виховання гідності дітей у науковому доробку М. І. Пирогова / Н. А. Лещенко. - С .180-184
Панасенко, Е. А. Проблеми виховання "нової людини" у психолого-педагогічній спадщині П. Каптерева / Е. А. Панасенко. - С .184-186
Паладьєва, А. Ф. Розвиток гімназійної освіти в Російській імперії другої половини ХІХ ст. у контексті поглядів П. Каптерєєва / А. Ф. Паладьєва. - С .187-190
Петришен, О. Г. О. Залужний про виховний потенціал дитячого колективу / О. Г. Петришен. - С .191-193
Роєнко, С. О. А. І. Степович (1856-1935) - засновник приватної чоловічої гімназії з правами для учнів у м. Київ / С. О. Роєнко. - С .194-197
Шевчук, О. М. Педагогічна й науково-просвітницька діяльність вихованців колегії Павла Галагана (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / О. М. Шевчук. - С .198-201
Матвієнко, С. І. Етапи розвитку музичної освіти на Чернігівщині (ХVIIІ - початок ХХ ст.) / С. І. Матвієнко. - С .202-207
Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .208-210
Івасішина, Сюзанна Вікторівна. Вплив ідей Ф. Фребеля на становлення ситсеми дошкільного виховання та просвіту батьків у США / С. В. Івасішина. - С .211-214
Антощак, М. М. До питання використання "Руководства к обучению грамотності по "звуковому способу" М. Корфа у школах Південної України / М. М. Антощак. - С .215-219
Колесник, Н. Є. Проблеми початкової освіти у педагогічній спадщині та практичній діяльності М О. Корфа / Н. Є. Колесник. - С .220-223
Адамів, Г. С. Проблема виховання дітей у літературно-педагогічній спадщині М. Г. Бордуляка / Г. С. Адамів. - С .224-227
Володько, Т. К. Втілення педагогічних ідей М. О. Корфа у вихованні засобами народного образотворчого мистецтва / Т. К. Володько. - С .228-231
Бондаренко, Г. В. Погляди на реальну освіту педагогів ХХ ст. / Г. В. Бондаренко. - С .236-239
Гущак, Ж. М. Іван Франко про психолого-педагогічні аспекти виховання "нової людини" / Ж. М. Гущак. - С .240-244
Підвальна, Ю. В. Педагогічне краєзнавство в контексті просвітницько-педагогічної реформації ХІХ ст. / Ю. В. Підвальна. - С .245-247
Кошарна, Н. В. Теоретичні основи підготовки учителів Швеції / Н. В. Кошарна. - С .248-250
Тезікова, С. В. Кейс-метод у підготовці вчителя: аналіз досвіду університетів Канади та США / С. В. Тезікова, О. Б. Пулінець. - С .259-261
Андрущенко, Л. Б. Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності учителя в системі освіти Канади / Л. Б. Андрущенко. - С .262-265
Коваль, Т. В. Особливості підготовки вчителів у країнах Західної Європи / Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. - С .266-270
Павлюк, С. В. Модернізація освітньої системи Німеччини у працях українських та зарубіжних учених / С. В. Павлюк. - С .275-258
Палеха, О. М. Роль самостійності позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії / О. М. Палеха. - С .259-277
Фольварочний, И. В. Зарубежный опыт в подготовке андрогогов в контексте Болонского процеса / И. В. Фольварочний. - С .278-281
Ольхович, О. В. Підготовка фахiвців із вищою освітою у Данії у контексті Болонського процесу / О. В. Ольхович. - С .282-285
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Викладання іноземної мови
   Тестування--англійська мова

   Вчителі іноземної мови--підготовка



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Лисенко, Микола Віталійович \о нем\; Алчевська, Христина Данилівна (український педагог, організаторка народної освіти і керівник недільних шкіл ; 1841-1920) \о ней\; Русова, Софія Федорівна \о ней\; Русов, Олександр Олександрович (етнограф, фольклорист ; 1847-1915) \о нем\; ПИРОГОВ, МИКОЛА ІВАНОВИЧ \о нем\; Каптерев, Петр Федорович (1849-1922) \о нем\; Залужний, Олександр Самійлович \о нем\; Степович, А. І. (1856-1935) \о нем\; Корф, Микола Олександрович \о нем\; Бордуляк, Тимофій Гнатович \о нем\; Бутовський, Олексій Дмитрович \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 4
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)



    Панасенко, Е.
    Відображення виховних експериментів у вітчизняних науково-педагогічних досліденнях : (1943 - 50-ті роки ХХ ст.) / Елліна Панасенко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 68-74. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Виховання особистості--експерименти--історія
   Науково-педагогічні дослідження--історія

   історія педагогіки України(1917-

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
педагогічний експеримент -- виховний експеримент -- програма експерименту -- дослідник-експериментатор
Аннотация: У статті розглянуто програми і методики проведення та основні результати виховних експериментів, представлених у дисертаціях вітчизняних авторів 1943 - 50-х років ХХ ст. На основі контент-аналізу визначено провідні тенденції розвитку експериментів у галузі виховання упродовж досліджуваного історичного періоду.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


Шифр: ВОУ1/2019/1
   Журнал

Вища освіта України [Текстььь] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Выходит ежеквартально
2019г. N 1
Содержание:
Андрущенко, В. Невинна боротьба з далекосяжними наслідками / В. Андрущенко. - С.5-11
Хамітов, Н. Філософська публіцистика як мужність відкритості Іншому: актуальність для академічної освіти і науки / Н. Хамітов, С. Крилова. - С.12-21
Глушко, Т. Філософські засади випереджальної економічної освіти / Т. Глушко. - С.22-28
Духовна безпека молоді України в умовах загроз двох глобальних колапсів і консцієнтальних війн: філософський погляд. - С.29-38
Коваленко, В. Універсальні критерії та стандарти змісту освітніх і наукових текстів / В. Коваленко. - С.39-43
Nesterova, M. Implementation of eu the Ukrainian educational dimension: intercultural dialog and social cohesion development (Імплементація європейських цінностей в український освітній простір: розвиток соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу) / M. Nesterova. - С.44-52
Цвєткова, Г. Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю: критерії та показники / Г. Цвєткова, Е. Панасенко. - С.53-61
Якимчук, О. Досягнення та суперечності реалізації "Національної доктрини розвитку освіти у ХХІ столітті" / О. Якимчук. - С.62-67
Магера, С. Українська культура: єдність національних і загальнолюдських пріоритетів / С. Магера. - С.68-74
Пирогова, Т. Проблема виховання естетичної культури майбутніх педагогів / Т. Пирогова. - С.75-81
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


378.046-021.68(477)
Ц 25


    Цвєткова, Г.
    Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю: критерії та показники [Текст] / Г. Цвєткова, Е. Панасенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2019. - N 1. - С. 53-61 . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Магістри--підготовка
фывфывфыв:
модернізація -- магістри педагогічного профілю -- критерії -- підготовка магістрів
Аннотация: Модернізація системи моніторингу процесу професійної підготовки магістрів педагогічного профілю - одне з найактуальніших завдінь сьогодення для забезпечення цілісного оновлення і приведення професійної підготовки відповідно до тих змін, які відбуваються в соціальному, економічному, політичному, культурному просторі України. Конктеризовано науково-методичну базу дослідження моніторингу якості підготовки магістрів педагогічного профілю.


Доп.точки доступа:
Панасенко, Е.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)