> Шифр: КШС-2/2017/4 Журнал 2017г. N 4 Калініна, Людмила Миколаївна. Інформатизація освіти і зародження нового освітнього середовища як основи нової української школи / Л. М. Калініна [и др.]. - С.3-7. - Бібліогр.: 8 назв Другие авторы: Китайцев О. М., Косик В. М., Лапінський В. В. Удовиченко, Ірина Віталіївна. Особливості "К-взаємодії" на уроках географії з використанням інформаційно-комунікативних технологій у старшій школі / І. В. Удовиченко. - С.8-11. - Бібліогр.: 5 назв Слободянюк, Людмила Володимирівна. Використання методів моделювання та комп’ютерних технологій на заняттях фізики у ВНЗ І-ІІ рівнів акредетації / Л. В. Слободянюк. - С.11-14. Биков, Валерій Юхимович. Мобільна підтримка мультимедіцного контенту на прикладі пристрою EZCAST C2 / В. Ю. Биков [и др.]. - С.15-18. - Бібліогр.: 9 назв Другие авторы: Спірін О. М., Пінчук О. П., Шиненко М. А. Карташова, Любов Андріївна. Створення персонального навчального середовища: застосування відкритого й загальнодоступного WEB-інструментарію / Л. А. Карташова, О. М. Чхало. - С.19-24. - Бібліогр.: 5 назв Остапець, Володимир Степанович. Метод аналізу якості навчання "Маяк" / В. С. Остапець. - С.25-33. - Бібліогр.: 3 назви Перегуда, Наталія. Медіаосвітні технології як чинник підвищення якості навчального процесу / Н. Перегуда. - С.34-37. - Бібліогр.: 7 назв Задачі XXX Всеукраїнської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх ров’язування. - С.38-41. Лапінський, Віталій Васильович. Особливості вивчення інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/18 навчальному році / В. В. Лапінський, Б. В. Кудренко. - С.42-47 Хакатон Robowars: the new beqinninq зі створення бойових роботів. - С.48. Вимоги до статей. - С.48. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
П 27 Перегуда, Наталія. Медіаосвітні технології як чинник підвищення якості навчального процесу [Текст] / Н. Перегуда> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 4. - С. 34-37. - Бібліогр.: 7 назв
фывфывфыв: медіаосвіта -- медіатехнології -- навчальний процес -- національна освіта -- якість навчального процесу Аннотация: У статті розкрито поняття медіаосвіти та суміжних із ним понять, що характеризують і доповнюють його, наведено класифікацію медіатехнологій і надано їм характеристику. Виділено якісні чинники позитивноговпливу застосування медіатехнологій в освітньому процесі та розглянуто негативні фактори впливу мультимедійних засобів на педагогічну діяльність. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |