> Шифр: УШ/2020/1/3 Журнал 2020г. N 1/3 (625-627) Батраченко, О. В. Освітній проект "Від інновації – до успіху" як засіб формування інноваційної компетентності педагогів / О. В. Батраченко. - С.2–12. фывфыв: інноваційна культура вчителя, методичні заходи, професійна компетентність Кобзар, С. В. Віртульна вчительська як дієва складова ефективного освітнього менеджменту / С. В. Кобзар. - С.13–16. - Бібліогр.: 2 назви. фывфыв: хмарні технології, інформаційний простір закладу, управління освітнім процесом Остапенко, О. І. Стан організації підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні / О. І. Остапенко. - С.17–22. - Бібліогр.: 3 назви. фывфыв: підготовка до ЗНО, тестування, державна підсумкова атестація Сучасні форми організації навчання / О. В. Орешкіна. - С.23–26. фывфыв: інтерактивні форми навчання, тренінги, сторітелінг Особливості виявлення / Т. Л. Кучеренко. - С.27–56. фывфыв: обдаровані діти, робота з обдарованими учнями, управлінський супровід Пасічник, О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник. - С.57–58. фывфыв: талановиті діти, обдарованість, Центр роботи з обдарованими учнями Савіцька, Т. Г. Науково-методичний супровід профільного навчання / Т. Г. Савіцька. - С.59–69. фывфыв: профільні класи, допрофільна підготовка, профорієнтаційна робота Пастух, Т. В. Допрофільна підготовка і профільне навчання / Т. В. Пастух. - С.70–76. фывфыв: профорієнтаційна робота, профілізація, визначення профілю Калошин, В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя : (або пізнай себе, щоб стати кращим) / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.77–79. фывфыв: психологія вчителя, діяльність педагога, саморефлексія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 19 Пасічник, О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 57–58.
фывфывфыв: талановиті діти -- обдарованість -- обдаровані діти -- Центр роботи з обдарованими учнями -- освітній простір -- управлінські аспекти -- Мала академія наук Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2020/34/36 Журнал 2020г. N 34/36 (658-660) Мошковська, Г. К. Освіта об’єднаної територіальної громади в умовах децентралізації влади / Г. К. Мошковська. - С.2–16. Гуменюк, Т. І. Кваліметричні вимірювання діяльності закладу загальної середньої освіти / Т. І. Гуменюк. - С.17–31. - Бібліогр.: 7 назв. Гринчук, Ю. Ю. Тайм-менеджмент в управлінській діяльності директора школи / Ю. Ю. Гринчук. - С.32–35. Зінькова, Г. Р. Моніторинг якості освіти в системі управління школою / Г. Р. Зінькова. - С.36–38. Пасічник, О. Б. Центр роботи з обдарованими учнями – вимога часу / О. Б. Пасічник. - С.39–51. Акімов, О. Б. Особливості управління інноваційною діяльністю в закладах освіти / О. Б. Акімов. - С.52–55. - Бібліогр.: 5 назв. Бакумкіна, А. О. Етична культура керівника як складова його управлінської діяльності / А. О. Бакумкіна. - С.56–58. - Бібліогр.: 6 назв. Грінчук, С. І. Саморозвиток особистості як засіб професійного самовиховання педагога / С. І. Грінчук. - С.59–61. - Бібліогр.: 5 назв. Ельксніт, Т. А. Удосконалення науково-методичної роботи в закладі загальної середньої освіти / Т. А. Ельксніт. - С.62–63. - Бібліогр.: 2 назви. Єльникова, М. П. Управління розвитком педагогічної майстерності вчителів / М. П. Єльникова. - С.64–66. - Бібліогр.: 4 назви. Зелюк, В. В. Обдарована дитина: самореалізація й успіх у дорослому житті / В. В. Зелюк. - С.67–71. - Бібліогр.: 5 назв. Рудіч, Л. Г. Обгрунтування освітнього середовища становлення обдарованої особистості як управлінська проблема / Л. Г. Рудіч. - С.72–73. Бєлінська, С. В. Особливості організації роботи школи з обдарованими дітьми / С. В. Бєлінська. - С.74–75. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 19 Пасічник, О. Б. Центр роботи з обдарованими учнями – вимога часу [Текст] / О. Б. Пасічник> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 39–51.
фывфывфыв: обдаровані діти -- Центр роботи -- організаційні заходи -- Мала академія наук -- розвиток обдарованої особистості Аннотация: У статті розповідається про створення при управлінні освіти Рівненського міськвиконкому окремої структури, яка б координувала роботу МАН, проведення предметних олімпіад, надавала би допомогу педагогам, – Ценрт роботи з обдарованими учнями. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |